Kaipaamalleni naiselle

Hyvää iltaa!
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin?

Toivoo mies
11220
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Ei mulle,OHI

Äänestä
  • Oikein. Tää on Hannalle!

Äänestä

😴😴😴😴

Äänestä

Ketä sinä sitten kaipaat?

Äänestä

Sitä minäkin toivon. Huomenna tietää. Toivottavasti sullakin kaikki hyvin. Ikävä.

Äänestä
  • Kaikki on minulla hyvin. Ikävä on minullakin.

Äänestä

Kaikki tulee olemaan hyvin vasta sitten, kun projekti ei enää jatku! Se on ollut elämäni ahdistavin, stressaavin ja vastenmielisin kokemus! Enkä olisi koskaan halunnut joutua sitä kokemaan! Minulle täysin vieraat ihmiset aloittivat projektin minulta juuri mitään kysymättä ja sellaisia iihmisiä en voi arvostaa ollenkaan! Olette sellaisia ihmisiä, jotka luulevat tietävänsä muka paremmin kuin minä itse, mikä on juuri minulle sellaista elämää joka saa minut voimaan hyvin, mutta siinä teitte juuri sen kamalimman virheen! Ja sen takia ne monet sairaudet puhkesivat! Jos joutuu vuosien ajan elämään valtavan paineen alla, kuten projektin, se aiheutti sairauksia ja kauan jatkuntutta todella pahaa oloa! Eikä se paha olo lopu, ennen kuin projekti on loppunut!

Äänestä

Mksi et laita enää nimeäsi ,kun kaikki sen tietävät T?

Äänestä
  • Toivo Kärki
    Onko nyt mielesi hyvä?

Äänestä

Aloitus ei ole minulta, vaikka voisi olla omalle kaivatulle

Äänestä
  • Eipä ole ei. Tämä on minulta. Hannalle Tuomolta

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Hyvää iltaa!
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin?

Toivoo mies

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu