sama aurinko/kuu/nouseva merkki, aivan erilainen persoona?

Poison

Etsin tässä huvikseni tuolla haulla keskustelua kuu-oinaista, ja törmäsin tähän vanhaan keskusteluun:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&conference=596&posting=22000000001841847#22000000001841847

Olin ns. lentää perseelleni. Christian Forssilla näyttää olevan sama aurinko-, kuu- ja nouseva merkki kuin minulla, mutta erilaisempaa henkilöä saa hakea. Tiedän että nuo kolme merkkiä ovat vain pieni osa koko karttaa, ja huoneet yms. vaikuttavat, mutta nuo ovat kuitenkin ne merkittävimmät. En olisi ikinä voinut kuvitella häntä aurinko-vaa'aksi, kuu-oinaasta nyt puhumattakaan. Olisin veikannut kaloja tai rapua, veikkaisin edelleen ellei hänen viralliset sivunsa olisi vahvistaneet tuota syntymäpäivää. En tietysti tunne henkilöä, mutta sen mielikuvan perusteella minkä sain muutaman Idols-jakson seurattuani... huh.

Eli, vaikuttaako huoneet ja muut planeetat niin paljon, että henkilöllä jolla on sama aurinko-, kuu- ja nouseva merkki kuin itsellä ei välttämättä ole juuri _mitään_ yhteistä? Entä se ettei hän vaikuta yhtään aurinko/kuu-merkiltään?

- Ihmettelevä Poison -

3

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysehän on myös siitä, miten merkit näkyvät ulospäin.
      Koska Nouseva merkki on pääasiassa se, joka antaa ensivaikutelman ja muut piirteet näkyvät vasta kun ihmiseen tutustuu paremmin (Kuumerkin osalta mahdollisesti hyvinkin pitkän ajan kuluttua) ei ole ollenkaan sanottua, että te olisitte loppujen lopuksi niinkään erilaisia.

      Lisäksi olen havainnut, että ihmisen itsensä on hyvin vaikea arvioida tekemäänsä ensivaikutelmaa (joskus myös sitäkin, mitä hän itse on, perusolemusta). Kaikilla ei ole lainkaan realistisia käsitykset omasta persoonastaan tai siitä, miten muuta hänet kokevat.

      Ainakin omalla kohdallani olen huomannut, että eri ihmiset saavat itsestäni hyvinkin erilaisen ensivaikutelman ja mahdollisesti myöhemminkin pitävät minua aivan erilaisena ihmisenä kuin joku toinen tai minä itse pidän.

      Ja kun tarkkaan ajttelee, niin kenenkään ei voida varsinaisesti sanoa olevan väärässäkään, mielipideasiasta kun on kysymys.

      • Poison

        Niin no ulkoinen olemushan ja ensivaikutelma on mitä on, ja siihen voi ihminen itsekin vaikuttaa. Mutta en luottaisi toisten ihmisten kommentteihin siinä mitä todellisuudessa on kovinkaan paljoa sillä harva näkee sinne syvälle sisimpään. Tuon valossa on tietysti paha minun lähteä arvostelemaan henkilöä jonka tiedän vain television/lehtien kautta, mutta koko olemus vaikuttaa niin erilaiselta kuin omani.

        Olisin mieltänyt hänet tosiaan joksikin veden merkiksi, ehkä syynä tuohon on se että hänen kartallaan on huomattavasti enemmän vettä kuin omallani. Mutta en siltikään vain näe hänessä noita merkkejä, kun mietin toisia au-vaakoja ja kuu-oinaita (Giuseppe Verdi, Luciano Pavarotti, Heinrich Himmler) ja Christianin olemusta... no, tämä jäänee mysteeriksi.


      • Poison kirjoitti:

        Niin no ulkoinen olemushan ja ensivaikutelma on mitä on, ja siihen voi ihminen itsekin vaikuttaa. Mutta en luottaisi toisten ihmisten kommentteihin siinä mitä todellisuudessa on kovinkaan paljoa sillä harva näkee sinne syvälle sisimpään. Tuon valossa on tietysti paha minun lähteä arvostelemaan henkilöä jonka tiedän vain television/lehtien kautta, mutta koko olemus vaikuttaa niin erilaiselta kuin omani.

        Olisin mieltänyt hänet tosiaan joksikin veden merkiksi, ehkä syynä tuohon on se että hänen kartallaan on huomattavasti enemmän vettä kuin omallani. Mutta en siltikään vain näe hänessä noita merkkejä, kun mietin toisia au-vaakoja ja kuu-oinaita (Giuseppe Verdi, Luciano Pavarotti, Heinrich Himmler) ja Christianin olemusta... no, tämä jäänee mysteeriksi.

        jotenkin odottaa,että Hannalla on nousevana leijona..vaikuttaa hirveästi leijonamaiselta..en tosin ole vielä ehtinyt katsoa kaikkien kolmen karttaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe