Eli tälläinen ongelma: olen 16v poika, seurustelen, rakastan tyttökaveriani todella, on hyvät vanhemmat jne jne. Eli kaikki on hyvin. Kuitenkin minulla on sellainen ongelma, että kiihotun lapsipornosta. Siis en esim. uimahallissa alasti olevista tms vaan lähinnä piirretystä sellaisesta. Tällä hetkellä olen varma että en ole pedofiili tms, eivätkä lapset kiinnosta minua seksuaalisesti, mutta pelkään että se muuttuu iän myötä. Haluaisin kuitenkin hankkia omia lapsia, pelkään vain että jos siihen asti ei ole ollut mitään pedofilian "oireita" ja sitten ne yhtäkkiä ilmestyvät kun on oma lapsi niin ei ole kivaa. Eli suomeksi: Millä saan koko H*LVE*IN pedofiiliset taipumukset katoamaan, muuta kuin itsemurhalla?
Toivoisin asiallisia vastauksia, onko omakohtaisia kokemuksia, Eikä mitään "ammu ittes" juttuja, koska ne eivät auta pätkän vertaa....
T: Epätoivoinen
Miten eroon...
3
336
Vastaukset
- Täti
En oikein saata uskoa, että olisit pedofiili tai sellaiseksi kehittymässä. Yleensä on niin, että pedofiili ei tajua olevansa pedofiili, mutta sinulla on päinvastoin, siis olet ajatellut asiaa eli tunnistanut sen. Sinä olet vasta 16-vuotias eli seksuaalinen kehitys on vielä osittain "kesken". Voisit kuitenkin käydä juttelemassa asiasta vaikka psykologin tai psykiatrin luona, niin saisit asiallista tietoa tai Väestöliitolla on myös nuorille suunnattua opastusta, sekin voisi olla yksi paikka, jossa käydä. Kasvaminen aikuiseksi ei ole helppoa miltään osin, älä anna moisen asian kiusata mieltäsi, vaan käy rohkeasti asiantuntijan luona juttelemassa, siellä sinua ei varmasti tuomita, vaan pidetään fiksuna nuorena miehenä, kun olet asiasta huolestunut. Saat myös raskaan taakan hartioiltasi. Tsemppiä sinulle! T: Täti
että olet pedofiili koska yleensähän pedofiilit eivät edes tajua olevansa sairaita!On hyvä,että olet huomannut sen,että kaikki asiat eivät ole omalla kohdallasi kunnossa!Kannattaisi varmaakin kääntyä psykiatrin puoleen..tsemppiä!
- autettu
KO henkilö: olet vielä kehitys vaiheessa oleva nuori aikuinen ja yksin ollessa sinun on vaikea ymmärtää ja tuntea itseäsi, ps olet muuttumassa aikuiSEKSI.
Perverssit mielikuva ovat sallittuja koska ne edesauttavat ihmistä yhdyntään, on mielikuva sama, eri sukupuoli ,ryhmä seksi tai lapsiseksi joka kiellettynä saa asian tuntumaan sairaalle . eivät asiat kehity ilman mielikuvaa , fantasiaa .
PS. Ammatti ihminen auttaa aina ja parasta
olisi hankkiutua vaikkapa Bordelli lomalle jotta silmät aukeavat.
Älä ole nynny........
ELÄT TUNTEIDEN MERTA ELÄ SE ROHKEASTI!!!!!!!!!!!!
Kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683