Jeesus marssi

Vappuna2006

Venäläiset bolshevistit/kommunistit omaksuivat 1.tuokokuuta omaksi juhlapäiväkseen. Vappu on työväen ja kommunistisen liikkeen juhla.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vappu

Se on erityisesti alkavan kevään, ylioppilaiden ja kansainvälinen työväen juhlapäivä (englanniksi Labour Day, amer.englanniksi Labor Day).

Yhdysvalloissa tapahtuneiden työselkkausten vuoksi tuli toukokuun ensimmäisestä päivästä työväen mielenosoituspäivä Euroopassa 1889.

Menneinä vuosikymmeninä vappu oli nykyistä korostuneemmin työväen juhla. Silloin olivat vappumarssit ja -kulkueet sekä poliittiset puhetilaisuudet nykyistä yleisempiä.

1900-luvun taitteessa osa Suomen työväenliikkeen toimijoista kannatti perinteisiä työläisten kävelyretkiä kesäkuun ensimmäisenä sunnuntaina, koska kansainvälistä toukokuun ensimmäistä pidettiin liian kylmänä ulkotapahtumiin. Tämä kanta jäi kuitenkin vähemmistöön. Vappumarssilla on tunnustettu julkisesti vakaumusta.

http://en.wikipedia.org/wiki/May_Day

The 1 May date is used because in 1884 the Federation of Organized Trades and Labor Unions, inspired by labor's 1872 success in Canada, demanded an eight-hour workday in the United States to come in effect as of May 1, 1886.

------

This Illuminationist connection brings us to the aforementioned Adam Wieshaupt and the Bavarian Illuminati. Wieshaupt, a professor of canon law
at the University of Ingolstadt and a former Jesuit, had an illumination over the night of February 1st/2nd 1776. This flash of insight led to the founding, on the 1st of May 1776, of the Order of the Illuminati, a secret society within the secret society of Masonic Orders.

http://ravings.micronuts.com/html/armageddon.html

-----

8

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee sus

jeesus on mun seksiorja. jeejeejee jeesus on mun sexiorja. jeejeejee...

• nalle puh 666

olisiko vappu ja juhannus ainoita juhlia mihin ei ole työnnetty jeesusta väliin.

• sillä Hän palaa tuomaan maan päälle rauhan mutta myös tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.Hänen käsissään on myös sinun loppusijoituspaikkasi iankaikkisuudessa.

• nalle puh 666
        L.J.H kirjoitti:

sillä Hän palaa tuomaan maan päälle rauhan mutta myös tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.Hänen käsissään on myös sinun loppusijoituspaikkasi iankaikkisuudessa.

rauha on sitten kun on vähemmän mielipiteitä.
        varsinkin vähemmän julkisia niitä.

• olisi uskontoa
        nalle puh 666 kirjoitti:

rauha on sitten kun on vähemmän mielipiteitä.
        varsinkin vähemmän julkisia niitä.

Ei olisi moraalia sillä se perustuu uskoon tuomiosta.
        Olisi myös kaaos ja ihmiset olisivat jo tuhonneet itsensä.
        Uskontoon perustuu kaikki hyvä tässä maailmassa.
        Jopa Suomen laki.
        Hahahaa te teidän ateisminne.
        Tai olla uskomatta uskontonne.
        Se vasta uskoa vaatiikin olla uskomatta.

• TurkoosiPostia
        L.J.H kirjoitti:

sillä Hän palaa tuomaan maan päälle rauhan mutta myös tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.Hänen käsissään on myös sinun loppusijoituspaikkasi iankaikkisuudessa.

No on hyvin jauhettu Jeesuksesta kun kaekki jauhaa "HÄN PALAA!" (paitsi että toi kuulosti siltä että joku olis tulessa...)! Ò.ó
        Ärsyttää jo.Entä jos se ei tuukkaa? Vuosisatoja ootte sitte jankannu että se tulee *Käkättää*

Nojoo, kaverini ja minä saatiin hyvät naurut tuosta Jeesus-marssista. HiHiii.

Joo. Ablodit niille jotka päättelee että tässä on...
        Mielikuvitukseton, uskonnoton, Ussaan kyllästynyt TOSIKKO!
        No. Mä en vaan jaksa tota.
        JOS Jumala olis sellanen kun mainostetaan, ja jos se on, niin olisko sotia?
        Jos Jumala on hyvä tyyppi, niin miks pitää saada vastaus johonkin hiivatin "kysymykseen" että saadaan rauha, mitä häh?

Nojoo. saan tästä varmat haukut, hIHiHiHI
        *laamakatse*
        Uskokaa pois, että mä olen tosissani.

• on nytkin
        L.J.H kirjoitti:

vähintään 500 jeesusta ja 700 jumalan poikaa, hullujen huoneilla kaikki.

• TurkoosiPostia kirjoitti:

No on hyvin jauhettu Jeesuksesta kun kaekki jauhaa "HÄN PALAA!" (paitsi että toi kuulosti siltä että joku olis tulessa...)! Ò.ó
        Ärsyttää jo.Entä jos se ei tuukkaa? Vuosisatoja ootte sitte jankannu että se tulee *Käkättää*

Nojoo, kaverini ja minä saatiin hyvät naurut tuosta Jeesus-marssista. HiHiii.

Joo. Ablodit niille jotka päättelee että tässä on...
        Mielikuvitukseton, uskonnoton, Ussaan kyllästynyt TOSIKKO!
        No. Mä en vaan jaksa tota.
        JOS Jumala olis sellanen kun mainostetaan, ja jos se on, niin olisko sotia?
        Jos Jumala on hyvä tyyppi, niin miks pitää saada vastaus johonkin hiivatin "kysymykseen" että saadaan rauha, mitä häh?

Nojoo. saan tästä varmat haukut, hIHiHiHI
        *laamakatse*
        Uskokaa pois, että mä olen tosissani.

Ai kuulosti siltä että joku olis tulessa?Hyvä sillä sen pitikin kuulostaa siltä.

Ai saitte naurut missä päin muuten katsoitte.
        Itse olen kahdesti osallistunut siihen Tampereella tänä ja viime vuonna.

Sodat loppuvat sitten kun antikristus on vangittu.Sen jälkeen alkaa tuhatvuotinen rauhanvaltakunta.

Eiköhän ne sodat ole perkeleen ja ihmisten syytä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      141
      4835
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      79
      3502
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      27
      2524
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2203
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2029
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1963
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1961
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1428
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      94
      1235
    Aihe