Vieläkö täällä se

Anonyymi-ap

Sekopää joka nauttii oman paskan sisältönsä suoltamisesta eikä kunnioita toisia !!
Mielessäni toivoin hänelle peräsuolisyöpää, toivottavasti nappasi .Joku kutsui sitä mulkkua henkipatoksi joka oli mielestäni sopivasti sanottu.
Henkipatto peräsuolen rassaajaksi !

28

149

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitä toiselle toivot, se tulee itsellesi bumerangina!

• Anonyymi00002

Mitä kylvät toisille, sen niität itse.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kun toivot toiselle hyvää, vahvistat itsessäsi kykyä nähdä hyvää. Kun toivot toiselle pahaa, kannat sitä tunnetta jo ennen kuin toinen saa siitä mitään.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kun toivot toiselle hyvää, vahvistat itsessäsi kykyä nähdä hyvää. Kun toivot toiselle pahaa, kannat sitä tunnetta jo ennen kuin toinen saa siitä mitään.

Kun toivot toiselle jotakin, et koskaan lähetä sitä täysin itsesi ulkopuolelle. Se kulkee ensin sinun kauttasi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kun toivot toiselle jotakin, et koskaan lähetä sitä täysin itsesi ulkopuolelle. Se kulkee ensin sinun kauttasi.

Jokainen toive jättää sinuun jäljen ennen kuin se saavuttaa toisen — sillä se, mitä toiselle annat ajatuksissasi, kasvattaa samalla jotakin sinussa

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jokainen toive jättää sinuun jäljen ennen kuin se saavuttaa toisen — sillä se, mitä toiselle annat ajatuksissasi, kasvattaa samalla jotakin sinussa

Siksi toisen puolesta lausuttu hyvä ei koskaan ole vain hänelle tarkoitettu, eikä pahantahtoinen toive koskaan vahingoita häntä. Ennen kuin se löytää kohteensa, se on jo koskettanut lähettäjäänsä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Siksi toisen puolesta lausuttu hyvä ei koskaan ole vain hänelle tarkoitettu, eikä pahantahtoinen toive koskaan vahingoita häntä. Ennen kuin se löytää kohteensa, se on jo koskettanut lähettäjäänsä.

Toiselle langetettu tuomio onkin itselle langetettu tuomio.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kun toivot toiselle tuhoa, et lähetä sitä hänen suuntaansa. Kannat sen itseesi — ja elämä palauttaa sinulle juuri sen, minkä olit valmiina toiselle toivomaan.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kun toivot toiselle tuhoa, et lähetä sitä hänen suuntaansa. Kannat sen itseesi — ja elämä palauttaa sinulle juuri sen, minkä olit valmiina toiselle toivomaan.

Säälin tulevaisuuttasi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Säälin tulevaisuuttasi.

Pahantahtoinen intentio kohdistuu sen esittäjään itseensä. Ihminen joutuu kantamaan sisällään juuri sitä tuhoavaa tahtoa, jonka hän on suunnannut toista kohtaan. Se, mitä toiselle toivotaan, ei siten vahingoita toista lainkaan, vaan sen seuraus kohdistuu juuri toivojaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pahantahtoinen intentio kohdistuu sen esittäjään itseensä. Ihminen joutuu kantamaan sisällään juuri sitä tuhoavaa tahtoa, jonka hän on suunnannut toista kohtaan. Se, mitä toiselle toivotaan, ei siten vahingoita toista lainkaan, vaan sen seuraus kohdistuu juuri toivojaan.

Itsellesi tuomion langetit, AP.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Itsellesi tuomion langetit, AP.

Rikosasiakirjoissa on tapauksia, joissa henkilö on ensin julkisesti uhannut tai toivonut tietyn ihmisen kuolemaa ja myöhemmin itse joutunut väkivallan kohteeksi.

• Anonyymi00013

Sitähän se henkipatto sai !!!
        Sitä saa mitä kylvää !!!!
        Jos olet mulkku kirjoituksissasi saat syövän perseeseen !!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se saatanan henkipatto saa mitä haluaa

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vitun filosofi ! Sähän se oot se häirikkö !

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Rikosasiakirjoissa on tapauksia, joissa henkilö on ensin julkisesti uhannut tai toivonut tietyn ihmisen kuolemaa ja myöhemmin itse joutunut väkivallan kohteeksi.

Tapauksia, joissa joku toivoo toiselle pahaa, uhri on usein juuri se henkilö, joka tuon toiveen esitti.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Rupeeko kylmää , soimaako omatunto ?!
        Sinähän oot se henkipattoäääliö !

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vitun filosofi ! Sähän se oot se häirikkö !

Elämä näyttää, kuka sairastuu vakavasti ja kuka kuolee – ja siihen asti hyvää jatkoa!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Henkipatto aloitti ja saa nyt takaisin

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Elämä näyttää, kuka sairastuu vakavasti ja kuka kuolee – ja siihen asti hyvää jatkoa!

Sitä paitsi minulle kuoleminen on aivan kuin karkkien jakamista. En pelkää sitä lainkaan. Kun olin kristitty, pelkäsin kuolemaa aivan kamalasti, mutta nyt en ole pelännyt sitä jo moniin vuosiin.
        Tervetuloa, kuolema!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sitä paitsi minulle kuoleminen on aivan kuin karkkien jakamista. En pelkää sitä lainkaan. Kun olin kristitty, pelkäsin kuolemaa aivan kamalasti, mutta nyt en ole pelännyt sitä jo moniin vuosiin.
        Tervetuloa, kuolema!

Olen myös ammattini takia joutunut olemaan mukana erilaisissa kuolemantapauksissa, ja tästä minä puhun.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Toivottavasti kutiaa sen häirikköhenkipaton suoli !!!!
        Syyttömiä täällä vainosi !!!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Olen myös ammattini takia joutunut olemaan mukana erilaisissa kuolemantapauksissa, ja tästä minä puhun.

En ole enää kristitty, ja minulle kuolema on kuin joku tarjoaisi karkkia. Kiitos.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Näin kävi sille henkipatolle.
        Sitä saa mitä tilaa

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En ole enää kristitty, ja minulle kuolema on kuin joku tarjoaisi karkkia. Kiitos.

Namusetä

• Anonyymi00026
        Anonyymi00006 kirjoitti:

>>se on jo koskettanut lähettäjäänsä.>>
        Totta joka sana!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

>>se on jo koskettanut lähettäjäänsä.>>
        Totta joka sana!

Henkipatolla suolessa murisee , saa ansionsa mukaan.

• Anonyymi00028

..ja sitten on niitä , jotka sanovat toiselle toivovansa pelkkää hyvää ,mutta sisimmässään toivovat aivan päinvastaista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      46
      1125
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      83
      897
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      887
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      834
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      29
      785
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      197
      710
    7. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      697
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      40
      663
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      622
    10. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    11. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      121
      588
    12. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      42
      576
    13. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      11
      564
    14. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      535
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      510
    16. 39
      485
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      76
      481
    18. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      475
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      467
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      467
    Aihe