Ehkä on parasta vain häipyä

Elämä on sitten pilalla, mutta en halua satuttaa sinua enää.
13259
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Itse toivon,että eräs ottaisi yhteyttä!

Äänestä

Sun pitäis jäädä tänne etsimään mua täältä joka päivä ja kaikille kohtaamilleni ihmisille sanon, että ne tulee tänne ja ettii sua täältä joka päivä.

Äänestä

Ei Rakkaimpaa kuuluka Satuttaa.

1Äänestä

Miksi pitäisi satuttaa? Outo ajatus. Satutat jättämällä.
N>M

Äänestä

Kuka sut pakottaa sitä satuttamaan?

Äänestä

Assosioitko gubbe harvoin juomasi kahvikupin johonkin tiettyyn henkilöön (╥ ᴗ ╥)

Äänestä
  • m*nan vai junan? Toisella on jo paljon kokemusta.

Äänestä

Et enempää voisikaan!

Äänestä

Kuka ketä ei mua pysty satuttamaan vaikka sitä yrittäisitte jotain etuja joita saan siitä että olen kylmääkin kylmempi

Äänestä
  • "Kuolleena" kulutatki enemmän ku ikinä eläessäs tienasit. Kuulemma.

Äänestä

Vttuun siitä noitumasta, Shamaani.

Äänestä

Joskus se juuri häviäminen on se mikä satuttaa kaikista pahiten.

Ilman tunnisteita tämäkin joten ei taida olla ainakaan hyvällä kellekään.

1Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Elämä on sitten pilalla, mutta en halua satuttaa sinua enää.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu