Laittaisit viestiä suoraan!

Et uskalla! 😂😂
25263
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 25

Vanhimmat

En kyllä uskalla minä(kään) 🫣

Äänestä

Mies on ujoPiimä...

Äänestä
  • Niin ne monet on😀

Äänestä

• mitä sä neea edes teet täällä kiusaat sinäkin mene jo eteenpäin elämässäsi

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

mitä sä neea edes teet täällä kiusaat sinäkin mene jo eteenpäin elämässäsi

Nyt en tunne mainitsemiasi tapauksia, enkä edes tahtoisi.

-sivullinen-

Äänestä

• Miksi sinä et laita viestiä?

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksi sinä et laita viestiä?

Viestikansio on täynnä.

Äänestä

• Piimä on hyvää Minusta joten rohkeasti vain Kaunis viesti Sinun omallesi.

sinun oMa 😘❤️.

Äänestä

Teidän pitäisi nyt saada päätös tälle meidän hommalle, itse en aio osallistua,

Äänestä
  • Samaa odottanut, että muut ratkaisisi kaikkien sivullisten pikku dilemmat 🤔

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Samaa odottanut, että muut ratkaisisi kaikkien sivullisten pikku dilemmat 🤔

Kätevää kun ei tarvitse itse tehdä mitään vaan aina löytyy ihmisiä jotka on valmiita ratkaisemaan toisten asiat niiden puolesta.

2Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Kätevää kun ei tarvitse itse tehdä mitään vaan aina löytyy ihmisiä jotka on valmiita ratkaisemaan toisten asiat niiden puolesta.

Kyllä ja he myös tietävät toisten asiat paremmin kuin ihmiset itse ja sitten saavat vielä ihmiset itse uskomaan mitä itse haluavat uskoa

1Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Kyllä ja he myös tietävät toisten asiat paremmin kuin ihmiset itse ja sitten saavat vielä ihmiset itse uskomaan mitä itse haluavat uskoa

Niin, conhsn se niinkin että jotkut haluavat antaa tietyn kuvan, mutta sitten joidenkin muiden pitäisi käsittää asiat jotenkin eri lailla 🤔 saman tien voi heittää noppaa ja katsoa tulos.
    Totuus on kuitenkin yleensä tai aina se selkein ja suoraviivaisin.

Äänestä

Sanon suoraan notta viestiä ei tule!

Äänestä
  • En sano suoraan vaan sun pitää jäädä tänne ja selvittää asiaa. Kun olet halunnut selvittää.

1Äänestä

Ei ole nyt mitään asian tynkää.
Naiselta

Äänestä
  • Riittää minun puolestani että selvittelet asiaa, jutellaan sitten kun homma ok.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Riittää minun puolestani että selvittelet asiaa, jutellaan sitten kun homma ok.

Pitääkö omaa koukkua kantaa mukana?

Äänestä

En uskalla laittaa söpöimmälle.

Äänestä
  • Voi olla ns. "red flag", jos on söpö, tai sitten ei.

Äänestä

• Tai voi olla. Ite nostan aina saamelaislipun salkoon kun näen söpöjä naisia. Tulee monta väriä kerralla, että viestii selkeästi halustani paritteluun.

Äänestä

Ei sitä uskalla kun aiemmin on jätetty vastaamatta. Jopa estetty.

2Äänestä
  • Vastaaja äänenä joillain miehillä hysteeristä itkua ja pyyntö lopettaa kaikki yhteyden pito tai tekevät itsarin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Et uskalla! 😂😂

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu