se tietää et nainen istuu kämpällä ja kun se on homo ja mies joka on kiinnostunut omalla lämpällä
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
se varmaan lukee tätä palstaa
- Anonyymi00002
no voin kertoa sorosdn jetemias teki musta väärän ilmiannon kun en ollut samaa mieltä uskon asioista arvaa uskoko mielenterveys huolto
- Anonyymi00004
putinin
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
putinin
hymy hyytyy poliisilta kun tulen lieskat polttavat tämän maan poroksi
- Anonyymi00008
leatatiolaiben kusupää lukee laki kirjaa mutra kun sitä ei ole
- Anonyymi00009
pitäskö se jwremias laittaa vankilaan
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
pitäskö se jwremias laittaa vankilaan
pikku hiljaa kun nöitä hoitomiehiö suljetaan putkaan niin päösee siitä kirouksesta
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
pikku hiljaa kun nöitä hoitomiehiö suljetaan putkaan niin päösee siitä kirouksesta
tais kekkonen tehdä hyvän diilin kun leatadiolaiset äänestää keskustaa niin saavat rellestää täällä ilman moraalia ja sääntöjä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
tais kekkonen tehdä hyvän diilin kun leatadiolaiset äänestää keskustaa niin saavat rellestää täällä ilman moraalia ja sääntöjä
voi vittu jumalan valtakunta mikä perkele sinä olet ja ukko ylijumalla saatanan huora jeesuksen perkeleesi kanssa
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
voi vittu jumalan valtakunta mikä perkele sinä olet ja ukko ylijumalla saatanan huora jeesuksen perkeleesi kanssa
jumala on antikristus perkele
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
jumala on antikristus perkele
perkwlwittwn kuningas ja saatanan ylipäällikkö
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
perkwlwittwn kuningas ja saatanan ylipäällikkö
varmaan mun mutai on saatanan inkarnaatio kuten jeremiaskin se on varmaan 666
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
mutsi
- Anonyymi00018
ainakin niilke ainoille oikeille
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
mun mutsi kuuluu telkien taakse
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
mun mutsi kuuluu telkien taakse
yritti yksi sisaruksistani jo viedä sen oikeuteen mutta sai hurmattua oikeudrn edustajat ja sitten siskolla ei ollut edustajaa joka olisi pitänyt omatunnottoman pikku lapsen teatteria kulissina
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
yritti yksi sisaruksistani jo viedä sen oikeuteen mutta sai hurmattua oikeudrn edustajat ja sitten siskolla ei ollut edustajaa joka olisi pitänyt omatunnottoman pikku lapsen teatteria kulissina
oli varmaan haarat levällään hoitokokouksissa se syyttäjä saatana 1970 luvulla joka vietiin ambulsnssilla sairaalaan ettei kukssn epäilisi
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
oli varmaan haarat levällään hoitokokouksissa se syyttäjä saatana 1970 luvulla joka vietiin ambulsnssilla sairaalaan ettei kukssn epäilisi
sydän lyö verenpaineet nousee narsisti on huolissaan kun menettää otteensa
- Anonyymi00024
Eikö teillä siellä Niuvanniemessä ole somerajoituksia, kun koko poppoo yrittää toteuttaa maksimaalisesti sairasta mieltään julkisella palstalla?
- Anonyymi00025
Normihörhöilyähän.
- Anonyymi00026
olet varmaan niitä niuvan kanta asiakkaita
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666