liikenteessä , siellä nyhjätään 15-25kmh:n alinopeuksia muiden seassa jäätyneillä teillä .
Ostakaa nastat ens talveks pliis ni ei mene takananne olevalta jonolta hermot
klo 20.30 ja on taas kitkarengas
14
867
Vastaukset
Ei ne ole kitkarenkailla liikenteessä, vaan entisillä nastarenkailla, joista nastat ovat talven aikana kadonneet ja se vähäinenkin pito hävinnyt olemattomiin.
- Joo joo...
Jäätyneillä teillä pitääkin ajella kelin eikä sinun typerien kiireittesi mukaan. Oikeaa tilannenopeuttahan nuo ajelevat ja mistäs vitusta sinä tiedät onko niillä kitkat vai nastat? Pysäytätkö liikenteen ja käyt katsomassa vai, urpo!
Liikkuvan auton alla olevat nastarenkaat ainakin tunnistaa pimeälläkin.
.....................................
Hoksaatko jo, vai kerronko? Joka ei tiedä, niin ajokokemus hiukan epäilyttää.
Ääni paljastaa nastarenkaan vauhdissa ja vaikka pimeälläkin. Kitkarenkaan tunnistaminen on hiukan vaikeampaa ja varsinkin silloin, kun kesärenkaita saa jo käyttää.- Avoautollako talvella?
Kairakettu kirjoitti:
Ääni paljastaa nastarenkaan vauhdissa ja vaikka pimeälläkin. Kitkarenkaan tunnistaminen on hiukan vaikeampaa ja varsinkin silloin, kun kesärenkaita saa jo käyttää.Miten sinä voit muka kuulla autosi sisältä millä renkailla muut ajavat? Luulen, että ne äänet tulevat pääsi sisältä ja tarviset vahvemmat lääkkeet!
- Jeeeep jep...
Kairakettu kirjoitti:
Ääni paljastaa nastarenkaan vauhdissa ja vaikka pimeälläkin. Kitkarenkaan tunnistaminen on hiukan vaikeampaa ja varsinkin silloin, kun kesärenkaita saa jo käyttää.Täytyy olla aika halpa auto alla jos muiden nastarenkiden ropina kuuluu sisälle. Omaani ei kuulu edes omien nastarenkaiden äänet, mutta se onkin kallis auto.
Jeeeep jep... kirjoitti:
Täytyy olla aika halpa auto alla jos muiden nastarenkiden ropina kuuluu sisälle. Omaani ei kuulu edes omien nastarenkaiden äänet, mutta se onkin kallis auto.
Kun itsellä ei nastat ropise, eikä V12-moottorikaan pidä kuin vaimeaa huminaa, niin kyllä ne muiden rengasäänet vaan kuuluu, kaksinkertaisista sivulaseista huolimatta. Kuulossani ei olekaan vikaa, enkä huudata soittimia kovin suurella.
Avoautollako talvella? kirjoitti:
Miten sinä voit muka kuulla autosi sisältä millä renkailla muut ajavat? Luulen, että ne äänet tulevat pääsi sisältä ja tarviset vahvemmat lääkkeet!
...ja jätä ne korvalappustereos äitisi huostaan.
- näin siis
Kairakettu kirjoitti:
...ja jätä ne korvalappustereos äitisi huostaan.
Kuka nyt ei pystyisi kuulemaan sen jonon vetäjän renkaiden rahinaa.
Vaikka välissä olisikin kymmenkunta autoa.
Ainakin Jääporaketulla on niin selektiivinen kuulo, että tunnistaa renkaan, kuin renkaan. näin siis kirjoitti:
Kuka nyt ei pystyisi kuulemaan sen jonon vetäjän renkaiden rahinaa.
Vaikka välissä olisikin kymmenkunta autoa.
Ainakin Jääporaketulla on niin selektiivinen kuulo, että tunnistaa renkaan, kuin renkaan.Ohittelen päivittäin pitkiäkin jonoja ja siis sen vetäjänkin. Ohittaessani kuulen helposti ohitettavien nastarenkaiden äänet.
- kitkadriver
Jos tie on suora, siellä pitää uskaltaa ajaa satasta oli se mitän jäinen tahansa, ja olkoon alla vaikka onnettomat nastat.
- Kitkapeelo
Hellanletta, idiootti. Lähde rinnalle ajamaan niin otetaan kunnon skaba. Mulla alla Conti 3-kitkat ja takaan etten nysvää, ja voin ottaa rajunkin kisan kanssasi, ihan jäätiellä. Missäs tavataan?
- yx kateellinen
Katsos haukansilmää, kun erottaa vauhdista, millä muut ajelevat.
Kateeksi käy moista . - nastat
hajoo nastoihis :D
-kitkoilla- - ovat
juuri kitkarengaspoikia !
Miten niin ?
Kun niillä ei lujempaa pysty ajamaan , helppoa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501