Koskas demari on ollut liberaali????????Demarithan ne ovat ensimmäisenä täyttämässä tätä maata matuilla!!!!!!!! Mariinikin uhosi lisää maahanmuuttajia sekä heinäluoman kakara! Yksi 18 v demari kakara huuti tv:ssä että suomeen pitää 40 tuhatta matua joka vuosi!!!! Se että peltokangas on täysin oikeassa!!!!!!!! 90% matuista elää suomalaisten sosiaaliturvalla joka on vain ja ainoastaan tarkoitettu SUOMALAISELLE IHMISELLE EIKÄ MATUILLE!!!!!!!! Joten nasima voi mennä vinkumaan sinne mistä on tullut, elää sosiaalipummina demareiden rivissä ja tekee velkaa suomalaiselle veronmaksajalle!!!!!!!!!!!!!!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Samaa mieltä.
- Anonyymi00002UUSI
Nämä korjoittelut ovat hyökkäys demokratiaa vastaan.
Kerratkaamme vielä, että Suomi on oikeus-ja sivistysvaltio jonka perussuomalaisetkin voisivat vihdoin ja viimein oppia.
Peltokankaan kirjoittelut ovat täyttä rasismia ja loukkaus Afgaanilais taustaista kansanedustajaa Nasimaa vastaan. Meillä on perustuslaissa pykälä raisimista jota luulisi edes kansanedustaja Peltokankaan sen tietävän.
Tallaiset puheet on päämisinteri Orpon otettava vakavasti kun suoraan hyökätään Suomen kansalaista vastaan. Rasismi on yhteiskuntamme suuri syöpä ja se on otettava vakavasti. Peltokankaan kirjoittelu ei jätä mitään arvailujen varaan vaikka mies kieltää että ei puhu Nasimasta.
Tässä nähdään perussuomalaisen Peltokankaan pakoilu ja arkuus kun joutuu vastaamaan kirjoittelusta. Suomessa ei kannata käyttää Trumpin keinoja puhua ihmisistä. Meidän yhteiskuntaan ei sovi solvaaminen.
Päämisteri Orpo joka johtaa yhteiskuntaamme hänen on otettava lujat otteet Peltokangasta ja hänen edustamaansa puoluetta perussuomalaisia kohtaan.
Suomi ei hyväksy tällaista rasismia.
En allekirjoita Peltokankaan mielipiteitä ja uhoilua joka kohdistuu yhteiskuntaamme vastaan.
Peltokangas kansanedustajana käyttäytyköön asian mukaisesti tehtävänsäkin puolesta. - Anonyymi00003UUSI
Häpeän suomalaisena tällaisia kirjoitteluja.
Yhteiskuntaamme ei sovi rasismi.- Anonyymi00004UUSI
Eikä maailman sosiaalitoimisto. Sitten kun rasismin huutajat käy omalla kukkarolla niin eiku lisää muslimeja. Minä ole köyhä enkä politikon jälkeläinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a483972- 57618
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166548Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.233530Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72487Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20466Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187440