maiden, metallica

Trasher

on se vähän kumma ku jotkut haukkuu Maidenia tai Metallicaa tai jotain muuta, mut mahtaakos esim Bruce vihata Jamesia tai jotain sinne päin, voi olla et ne on hyviäkin ystäviä tai sit verivihollisia :D

28

2143

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka ovat

olkoot vaikka siiamilaisia kaksosia.
      mutta jos ei toisen musiikki kuulosta hyvältä niin ei sille voi mitään.

• !!!

Dick In Son on kyl paras ^^

• Vaikea sanoa kumpi bändi olisi parempi Iron Maiden vai Metallica. Molemmat ovat näitä 80-luvun heavyn legendoja ja oikeastaan ensimmäisiä diggaamiani bändejä:)

Metallican olen nähnyt livenä, mutta Maidenia en ja siinä olen kyllä menettänyt paljon. Ensi Iron Maidenin keikalle on päästävä vaikka väkisin:D

• .....
        DarkFear kirjoitti:

Vaikea sanoa kumpi bändi olisi parempi Iron Maiden vai Metallica. Molemmat ovat näitä 80-luvun heavyn legendoja ja oikeastaan ensimmäisiä diggaamiani bändejä:)

Metallican olen nähnyt livenä, mutta Maidenia en ja siinä olen kyllä menettänyt paljon. Ensi Iron Maidenin keikalle on päästävä vaikka väkisin:D

Sanoohan sen nyt järkikin, että metallica vie 100-0:/

• Thrash 'till death
        ..... kirjoitti:

Rässi on muutenkin aina parempaa.

• Geurus
        ..... kirjoitti:

Maiden on mahdotonta paskaa Metallicaan verrattuna, niin nykykunnossa kuin ennenkin.

• zappa frank
        Geurus kirjoitti:

Maiden on mahdotonta paskaa Metallicaan verrattuna, niin nykykunnossa kuin ennenkin.

metallica on semmonen muodinmukana kulkija. maiden rules. (lars ei osaa mitään)

• No Life Till Leather
        zappa frank kirjoitti:

metallica on semmonen muodinmukana kulkija. maiden rules. (lars ei osaa mitään)

Maiden fanipoika vauhdissa. No Iron maiden on sitten pelkkä teennäinen mukarankka bändi jota ihmiset kuuntelee kun on kansikuvahirviökrääsää ja muuta ulkomusiikillisia seikkoja.

• perkele
        No Life Till Leather kirjoitti:

Maiden fanipoika vauhdissa. No Iron maiden on sitten pelkkä teennäinen mukarankka bändi jota ihmiset kuuntelee kun on kansikuvahirviökrääsää ja muuta ulkomusiikillisia seikkoja.

taas tuo "Maiden fanipoika vauhdissa."-kommentti. Taas todettiin että metallica-fani aloitti lapsellisen väittelyn, lopettakaa jo alkuun, pennut, ja lapsenmieliset iäkkäämmät henkilöt. Kuten aiemmin todettu: Metallicassa ei ole muuta vikaa kuin sen fanit (yleistystä joo)

• Thrash 'till death kirjoitti:

Rässi on muutenkin aina parempaa.

sun RÄSSIS...if you´re in true fucking metal you´re not a IDIOT! Mutta sinä olet.

• Thrash 'till death
        aggressor.perverssor kirjoitti:

sun RÄSSIS...if you´re in true fucking metal you´re not a IDIOT! Mutta sinä olet.

Taas joku ultratr00... Painu vittuun jos ei ole muuta sanottavaa.

• Thrash 'till death
        Thrash 'till death kirjoitti:

On se saatana kun ei mitään tänne saa kirjoittaa kun heti tuollaiset back to the 80's poserit tulee tänne pätemään olevinaan muka oikeassa.
        Kuuntele sinä vain niitä glamrock/hairmetal paskaasi, anna meidän kuunnella thrashmetallia.

• vittua
        Thrash 'till death kirjoitti:

On se saatana kun ei mitään tänne saa kirjoittaa kun heti tuollaiset back to the 80's poserit tulee tänne pätemään olevinaan muka oikeassa.
        Kuuntele sinä vain niitä glamrock/hairmetal paskaasi, anna meidän kuunnella thrashmetallia.

Tuut tänne itkemään thrashmetallistas. Vittu mikä ääliö.

• Thrash 'till death
        vittua kirjoitti:

Tuut tänne itkemään thrashmetallistas. Vittu mikä ääliö.

Mä vain sanoin että rässi on parempaa. Mitäs väärää siinä on? Vitun idiootti.

Mä vain sanoin että rässi on parempaa. Mitäs väärää siinä on? Vitun idiootti.

katsot minun profiilistani noita bändejä joita kuuntelen niin niistä on suurin THRASH METALLIA mutta kun tollanen vitun poseri ei näköjään sitä tajua.

Vituttaa nuo saatanan "vittu kun on kovaa RÄSSIÄ" ihmiset, se on THRASH

• Perushevari
        DarkFear kirjoitti:

Vaikea sanoa kumpi bändi olisi parempi Iron Maiden vai Metallica. Molemmat ovat näitä 80-luvun heavyn legendoja ja oikeastaan ensimmäisiä diggaamiani bändejä:)

James ei tykännyt oikeen Suomen yleisöstä.

• aihe on niin turhaa roskaa...noh onhan kirjoittajankin nimimerkki "Roskaaja".
      Pidähän sentään luonto siistinä.

• Bring your puppets

Kesällä 1988 Monsters Of Rock-festareilla jossain Briteissä Nicko McBrain joutu vetään Kirk Hammetia lättyyn. Adrian Smith oli jossain kemuissa jutellut tyypin kanssa, jota ei tiennyt Kirkin frendiksi ja sanonut: "Se jätkä näyttää homolta". Kirk oli kuullut jutun ja kävi Smithin kimppuun takahuoneessa. Nicko tuli väliin ja lopun arvaa.
      Asia sovittiin samana iltana.
      Oliko Adrian niin sanonut ei tiedä kukaan varmaksi tai se on voinut olla väärinkäsitys.
      Esim. gay ja great saattaa kuulostaa samalta Lontoon miesten suusta.

• on paska

ja taitaa olla se toinenkin.

• Hetfield
        on paska kirjoitti:

ja taitaa olla se toinenkin.

Maiden on hirveetä kikkeliheviä!!!! Eihän se dick in son osaa ees soittaa kitaraa buhahahaa...kyllä laulajankin täytyy soittaa skebaa eikä vain laulaa niin kuin nainen(dick in son).Hetfield osaa tai osasi laulaa(83-88) ja soittaa skebaa. Tästä yhteenveto: METALLICALLE 100-0.

• on paska
        Hetfield kirjoitti:

Maiden on hirveetä kikkeliheviä!!!! Eihän se dick in son osaa ees soittaa kitaraa buhahahaa...kyllä laulajankin täytyy soittaa skebaa eikä vain laulaa niin kuin nainen(dick in son).Hetfield osaa tai osasi laulaa(83-88) ja soittaa skebaa. Tästä yhteenveto: METALLICALLE 100-0.

kuten se toinenkin. Metallica ehkä jopa paskempi.

• Harakka
        Hetfield kirjoitti:

Kyllä on kypsää tekstiä.Olen varma,että kirjoituksen takana on noin 12-vuotias kynäniska.

Frantic tick tick tick tick tick tock

• Hetfield kirjoitti:

Ensinnäkin Iron Maiden ei ole kikkeliheviä eli power metallia vaan heavy rockia / heavy metal (kumman nyt haluaa sanoa) Dickinson kyllä vaan OSAA soittaa kitaraa. Soittaa esim. Live After Death livessä kitaraa. Totta että tuo 83-88 on Metallican parasta aikaa mutta se ei oikein ole pitänyt uskottavuuttansa tähän päivään asti niin hyvin kuin Iron Maiden. Joten pisteet IRON MAIDENILLE 666-0.

• Hevari
        Hetfield kirjoitti:

Kyl metallica vie 100-0 tosi o en oo digannu Maidenist.. ikinä

• Obey Your Beast

Minä kysyisin: Onko tällaista vastakkain asettelua missään muualla, kuin suomalaisten nuorisohevareiden keskuudessa? Siis maailmalla.

Itse oon diggaillu molempia orkesterointiryhmiä n. vuodesta 1985, välillä enemmän välillä vähemmän. Mutta kännipäin aina mahdollisuuksien mukaan on luukutettu.
      Nykyään taas enemmän kumpaakin kuuntelen.
      P.S. Ikinä en ole heviä hylännyt, niinkuin monet ikätoverini.

• Metallik

Itse pidän enemmän Metallicasta, mut toki myös Maidenista. Hieman Huvittaa se uus Kaveri Metallicassa joka soittaa ku työntäs kyykky paskaa koko ajan. Lars huippu jätkä vaikka soitto taidot hiukan "rajalliset". Maidenia en kovin hyvin tunne mut musiikki ihan ok.

• sacrilegium

James taitaa kunnioittaa Maidenin porukkaa, koska NWOBHM (new wawe of british heavy metal) oli iso juttu Kaliforniassa ku Metallicakin aloitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1254
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      18
      867
    3. 68
      752
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      735
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      708
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      704
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      635
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      580
    10. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      539
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      528
    12. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      506
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      502
    14. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      483
    15. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      445
    16. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      444
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      16
      441
    18. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      70
      438
    19. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      427
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36
      417
    Aihe