miten saa pois? Vaatiiko virtalukon vaihdon, samalla avain vaihtuu ja kkoska katkennut oli ainut avain niin vaatii muidenkin lukkojen vaihdon, vai?
Kertokaa kokemuksista.
Katkennut avain virtalukossa
katsastajaa pelkäävä
5
1955
Vastaukset
- katkenneen avaimen
hakaneulalla ja toinen hyvä on pianolanka, kun siihen kääntää pienen väkäsen päähän ja työtää sen sinne mahdollista uraa pitkin "lappeellaan", jonka jälkeen pyöräyttää sitä työkalua 90astetta niin se väkänen tarttuu sinne avaimen taakse, mutta se harvoin ihan ensi kerralla kokonaan tulee sieltä vaan vaati useamman ujutuksen
- pesään
paineilmalla, varo silmiäs!
ku avainta ei pysty korjaa
- :SS
Pokeriopas.com kirjoitti:
Teetät uuden avaimen vanhan kappaleista.
Miten saa uuden avaimen jos ei ole vara-avainta , ja vanha avain on katkennut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175480
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412445
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432151Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332106Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131500- 381370
- 1641302
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651267