Mikä on se aihe, josta tällä palstalla saa keskustella?
Seriffi näyttää poistavan järjestelmällisesti jokaisen uuden avauksen. Mistä on kyse?
Mikä aihe?
13
898
Vastaukset
- Tanja
KYSYMYS PEDON MERKISTÄ
Ennenkuin kirjoitatte, on luettava säännöt. Siellä kielletään suorat lainaukset toisista medioista ja siksi ne eivät elä täällä.
- admata.
...On palstan aihe. Siitä täällä voi vapaasti keskustella:)
Häirikkö tai pari vain kokeilee sheriffin rajoja, ei näiden avausten poistumisessa ole sen kummemmasta kysymys kuin tuossa alempana olevan kritiikin ja poistettujen massapostiavausten uudelleen spämmäyksestä.- theos
Saako lestadiolaisten uskonkäsityksistä käydä raamatun avulla perusteltavia krittisiä keskusteluja?
Seriffille se ei ainakaan tunnu käyvän. - admata.
theos kirjoitti:
Saako lestadiolaisten uskonkäsityksistä käydä raamatun avulla perusteltavia krittisiä keskusteluja?
Seriffille se ei ainakaan tunnu käyvän.>>
Saako lestadiolaisten uskonkäsityksistä käydä raamatun avulla perusteltavia krittisiä keskusteluja?
Seriffille se ei ainakaan tunnu käyvän.
>>
Toki. En ole huomannut lainkaan etteikö täällä sallittaisi kriittistä keskustelua lestadiolaisuudesta:-o
Väitteesi on kyllä vailla pohjaa. On sitten aivan eri asia että jokin sinänsä kristinuskoon kuuluva aihealue soveltuu paremmin esimerkiksi profetiat palstalle, kuin tänne. Näin on esimerkiksi moneen kertaan spämmätyssä pedon merkki avauksen kanssa, johon lestadiolaisilla ei ole sen kummempaa kantaa, mutta monilla muilla kristillisillä liikkeillä on. - theos
admata. kirjoitti:
>>
Saako lestadiolaisten uskonkäsityksistä käydä raamatun avulla perusteltavia krittisiä keskusteluja?
Seriffille se ei ainakaan tunnu käyvän.
>>
Toki. En ole huomannut lainkaan etteikö täällä sallittaisi kriittistä keskustelua lestadiolaisuudesta:-o
Väitteesi on kyllä vailla pohjaa. On sitten aivan eri asia että jokin sinänsä kristinuskoon kuuluva aihealue soveltuu paremmin esimerkiksi profetiat palstalle, kuin tänne. Näin on esimerkiksi moneen kertaan spämmätyssä pedon merkki avauksen kanssa, johon lestadiolaisilla ei ole sen kummempaa kantaa, mutta monilla muilla kristillisillä liikkeillä on....omat asialliset avaukseni ovat lähteneet välittömästi bittiavaruuteen.
theos kirjoitti:
...omat asialliset avaukseni ovat lähteneet välittömästi bittiavaruuteen.
Se oli näitä kolminaisuutta vastustavia juttuja. Jos pidät lestadiolaisuutta harhaoppina, niin miksi pitäisi tuoda jotain muuta harhaoppia tänne lisäksi?
Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maaoli autio ja tyhjä. Pimeys oli syvyyden päällä ja JUMALAN HENKI liikkui vetten päällä. Ja Jumala SANOI....
Siis kolminaisuus on jo alussa ISÄ; SANA JA JUMALAN HENKI.- Tanja
vihne kirjoitti:
Se oli näitä kolminaisuutta vastustavia juttuja. Jos pidät lestadiolaisuutta harhaoppina, niin miksi pitäisi tuoda jotain muuta harhaoppia tänne lisäksi?
Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maaoli autio ja tyhjä. Pimeys oli syvyyden päällä ja JUMALAN HENKI liikkui vetten päällä. Ja Jumala SANOI....
Siis kolminaisuus on jo alussa ISÄ; SANA JA JUMALAN HENKI.Onko Pedon Merkki harha?
- theos
vihne kirjoitti:
Se oli näitä kolminaisuutta vastustavia juttuja. Jos pidät lestadiolaisuutta harhaoppina, niin miksi pitäisi tuoda jotain muuta harhaoppia tänne lisäksi?
Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maaoli autio ja tyhjä. Pimeys oli syvyyden päällä ja JUMALAN HENKI liikkui vetten päällä. Ja Jumala SANOI....
Siis kolminaisuus on jo alussa ISÄ; SANA JA JUMALAN HENKI....vapaata keskustelua lestadiolaisuuden raamatun mukaisuudesta?
- admata.
theos kirjoitti:
...vapaata keskustelua lestadiolaisuuden raamatun mukaisuudesta?
Näköjään myös Katolilaisuus palstan sheriffi piti viestiäsi provokaationa ja massapostituksena. Kävin itse lukemassa viestisi helluntailaispalstalla, jossa se näköjään ainakin toistaiseksi saa olla. Sinänsä asiallista pohtimista, johon voisin jotain vastatakin.
Nämä mikä mihinkin kuuluu on tulkintatapauksia, joissa sheriffillä on oikeus vetää omaa linjaansa. Periaatteessa itse ajattelisin että kaikkia Raamattuun liittyviä asioita voisi käsitellä myös täällä, mutta ymmärrän linjanvedon siinä mielessä että tämän palstan aiheeksi on rajattu lestadiolaisuus ja muunlaiselle kristinuskolle on monta palstaa, jossa aiheita voi käsitellä.
Sinänsähän viestisi rikkoi jo massapostituksen johdosta sääntöjä. Säännöissä kun todetaan että samansisältöisen viestin laittaminen useammalle palstalle on kielletty... - Mikä sinua
Tanja kirjoitti:
Onko Pedon Merkki harha?
Siinä Pedossa niin kiinnostaa? Parasta pysyä kaukana sellaisista! Me yritämme välttää sielunvihollisen,eli pedon kanssa veljeilemisen.
Kun on turva Jumalassa,turvassa on paremmassa jne.
Kyllä se peto aikanaan sinne joutuu,minne kuuluukin,Kyllä Jumala siitä huolen pitää! - tyyppi
theos kirjoitti:
...vapaata keskustelua lestadiolaisuuden raamatun mukaisuudesta?
joka kirjoittelee ja provosoi jehovien palstalla...?
- miserex
...täälläkin. Keskustelutaitojen opettelun jälkeen sinunkin viestisi varmaan säilysivät täällä nykyistä pidempään.
Vihne on hyvä sheriffi, kiitokset hänelle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634