ONKO SUOMESSA SANA - VAPAUS?

Tanja

Keskustelunavaukseni aina poistavat. MIKSI? Teenko valitukseen? Onko Suomessa SANA-VAPAUS vai ei?

9

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee ihmeessä se valitus, äläkä täällä valita.

      • asioista

        Tanjalla on puutteita muuallakin kuin oikeinkirjoituksessa.

        Sananvapaus ei merkitse sitä, että kaikkien pitäisi kuunnella, mitä Tanjalla on sanottavaa.

        Viestimillä ei ole velvollisuutta toimia Tanjan
        ajatusten levittäjänä.


      • Tanja
        asioista kirjoitti:

        Tanjalla on puutteita muuallakin kuin oikeinkirjoituksessa.

        Sananvapaus ei merkitse sitä, että kaikkien pitäisi kuunnella, mitä Tanjalla on sanottavaa.

        Viestimillä ei ole velvollisuutta toimia Tanjan
        ajatusten levittäjänä.

        En ole suomalainen. Anteeksi. Opiskelin suomea puhumalla itse, siksi teen virheitä. Oletko rasisti sitten?


    • sananvapaus

      Eduskunta valvoo lakia, ylimpänä elimenään valtioneuvosto.
      Oikeusministeriö vastaa sulle tohon kyselyyn. Nettaa sinne sähköpostia ja saat laillisen vastauksen.

      Ja kun ollaan EU, ssa, on mahdollista valittaa Strasburgiin. Siellä on oikeusistuin Suomen kansalaisille.

      Näillä sivuilla ollaan virallisesti liikkeellä:
      Jokainen urheilija kilpailee sääntöjen mukaan. Ja yksi saa voittopalkinnon. Kilpaile sinäkin niinkuin se, joka voittaa.

    • Ubuntui

      Tanjan kannattaisi nyt miettiä muutosta viestiinsä, eikä vain inttää härkäpäisesti.

      Eli kerro asiallisesti, ketään sormella osoittelematta, mitä sinä haluat meille kertoa?

      Jos se on lestadiolaisten tupakoimisesta vapaina Jumalan lapsina, niin unohda sitten koko juttu.

    • Fedja

      Opettele nyt ihan aluksi vaikkapa Suomen kieli!
      Teet siten harrastuksesi (hellareista poikkeavien muiden uskonsuuntien mollaamisen, kuten olet osoittanut) itsellesi helpommaksi.
      Tupakoida, vaiko eikö tupakoida - siinäpä kysymys! Ja vielä ikäänkuin autuuden tuntomerkkinä esitettynä?!

      • Tanja

        Päivällä vielä oli viestini. Sheriffi poisti sen. Miksi?
        Olen ulkomaalainen Suomen kansalainen. Opiskelin 5 vuotta yliopistossa ja olen kielitaitoinen. Oletko sinä itse lahjakas? Missä opiskelit? Osatko vain suomea?
        Erehdyit! En ole helluntalainen. Olen vain Jeesuksen Oma ja Seurakuntani on pelkäästään Elävässä Uskossa olevat. En ole minkään nimikyltin alla. Jäsenyydet ei pelasta.
        Siunausta sinulle ja Sheriffille!
        Loput poisti sheriffi ...........


      • Fedja
        Tanja kirjoitti:

        Päivällä vielä oli viestini. Sheriffi poisti sen. Miksi?
        Olen ulkomaalainen Suomen kansalainen. Opiskelin 5 vuotta yliopistossa ja olen kielitaitoinen. Oletko sinä itse lahjakas? Missä opiskelit? Osatko vain suomea?
        Erehdyit! En ole helluntalainen. Olen vain Jeesuksen Oma ja Seurakuntani on pelkäästään Elävässä Uskossa olevat. En ole minkään nimikyltin alla. Jäsenyydet ei pelasta.
        Siunausta sinulle ja Sheriffille!
        Loput poisti sheriffi ...........

        Kommenttiesi perusteella totean, Tanja:
        "Jäsenyydet ei pelasta" - sanot, mutta tivaamistesi perusteella tupakoimattomuus - kommenteistasi saamani käsityksen mukaan - mitä ilmeisimmin pelastaa.


      • Raitis ulkoilma

        ulkomaista syntyperää olevan henkilön suomen kielen taidosta?

        Kuinka montaa vierasta kieltä osaat itse täysin virheettömästi? Siis tupakan ketjupolton ohella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe