Millaisia tietoteknisiä laitteita teillä on?
Minulla on läppäri, tabletti ("taulutietokone"), älyluuri, älytv.
ulkoinen kovalevy, varalle virtapankki, usb-kuulokkeet.
Monet näistä olleet jo vuosia.
ihan kymmeniävuosia vanha kasetti-cd-radio JVC (kunnon bassoilla)
Löytyy myös Veivattava monitoimiradio, aurinkokennolla, (myösusb-varavirtamahd.) ns. Hätäradio
Mitä teiltä löytyy:)
PS. silloin kun mä olin lapsi, meill ei ollut ees mustavalko televisioo, wanhaGrammari vain ja putkiradio. Kovin on lelut muuttuneet arjessa.
Syksy saa
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Vähemmän kuin ennen.
On nämät normihärpäkkeet. Mutta nykyisin ei ole enää työkoneita. Ne tulis turhan arvokkaiksi, ei ois juuri enää käyttöä. Toki, jos ois työasema, vois ehkä joskus intoutua jonkin hommankin tekemään. Olen kuitenkin myynyt eioota.
Paitsi rauta maksaa paljon, ohjelmistojen lisensseihin menis paljon rahaa. Tympii noit lisessit, jos ois fyysiset romput, kuin aikoinaan, vois pitää jonkinlaissta työasemaa kaiken varalta. Pikkasen vanhemmallakin kalustolla mun hommia voi tehdä.
Mutta laitteilla ja sovelluksilla on elinkaarensa.
Pöndellä on iso kasa läppäreitä ja muutama pöytäkone odottelemassa kierrätykseen kiikuttamista.
Sen verran intouduin, että alkukesästä ostin uuden läppärin. Hokasin, muistien ja prossien hinnat nousussa ja päätin ostaa. Hyvä ajoitus, nyt samanlainen kone ainakin viissatasen kalliimpi. Noh, jäänyt vähälle käytölle.
Kännykkä alkaa happanemaan. Käytis jäämässä vanhaksi, ei päivityksiä. Ja akkukin melko finaalissa.
Kokolailla kyllästynyt autoihin ja tietotekniikkaan. Ne kun ei ole ikuisia, jatkuvasti jokin vaatii korjailua, tai uuteen vaihtamista. Hyviä rahasampoja valmistajilleen, harvempi pärjää ilman, kauppa käy. Etenkin, kun elinkaaret on riittävän lyhyitä.
=DW✓Kiitos viestistäsi:)
Mäkin poljen vielä windows Kympillä :)
Jooh, on mullakin käytöstä poistuneiden hautausmaa: osan vienny kierrätykseen jo. mutt säästin ensimmäiset iphonet ja yhden kivan tabletin mutt niihin ei todella oo päivityksiä - ovat muistoja vain :) ja lähinnä "roskia".
- Anonyymi00002
Toiset kerää elekroniikkajätettä, toisen taas jotain muuta.
- Anonyymi00003
Kertakäyttö roinaa ne on. Osta, osta uutta koko ajan niin bisnes kukoistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361306Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke601075Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63973- 58938
- 69806
- 51791
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81716Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38698- 82692
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30635