Miten eroon...

Pedofiilisista taipumuksista?

Eli tälläinen ongelma: olen 16v poika, seurustelen, rakastan tyttökaveriani todella, on hyvät vanhemmat jne jne. Eli kaikki on hyvin. Kuitenkin minulla on sellainen ongelma, että kiihotun lapsipornosta. Siis en esim. uimahallissa alasti olevista tms vaan lähinnä piirretystä sellaisesta. Tällä hetkellä olen varma että en ole pedofiili tms, eivätkä lapset kiinnosta minua seksuaalisesti, mutta pelkään että se muuttuu iän myötä. Haluaisin kuitenkin hankkia omia lapsia, pelkään vain että jos siihen asti ei ole ollut mitään pedofilian "oireita" ja sitten ne yhtäkkiä ilmestyvät kun on oma lapsi niin ei ole kivaa. Eli suomeksi: Millä saan koko H*LVE*IN pedofiiliset taipumukset katoamaan, muuta kuin itsemurhalla?
Toivoisin asiallisia vastauksia, onko omakohtaisia kokemuksia, Eikä mitään "ammu ittes" juttuja, koska ne eivät auta pätkän vertaa....
T: Epätoivoinen

3

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      En oikein saata uskoa, että olisit pedofiili tai sellaiseksi kehittymässä. Yleensä on niin, että pedofiili ei tajua olevansa pedofiili, mutta sinulla on päinvastoin, siis olet ajatellut asiaa eli tunnistanut sen. Sinä olet vasta 16-vuotias eli seksuaalinen kehitys on vielä osittain "kesken". Voisit kuitenkin käydä juttelemassa asiasta vaikka psykologin tai psykiatrin luona, niin saisit asiallista tietoa tai Väestöliitolla on myös nuorille suunnattua opastusta, sekin voisi olla yksi paikka, jossa käydä. Kasvaminen aikuiseksi ei ole helppoa miltään osin, älä anna moisen asian kiusata mieltäsi, vaan käy rohkeasti asiantuntijan luona juttelemassa, siellä sinua ei varmasti tuomita, vaan pidetään fiksuna nuorena miehenä, kun olet asiasta huolestunut. Saat myös raskaan taakan hartioiltasi. Tsemppiä sinulle! T: Täti

      • että olet pedofiili koska yleensähän pedofiilit eivät edes tajua olevansa sairaita!On hyvä,että olet huomannut sen,että kaikki asiat eivät ole omalla kohdallasi kunnossa!Kannattaisi varmaakin kääntyä psykiatrin puoleen..tsemppiä!


    • autettu

      KO henkilö: olet vielä kehitys vaiheessa oleva nuori aikuinen ja yksin ollessa sinun on vaikea ymmärtää ja tuntea itseäsi, ps olet muuttumassa aikuiSEKSI.
      Perverssit mielikuva ovat sallittuja koska ne edesauttavat ihmistä yhdyntään, on mielikuva sama, eri sukupuoli ,ryhmä seksi tai lapsiseksi joka kiellettynä saa asian tuntumaan sairaalle . eivät asiat kehity ilman mielikuvaa , fantasiaa .
      PS. Ammatti ihminen auttaa aina ja parasta
      olisi hankkiutua vaikkapa Bordelli lomalle jotta silmät aukeavat.
      Älä ole nynny........
      ELÄT TUNTEIDEN MERTA ELÄ SE ROHKEASTI!!!!!!!!!!!!
      Kokenut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe