Tykkäätkö saunoa nainen

Mie tykkään, voisin istua siellä tuntikausia. Varsinkin jos olisit kanssani siellä ….🥰❤️🤭
14144
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Joo,mut en sun kanssa!!

1Äänestä
  • Valehtelet!! 🤣🤣😘

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Valehtelet!! 🤣🤣😘

Erään vanhan kanssa,hyih...

1Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Mulla mielessä vain eräs namupala❤️🥰😍👸🏼

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Nuoremmat virkistää🤣

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Ollaan taidettu istua ennenkin saunassa 😍

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Ollaan taidettu istua ennenkin saunassa 😍

Maybeee🤌🔥❤️

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Samoin, lähinnä että hän on äärettömän mukava meille vanhemmille herroille, lisäksi hänen äänensä muistuttaa 1980 puolivälin paikkeilla olutta urheilija tyttöystävääni, eikä vähiten ääni myös huumori, hersyvä nauru johon hän herkkä syttymään...
    Jos olisin nuorempi olisi ihan satavarmaa että tuota naista lähtisin romanttisin mielin lähestymään, nyt vaan tykkään seurasta.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Maybeee🤌🔥❤️

Taisihan tämä sittenkin olla minulle ❤️😘
    Lupaan viedä teippirullan takaisin komeroon xD Ihana olet 🥰

Äänestä

En kun tykkään perhe päivällisistä tuttujen kanssa

Äänestä
  • Eli minun kanssa

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Eli minun kanssa

Nii :D lidlissä oli mozzarella äppi tarjouksessa. Säilyy pakastimessa monta viikkoa avattuna ja paistettuna

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Nii :D lidlissä oli mozzarella äppi tarjouksessa. Säilyy pakastimessa monta viikkoa avattuna ja paistettuna

-ok-

Äänestä

Nyt saunaan!
-kuuma lepso-

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mie tykkään, voisin istua siellä tuntikausia. Varsinkin jos olisit kanssani siellä ….🥰❤️🤭

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu