MONTAKO SEKSIPARTNERIA TEILLÄ ON

OLLUT ?

Kertokaa ikänne ja partnerien lukumäärä.

176

18832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmikymppinen

      nainen ja mulla on ollut yhdeksän partneria

      • mies 30-v

        on ollut noin 50


      • HUORILLA ON
        mies 30-v kirjoitti:

        on ollut noin 50

        PANOA PER VUOSI! repikää siitä.


      • ylpeä ...
        HUORILLA ON kirjoitti:

        PANOA PER VUOSI! repikää siitä.

        niistä panoistasi ?


      • Viriili aviopari
        HUORILLA ON kirjoitti:

        PANOA PER VUOSI! repikää siitä.

        nai saman verran joka vuosi. Revi siitä!


      • miesss2
        mies 30-v kirjoitti:

        on ollut noin 50

        Olen 29v. Noin 30-40 naisen kanssa olen nainut, joista yksi oli maksullinen. Miesten kanssa olen nainut noin sadan kanssa. Itseäni vanhemmilta miehiltä olen saanut 100-150€/kerta. Oman ikäisille ja nuoremmille ilmaiseksi.


      • Mitä se on?
        miesss2 kirjoitti:

        Olen 29v. Noin 30-40 naisen kanssa olen nainut, joista yksi oli maksullinen. Miesten kanssa olen nainut noin sadan kanssa. Itseäni vanhemmilta miehiltä olen saanut 100-150€/kerta. Oman ikäisille ja nuoremmille ilmaiseksi.

        Olen insinööri, mutten todellakaan pidä lukua partnereistani, sehän olisi ihan kypsymättömien, alakoululaisten huvia. Mitä merkitystä lukumäärällä on, tärkeintähän on nautinto! Vaikka nautinto tapahtuisi yhden ja saman ihmisen kanssa koko iän, se voi olla kaikkein ihaninta. Suosittelen näitä kirjanpitäjiä hakeutumaan hoitoon.


      • 1Weltteri
        Viriili aviopari kirjoitti:

        nai saman verran joka vuosi. Revi siitä!

        Mä olen 27v ja partnereita on ollut enemmän kuin kolme. Joskus. kun ei vaan löydy muuten seuraa, niin vilkuilen mitä täällä tapahtuu http://bit.ly/seuraa


    • mies 31

      eli olen 31 ja noin 25 naista ollut..siis sitää asti kun eka kerran tuli seksiä kokeiltua..=)

    • kaupparatsu

      Partnereita n.200kpl 45 eri maasta, kaikki rodut kokeiltu, aasialaiset ovat ihania, mutta intialaista naista ei voita mikään.

      Olen aina nauttinut joka panosta, enkä häpeä tunnustaa maksaneeni useista seksipartnereistani.

      Mutta se ketä rakastan, on nainen Suomesta 54v.

    • sulle!

      Niin kerta!

    • naikkonen'84

      Mä oon 21-vuotias neitokainen ja mulla on ollut 7 seksipartneria...näistä 6 miestä viimeisen puolen vuoden aikana!

      • johanna

        Ikä 20, partnereita 9.. joista neljä entisiä poikakavereita, loput jotain muuta..


      • cfnm_M_Hki

        Onko sinulla jokin huono vaihe elämässä kun et pysty keskittymään yhteen partneriin. Jos olet tosi hyvä sängyssä niin kaverisi ei halua luopua sinusta. Sinä et ole tainnut tehdä kummoistakaan vaikutelmaa kun kaikki jättävät sinut?
        Keskity siihen että yrität miettiä toisen parasta älä metsästä elämyksiä ne on tyhjiä


      • Oletuksia
        cfnm_M_Hki kirjoitti:

        Onko sinulla jokin huono vaihe elämässä kun et pysty keskittymään yhteen partneriin. Jos olet tosi hyvä sängyssä niin kaverisi ei halua luopua sinusta. Sinä et ole tainnut tehdä kummoistakaan vaikutelmaa kun kaikki jättävät sinut?
        Keskity siihen että yrität miettiä toisen parasta älä metsästä elämyksiä ne on tyhjiä

        Ehkäpä miehet eivät olleet tehneet hänen vaikutusta?


    • eksu

      Olen nelivitonen mies ja minulla on ollut jotain 70 partneria, kaikki maksuttomia. Nykyisin on enää vain yksi, mutta sitäkin parempi. Hän on vaimoni.

      • vanhus harmaapää

        62 v ja kaks on ollu. Ensimmäinen oli hyvä, toinen huono. Nyt ei aikohin yhtään mitään...


    • Nainen 50-v.

      Tulee noin äkkiä laskien mieleen. Voi olla että, muutama on unohtunut tästä.

    • vähän yli

      vähän yli 500 mun ikä 40 v mies

      • N26...

        60 .


    • Ukkeli

      Yksi ja ikää on 46-v.Olen hänen kanssaan myös naimisissa.

      • alkup.kirjoittaja

        ei tarkoitus ollutkaan kyselemisessä se, että kellä on ollut eniten partnereita ( ei mikään kilpailu ) ... sillä ei ole merkitystä. Jos on ensimmäinen tuntunut niin hyvältä, ettei tarvitse enää vaihtaa, se on kuule ihana asia. Ole tyytyväinen ! :) ...


    • Olen 22,5 ja 7 vuoden aikana on kertynyt 18 seksikumppania. Eli siis vuodessa se tekee 2,6 miestä. Saan siis erittäin harvoin =(

      • alkup.kirjoittaja

        määrän. :)


      • Saa antaa

        Kyllä jollekin voi antaa kaksikin kertaa. Ei aina ole pakko vaihataa.


    • ollu noin

      5000000000000000000000000000000000000000000.

    • 19.wee

      ollut noin 25 seksi partneria ja ne pistän nuoruuden sekoilujen piikkiin.Nyt olen selibaatissa ollut 1,5 vuotta ja jatkuu.

    • Vaimo63

      Olen 42-vuotias rouva ja vuoteen 1999 mennessä minulla oli ollut kaksi kumppania. Entinen poikaystäväni ja nykyinen mieheni.Lasten kasvettua isoiksi olen harrastanut muutaman kerran vuodessa seksiä 3-4 miehen kanssa, joista yksi on aina ollut mieheni. Tämä on tapahtunut mieheni pyynnöstä ja yhteisestä sopimuksesta. Kerran olimme kreikkalaisten kanssa, mutta he hullaantuivat liikaa vaaleista hiuksistani ja vaaleasta ihostani.Ehkä se johtui osittain siitäkin, että otimme heiltä rahaa.Se oli huono fantasialeikki.
      Muuten olemme olleet eri puolella Suomea.
      Kumppanien määrään vastaan kuitenkin, että minulla on ollut ainoastaan kaksi, koska jokaisen aktin aikana mieheni on hyväillyt ja suudellut minua. Jos mieheni olisi käyttänyt samat 60-70 kertaa hieromasauvaa tai kurkkua minun tyydyttämisekseni, ei se lisäisi kumppanieni määrää. Nyt hän käyttää muita miehiä minun tyydyttämisekseni. Hän on minun kumppanini, ei ne apuvälineet(=apumiehet)

    • *Ninni*

      Nainen 21v ja 2 miestä ollu. Jälkimmäinen näistä nykyinen avomies, jo viimeiset viisi vuotta! Eli laatu korvaa mun tapauksessa ainakin määrän...
      Ja on "puhdas" olo ku tietää, ett jalkojen välissä ei oo vieraillu kymmeniä könsikkäitä!

    • onkin

      ollut 13, ja olen 41v mies

    • jokunen

      Olen 54 v mies ja seksikumppaneita on ollut noin 60.

      • m 18 v

        0 :(


    • höhö

      24 vuotias nainen oon ja miehiä on ollu ehkä joku 40...

      • ja ikää

        noin 30.Nainen.(Karkeasti puolet olisi voinut jättää panematta...Olivat onnettomia...)


      • vei ...
        ja ikää kirjoitti:

        noin 30.Nainen.(Karkeasti puolet olisi voinut jättää panematta...Olivat onnettomia...)

        voiton :) ...


      • sama.
        vei ... kirjoitti:

        voiton :) ...

        Tulipahan kokeiltua, niin ei jäänyt mietityttämään...


    • only one

      Yksi seksikumppani on ollut (ja se sama on edelleen). Olen nainen, ikää 25 v.

    • Normaalia

      Olen 44 v nainen. Nuorena oli vapaa seksi kova sana ja silloin tulikin ne monet kokeilut koettua. Eli mulla on ollut tähän asti n 30 miestä. Muutama kännipano, muutama yksinäisyyden ja pitkäveteisyyden poisto pano, 5-6 ihastusta, 4 todellista rakkautta ja sitten jo vuosien ajan tämä oikea suuri rakkaus joka pysyy.

    • nappula

      On ollut vain yksi ainut ja hänen kanssa on tullut seurustelua yli 3 vuotta. Siihen en ota kantaa riittääkö vain yksi seksipartneri elämän aikana...

      • keltään

        kysynytkään :)


      • Mutta lukumäärä on

        edelleen 0.


    • N38v

      Oiskohan jotain 50-60.

      oon aina ollut tosi vetävännäköinen,nyk. naimisissa,mut vieläkin tekis mieli aina välillä...

      • koittaa

        niin välliin saa :) ...


    • bimmi

      kaikki maksuttomia, suurin osa ollut ihan hyviä mutta on joukkoon huonojakin mahtunut... ja muutamia todella taivaallisen hyviä, sekä miehiä että naisia... oon siis miespuolinen :)

    • rumakunmikä

      vuonna -76 oli eka pano, ja heti perään -85. Pari kertaa siis ollaan nussittu.

      • kuitenkaan ...

        ollut minä :) ...


    • neito22

      elikkä ikää 22, 7 partneria...

    • Eevaleena48

      Ikää 48v
      Kumppaneita yli 70

      • tavarastas

        turhan tarkka ... :)


    • onkin

      ollut kaksi

    • m|81

      Eli tasan 0. En ymmärrä miten niin moni, varsinkin nainen, tuntuu aloittavan seksielämän jo teini-iässä. :[ Itse en koe olevani vieläkään valmis parisuhteeseen tai seksiin, puhumattakaan joskus 15-vuotiaana. Noh, ilmeisesti tuollainen 10 kumppania tässä iässä on "normaalia", vaikka tuntuukin omasta mielestä ihan käsittämättömältä. Ikää on itsellä vajaat 25v.

      • taaplaa omalla

        tavallaan. Mikä sopii yhdelle, ei sovi välttämättä toiselle. Itsekin olin neitsyt 20-vuotiaaseen saakka ja menetin sen omalle nykyiselle rakkaalle miehelleni :), enkä ole katunut !


    • Tom W.

      ikää 24 ja 13 partneria.

    • -77

      oisko joku 50-90?? enpä ole koskaan laskenut mutta ainakin yli 50

    • nainen18v

      oon 18v ja ollut n. 25 miestä ja 2 naista.

      • kaksi jtn muuta

        olen 21 vuotias.. varsinaisesti on ollut kaksi seksikumppania.


    • vastaa

      Ikää minulla reilut 60v. Partnereiden määrää en ole ennään pitkään aikaan laskenut, yli 200 kuitenkin.

    • Mies 49v

      25-30 välillä ja kun yli 20 vuotta sitten olin poikamiehenä ajattelin että kun 100 naista on kaatunut niin sitten voi ajatella parisuhdetta muuta kun puolen vuoden sinkkujakson kohdalle sattui hyvä nainen ja hänen kanssaan on seurustettu jo yli 20 vuotta ja noin 16 vuotias tytär mutta kylläö kunnon sinkkuaika täytyy viettää ette rupea vanhemmiten menojalka vipottamaan.

    • jeahgfaf

      38 naista, olosuhteiden pakosta (eli sinkkuna, kun ei vaan se oikea löydy). Vaihtaisin kaikki yhteen ihan vitun hyvään.

      • nnnnn19

        Yhteen vitun hyvään panoon vai naiseen? :D

        Itse 19 v ja 3 ollut.


      • jeahgfaf
        nnnnn19 kirjoitti:

        Yhteen vitun hyvään panoon vai naiseen? :D

        Itse 19 v ja 3 ollut.

        Naiseen. Panot on ollut ihan kivoja, ei niissä mitään vikaa ;)


    • Bi-pano

      Naisia on nussittu n. 120-130 kpl, lisäksi n. 20 kpl miestä.

      • Bi-pano

        Jäi ikä, 45 v.


    • 1 ja 24

      Yksi seksikumppani. Ikää 24v. Seksielämäni aloitin 14-vuotiaana. Ja vielä pääsi mies tänäänkin yllättämään, mielikuvituksekas yksilö :)

    • Vain 3 kpl ja 30 vee

      ...sItä vähemmän panoja. Johtunee siitä, että kauniit ihmiset pariutuvat ensimmäisinä. :)

    • cfnm_M_Hki

      vain yksi jonka kanssa olen ollut yhdynnässä. Hän on vaimoni

      • parisuhdepatologi

        Yhdeltä olen saanut, muilta en ole edes vinkunut. Poikuus lähti 23 vuotiaana häiden jälkeisen päivänä. Saman naisen kanssa on hommailtu nyt seitsemän vuotta.

        Olen oikein ylpeä seksisuhteideni määrästä.

        Tiivisti:

        Ikä: 30
        Seksipartnerit: 1


    • ölkjhghj

      Nainen, 25 vuotta, 1 seksipartneri.

      • marieee9

        Nainen 20v, partnereita 2 joista toinen ex-kumppani ja toinen siis nykyinen. :)


    • PeliMies.

      Näin keski-ikäisenä sitä on vaikea laskea, kun ei ole tullut pidettyä kirjaa.

      Mutta parikymmentä vuotta ja vuodessa 50 viikkoa tekee jo yksin tuhat.

      Luku liikkuu välillä 500 - 2000.

    • Just Me

      määrä..
      Mies ja ikää 38 ja petikumppaneita 7kpl

    • seksitön

      vielä yhtään ikäni mies 19v

      • llk,,qww

        Olen 20vuotias, ja 13 sänkykumppania


    • älämölöttäjä

      partnereita on ollut 5 miestä.
      Nyt on elämässäni menossa toinen avioliittoni. Olen uskollista sorttia. Aloitin "ne hommat", kun olin 14v:/

    • paappa,

      En ole laskenut, luulisin, että yli 2000. Olen 67v

    • sevaanonkivaa

      Nainen 25v. Seksielämä alkanut valitettavan nuorena (14v) ja kumppaneita kertynyt n.100
      Kaikki jeesustelijat voivat pitää lutka-mielipiteensä ominaan. Seksi on hauskaa ja kun sitä turvallisesti harrastaa, ei kai se synti muita suurempi ole :)

      • niinsekylläon

        ikää 23 ja partnereita 70-80, ihan tarkkaa kirjaa ei kaikista oo...


    • Yksi ja ainoa

      1 kpl. Olen nainen 37 v

    • mjiumjau

      19-vuotias ja 5 partneria, nykyisen kanssa seurusteltu reilu 3 vuotta. :)

      • ...

        26v nainen ja 9 kumppania... 1 näistä oma mies, joka ollut ainoa seksikumppani viimeiset 7vuotta...


      • Ruban Adhessif
        ... kirjoitti:

        26v nainen ja 9 kumppania... 1 näistä oma mies, joka ollut ainoa seksikumppani viimeiset 7vuotta...

        M56, ja on ollut ensin Jossu, sitten Henna, Maire, Merja, Anne, Tepa, Kikka, Helena, ja nyt Marjo. Neljällä oli lapsia, yksi ei ollut ylioppilas, kaksi oli jo mummoja, yksi oli naimisissa, viisi eronneita, 3 poslareita, nuorin silloin 17 ja vanhin 49, suurin ikäero 18 v, pienin 2 v, ja kaikki mukavia naisia. Ainoastaan yksi on omalta paikkakunnalta. 7 suostui saunaan ja 4 uimaan ja 2 antoi ottaa nakukvia. Kahdella ei ollut korvakoruja. 7 asui kerrostalossa ja kahdella oli mökki. Kolme ei ajanu autoa. 2 on ollu televisiossa. 2 on operoitu ja loput syö pillereitä. Seksiä on harrasteltu Suomessa, merillä ja ulkomailla, ulkona ja sisällä, päivällä ja yöllä, maalla ja vedessä niinpäin ja noinpäin. 3:n kanssa suuseksiä, peppuja ei yhdenkään. Nyt on pieniä vipinöitä Outin ja Nellan kanssa...
        Mites sulla?


    • -emma-n-

      Olen yli nelikymppinen nainen ja miksi ihmeessä minun pitäisi pitää kirjaa siitä, kuinka
      monta seksikumppania minulla on ollut???? Tähän ikään mennessä niitä on ollut ja hyvä niin.
      Opittu on jos jonkin moista ja varmasti tullaan lisää oppimaan.

      • yttttttttttttttttttt

        melko varma 10 jos en unohda keitään...
        2 kanssa olen seurustellut vakavasti, toisen kanssa 3vuotta toisen kanssa vuoden..
        onko näillä tiedoilla sinulle henkilökohtaisesti jotai merkitystä???????????????????????????????????????


    • nodraH

      Mies, 32v ja n.90, vähempikin olis riittänyt mut sitä ei nuorempana tajunnut. Viimeiset 7 vuotta yhden naisen kanssa pettämättä.

      • miialeena

        seksikumppaneita kertyny n.30, joista 10 kanssa on ollut seurustelua tai edes jonkinnäköistä muutakin säätöä. loput parikymmentä on sit niitä kuuluisia yhdenillan juttuja, joita teinivuosina varsinki oli hauska harrastaa. ikää 25 ja seksin aloitin 16-vuotiaana.


    • mies 36v

      No.. Ainoastaan anonyyminä voi kertoa, että reilu 70 naista ja 30 miestä.. Ei tulisi mieleenikään paljastaa tätä livenä. Nyt kuitenkin kuuden vuoden ajan yksi ja sama nainen ainoastaan. En siis petä, mutta kieltämättä oli jokseenkin villi nuoruus. En silti kadu yhtään mitään. :)

      • intimees

        moi,, oon 22v ihan kivannäköinen miehenalku,, mä en siis tiiä mikä minussa on mutta siis,, menetin neitsyyteni 16w ,, sen jälkeen oli pari kumppania kunnes täytin 18,, rupesin seurustelemaan, seurustelin n1vuoden,, muija petti,valehteli, jäi kiinni , sen jälkeen lähti hieman käsista ,- ja todellakin tähän päivään mennessä jotakuinkin 110--> ja suurin osa, vajaa tai 10v vanhempia ku mä... en muista ihan kaikkee,, silloin "teinipoikana mietti et ei jumalauta ku panis melkee ketä vaan ja en varmaan koskaan tuu saamaan" mutta nyt ois paljon hienompi olla mies ketä ois rakastellu vaan muutaman kaa,, .. mut ei voi mitään,, kyl sitä vanhempana kerkee keinutuolissa jossittelemaan


    • N -85

      Tähän mennessä mulla on ollut kierrossa 32 miestä, joista 19 viimeisintä on ollut tummaihoisia (latinoihin ja turkkilaisiin/kreikkalaisiin mä en koske). ;)

    • xxlladynen

      tällä naisella 38 ja partnereita n.50

    • Yksi riittää

      Ikäni on 29v ja partnereita on yksi. Hän on aviomieheni.

    • 3458098345

      Vakisuhteita on keskimäärin noin 4 ja suhteet kestävät noin 3 vuotta. Sitten on vaihteleva lukumäärä ns. casting-tyttöjä, joista valitsen vakikumppaneita. Näitä on useita kymmeniä vuosittain.

      • Ilmari ilman

        mies ja en ole vielä päässyt kärkeä kastamaan, aika toivottomalta tuntuu. Kerran oli lähellä, nainen oli sammunut, mutta en huomannut ottaa sukkahousuja siltä pois, meni reisille... sitä ei kai sitä sitten lasketa.
        Mutta yrittänyt olen herkeämättä.


    • Hyvin höylätty

      Nuorena, jo 14-vuotiaana eka kerran saaneena, pidin kirjaa kaikista seksisuhteistani. Siis ei ainoastaan montako eri miestä minulla oli, vaan montako kertaa olin ollut sukupuoliyhdynnässä ja kenenkä kanssa. Listaan kertyi aika monta 'tuntematonta', yhden illan juttua. Opiskelun jälkeen matkustin työssäni, joten tarkoituksella valitsin sellaisen hotellin missä oli tanssia, silloin kun se vaan oli mahdollista. Harvoin menin tällaisista illoista huoneeseeni yksin.
      Laskuni eri miehistä lopetin kun olin päässyt lähemmäksi sataa. Vieläkin maistuu seksi. Parahiten yhteyttä miehiin saa ruotsin laivoilla. Tallinnan purkeilla ovat miehet aivan liika kännissä, ettei niitä edes seksi kiinosta.

    • Surullinen tapaus

      Ikää on 28v ja seksikumpppaneita on ollut 1, joka oli yhdenillan juttu.

      Luvun vähyys ei johdu omasta tahdosta.

    • missluluize

      ja seksiä ollut kuuden eri ihmisen kanssa. Ikävuodet 20-23 kuluivat yhden ja saman kanssa, ja siitä voin sanoa myös nauttineeni eniten. Neitsyyteni menetin vasta 20-vuotiaana, ja siis ennen pidempää suhdetta ollu 4 muuta, ja nyt exän jälkeen 1.

    • mies -45

      45 Mies ja partnereita 6 kpl. Viimeisin on vaimoni.

    • 30v

      Olen 30v nainen ja minulla on ollut tasan yksi seksikumppani. 14-vuotinen suhde tämän miehen kanssa päättyi hiljattain, ja nyt pelottaa että jos tapaan joskus jonkun uuden miehen, onko mulla ihan suhteettoman korkea kynnys päätyä harrastamaan seksiä vaikka haluaisinkin, ja että kelpaako nykymiehille edes kukaan näin kokematon. :(

      • frwrgwgg

        Kokematon? Etköhän lie 14 vuodessa kokemusta saanut.....


    • J.S.

      ...on että partnereita reilut 120 vajaan 20 v aikana. Toki siis suuri osa noista sellaisia yhden yön kapakkasaaliita.

      Olen 44 v.

    • Willi-Ori

      Mies (asumuserossa) n;200 sekä miehiä että naisia yht.

      • fgthydertd

        nyt 3vuotta parisuhteessa takana mutta sitäkin ennen vain 11 partneria.. aika vähän vaikka olrn nätti tyttö ja usein hyvin halukas...


    • huora(ko)?

      olen 19v nainen ja minulla on ollut melkein 60 partneria viimeisen 2 vuoden aikana. Ja nyt viimeisimmän kanssa olen ollut jo hieman ylivuoden seurustelu suhteessa, eli nuo loput sijoittuvat noin vuoden ajalle. Vastaan on tullut vaikka minkälaista miestä mutta silti en kadu ainoatakaan.

      • jaakoppi.....

        olet!!!!


    • 51545

      Olen mies, 59 vee, seksikumppaneita on ollut 123 kpl ja mitään en kadu.
      Monen kanssa pidempi suhde, rinnakkaissuhteita tms. sillä seksi vain on niin pirun kivaa.
      Itsekin nautin eniten seksistä naisen kanssa, jolla on ollut todella paljon kumppaneita ja joka on itse nauttinut heistä.

    • naikkonen*

      miehiä 52 ja olen 44v nainen.

      • 51545

        Olen kade mahdolliselle avio- tai avomiehellesi, että/jos hänellä on kaltaisesi kypsä ja kokenut nainen ;-)


      • naikkonen*
        51545 kirjoitti:

        Olen kade mahdolliselle avio- tai avomiehellesi, että/jos hänellä on kaltaisesi kypsä ja kokenut nainen ;-)

        minua tarkoitit,niin aviomies kyllä on,mutta ei seksiä hänen kanssaan.


      • 51545
        naikkonen* kirjoitti:

        minua tarkoitit,niin aviomies kyllä on,mutta ei seksiä hänen kanssaan.

        Sinuahan minä tarkoitin. Itse olen epäsuhtaisessa liitossa, sillä vaikka meillä kyllä on seksiä, niin on selvää, että kokemustemme määrät (minä 123 vs. vaimo 3) vaikuttavat epätasapainoisesti.
        Pilke silmässä kohtaa usein totisuuden, siitä kateellisuuteni kokeneita naisia ja heidän puolisoitaan kohtaan.
        Minkä sallin itselleni, sen mieluusti sallisin toisellekin, mutta ketäänhän ei saa pakottaa tietenkään.


    • nainen täällä

      ikää on 40 vuotta ja 1 seksikumppani.

    • puolen jo

      kumppaneita on ollut 6 mutta ei pelkästään seksikumppaneita. Yhden illan juttuja en harrasta.

    • 4hethehe

      39 , 7 - ei liene epäilystä kumpi on ikä ;)

      • ...:::...

        62, 1- ja naimisissa 39 vuotta ja vielä saman kanssa, kolme lasta neljä lastenlasta


      • """""""""""""""
        ...:::... kirjoitti:

        62, 1- ja naimisissa 39 vuotta ja vielä saman kanssa, kolme lasta neljä lastenlasta

        Mies


    • Tyydyttämätön nymfi

      Aloitin silloisen lyseon kolmannella luokalla, luokkaretken aikana, jolloin rakastelin kolmen luokkakaverini kanssa. Kyllähän sellaisesta jälkeenpäin puhetta tuli. Pojan kun tahtovat kerskailla 'saavutuksillaan'. Joten jakorasian maineen sain ja päätin myös hyödyntää sitä. Kyseisen viikonlopun jälkeen minulla ei ollut koskaan vaikeuksia saada poika-, tai miesystäviä. Nyt kun on tullut jo ikää, olen huomannut kuinka monet nuoret pojat haluavat rakastella näinkin vanhojen naisten kanssa. Siispä olen myös hyödyntänyt sitä halua. Nyt minulla on muutama vakiystävä joiden luona käyn (olen naimisissa, joten kotona ei voi hoitaa näitä juttuja). Niin niitä partnereita?? Olen jo kauan sitten lopettanut laskemisen, mutta veikkaa, että lähempänä kahta sataa liikutaan.

      • erTe

        Olen 24 vuotias nainen ja minulla ollut n 60 seksikumppania. 15 vuotiaana ekan kerran ja kun takana kaksi seurustelusuhdetta (yhteensä n 7 vuotta) niin sinkkuna ollessani kumppaneita kertyi. Nyt olen seurustellut parisen kuukautta ja kun hän kyseli seksikumppaneideni määrää en todellakaan totuutta kertonut vaan sanoin luvuksi paljon pienemmän. Sehän tunnettua että miehelle kunnia jos paljon kaatoja mutta nainen on aina helppo ja lutka jos kumppaneita enemmän. Mutta suoraan jos sanotaan niin kyllähän se naistakin panettaa vaikkei seurustelisi ja silloin on vain saatava!


    • -A-

      Olen 32v, naisia on ollut kymmenen ja olen onnellinen tulevan vaimoni kanssa. Tuo kymmenen naista ei tarkoita sitä että olisin harrastanut seksiä 9 kertaa ennen asettumista paikoilleen, 900 kertaa ehkä lähempänä :-)

    • 22v-nainen

      22v. ja 1 seksikumppani ollut (miesystäväni). Olihan niitä haluja paljon ennen häntäkin, mutta en vaan kohdannut sellaista miestä jonka kanssa olisin halunnut seksiä harrastaa...

    • jeee567

      22v naine.. 43 miestä ja 4 naista :)

      • -jooh-

        Ikä 37, partnereita on ollut 3 miestä ja yksi nainen. Piakkoin taitaa tulla yksi uusi mies.


    • kaik on nähty

      Tätä ei varmaan uskota, mut n. 2200. Tarkasti laskemisen lopetin v. 2007. Olen 46v.

      • p uk ki

        Mä ainakin uskon, kun mulla on ollut 1800 ja olen sua hieman nuorempi. Kiirettä kyl piti parikymppisenä, nyt on jo aika rauhallinen tahti ollut viime vuosina......


    • mindy-85

      Mulla on ollut 16 yhden yön suhdetta ja 3 pidempää suhdetta. Nyt mä olen vaihteeksi sinkku.

    • kivailu

      olen 19v nainen ja n.30 panoa.

      • Tavallinen pappa 71

        olen pannut ainakin kerran, pientä osaa satoja/tuhansia kertoja. Lisäksi muut seksileikit, mm. suihinotot/69:t/pillunuolut sekä runkkauttaminen, yht. ehken 80-120 naista, ei miehiä. Olen käsittääkseni aika tavallinen pappa niin kumppanien määrän kuin sukupuolielämäni suhteen. Aloitin 17-vuotiaana. Kiivain kausi vasta keski- ja vanhemmalla iällä, kun naisetkin vapautuivat 1970-luvulta alakaen. Silloin minulla yhtenä kesänä, kun olin n.31-v, 20-30 naista yhtenä kesänä 1970.


    • Hyvin höylätty

      Aloitin eka kerran jo hyvin nuorena veljeni kavereiden kanssa kerrostalomme kellarissa. Olin eka kerran vasta 13,5 vuotias. Pojilla oli siellä patja. Kun olin ollut yhden pojan kanssa siitä kaveriporukasta. Hän oli kehunut koko talon kavereille naineensa kanssani ja siitä alkoivat sitten säännölliset nautinnot. Useimmiten kanhden jonkun kanssa, mutta oli sellaisiakin tapauksia, missä useampi poika odotti käytävällä vuoroaan. Minulla oli niin kova polte, että koulussakin harhauduin usein ajattelemaan, milloin saisin naida taas seuraavan kerran.
      No huoran maineenhan siinä sai, mutta en välittänyt. Välitin vaan siitä, kuin ka monta kertaa saisin itse. Olin ihan varmasti eka pano monelle sen alueen pojille.
      Vanhetessa homma kiihtyi ja nyt iän jo karttuessa, vieläkin on meno. Ihmeellistä, että nuorimmat ovat vasta noin kolmekymppisiä. Joukkoon on mahtunut vaikka minkä laista sakkia...

      Niin ne kerrat... Menitin laskuni noin sadannen jälkeen, ja vielä maistuu niin ihanalta.

      • äijä37

        -Aikamoinen nainen oot ollu.. :)
        Harrastatko nykyään kimppakivaa vai annatko vain yhdelle kerrallaan ja muut odottaa vähän toisaalla..??
        Ittelläni naisia n. 35


    • vähän kokemusta

      Olen nainen, 27 vuotta ja oon ollut vain yhden miehen kanssa. Ei kaikki nykynaiset oo horoja, vaikka siltä usein vaikuttaakin.

    • N25 & 9

      Nainen 25 v, parnereita on ollut 9, joista 5 kanssa yhdynnässä, muiden kanssa pelkästään käsipeliä/suuseksiä.

    • nainen18

      olen 18 ja kumppaneita on ollut 11.
      rakastan seksiä. panettaa...

      • akujaiines

        Kolme naista ollut seksikumppanina, viimeiset 9 vuotta oma vaimoni


      • miekkonen38v
        akujaiines kirjoitti:

        Kolme naista ollut seksikumppanina, viimeiset 9 vuotta oma vaimoni

        38 v ja vissiinkin jotain 30 kumppania. Joitain örvellykisä vois jättää pois muistikuvista...
        Parhaita sellaiset pienet ihastumiset, kun ollaan oltu sängyssä liki koko viikonloppu..


    • töttöwöö

      Olen 23 ja mulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää

    • Mies 43

      Olen elänyt lähes koko aikuisikäni parisuhteissa ja puolisoitani en ole pettänyt kuin kerran sitä ensimmäistä. Sinkkuaikaa ei ole ollut kuin 2 vuotta, eli keskimäärin joka toinen viikko uusi nainen. Nyt ei ole eron jälkeen ollut kuin 5 kolmessa kuukaudessa. Alan tulla vanhaksi. Ei enää paneta niin paljon kuin nuorena.

    • hjkfvbb

      Olen 22v nainen, 2 partneria ollut ja toinen on siis nykyiseni.

    • ...

      Nainen 21v , 8 seksikumppania.

      • Annan kyllä(rahasta)

        Miehiä on ollu riittävästi.
        Koskaan en ole kärsinyt rahapulasta, kyllä ..tulla rahaa tekee, vaik ei pyytäiskään.
        Sorry vaan miehet, tää on helppoo rahaa, te ootte niin helppoja. Teillä ei vaan oo tälläistä ...tua jolla maailmaa hallitaan.

        Eikä mieskään tiedä mun rahoista..

        Terveisiä tytöille jotka tietää!


    • Juha täältä jostakin

      noin 500 ja aina panen paljaalla sekä lasken siemenet sisään. Ei ole tauteja ollut.

    • -----------

      Vaan 6 :) Mulla on pisin suhde 11 vuotta. Kolmekymppinen olen ja nykyisen kanssa olen ollut vuoden.

      • ......

        Ai niin en muistanut, että kans 2 naista eli 8 ihmistä


    • nuorena napannut

      24-vuotias, yksi seksipartneri, sama ollut nyt kymmenen vuotta ja tarkoitus olisi jatkaa samalla linjalla :)

      • ei jaksa ei

        Olisiko 7 (nais)partneria ollut, sitten kyllästyin koko touhuun ja nykyään olen viihtynyt enemmän käsieni parissa, niitä on 2.


    • m250

      Mies, 25. 0 partneria.

    • ihanaa nauttia

      46-vee nainen, 2 partneria, en harrasta yhden yön suhteita.

    • high street

      Nainen 28v, 3 kaveria. Parisuhteessa nyt.

    • :)))))))))))))))))))

      72 v ja partnereita sellaiset 250.000

      • :DD

        LOL


    • Peljmies

      Tuhannen raja on aikoja sitten ylitetty.

    • n45**

      2 partneria ja ikä noin 45

    • Hiljainen.

      25v ja yhden kanssa olen ollut. Erosimme viime vuoden lopulla yli kuuden vuoden jälkeen. Hieman ärsyttää ujouteni, koska ei ole touhua sen jälkee ollut. Mutta ei todellakaan se kumppanien määrä vaan seksin laatu ;) nyt tarttis kyllä jo toisen pikku hiljaa...

    • nuori..

      miten se lasketaan, kun mulla oli eka kokemus sellanen, että vain parikertaa sain lykättyä sisään ja site tuli häiriötä ja jouduttiin lopettamaan. Kaksikertaa käynyt silleen, että ei mahtunut sisään, vaikka miten yritimme. Leikki loppu siihen, mutta sit mulla on ollu yks parin vuoden suhde, jossa oli seksiä. Nyt on toinen, eli onks mulla yhteensä kolme, vai kaksi seksi suhdetta, tai lasketaanko noi kaikki?

    • Maisteri RQ

      22 wee mies ja 4 partneria. Viimeisimmän kanssa elän avoliitossa ja meillä on pieni lapsi. Kolmesta aikaisemmasta kahden kanssa seurustellut ja yksi oli pelkkä seksisuhde muutama kerta vuodessa kahdeksan vuoden ajan. Monta kertaa on ollu mahdollisia, mut oon jättäny väliin ihan vaan periaatteesta. En pidä yhen illan jutuista, mun mielestä ne on turhia, eihän kukaan elämänkumppania valitse seksin perusteella. Enkä harrasta seksiä, jos vastapuoli on humalassa. Suuren häpeämisen aihe on kyllä se minkä vain alle kourallinen ihmisiä tietää, mutta voin sen anonyymina paljastaa: ensimmäinen seksikokemukseni tapahtui 7 vuotiaana, silloin ei oikeen ees tienny mitä se oli, mutta se suhde jatku 8 vuotta.

    • N29

      1 partneri

    • N42

      4 sänkypartneria.... 2 kokeilua, 2 pitkää suhdetta joista jälkimmäinen jatkuu...

    • NaikkonenKahvilla

      Pian ikää 21. Miehiä ollut 3, viimeisin on tämä avokki.
      Ja mielestäni olisi nuo kaksi aikaisempaa voinut jättää kokeilemattakin, mutta nuorena kun millään ei ollut väliä niin suostuttiin sitten vaikken tahtonut.

    • exvirgin

      Olen naimisissa ja olen seurustellut sitä ennen yhden pojan kanssa. En mennyt sänkyyn asti, joten olen ollut yhdynnässä tasan yhden miehen kanssa.

    • Panopupu

      Noin 40 miestä. Olen siis 22 v nainen.

      • vgwe

        Pakko kysyä, että miten hyvin muistat nuo aktit, eli eikö siinä jo sekoa laskuissa.


      • Anonyymi
        vgwe kirjoitti:

        Pakko kysyä, että miten hyvin muistat nuo aktit, eli eikö siinä jo sekoa laskuissa.

        En tiedä, kärpäset kuolee ympäriltäni ja tissi irtosi. Se on kai kuppa ny ?! :D olo ei oo iha lol.


    • seksi vie ja taksi..

      Mä oon mies ja noin 60 naista.

    • Anonyymi

      Reilut 2000. Mies ikä 63

    • Ikää en kerro mutta 144 naista ja kuulema maailman parasta seksiä...

      Tutut naiset tulevat halaamaan kaupungilla ja kertomaan, että ennen minua he eivät oikein osanneet nauttia seksistä. Ja kuulema rakastavat minua koska opetin heidät rakastamaan sitä.

      Nimimerkki ei ole sattumaa ;-)

    • Anonyymi

      No tätä hain! Nyt on pakko tulla pajastamaan anonyymina olen 25vuotias ja minulla on ollut seksiä n.30 naisen kanssa :/ tuntuu silleen sinkkuna ikävältä

    • Anonyymi

      M45, n. 70 kpl.

    • Anonyymi

      Reilu 5000.
      T, Gene Simmons

    • Anonyymi

      Elikkä, viime yöstä taakse päin... 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17,18,19, 20, 21, 22, 23, 24... viime viikolla ja niin tietysti oma äiti.

    • Anonyymi

      M50 ja naisia on ollut jotain 250-300
      Vaimolla N.40 miehiä ollut reilusti yli sata.
      Enää ei tarvitse kummankaan etsiä, koska parasta ja avoiminta seksiä saa kotona.

    • Anonyymi

      23 ja partnereita on ollut 10

    • Anonyymi

      M44 ja naisia noin 50

    • Anonyymi

      naisia ehkä 30, miehiä suunnilleen 70

    • Anonyymi

      Nainen olen 52v.. ihania miehiä noin 250 naisia 30.

    • Anonyymi

      Yksi riittää. Olen vain Jeesuksen kanssa sängyssä. Ja olen mies.

    • Anonyymi

      Nainen, jo yli seitsemänkymmentä. Aloitin 14-vuotiaana partioleirillä yhden nuoremman vetäjän kanssa heinäladossa. Sillä leirillä ( yksi viikko) sain opetusta seksistä hyvin perusteellisesti. Olin tyytyväinen kun mies käytti kondomia aina, sillä ei halunnut saattaa minua raskaaksi. Oli kuulema suvussa niitä vahinkoraskauksia aivan liikaa.
      Syksyllä kouluun palattuani, alkoi todellinen ralli. Naiskentelin vähän joka toisen pojan kanssa koulussamme. Sitten kun vartuimme ja jotkut pojat alkoivat hankkimaan ajokortinkin, kuljin heidän kanssaan pitäjillä tansseissa ja monet kerrat sain miesä lavojen viereisissä pusikoissa. Muutaman kerran yhdellä kaverilla oli isänsä vanha pekettiauto, missä oli lattialla pari patjaa vierekkäin. Kaverini kysäisi, että halusinko ehkä useampaa sinä iltana ja kun olin miehen kipeä, sanoin haluavani. Ensin paneskelivat ne tutut kolme kaveria vuoron perään ja yhtä aikaa, mutta sitten olivat hakeneet myös muutaman tutun sinne parkkipaikan reunamille. seuraavana päivänä oli alapää niin arka että hädin tuskin pääsin liikkumaan. Häpyhuulet turvoksissa ja pissaaminenkin tuotti hiukan kipuja. olin siis sinä ilta yhdentoista erikaverin kanssa ja jotkut nussivat useampaan kertaa. En ikini sen jälkeen antanut niin moneölle, mutta kyllä sellaisia kahden, kolmen kaverin naimajuhlia tuli pidettyä useinkin. Kun olin täyttänyt 40 vuotta lopetin laskemisen, sillä olin jo silloin ylittänyt 250 miehen rajan. Huopm. En koskaan ottanut keneltäkään rahaa. tein kaiken vaan omasta nautinnon himosta. Olen ollut naimisissa jo kauan sellaisen kunnon aisurin kanssa, joka usein kuljetti minut autolllaan vieraiden miesten luo. Kotona sitten jouduin kertomaan hänelle yksityikohtaisesti tapahtuman hänen runkatessaan tarinoitani kuunnellessa. Näistä jutuista voisi kyllä kirjoittaa jopa kokemuspohjaisen kirjankin. Jännää on ollut ja vieläkin, ennen pandemiaa, olen saanut nauttia Tukholman risteilyillä paljon nuoremmista miehistä.

    • Anonyymi

      Mies 47 v partnereita 5 ja upean naisen kauniin kuin mikä kanssa naimisissa 25 vuotta. Vaimon seksitaidot huikeat, en ole pettänyt. Vaimo halukas ja viimeksi eilen upeeta peppuseksiä lasten rauhoituttua iltatoimiinsa.

    • Anonyymi

      Mies 65 v ja naisia yli 100...

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe