Olen lukenut rivien välistä, ja suoraankin on kerrottu kuinka pelottavia Uskikset ovat. Ei minun mielestäni kirkosssa istuva virsiä veisaava mummo erityisen pelottavalta näytä.
On teillä ateisteilla aika vilkas mielikuvitus, ateistitinen maailma se kauppaa TAPPOPELEJÄ ja kaikkea muuta kyseenalaista seksikrääsää ja vielä lapsille. Hävetkää jos osaatte!!!
Pelkäätkö uskista....
83
1412
Vastaukset
- Saag Paneer
>>On teillä ateisteilla aika vilkas mielikuvitus, ateistitinen maailma se kauppaa TAPPOPELEJÄ ja kaikkea muuta kyseenalaista seksikrääsää ja vielä lapsille. Hävetkää jos osaatte!!!
- Huron Paltors
Yrjö Puska ei ole kristitty, vaikka hän niin itse sitä olettaa olevansa, joka tietenkin samalla osoittaa sinun kyvyttömyytesi loogiiseen ajatteluun ja oman järkesi käyttöön. Mutta sinähän oletkin perusolemukseltasi vain pelkkä kieltäjä.
- St. Pauli
Huron Paltors kirjoitti:
Yrjö Puska ei ole kristitty, vaikka hän niin itse sitä olettaa olevansa, joka tietenkin samalla osoittaa sinun kyvyttömyytesi loogiiseen ajatteluun ja oman järkesi käyttöön. Mutta sinähän oletkin perusolemukseltasi vain pelkkä kieltäjä.
Omituista logiikkaa.
Jos joku sanoo olevansa kristitty, niin eikö hän silloin ole? Jos kuka tahansa voi mennä päättämään toisen ihmisen puolesta mitä hän on, silloinhan me voimme mielivaltaisesti mennä sanomaan vaikkapa monelle muslimille että ET SÄÄ MIKÄÄN MUSLIMI OLE KOSKA MÄÄ PÄÄTIN NIIN.
Kokeilkaapas piruuttanne. Sieltä kun voikin sitten tulla semmoista palautetta että nirri pois. - Saag Paneer
Huron Paltors kirjoitti:
>>Yrjö Puska ei ole kristitty, vaikka hän niin itse sitä olettaa olevansa, joka tietenkin samalla osoittaa sinun kyvyttömyytesi loogiiseen ajatteluun ja oman järkesi käyttöön.>Mutta sinähän oletkin perusolemukseltasi vain pelkkä kieltäjä.
- tuon
Huron Paltors kirjoitti:
järjen käytön oletettu vähyys pitäisi uskovien mielestä olla hyvä asia? Tällainen kuva on tullut esiin näilläkin palstoilla krisseleiden suusta monesti. Pitää uskoa, järjellä ei edes saa ajatella. Vai lienevätkö nuokin olleet niitä väärin (=toisin kuin sinä) uskovia kristittyjä?
- tippen
onpas sinulla jutut.
- tippen
Huron Paltors kirjoitti:
kiitos.
- niinkään
tippen kirjoitti:
kiitos.
Itse asiassa GWB:n pitää olla kristitty,
sillä se on yksi monista asioista, jota
USA:n presidentiltä vaaditaan... - tippen
tuon kirjoitti:
järjen käytön oletettu vähyys pitäisi uskovien mielestä olla hyvä asia? Tällainen kuva on tullut esiin näilläkin palstoilla krisseleiden suusta monesti. Pitää uskoa, järjellä ei edes saa ajatella. Vai lienevätkö nuokin olleet niitä väärin (=toisin kuin sinä) uskovia kristittyjä?
ja vielä kerran voi.
- tippen
Vai että kirkossa virsiä veisaava muumo suunnittelisi tappopelejä, he he..
- Saag Paneer
tippen kirjoitti:
onpas sinulla jutut.
>>onpas sinulla jutut.
- Saag Paneer
tippen kirjoitti:
Vai että kirkossa virsiä veisaava muumo suunnittelisi tappopelejä, he he..
>>Vai että kirkossa virsiä veisaava muumo suunnittelisi tappopelejä, he he.
- tippen
Saag Paneer kirjoitti:
>>Vai että kirkossa virsiä veisaava muumo suunnittelisi tappopelejä, he he.
mutta mummon tapa olla kristitty on ihanteeni. Minulla on vielä paljon oppimista, vai mitä sanot?
- Saag Paneer
tippen kirjoitti:
mutta mummon tapa olla kristitty on ihanteeni. Minulla on vielä paljon oppimista, vai mitä sanot?
Käymme kaverini kanssa usein kaljalla ja puhumme Jumalasta. Hän on hellari, minä en. Kaverini ei veisaa eikä saarnaa, vaan USKOO. Siitähän pitäisi käsittääkseni olla kyse, eikä ulkoisesta habituksesta.
Ainakaan hän ei leimaa ihmisiä. Mielestäni hänen tapansa olla kristitty on sellainen, josta monilla olisi paljon oppimista. - tippen
Saag Paneer kirjoitti:
Käymme kaverini kanssa usein kaljalla ja puhumme Jumalasta. Hän on hellari, minä en. Kaverini ei veisaa eikä saarnaa, vaan USKOO. Siitähän pitäisi käsittääkseni olla kyse, eikä ulkoisesta habituksesta.
Ainakaan hän ei leimaa ihmisiä. Mielestäni hänen tapansa olla kristitty on sellainen, josta monilla olisi paljon oppimista.ja pääsääntöisesti pidän suuni kiinni...mutta tällä palstalla karkaa mopo välillä käsistä, no aika useasti.
- Saag Paneer
tippen kirjoitti:
ja pääsääntöisesti pidän suuni kiinni...mutta tällä palstalla karkaa mopo välillä käsistä, no aika useasti.
>>ja pääsääntöisesti pidän suuni kiinni...mutta tällä palstalla karkaa mopo välillä käsistä, no aika useasti.
- mie vain
LOPETTAKAA! Riita poikki, kiitos!
- mie vain
St. Pauli kirjoitti:
Omituista logiikkaa.
Jos joku sanoo olevansa kristitty, niin eikö hän silloin ole? Jos kuka tahansa voi mennä päättämään toisen ihmisen puolesta mitä hän on, silloinhan me voimme mielivaltaisesti mennä sanomaan vaikkapa monelle muslimille että ET SÄÄ MIKÄÄN MUSLIMI OLE KOSKA MÄÄ PÄÄTIN NIIN.
Kokeilkaapas piruuttanne. Sieltä kun voikin sitten tulla semmoista palautetta että nirri pois.Menin ja sanoin, mutta se selitti sen niin hyvin ettei jäänyt epäilystä etteikö hän sellainen kuitenkin olisi ollut.
- mie vain
Saag Paneer kirjoitti:
>>Yrjö Puska ei ole kristitty, vaikka hän niin itse sitä olettaa olevansa, joka tietenkin samalla osoittaa sinun kyvyttömyytesi loogiiseen ajatteluun ja oman järkesi käyttöön.>Mutta sinähän oletkin perusolemukseltasi vain pelkkä kieltäjä.
Että sellaista korkealentoista kiukkuilua, ei tässä paikassa kannata päästä kiukkuja ulos, kun uskovaisen kuuluisi olla sellainen rauhan välikappale.
- mie vain
tippen kirjoitti:
ja vielä kerran voi.
Kevärkin jo hymyikee siellä ovella, ja pian kesä tulee. Eikös uimarantaa olisi kaikkein viisainta vaikka odotella, ja jäätelöä siellä helteessä? Kukatkin puhkeavat kukkimaan ja linnut laulavat kaikesta huolimatta tuolla ulkona.
- mie vain
niinkään kirjoitti:
Itse asiassa GWB:n pitää olla kristitty,
sillä se on yksi monista asioista, jota
USA:n presidentiltä vaaditaan...Sori tähän häiriö, mutta et ole nyt tässä kanssani keskustelemassa, joten jätän häirikköviestin, kaikkea hyvää sinulle!
- mie vain
Saag Paneer kirjoitti:
>>onpas sinulla jutut.
Mie olen omaa mieltäni, vaikkei jaksaisi nyt kommenttia laittaa kun kirjoitit tuon eri aikaan kuin mitä minä olen tässä. Sellaista se elämä vain on! Välillä on ylämäkeä ja välillä tulee taas alamäkeä, niin että kaikkea mahdollista hyvää vaan!
- mie vain
tippen kirjoitti:
- lue tää
Saag Paneer kirjoitti:
>>ja pääsääntöisesti pidän suuni kiinni...mutta tällä palstalla karkaa mopo välillä käsistä, no aika useasti.
- tippen
mie vain kirjoitti:
täytyis ottaa?
Kuinka suuri osa maailman pedofiileistä on hellareita tai katolisia pappeja.Taitaa mennä promille-lukuihin.Sitä vaan ei mainita uutisissa erikseen jossa tuollaiseen rikokseen syyllistynyt on uskonasioista piittaamaton.
Mitäköhän ne aasian seksituristit ovat,entä somalian lastenraiskaajat.
Ai suunnittelevat tappopelejä ja seksikrääsää kristillisen maailmankuvan omaavat ihmiset.
höpö,höpö niitä suunnittelevat ne jotka aikovat ajaa kristinuskon matalaksi.
Käyttäjät taas ovat senverran sekalainen sakki.
Ja tuosta Yrjö Puskasta vielä.Eiköhän siinä ole kyse enemmänkin siitä että se näyttelee uskovaista saadakseen uskovaisten äänet.- nainen 21
L.J.H kirjoitti:
Kuinka suuri osa maailman pedofiileistä on hellareita tai katolisia pappeja.Taitaa mennä promille-lukuihin.Sitä vaan ei mainita uutisissa erikseen jossa tuollaiseen rikokseen syyllistynyt on uskonasioista piittaamaton.
Mitäköhän ne aasian seksituristit ovat,entä somalian lastenraiskaajat.
Ai suunnittelevat tappopelejä ja seksikrääsää kristillisen maailmankuvan omaavat ihmiset.
höpö,höpö niitä suunnittelevat ne jotka aikovat ajaa kristinuskon matalaksi.
Käyttäjät taas ovat senverran sekalainen sakki.
Ja tuosta Yrjö Puskasta vielä.Eiköhän siinä ole kyse enemmänkin siitä että se näyttelee uskovaista saadakseen uskovaisten äänet.Yrjö Puska on keskivertojenkki. Niillä menee uskon asiat liiankin helposti sekaisin järjen kanssa.
Minulla ei ole mitään uskovia vastaan, kunnioitan rehellistä ja fiksusti perusteltua uskoa. Silti en tunne itseäni huonoksi ihmiseksi, vaikka olenkin ateisti, enkä (siltikään) halua pahaa kenellekään. En kuitenkaan nauti siitä, että monet uskovaiset (lähinnä tällä palstalla) tuomitsevat kysymättä ja julistavat kuinka väärin on nauttia elämästä ilman Jeesusta. Jostain masokistisesta syystä kuitenkn luen tätä palstaa aika-ajoin :)
- pelkäisi
No jos se virsiä veisaava mummo pysyisi siellä kirkossa veisaamassa, niin mikäs siinä.
Se kuitenkin pistää vihaksi ja ärsyttää, kun niitä virsiä ja ylistyksiä ja saarnoja ja helvettiin toivottamisia ja synnistä vouhkaamista ja muita uskovaisten rituaaleja tupataan sinnekin, missä niitä ei toivota eikä tarvita.
Eli häpeä sinäkin nyt siinä, kun mäkätät uskontoasi sellaisille ihmisille, jotka eivät sitä tarvitse. Me ryhdymme kohta pelottelemaan sinua, HUUU!- tippen
ketään helvettiin, menet sinne ilman minun toivotteluakin.
- pintasilaus
tippen kirjoitti:
ketään helvettiin, menet sinne ilman minun toivotteluakin.
Vautsi, tulihan se sieltä!
Ei fanaattista uskista tarvitse kuin puhutella, kun jo helvetintoivotukset lentävät. Varmaan saisin turpiinkin, jos olisit likietäisyydellä.
Tajuatko jo itse, miksi teitä uskiksia (ei tosin aivan kaikkia) pitääkin pelätä? Tekopyhän pinnan alla palaa vihan liekki, joka voi realisoitua milloin tahansa miten tahansa. - tippen
pintasilaus kirjoitti:
Ei fanaattista uskista tarvitse kuin puhutella, kun jo helvetintoivotukset lentävät. Varmaan saisin turpiinkin, jos olisit likietäisyydellä.
Tajuatko jo itse, miksi teitä uskiksia (ei tosin aivan kaikkia) pitääkin pelätä? Tekopyhän pinnan alla palaa vihan liekki, joka voi realisoitua milloin tahansa miten tahansa.ottaisin kengän pois jalasta ja löisin sukalla päähän...Koita kestää
- ole hyvä
pintasilaus kirjoitti:
Tajuatko jo itse, miksi teitä uskiksia (ei tosin aivan kaikkia) pitääkin pelätä? Tekopyhän pinnan alla palaa vihan liekki, joka voi realisoitua milloin tahansa miten tahansa. - ai tälläkö?
tippen kirjoitti:
ottaisin kengän pois jalasta ja löisin sukalla päähän...Koita kestää
- Missukka
pintasilaus kirjoitti:
Tajuatko jo itse, miksi teitä uskiksia (ei tosin aivan kaikkia) pitääkin pelätä? Tekopyhän pinnan alla palaa vihan liekki, joka voi realisoitua milloin tahansa miten tahansa.Ironiaa on joskus vaikea ymmärtää kenties. Olet ilmeisesti epätietoinen siitä, että kristinuskon mukaan jos ei usko Jeesukseen niin ei pelastu, eli menee helvettiin. Tai sitten tätä ei saisi uskontopalstalla mielestäsi sanoa ääneen.
"Tekopyhän pinnan alla palaa vihan liekki, joka voi realisoitua milloin tahansa miten tahansa."
Usko huviksesi edes tämä: varoittelu ei ole vihaamista vaan sitä päinvastaista.
- St. Pauli
Nähtyäni uskoon hurahtaneen ihmisen päässä seisovat silmät ja kuultuani hänen juttujaan siitä kuinka Jerusalem laskeutuu piakkoin taivaasta, sekä kuinka hän iltaisin lukee lapsilleen otteita entisen saatananpalvojan elämäkertakirjasta...
Kyllä, kyllä pelkään.
Em. tapauksen jälkeen pelko senkuin lisääntyi kun kuulin että Nokian kirkossa oli yritetty herättää kuolleista liikenneonnettomuudessa kuollut pikkupoika. Mitä vielä? Kaivetaanko kohta hautojakin auki?
En ole ateisti enkä harrasta tappopelejä. En tunne tarvetta hävetä, vaikka pelkäänkin uskoonhurahtaneita. On se usko tässä itsekullakin, mutta täytyykö sen ilmetä noin sairaalla tavalla että kuolleiden omaisia kiusataan tuollaisella henkiinherätys-ilveilyllä, ja omat lapset saadaan sekopäisiksi jutuilla saatanasta. (Kyseessä sentään reippaasti alaikäiset lapset.)- St. Pauli
jännä juttu kirjoitti:
En tunne tyyppiä, eli ei se ainakaan tämä ihminen ollut joka lapsiaan pelotteli.
Vai meinaatko että vuorikiipeily on paljon pelottavampaa kuin saatananpalvontaelämäkertakirjan lukeminen?
Voi olla, mutta eihän lapsille tietynlaisia kauhuelokuviakaan näytetä juuri ennen kuin ovat menossa nukkumaan...
- Tippen,,,
Kerroppas kuinka monen ateistisen pelintekijän
nimet tiedät? Veikkaampa, että niitä on vaikea
löytää sillä suurin osa kyllä on kristittyjä.
Tippen, sinähän tunnut olevan asiallinen henkilö.
Kerrohan, miksi monien "uskovaisten" viesteistä
paistaa läpi asenne:
"Olen uskovainen, olen aina oikeassa ja muut
väärässä. Me uskovaiset emme tee pahaa... jos
joku todistaa toisin, on kyseessä uskovaisiksi
tekeytyvien salajuoni...
Kieltäydyn myös
kuuntelemasta kritiikkiä ja todisteita uskoani
vastaan, koska ne tulevat minusta suoraan
Saatanasta; toisaalta itse saan kritisoida ja
esittää todisteita muita vastaan ja jos joku
väittää vastaan on hän saatanasta"
Siis miksi uskovaiset (rivienvälistä luettuna)
luulevat, että usko antaa heille oikeuden
mollata muita mutta jos muut mollaavat heitä,
ovat nämä raukat harhaoppisia?
Kerrohan mistä tämä kaksonaismoraali ja viha
kaikkia muita olevia kohtaan?
Onko uskovaiset koskaan ajatelleet, että ehkä
he ovatkin väärässä - mitäpä jos heidän uskonsa
onkin väärää ja naapurin oikeaa?
Miksi uskovaiset näkevät malan toisten mutta
ei rikkaa omassa silmässään?- tuhottava
SINUN KALTAISTESI TOTUUDEN VÄÄRISTELIJÖIDEN
SIELUT PALAVAT HELVETIN TULESSA!!!
ELLET HETI POISTA VIESTIÄSI, NIIN KADOTUS ON
OLEVA OSASI! - voimallinen
tuhottava kirjoitti:
OLEVA OSASI!julistus. Sääli ettei tehonnut. Eikä tehoa. Kokeilitko rukoilla palstaa tyhjäksi? Pelle.
- tippen
uskiksiinkin idiootteja mahtuu, ja paljon.
- tippen
uskis ei tappopelejä suunnittele, se on se on varma se.
- tippen
tuhottava kirjoitti:
OLEVA OSASI!mutta, oikeuden mukainen rangaistus tulee vääjäämättä tekemistäni synneistä.
- tippen
voimallinen kirjoitti:
julistus. Sääli ettei tehonnut. Eikä tehoa. Kokeilitko rukoilla palstaa tyhjäksi? Pelle.
ei auta.
- Devil May Cry?
tippen kirjoitti:
uskis ei tappopelejä suunnittele, se on se on varma se.
Paitsi, että tiedän erään hartaan
kristityn joka on ERITTÄIN kuuliainen Jumalalle...
Siksi hän purkaa väkivaltaansa suunnittelemalla
tappopelejä (itse hän ei harrasta väkivaltaa
mutta agressiivioitahan on purettava)...
Odotan muuten innolla Renny Harlinin
Jeesuksen elämä elokuvaa... - lues tämä
tuhottava kirjoitti:
OLEVA OSASI! - sille jolla on kiinnostusta...
voimallinen kirjoitti:
julistus. Sääli ettei tehonnut. Eikä tehoa. Kokeilitko rukoilla palstaa tyhjäksi? Pelle.
- niin lintuna
tippen kirjoitti:
ei auta.
- tässä oleva
Devil May Cry? kirjoitti:
Paitsi, että tiedän erään hartaan
kristityn joka on ERITTÄIN kuuliainen Jumalalle...
Siksi hän purkaa väkivaltaansa suunnittelemalla
tappopelejä (itse hän ei harrasta väkivaltaa
mutta agressiivioitahan on purettava)...
Odotan muuten innolla Renny Harlinin
Jeesuksen elämä elokuvaa...
- Agneisti
Olet jopa uksovaiseksi erittäin lapsellinen ihminen. Tai siis, enhän minä tiedä jos vaikka oletkin ihan oikeasti lapsi. Siltä ainakin välillä tuntuu. Kokoajan rääkymässä miten sinun uskoasi on kohdeltu kaltoin. Jos halaut olla oikeasti aito uskis, sinun pitäisi pysyä hiljaa ja jättää herjaajat omaan arvoonsa. Tällä hetkellä alennut heitä alemmas, mikä on hyvin yleistä uskisten keskuudesa. Yritäppä kiltisti käydä eskari läpi ja tule sitten sivistyneempänä uudestaan juttelemaan ;)
- tippen
sanotaan, tulkaa lasten kaltaisiksi.
- Sippe ..
tippen kirjoitti:
sanotaan, tulkaa lasten kaltaisiksi.
Et osaa tehdä edes itsenäisiä päätelmiä ja tämä tekee sinusta erittäin vaarallisen.
- tippen
Sippe .. kirjoitti:
Et osaa tehdä edes itsenäisiä päätelmiä ja tämä tekee sinusta erittäin vaarallisen.
millähän tapaa? Voi teidän kanssanne!
- tippen
rankka on kasvun tie oikeaksi kristityksi, kumpa joskus täyttäisin mitan...
- Agneisti
tippen kirjoitti:
millähän tapaa? Voi teidän kanssanne!
Laosen kaltaisessa aikuisessa (jos siis olet vielä aikuinen) on vaarallista se, että hän ei pysty itsenäiseen ajatteluun ja on siksi manipuloitavissa vaikka minkälaisen tuhokoneiston orjaksi. Siinä mielessä suht typerä ohje tämä "tulkaa lasten kaltaisiksi". Voisi kääntää suoraan "lopettakaa ajattelu".
- Agneisti
tippen kirjoitti:
rankka on kasvun tie oikeaksi kristityksi, kumpa joskus täyttäisin mitan...
Sitä mittaa odotellessa ei varmaankaan kannata ladella toisille moraalisia neuvoja ja uhota, siis jos on vielä tietämätön.
- tippen
Agneisti kirjoitti:
Sitä mittaa odotellessa ei varmaankaan kannata ladella toisille moraalisia neuvoja ja uhota, siis jos on vielä tietämätön.
rauhoittua vähän, taidat olla oikea ammatti-idiootti.
- Agneisti
tippen kirjoitti:
Hah! :D Millasta muuten esikoulussa on nykyään? Edelleenkin pähkäilyä aakkosten parissa?
- tässä asia näin
Siis: Olisitko niin ystävällinen ja ottaisit täällä vierailevat tuntemattomat henkilöt sen verran huomioon, että esittäisit asiasi rauhallisesti, kohteliaasti ja selkeästi?
- kuten näin tässä
Sippe .. kirjoitti:
- mie vain
Agneisti kirjoitti:
Laosen kaltaisessa aikuisessa (jos siis olet vielä aikuinen) on vaarallista se, että hän ei pysty itsenäiseen ajatteluun ja on siksi manipuloitavissa vaikka minkälaisen tuhokoneiston orjaksi. Siinä mielessä suht typerä ohje tämä "tulkaa lasten kaltaisiksi". Voisi kääntää suoraan "lopettakaa ajattelu".
Lapsen kaltainen ei tarkoita sanaa: tyhmä.
- tämäkin on tässä
tippen kirjoitti:
- Agneisti
mie vain kirjoitti:
Lapsen kaltainen ei tarkoita sanaa: tyhmä.
Sinun kohdallasi tarkoittaa...
- edes lukea
edellisiä viestejä. Voin kertoa sinulle, että en pelkää uskiksia. Lähinnä halveksin heitä hyväuskoisuutensa ja tyhmyytensä vuoksi.
- asle
Olen koko elämäni uskonut Jeesukseen, syntieni sovittajaan ja on aina ilo tavata toinen samanlainen ja kulkea hetken matkaa yhdessä.
- tippen
asle kirjoitti:
Olen koko elämäni uskonut Jeesukseen, syntieni sovittajaan ja on aina ilo tavata toinen samanlainen ja kulkea hetken matkaa yhdessä.
ollut uskossa noi 1 1/2 vuotta, luettuani ensin 15 vuotta filosofiaa ja muuta hömpänpömppää.
- tässä vaan
asle kirjoitti:
- Raippa ..
SINÄ ET OLE KIRKOSSA VIRSIÄ VEISAAVA MUMMO.
OLET USKONNON SEKOITTAMA HULLU JOTA ON PELÄTTÄVÄ. TUTKI HISTORIAA MITÄ OLETTEKAAN TEHNEET.- pistäppä lääkettä suuhun
taas
- Raippa ..
pistäppä lääkettä suuhun kirjoitti:
taas
Tiedän hyvin miten uskonto teihin vaikuttaa joten, mitään järkevää vastausta en sinulta edes osannut odottaa.
- Saag Paneer
Raippa .. kirjoitti:
Tiedän hyvin miten uskonto teihin vaikuttaa joten, mitään järkevää vastausta en sinulta edes osannut odottaa.
>>Tiedän hyvin miten uskonto teihin vaikuttaa joten, mitään järkevää vastausta en sinulta edes osannut odottaa.
- tippen
toivon sinulle kaikkea hyvää, voi kun heräisit!
- tippen
Saag Paneer kirjoitti:
>>Tiedän hyvin miten uskonto teihin vaikuttaa joten, mitään järkevää vastausta en sinulta edes osannut odottaa.
Kyllä ateisteissakin paukapäitä riittää, jos niitä on uskiksissakin.
- Saag Paneer
tippen kirjoitti:
Kyllä ateisteissakin paukapäitä riittää, jos niitä on uskiksissakin.
Tyhmyys, viha ja aatteiden ehdottomuus yhdistettynä ymmärtämättömyyteen ja suvaitsemattomuuteen on aina pelättävä yhdistelmä, oli kyseessä sitten uskovainen tai ateisti.
- huviksesi
pistäppä lääkettä suuhun kirjoitti:
taas
- lues tämmöinen
Raippa .. kirjoitti:
- aikainen lintu se
tippen kirjoitti:
toivon sinulle kaikkea hyvää, voi kun heräisit!
- mie vain
Jos se ateisti ei kuunnellut muuta kuin jonkun epäonnistuneen ja väärällä nuotilla laulaneen mummelin virttä, ei ole ihme että hänen tapaisensa rokkari pakeni ulos. Pitäisi ensin kuunnella sitä puhujaa ja käydä laulun aikana vaikka vessassa tai ulkona jos ei kestä jotain kuunnella.
- linkkinä
tässä paikassa näyttäisi olevan kivasti kirjoitettua tekstiä tästä aiheesta http://www.luterilainen.com/index.php?option=com_content&task=view&id=500&Itemid=278&lang=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1414835Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793502SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272524SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572029Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851963Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231961Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191428Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941235