Selasin uskisten palstaa. En huomannut häiriköitä. Saattoihan niitä olla, mutta en jaksanut kaikkia jaarituksia lukea. Saarnaamiset katumisesta ja uskosta ja ilmestyksistä ja kadotuksesta ja helvetistä tylsistyttää. Joskus kysyin, mitä se kadotus on. Minua sanottiin uusavuttomaksi (70 v). Kun taas kysyn: mitä se kadotus ja helvetti on, niin voisiko joku tällä palstalla vieraileva uski vastata. Vai eivätkö he osaa valistaa? Eivät kai!
Mikseivät uskikset pysy pois
12
1054
Vastaukset
- Se kun
Kun huomaat täältä lähtösi jälkeen, että sittenkin uskossa Jeesukseen olevat puhuivat totta, ja sinun sielusi, tarkoittaa todellista minääsi, elää sen jälkeenkin, ja sitten sinun avun huutosi ovatkin turhia, koska valitsit väärän tien täällä maan päällä.
Silloin vasta tiedät, mikä on helvetti.- Arska
itsellesi - saatat tehdä myös muiden ihmisten elämästä helvettiä.
- H.H.
Jaahasta.
- "Saarnaamiset katumisesta ja uskosta ja ilmestyksistä ja kadotuksesta ja helvetistä tylsistyttää."
- "Kun taas kysyn: mitä se kadotus ja helvetti on, niin voisiko joku tällä palstalla vieraileva uski vastata."
Koeta nyt jo päättää :)
Ateistien väliset keskustelut pyörivät uskonnonvastaisuudessa. Jotta täällä ei olisi niin tylsää, uskikset piristävät palstamme arkea.
Raamattu tarjoaa parhaan lähteen Raamatun käsityksistä. Kadotuksen lisäksi muistathan lukea myös pelastuksesta? ;) - ,niinpä
se helvetti voi olla läsnä jo täällä maan päällä.
- John Lipton
että ateistipalsta on uskiksille, niin kuin kasa paskaa kärpäsille. Herkkua.
- Billy Bebe
onko tämä yhtä hyvää kuin raamattu?
Kadotus on yhtä kuin helvetissä olo iankaikkisesti,siellä ainainen tuli paahtaa ihmisiä iankaikkisesti.
Mutta sinne ei ole pakko mennä kun ihminen syntyy uudesti ottaa vastaan Jeesuksen Kristuksen Herrakseen ja pelastajakseen.
Profiilissani olen maininnut nämä.
1.Vanhojen syntien hylkääminen halu ja pyrkimys elää Jeesuksen tahdon mukaan
2.Suun tunnustus siitä että Jeesus on Herra.
3.Sydämen usko siitä että Jeesus Kristus on Herra ja Isä Jumala Hänet lähettänyt
"Jeesus on sanonut myöskin se joka kieltää minut ihmisten edessä se kielletään taivaassa se joka häpeää minua ihmisten edessä sitä minä häpeän isäni edessä"
Eikä sinun tarvitse toimia omassa voimassasi kun annat itsesi Hänelle niin Häneltä saat tarvittavan avun.
Sano vaikkapa."Turvaudun sinuun Vapahtajaani.Olen elänyt piittaamatta sinusta.Olen rikkonut Sinua vastaan enkä kelpaa omin toimin,mutta tahdon saada iankaikkisen elämän.Anna syntini anteeksi.Ota vastaan minut,sillä tahdon Jumalan kansan jäseneksi,päästä omaksesi. Aamen"
Tai vaikka minä uskon Isään Jumalaan,Jeesukseen Kristukseen ja Pyhään henkeen.- yx jumala vaan
"tahdon saada iankaikkisen elämän" paistaa oman voiton tavoittelu aika selvästi. Tulee mieleen että yhtä hyvin rukoilisit saatanaa jos ajattelisit siitä hyötyväsi enemmän.
yx jumala vaan kirjoitti:
"tahdon saada iankaikkisen elämän" paistaa oman voiton tavoittelu aika selvästi. Tulee mieleen että yhtä hyvin rukoilisit saatanaa jos ajattelisit siitä hyötyväsi enemmän.
ei kyse ole omasta voitosta vaan siitä jonka Jeesus suo.
- Uskonveli.
Kadotus ja helvetti kohtaavat Herran hylkäämiä joutojusseja ja porttoja. Täällä ei sellaisia suvaita. Aamen.
- olispitänyarvata
"katsokaa syömäriä ja viininjuojaa. buplikaanien ja´syntisten ystävää"
- helvetti on niin
kauhea paikka ettei sinne soisi kenenkään joutuva.Me joiden silmät Jumala on avannut "taistelemme" teidän parhaaksemme, että sinä joka et vielä tunne Jeesusta Kristusta omana Vapahtajana oppisit tuntemaan Hänet ja näin välttäiset iän kaiken kestävän yksinäisyyden, pelon, vaivan, ja kaiken muun kauheuden.Ajattele, sinä joka pidät seurasta ja olet seurallinen, helvetissä ollaan mm. yksin,ei ole yhteyttä toisiin, eikö ole kamalaa, aina, iankaiken yksin!
Siis , tee nyt elämässäsi parannus, ja ota sovitus, syntiemme sovittaja Jeesus
vastaan pelastajanasi! Psalmi 50:15
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1414835Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793502SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272524SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572029Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851963Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231961Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191428Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941235