luonut maailmaa? katsokaa tätä sivua http://www.christembassyhealingschool.org/fin/testimonies/miracles/bad_sight.htm
Tulkaa järkiinne, te olette hulluja jos ette Jumalaa!
Mukako Jumalako ei
13
924
Vastaukset
- raamattuun uskovaa
piti vielä kirjoittaa "jos ette usko Jumalaa"
- Tavoitteeton
Kun yhtään tuollaista ihmeparantumista ei ole ikinä saatu aikaiseksi valvotuissa olosuhteissa. Luulisi parantajiakin kiinnostavan esimerkiksi James Randin lupaama $1.000.000 palkinto valvotuissa olosuhteissa osoitetusta yliluonnollisesta tapahtumasta.
- vaarallista terveydelle
tuo on niinkuin suoraan conan o brienistä ne valokuva albumit heidän tempauksistaan.
Mutta olen itsekin täyttynyt niinsanotusta pyhästä voimasta. Eräs ystäväni kertoi miten oikeaan kohtaan päätä asetetut sormet ja tietynlainen painallus voi viedä ihmisen tajunnan. Kokeilin tätä itsekin.
siinä tilanteessa ihminen ei tunne kipua ja hän saattaa herätessään luulla että jotain suurta on tapahtunut. (siihen vaikuttaa vain se mitä itse haluaa uskoa) - adsfewr
Miksei tuolta löytynyt yhtään kertomusta amputoidun raajan takaisin kasvamisesta?
- mie vuan
Miten jumalasi salli Konginkankaalla vuosi sitten tapahtuneen onnettomuuden, millä selität ne lukuisat onnettomuudet jos jumalasi huolehtii jopa Suomesta kotoisin olevan Sarin silmälaseista??
- harrat
Jumala suojelee varsinkin niitä jotka hänen suojassaan pysyvät.Kuinka moni yleensä rukoilee suojelusta ja varjelusta elämäänsä.Suojelu ei ole automaatti.Silti uskovankin on kuoltava.Mutta sielu on turvassa iäti.Jospa se Sari rukoili Jumalalta apua ja paranemista.Sen takia sai avun. Jumalan suojelu on se etu jota Jumala tarjoaa omilleen.
- mie vuan
harrat kirjoitti:
Jumala suojelee varsinkin niitä jotka hänen suojassaan pysyvät.Kuinka moni yleensä rukoilee suojelusta ja varjelusta elämäänsä.Suojelu ei ole automaatti.Silti uskovankin on kuoltava.Mutta sielu on turvassa iäti.Jospa se Sari rukoili Jumalalta apua ja paranemista.Sen takia sai avun. Jumalan suojelu on se etu jota Jumala tarjoaa omilleen.
Onko nyt niin että Jumala korjailee epätäydellistä tuotettaan vai mistä näkökulmasta tätä pitäisi katsella?
Toisaalta minä joka en usko hölkäsenpöläystä Jumalasta ja olen kaikista syntisistä syntisin, olen terve kuin pukki, miten sinä tarkastelet tätä absurdia tilannetta? - harrat
mie vuan kirjoitti:
Onko nyt niin että Jumala korjailee epätäydellistä tuotettaan vai mistä näkökulmasta tätä pitäisi katsella?
Toisaalta minä joka en usko hölkäsenpöläystä Jumalasta ja olen kaikista syntisistä syntisin, olen terve kuin pukki, miten sinä tarkastelet tätä absurdia tilannetta?Eipähän kaikkiin asioihin ole selitystä.Enkä rupea kaikkea minäkään selittelemään, eikä tarvii.Minusta vaan sekin on Jumalan hyvyyttä että sinä olet terve ja että tämä tyttö sai avun.Kannattaa olla näistä asioista kiitollinen.
- mie vuan
harrat kirjoitti:
Eipähän kaikkiin asioihin ole selitystä.Enkä rupea kaikkea minäkään selittelemään, eikä tarvii.Minusta vaan sekin on Jumalan hyvyyttä että sinä olet terve ja että tämä tyttö sai avun.Kannattaa olla näistä asioista kiitollinen.
Evoluutio ja luonnonvalinta on toiminut hyvin ja olen siitä kiitollinen.
Kauan eläköön Evoluutio..Hurraa, Hurraa, Hurraa.
sivulla ollut "fraud alert"?
- juttu..
Tuo oli kai tosissaan tehty - mutta kyllä se hymyilytti - ihan kuin suoraan Pahkasika-lehdestä jostain 80-luvulta.
Tarkoitat siis sanoa, että tuo jumalasi on hyvä selvittämään ongelmia, joita ei olisi ollut olemassakaan ilman häntä...
- Ihminen
olisi erittäin mielenkiintoista jos vastaavaa joskus tapahtuisi valvotuissa oloissa. Vaarallistahan tuo on nimenomaan siksi että ihmiset eivät hakeudu oikeaan hoitoon. Noh, kaipa tuollakin voi olla lume vaikutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38040377Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168807Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316070Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224698Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623875Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543670Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743221- 342873
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192448Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192272