KIIHDYTTÄKÄÄ! Erotkaa siitä, tukekaa siitä eroamista, halveksikaa pappeja!
HYÖKKÄYSTÄ kirkkoa vastaan on
39
1653
Vastaukset
- Tuleeko Conankin
pelleksi mukaan? Ahvenisto vaiko Martinlaakso? Entäs kuka on nimitetty tapahtuman suojelijaksi, joo - tiedän kyllä. Jätän silti väliin.
- ULOS! HETI! NYT!
Ei väliä missä kiihdytätte kirkon tuhoa! Pääasiahan on, että KURITATTE kirkkoa oikein olan takaa. Keinotkin keksitte itse! Teillä ÄLYKKÄILLÄ on mielikuvitusta riittävästi! TUHOTKAA se! KIIHDYTTÄKÄÄ sen rappiota! AJATELKAA, siis: TUHOTKAA se!
- ei lapsille aivopesua
ULOS! HETI! NYT! kirjoitti:
Ei väliä missä kiihdytätte kirkon tuhoa! Pääasiahan on, että KURITATTE kirkkoa oikein olan takaa. Keinotkin keksitte itse! Teillä ÄLYKKÄILLÄ on mielikuvitusta riittävästi! TUHOTKAA se! KIIHDYTTÄKÄÄ sen rappiota! AJATELKAA, siis: TUHOTKAA se!
NYT! Mukaan kaikki ÄLYKKÄÄT! Erottakaa lapsennekin kirkosta! Boikotoikaa koulujen uskonnollisia juhlia. Esim. minun muksuni eivät osallistu joulujuhliin eikä aamuhartauksiin! Ja olen saanut rehtorilta vakuutuksen, että uskonnollisista aamunavauksista informoidaan etukäteen. Silloin minun lapseni tulevat n. 10 myöhässä kouluun. TOIMIKAA samoin! Tai keksikää parempia keinoja ALENTAA kirkkoa! Ei teiltä ÄLYKKÄILTÄ mielikuvitus kesken lopu! Uskonhullut on eri juttu!
- pakkoaamun avaus?
ei lapsille aivopesua kirjoitti:
NYT! Mukaan kaikki ÄLYKKÄÄT! Erottakaa lapsennekin kirkosta! Boikotoikaa koulujen uskonnollisia juhlia. Esim. minun muksuni eivät osallistu joulujuhliin eikä aamuhartauksiin! Ja olen saanut rehtorilta vakuutuksen, että uskonnollisista aamunavauksista informoidaan etukäteen. Silloin minun lapseni tulevat n. 10 myöhässä kouluun. TOIMIKAA samoin! Tai keksikää parempia keinoja ALENTAA kirkkoa! Ei teiltä ÄLYKKÄILTÄ mielikuvitus kesken lopu! Uskonhullut on eri juttu!
Siinä sitä on aivopesua niin että kuplat vaan iloisesti ilmoille nousee. Kiihdyttäkää nyt lapset vanhempia vastaan, sen te tulette joka tapauksessa vielä tekemään. Katsokaas kun Raamattu on aina askeleen edellä teidän aivoituksianne. Sieltä löytyy totuus ja tulos ei ole loppupeleissä teidän voittonne.
- @@@@@
I Paavalin kirje korinttolaisille 6:
9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.- Raamattu sanoo
sitä ja tätä, ei sillä väliä - on läpeensä mätä!
Tulisikos musta hyvä runoilija?
Kirjoittaisin uskontoa pilkkaavia runoja!
Kirjoittaisin älyä ylistäviä runoja!
Antaisin tunnustusta ÄLYKKÄILLE!
Herjaisin silmittömästi JUMALANHULLUJA! - ÄLYKÄS?
Raamattu sanoo kirjoitti:
sitä ja tätä, ei sillä väliä - on läpeensä mätä!
Tulisikos musta hyvä runoilija?
Kirjoittaisin uskontoa pilkkaavia runoja!
Kirjoittaisin älyä ylistäviä runoja!
Antaisin tunnustusta ÄLYKKÄILLE!
Herjaisin silmittömästi JUMALANHULLUJA!No jos aasi väittelee tohtoriksi, niin sitten EHKÄ.
- ULOS KIRKOSTA
Vielä tänään!
http://www.eroakirkosta.fi
KIIHDYTTÄKÄÄ kirkon alamäkeä, ANTAKAA oikein kepillä vauhtia jyrkänteeltä, HALVEKSIKAA pappeja!- Entäs jos katkeaa?
Keppi nimittäin ja porkkanastakaan ei taida olla tuupeksimiseen... Älä nyt kuitenkaan tukehdu kiihkoosi.
- halveksimme?
Oletko nyt kuitenkin pettynyt naispappiin - eikös naispappi puhunutkaan sulle kivoja kirkossa, vastahan sitä vonkasit ja uhkasit erota kirkosta, jos ei tule nicepappia. OUTOA!
- olivat
halveksimme? kirjoitti:
Oletko nyt kuitenkin pettynyt naispappiin - eikös naispappi puhunutkaan sulle kivoja kirkossa, vastahan sitä vonkasit ja uhkasit erota kirkosta, jos ei tule nicepappia. OUTOA!
sitten miehiä tai naisia, sillä ei väliä. Mutta ÄLYKKÄITÄ minä kunnioitan, olivat sitten miehiä tai naisia jälleen.
- on sulle tehneet?
olivat kirjoitti:
sitten miehiä tai naisia, sillä ei väliä. Mutta ÄLYKKÄITÄ minä kunnioitan, olivat sitten miehiä tai naisia jälleen.
Dog on koira mutta mikä on dogmatisti ja mitä kauheeta sellanen tekee?
- järjen
on sulle tehneet? kirjoitti:
ja tuomaan tilalle uskoa! Eli dogmaattinen henkilö (esim. uskovainen) uskoo johonkin opinkappaleeseen (=dogmiin) kuin vuoreen ilman järjellistä syytä. Jos tiede esim. todistaa evoluution puolesta, uskovainen sanoo että se on humpuukia, koska Raamatussa (=satukirja) sanotaan että jumala sen loi!
- kaiken olevaisen?
järjen kirjoitti:
ja tuomaan tilalle uskoa! Eli dogmaattinen henkilö (esim. uskovainen) uskoo johonkin opinkappaleeseen (=dogmiin) kuin vuoreen ilman järjellistä syytä. Jos tiede esim. todistaa evoluution puolesta, uskovainen sanoo että se on humpuukia, koska Raamatussa (=satukirja) sanotaan että jumala sen loi!
Viisaat fyysikotkin joutuvat nöyrtymään maailmankaikkeuden suuren selittämättömyyden edessä, vaikka sitä on tutkittu tähän päivään asti. Arvailuja on tehty ja tehdään, mutta pikkukikkareen verran viisaatkaan ymmärtää. Olet ehkä nuori, etkä uhossasi vielä ymmärrä elämän rajallisuutta ja realiteetteja, mutta aikaa myöten sinäkin rauhotut.
- läheskään
kaiken olevaisen? kirjoitti:
Viisaat fyysikotkin joutuvat nöyrtymään maailmankaikkeuden suuren selittämättömyyden edessä, vaikka sitä on tutkittu tähän päivään asti. Arvailuja on tehty ja tehdään, mutta pikkukikkareen verran viisaatkaan ymmärtää. Olet ehkä nuori, etkä uhossasi vielä ymmärrä elämän rajallisuutta ja realiteetteja, mutta aikaa myöten sinäkin rauhotut.
kaikkea, ja totean että eräistä asioista en vain tiedä mitään. Mutta dogmaattiseen epärehellisyyten en suostu syyllistymään KEKSIMÄLLÄ tiedon sijaan jotain mielikuvitushuuhaata ja uskomalla sitten semmoiseen! Haloo, onks järkee hei?
- etkä voi määrätä
läheskään kirjoitti:
kaikkea, ja totean että eräistä asioista en vain tiedä mitään. Mutta dogmaattiseen epärehellisyyten en suostu syyllistymään KEKSIMÄLLÄ tiedon sijaan jotain mielikuvitushuuhaata ja uskomalla sitten semmoiseen! Haloo, onks järkee hei?
joitakin ihmisiä olemasta uskomatta mihin he tahtovat uskoa. Ethän räyhää niinkään valheellista uskomusta kuin joulupukkiakaan kohtaan. Jos ja kun joku sulle tarjoaa mahdollisuutta uskoon, saat itse päättää, otatko sen vastaan nyt, kohta vai et koskaan. Turha höyrytä, elä ja anna muidenkin elää.
- Se on lopulta
etkä voi määrätä kirjoitti:
joitakin ihmisiä olemasta uskomatta mihin he tahtovat uskoa. Ethän räyhää niinkään valheellista uskomusta kuin joulupukkiakaan kohtaan. Jos ja kun joku sulle tarjoaa mahdollisuutta uskoon, saat itse päättää, otatko sen vastaan nyt, kohta vai et koskaan. Turha höyrytä, elä ja anna muidenkin elää.
myös uskonhullujen etu, vaikka eivät sitä itse ymmärräkään (kuten ei paljon mitään muutakaan).
- z-z-z-z-z-z-z-z-z-z-z-z-z-z
on sulle tehneet? kirjoitti:
I Kor. 1:21
21. Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, - Alussa oli?
kaiken olevaisen? kirjoitti:
- ihan tosissaan kolkutella
Se on lopulta kirjoitti:
myös uskonhullujen etu, vaikka eivät sitä itse ymmärräkään (kuten ei paljon mitään muutakaan).
omalletunnollesi. Sulla on oikea hätä. Se joka taistelee Jumalaa vastaan, häviää aina ja muista että kirkko ja papisto edustavat Jumalaa ja hänen ilmoitustaan maan päällä.
Että Jumalan runsasta siunasta ja läsnäoloa elämääsi.Saakoon hän yllättää sinut kertakaikkiaan!1
Muistatko, että Herra sanoi Saulille Damaskon tiellä: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?" Ja silloin humahti ja Saulille aukesi selkeästi, että toiminnallaan oli taistellut itse Jumalaa vastaan. Hänesta tuli Paavali. Jatkon tiedämme.
- Kaupungeilla
liikkuu (ainakin täällä eteläsuomessa) "Jeesun rakastaa sinua" -evankelioijia kaduilla jakelemassa propagandalehtisiään. Minä pidän SYTKÄRIÄ aina taskussa siltä varalta, että "pääsen" juttusille propagandistin kanssa. Sitten kun se ojentaa minulle lehdykkänsä, SYTYTÄN SEN SYTKÄRILLÄNI PALAMAAN EVANKELISTAN NOKAN EDESSÄ JA NAURAN RÄHJÄISTÄ NAURUA! Kyllä on varmaan kaveri ihmeissään! ÄLY ylös, USKO alas!
- Pelkäätkö että
Jeesus on homo, kun Hän rakastaa sinua? Voi poikaparka, ei se ole sellaista rakkautta. Mietipä miksi rakastaminen saa sut noin pois tolaltaan!
- jos se
onkin nainen.
- roihuaa
jos se kirjoitti:
onkin nainen.
iloisesti!
- ja tukekaa
JÄRKEÄ. EROTKAA kirkosta ja halveksikaa HULLUUTTA!
- Jättäkää se lafka
ja aloittakaa ÄLYLLINEN elämä!
- capt.cöpenick evp
Se on 850v. vanha laitos. Aina se on oman aikansa instituutio.
Kansankirkon vanhoilliset vastustavat niin nyt kuin koko historiansa ajan
sen kaikkea uudistumista.
Esim. Luthersäätiön muutamat saarnaajat esittävät kuin museoesityksenä
millaista uskonnon pakkosyöttö oli "wanhaan hyvään aikaan", eli huutamalla.
Näin karsean esimerkin tästä TV-dokumentissa.
Viedään kuin Guantanameron vankileirillä omatahto taka-alalle, manipuloijan vietäväksi.
Kirkon työntekijöissä on enimmäkseen kunnon väkeä.
Heistä parhaat todella hyviä naisia ja miehiä, ihmisiä, joille toivoo
kasvamistä ihmisinä, valitsemallaan tiellä.
Kävin konfirmaatiotilaisuudessa n.6v. sitten.
Upea, karun asiallinen tilaisuus. Jäi hyvä mielikuva tuosta tilaisuudesta.- Köpenickin järjestämä?
Ensin täyshyökkäys ev.lut. kirkkoa vastaan ja sitten täsmäpommitus Luther-säätiöön. Kukas siellä huutaa, ihan rauhallista väkeähän siellä. Muut pikemminkin huutaa ja räyhää, että pieni joukko kaataa koko laitoksen.
- kunnioitetaan
Se että kirkkokritiikki käydään presidenttisivuilla liittyy tietysti että ketjun aloittajat siirtyvät mieliaiheeseensa Tarja Halosen sättimiseen.
Tiedän että tämä on turha toive näissä keskusteluissa: toisten kunnioitus. Minusta niin kirkon kuin Halosen demonisointi on sairasta,,,- capt.cöpenick evp
Myös kirkko kelpaa keppihevoseksi Halosta vastaan käymässä herjanheitossa.
Sunnuntai-aamuisin tulee mainio sarja YLE-Radio Suomessa.
Esko Salervo lukee Samuli Paulaharjun kirjaa Kiveliön kansaa.
Lestatadiolaiset saarnamiehet opettivat jopa vanhoja ihmisiä lukemaan.
Kiveliön kansan meno oli kyllä melkoista tuohon aikaan.
Toinen kysymys, josta ollaan monta mieltä, oli luonnonuskontojen juuriminen
kokonaan pois Suomen kamaralta.
Olen kuullut, että kiivaimmat saarnamiehet
tuhosivat saamelaisten uhripaikkoja.
- Tapakiristetty
kirkkoa vastaan on hyökättävä.
- nöyrin
palvelija taidat olla.
Olet kyllästyttävä ateisti, saatananpalvoja.
- KIIHDYTTÄKÄÄ
kirkon vauhtia alamäessä! EROTKAA kirkosta vielä tänään! ANTAKAA kirkolle isän kädestä! TUKEKAA kirkosta eroamiskampanjointia vapaa-ajattelijoiden shopissa! KERTOKAA kirkon rappiollisuudesta tuttavillenne! TARJOTKAA heillekin vapaa uusi elmän ilman kirkon kahleita! HALVEKSIKAA julkisilla paikoilla NÄKYVÄSTI jumalanhulluja siten, että he NOLAUTUISIVAT mahdollisimman suuren väkijoukon silmissä. Että sen joukonkin silmät aukeaisivat näkemään, miten tärkeää KIRKKOA VASTAAN NOUSEMINEN on!!
- ULOS KIRKOSTA!
Älkää hyväksykö lasten ja muidenkaan AIVOPESUA!
JÄTTÄKÄÄ kirkko ja siirtykää älyn ylistäjäksi!
KIIHDYTTÄKÄÄ kirkon alamäkeä tukemalla kirkosta eroamista!
ANTAKAA kirkolle isän kädestä!
HALVEKSIKAA pappeja, rahastavia humpuukimaakareita!
NOLATKAA jumalanhulluja julkisesti!
PUHUKAA pahaa kirkosta KIRKKOJEN läheisyydessä!
OSOITELKAA sormella jumalanhulluja!
- tärähtänyt???
Teet tota samaa ehdotusta täällä melkein joka palstalla. Mikä sua oikein vaivaa?? Kirkkoon kuuluminen on jokaisen ihmisen oma asia. Sä voisit käyttää energiasi Lordin erottamiseen Suomen euroviisuedustuksesta. Se olisi hyödyllisempi teko.
Jos sulla on noin suuri hätä hengellisistä asioista, niin yleensä se on merkkinä siitä, että olet etsikkoajassa, Jumala kutsuu sinua vahvasti ja nyt yrität pistää vastaan. Anna Jeesuksen rakastaa sinua, jos olet saanut rakkautta liian vähän elämässääsi. Jeesuksen rakkaus murtaa ja uudistaa.
Turha on pappeja vastustaa, eivät he täydellisiä ole, mutta tekevät työtään niin hyvin kuin osaavat ja Jumalan antamalla voimalla.
Kirkkoa tarvitaan nykyisin ja herätys on menossa parasta aikaa, varsinkin nuorten keskuudessa. Nuorten arvomaailma on hajonnut ja kadoksissa. He saavat vastaukset kysymyksiinsä ja tyhjiöönsä uskon kautta. Mikä on srk, jossa he toimivat, on heidän oma asiansa.
Että rauhoitu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1414835Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793502SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272524SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572029Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851963Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231961Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191428Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941235