Eli siis, kysyisitte vuoronperään kysymyksen toisiltanne ja siihen olisi pakko vastata rehellisesti. Aloittaja arvoittaisiin vetämällä pitkää tikkua ja jo esitettyä kysymystä ei saisi esittää uudelleen. Minkä kysymyksen haluaisit ehdottomasti kysyä kullaltasi, ja mitä kysymystä et todellakaan haluaisi hänen kysyvän sinulta?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
En nyt oikein meinaa keksiä mitään mitä kysyisin. Tuskin meistä kummallakaan olisi tuollaiselle illalle tarvetta, kun totuuden puhumisessa ei ole mitään outoa suhteessamme.
- Anonyymi00002
Siis jos siinä totuus-illassa olisi valheenpaljastuskone ja ammattihenkilö sitä käyttämässä, niin sitten kysyisin siltä mahdolliselta "kullaltani" että kuinka moni mies on sitä pan-nut ja mihin kohtaan.
En välittäisi mitä se minulta kysyisi, aivan sama mitä sille kertoisin ja mitä mieltä se asiasta olisi, sen jälkeen kun olisin tuohon omaan kysymykseeni saanut vastauksen.- Anonyymi00004
Miten tuollainen asia edes kuuluu sulle?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten tuollainen asia edes kuuluu sulle?
Siis eikö saisi kysyä vai? mistä syystä ei saisi?
- Anonyymi00010
Jerry Splingler meininkiä joo jee gubbe mahtavaa retroa. Hymähdys turvenuijat x 2
- Anonyymi00015
Minä kerron tuon aina kysymättäkin.
Jos sitä pitää salailla, se tarkoittaa, että sitä pitäisi peitellä. Ja minusta sitä ei tarvitse peitellä.
🦄
Olen kyselly jo mitä olen halunnu tietää. Mulla on oaha tapa ottaa asiat puheeksi ja nostaa kissa ns. pöydälle. En oikein välitä epätietoisuuden olotilasta, kun suukin on keksitty ja osaan puhua.
- Anonyymi00003
Olen pystynyt kertomaan hänelle hävettäviäkin asioita. Ihmiselämässä sattuu ja tapahtuu ☺️ En voisi olla ihmissuhteessa, jossa selaillaan asioita. Elin perheessä , jossa oli vähän liikaa tabuja. Siksi olen välillä ehkä "liiankin" avoin asioista.
- Anonyymi00006
En näe mitään syytä etsiä muka totuutta vanhoista asioista. Kerrotaan mitä kerrotaan, nyt on nyt. Ei edes kiinnosta vanhat suhteet. Jos sitten joku nyt oleva asia liittyy vanhaan, sen voi kertoa jos tahtoo, esim. lapsi jota tapaa säännöllisesti. En kysy toiselta mitään.
Totta pitää olla se että on tällä hetkellä vapaa olemaan kanssani, pärjää omillaan, ei ole tauteja. Muuten sitten katsotaan miten mallataan toisillemme tässä ja nyt.
Parisuhteen tavoitteesta riippuu, mitä pitää menneisyydestä tietää. Perheen perustamiselle on eri kriteerit kuin tapailukumppanin etsimiselle omassa asunnossa asuen. Minun kohdallani on sellainen tarve, liittoa ja perhettä olen jo elänyt. Ehkä on hyvä että kumppanilla olisi kokemusta samantyyppisestä menneisyydestä mutta ei välttämättä. Enpä ole kokeillut yhteiselämää 50sen neitsyt-poikamiehen kanssa. - Anonyymi00007
En vietyäisi mitään tuollaista lapsellista. Totuudet lipsahtelevat sillai vaiheittain ja saldona on henkilö, joka ei ole sama kuin ensi kättelyssä "Minä olen rehellinnen".
Se kuvan luominen itsestä prakaa.
Et shit näin.
Vilma - Anonyymi00008
Kannattaa varmaan jo alun alkaenkin puhua totta kumppanille. Se on vahva perusta suhteelle.
- Anonyymi00009
Juu. Itse kyllä. Mutta s e toinenhan ottaa vastuun itsestään.
Vilma - Anonyymi00011
Tai sitten vaan ottaa s _ui _hin.... niin ei tarvitse kertoa mitään. Mies tietää siitä heti mikä olet, mutta ei välitä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tai sitten vaan ottaa s _ui _hin.... niin ei tarvitse kertoa mitään. Mies tietää siitä heti mikä olet, mutta ei välitä.
16:10
Miks joillakin jutut vääntyvät näin?
Vilma
Vietin kultani kanssa totuusiltaa päivittäin ja vieläkin nostan epäkohdat esille, jotka toinen pyrkii edelleen lakaisemaan maton alle.
- Anonyymi00016
Oletkin niin ihana persoona!....
- Anonyymi00014
Kysyisin miksi on minun kanssa suhteessa.
Multa voisi kysyä mitä vaan. Ei pelota kertoa mitään. - Anonyymi00017
Luulen että hän valitsisi mieluummin, mitä olisi mielellään jättänyt kuulematta... 😁
Minä olen avoin enemmän kuin yhdellä tavalla.
🦄- Anonyymi00018
Ja olen kyllä kysynyt jo ihan kaiken, mitä olen halunnut tietää.
En ymmärrä aloitusta.
🦄 - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja olen kyllä kysynyt jo ihan kaiken, mitä olen halunnut tietää.
En ymmärrä aloitusta.
🦄Sinä nyt et ymmärrä yhtään ainoaa aloitusta mitä täällä on.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinä nyt et ymmärrä yhtään ainoaa aloitusta mitä täällä on.
Tehkää parempia aloituksia.
🦄 - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tehkää parempia aloituksia.
🦄Aloitukset eivät siis ole sinun tasollasi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.167633VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497