Hyvää yötä vanhukselle!

Muista pestä tekohampaat!
21227
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

hormoonit hittaa taas si

Äänestä
  • Ai mitkä, on jo niin huono kuulo, et luulee kaiken kuulevan väärin? Ai mut ei ollutkaan kuulosta tällä kertaa kyse, mutku on huonot lukulasit niin tuntuu välillä siltä, että luetun ymmärtäminenkin tuntuu haastavalta?

Eikä aina muistakaan, et kummasta aistista oli kyse, ku alkaa aistit ja niihin regoimiset kestää normia pidempää? Pää lahoo hiusten harmaantuessa? Ja on pihalla vähänmkaiken suhteen, ku ei muista enää edes et mistä on viimeksi jonkun kanssa edes keskustellut?

Äänestä

Kiitos samoin. Hampaat on jo yöpöydällä lasissa. Pitäis vielä ikenet harjata.

1Äänestä

Muista sä Pau-Liinat, ettei hirtä toisten netteihin kiinni!
"Ei internetyhteyttä-DNS".

Äänestä

Sittekkö tuut viereen yöksi 😋?

Äänestä

Tekareita ei oo mut munia on vaikea löytää pesua varten

1Äänestä
  • Ei mullakaan oo tekareita, mutta eipä oo muniakaan, että sillä lailla on asiat.
    😊

Äänestä

Ei niitä löydy mistään. Taisi naapurin ajokoira syödä ne, kun lähti pitkä sylki tuohon porraspieleen.

Äänestä

On vielä omat hampaat 😆
-vanhus 😝

1Äänestä
  • Sitä paitsi ne on HAMMASPROTEESIT, ei tekohampaat 😉

1Äänestä

Ei se nuku. Nukkui pitkät päikkärit. Kyylää taas yöhön klo 2.00.

Äänestä
  • Kova poika runkkaan.

1Äänestä

• Mistä tiedät ettei nuku? Kyyläätkö sä sitä? 🤣🤣

Äänestä

poreet loppu!

Äänestä

minun mielwsränion hullua kun nuert yrittäbäy näpidtellä ksrkkrjs jne ksupoidts.

miten torjutssn päöälle hyökkääcä poliiasi'; kaliibgeri8lls revolveeillas dwseer earlwe eisripäärä ailmään j jäjäyryswwlohopwaa wiaeipää luosin käwjqaaä...

Äänestä

Lilleri kirjoittaa tahallaan matkien minua,no Annina puhuu paskaa niinkin narsisti puhuu kun hänet jätetään.Omat veljet ovat vaihtaneet puhelin numerot hänen takia, minäkin vaihdan hetken päästä.

Äänestä

Moi. Jätitkö ne mulle? Pesasen, oota vähän. Mulla on vain Fairya.

1Äänestä

prohrrdig kuiin dino-.einoilla... oot ROKKI-JOULUMUSIIKKI; twizvd

hea v7 njetao ncyr8sfjazs nz9hcz

ähän hhzankzlzzz kifjoibbzz lä-öpicllä kun..

Äänestä

Vielä on omat lego suussa

Äänestä

Luin, hammaslääkärit varoittaa että nuorilta liukenee hampaat Kun ne lutkuttaa näitä ylimakeita energiajuomia eli kohta on sukupolvi ilman hampaita.
Olette varmaan siitä tietoisia te nuoret.
Ei olekaan kohta enää tekarit ainoastaan vanhusten juttu!

Äänestä

En muista minne olen pudottanut ne?

1Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Muista pestä tekohampaat!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu