Me olemme itse Jumalia

skullface

Noniin te kaikki aivopesty kirkossa kävijät... Jos oot niin fiksu et osaat Englantia niin oot niin fiksu et tajuut tän teksitin ideankin ... luulisin.

John and Troy were a couple good friends. They had been friends their entire lives.

One day they were walking down a neighborhood street. Troy was carrying his radio in his hand. Both walked to the end of their street, looked both ways for traffic, and crossed.

After crossing, they entered a wooded area. Troy tripped over a rock and dropped his radio on the ground and it broke. His friend John said, "God you're stupid. Don't you watch where you're stepping?" Troy looked up at him in disgust as he was brushing himself off because he knew his radio was destroyed.

Later on after walking about a mile, Troy turned to John and asked, "Why did you call me 'God' back there?" John said, "Huh?" Troy then said, "After I tripped over that rock, you called me 'God'." John said, "Oh,. I don’t know. It's just one of those things people say I guess."

The above story of John and Troy reveals that we are all part of a collective consciousness. The bible says the same thing; I Corinthians 8.6; "But to us there is but one God, the Father, of whom are all things, and we in him; and one Lord Jesus Christ, by whom are all things, and we by him."

Why do people feel the need to worship something that they are a part of? It doesn't make sense.

We do not have a need to worship something we are a part of; that is the deception, part of the grand illusion and to even suggest such a thing is heresy. The Vatican used to kill people for saying less.

I find it interesting that the only life form on earth that worships deities is also the most destructive to the planet.

You would think if a people are close to God they would not engage in such destructive behavior and live in harmony with Nature. Nature is God and God is Nature, right?

Could it be that animals know more about being one with God then humans do? I believe the evidence proves it.

Household pets for example, do not judge people by the way they behave, look or walk. Unlike humans, pets offer unconditional love because their minds have not been confused by distraction and corrupted information.

From that it can be safely concluded that Religion is nothing more then a sub-part of a control system designed to keep us from the truth.

We have been convinced we needed deities as a go between. All that did was put up a barrier to keep us from the truth. Religion was never about worshiping God, religion has always been about control.

-skullface

9

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saddu ;-)

...DUH !?!
      Itsestäänselvyyksien ulosanti lontoonkielellä toki nämä ääliöuskikset saanee vaihtamaan katsantokantaansa,kö ?!?
      DUH, U s-f-face !?!
      lol
      ;-)

• tositane

harva meistä vielä on jumalia mutta joskus tuhansien jälleensyntymien kautta meistä lähes kaikista tulee jumalia.
        Mustat maagikot tosin katoavat eli heidän sielunsa häviävät.

• skullface
        tositane kirjoitti:

harva meistä vielä on jumalia mutta joskus tuhansien jälleensyntymien kautta meistä lähes kaikista tulee jumalia.
        Mustat maagikot tosin katoavat eli heidän sielunsa häviävät.

Väitteesi ovat aika perustelemattomat. voisitko tarkemmin kertoa asiasta ja mistä lähteestä asiasi on?

• tositane
        skullface kirjoitti:

Väitteesi ovat aika perustelemattomat. voisitko tarkemmin kertoa asiasta ja mistä lähteestä asiasi on?

Tutki teosofiaa.
        Tälläistä Jumaluutta Budhakin jo opetti.

• ahura-mazda
        tositane kirjoitti:

Tutki teosofiaa.
        Tälläistä Jumaluutta Budhakin jo opetti.

Eikö koko juttu mustasta magiasta teosofian tiimoilla ole myöhempien aikojen "internet-poppis-matskua". Blavatsky ja hänen aikalaisensa eivät käsittääkseni maininneet mitään mustasta magiasta.

• ylhäisille

Itse olen Jumalan luoma syntinen ihminen, joka vilpittömän sydämenuskon kautta on ottanut vastaan Jumalan armon ja syntien sovituksen Jeesuksen Kristuksen sovintoveressä. Olen siis Jumalan lapsi.

Gal. 2:16

mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.

--

8 Mutta te älkää antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä yksi on teidän opettajanne, ja te olette kaikki veljiä.
      9 Ja isäksenne älkää kutsuko ketään maan päällä, sillä yksi on teidän Isänne, hän, joka on taivaissa.
      10 Älkääkä antako kutsua itseänne mestareiksi, sillä yksi on teidän mestarinne, Kristus.
      11 Vaan joka teistä on suurin, se olkoon teidän palvelijanne.
      12 Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1145986320206&search=&rng=0&submit1=Hae&ref=Matt. 23:12&ctx=-1&mod1=FinPR&mod2=KJV&mod3=

Vai luuletteko, että olette niin suuria, ettei tuo viimeinenkään jae (12) teitä koske lainkaan?

Onko teillä leipää syödäksenne tämän elämän jälkeen?

35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.
      36 Mutta minä olen sanonut teille, että te olette nähneet minut, ettekä kuitenkaan usko.
      37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
      38 Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.
      39 Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
      40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

• puppua tuo englannin kielinen teksti.On ainoastaan yksi Jumala joka antoi poikansa puolestamme.
      Kenes aivopesemä itse olet?Sielunvihollisenko?

• skullface

Siis sä uskot ennemmin kirjaan joka on luotu 2000 vuotta sitten, kuin nykyaikaaan? Oletko koskaan ajatellut että tuo koko juttu on pelkkää paskaa? Ja sit olet alentanut itteensä koko elämäsi ajan. Good luck dude!. Mä elän normaalia elämää katselemalla tähtiä ja miettimällä miten hienoa on olla jossain näin pitkälle kehittymässä siviilisaatiossa. Ihmiset jotka luulette olevanne niin hyviä uskomalla Jeesukseen ja sen pelastukseen voisitte ennemmin kääntyä tieteeseen ja auttamaan hyödyntämään tätä maailmaa menemästä itsetuhoon. Ei sun jeesus pelasta meitä sitten kun saastutamme tän maapallon. Käytä aivoja... Ei Jumala turhaan sulle aivoja luonut.

• skullface kirjoitti:

Siis sä uskot ennemmin kirjaan joka on luotu 2000 vuotta sitten, kuin nykyaikaaan? Oletko koskaan ajatellut että tuo koko juttu on pelkkää paskaa? Ja sit olet alentanut itteensä koko elämäsi ajan. Good luck dude!. Mä elän normaalia elämää katselemalla tähtiä ja miettimällä miten hienoa on olla jossain näin pitkälle kehittymässä siviilisaatiossa. Ihmiset jotka luulette olevanne niin hyviä uskomalla Jeesukseen ja sen pelastukseen voisitte ennemmin kääntyä tieteeseen ja auttamaan hyödyntämään tätä maailmaa menemästä itsetuhoon. Ei sun jeesus pelasta meitä sitten kun saastutamme tän maapallon. Käytä aivoja... Ei Jumala turhaan sulle aivoja luonut.

"Käytä aivoja..ei Jumala turhaan sulle aivoja aivoja luonut"
        No niin nythän tämä edistyy,eli myönnät että Jumala on olemassa.Vielä kun valitset oikein Jumalan, uskot siihen että Hän lähetti Poikansa kuolemaan puolestamme, otat vastaan Jeesuksen tien,totuuden ja elämän niin hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      141
      4835
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      79
      3502
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      27
      2524
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2203
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2029
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1963
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1961
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1428
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      94
      1235
    Aihe