Tämä kysymys on esitetty erityisesti 'mielenosoituslahkolle'.
TAUSTANNE KYSYMYSTÄ VASTEN:
Julkisilla palstoilla osoitatte mieltänne ja esitätte erinäisiin vaatimuksiin puettuja eriäviä mielipiteitänne Jehovan todistajuutta ja Vartiotornin järjestämien opetustilaisuuksien sisältöä vastaan.
Kielteisestä suhtautumisestanne huolimatta tulette konventteihin, kuulette konventtiohjelmaa. Tämän lisäksi haette yhteyttä Jehovan todistajiin julkituodaksenne eriäviä mielipiteitänne Jehovan todistajiin suunnatuin iskulausein varustetuin paidoin ja kyltein sekä lehtisin. Saadaksenne haluamaanne huomiota, kisailette uskalluksenne rajoissa, kuka kulloinkin "sankarin" tavoin ylittää "korkean kynnyksen" astuakseen ovesta sisään konventtihalliin. Uskaltautuneet nostatte palkintokorokkeelle H2O sivuilla suur-miehinä.
ITSE KYSYMYS:
Mikä tekee henkilöstä, joka uskaltautuu "korkean kynnyksen" ylittämään, sankarin, jota kannattaa piireissänne juhlia, sensaatiokirjoituksin?
PS. Mieleeni tulee tarinat pikkupojista, jotka kisailivat sankarimaineen saamiseksi, omppuvarkauksin. Pikkupojat olisivat todennäköisesti saaneet omenoita yllinkyllin pyytäen niitä. Mutta...
Huomionkipeitä vai "sankareita"
27
1633
Vastaukset
- ------------
ottako ressukkaa päähän kun jehovalaisuus on todistettu täydeksi huuhaaksi.
- sinua...
kun kaikki ei usko teidän huu haa juttuihin...
- -------------
sinua... kirjoitti:
kun kaikki ei usko teidän huu haa juttuihin...
meissä on sentään sijaa erilaisille elämänkatsomuksille, toisin kuin teissä jehnukaisissa jotka olette valheellisen vartiotornin talutusnuorassa ihan kaikki. Voi sinua reppanaa.
- erilaisille...
------------- kirjoitti:
meissä on sentään sijaa erilaisille elämänkatsomuksille, toisin kuin teissä jehnukaisissa jotka olette valheellisen vartiotornin talutusnuorassa ihan kaikki. Voi sinua reppanaa.
ei oikealla..
- Sankari 66
...Me ollaan sankareita kaikki kun oikein silmiin katsotaan,me ollaan sankareita elämän ihan jokainen....
- odotat.
tähän aloitukseen. Mielipiteensä saavat kaikki pitää, mutta Jt-lahkossa ei omaa ajattelua kyllä hyvällä katsota. Kuten hyvä aloittaja hyvin tiedät on VT-seuran näkemys sinunkin näkemyksesi.
Kaikilla lahkoilla ja uskonnoilla ja monilla muillakin yhdistyksillä on säännöt, joiden puitteissa halutaan toimittavan. Kysymys on siitä, että VT-seura edellyttää täyttä ja totaalista antautumista Jt-uskonnolle. Edes järkeviä ja perusteltuja omia mielipiteitä ei sallita. En ole elämässäni tavannut mitään näin tiukkaa yhdistystä. Olisihan helpompi janiin kai paljolta onkin, että VT-seura ohjelmoi robottinsa toimimaan mielensä mukaan. Nyt kuitenkin yhä useampi jättää seurakunnan. Miksiköhän?- uskalleta antaa
ITSE KYSYMYS:
Mikä tekee henkilöstä, joka uskaltautuu "korkean kynnyksen" ylittämään, sankarin, jota kannattaa piireissänne juhlia, sensaatiokirjoituksin? - Alueveli
uskalleta antaa kirjoitti:
ITSE KYSYMYS:
Mikä tekee henkilöstä, joka uskaltautuu "korkean kynnyksen" ylittämään, sankarin, jota kannattaa piireissänne juhlia, sensaatiokirjoituksin?Kysyisin aivan samaa. Kysyisin myös, mistä olet saanut päähäsi, että konventtivisiitillä nousee sankariksi?
Kun olen ollut kymmeniä kertoja konventeissa, eikö se sitten tee minusta monikymmenkertaisen sankarin? - :D *virn*
Alueveli kirjoitti:
Kysyisin aivan samaa. Kysyisin myös, mistä olet saanut päähäsi, että konventtivisiitillä nousee sankariksi?
Kun olen ollut kymmeniä kertoja konventeissa, eikö se sitten tee minusta monikymmenkertaisen sankarin?"Kysyisin myös, mistä olet saanut päähäsi, että konventtivisiitillä nousee sankariksi?"
Lukemalla H20 palstaa...
Pidätkö mahdollisena sitä, että visiittiin uskaltautuneet rehvastelevat "rohkeudellaan" H2O palstalla, saadakseen itselleen sankarimaineen?
Epävarmat yksilöt etsivät paikkaansa H20-yhteisössään, sitähän tuo monille on. Ressukat hakevat huomiota ja hyväksyntää ihme tempauksillaan... poikkeuksena heistä lienevät ne, jotka eivät saaneet, vääristä vaikuttimista yrittämäänsä vanhimman asemaa JT-yhteisössä, jättäen huomioimatta, että JT-yhteisön vanhin on palvelija, palvelusetu, ....hakevat nyt H20-yhteisössään, "sankariteoin", haaveilemaansa "suur-miehen" asemaa. - Markku_Meilo
Alueveli kirjoitti:
Kysyisin aivan samaa. Kysyisin myös, mistä olet saanut päähäsi, että konventtivisiitillä nousee sankariksi?
Kun olen ollut kymmeniä kertoja konventeissa, eikö se sitten tee minusta monikymmenkertaisen sankarin?>>Kun olen ollut kymmeniä kertoja konventeissa, eikö se sitten tee minusta monikymmenkertaisen sankarin?
Ei tee, koska kyseessä on aivan uusi extreme-laji. Pian se pääse näytöslajiksi, jos kansainvälisen luopiojärjestön tekemä anomus hyväksytään KOK:ssa.
Vartiotorniseurahan ei näe pelkoa jees-naisissa eikä -miehissä (naisiahan lienee karkeasti 3/5 ja miehiä 2/5). Sen sijaan Vartiotorniseura pelkää kuollakseen jokaista kriittisesti ajattelevaa ja ajatuksiaan julkituovaa entistä jehovantodistajaa, joka kykenee osoittamaan Vartiotorniseuran mädännäisyyden sekä valheellisuuden pelkästään Vartiotorniseuran omalla materiaalilla. - Alueveli
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Kun olen ollut kymmeniä kertoja konventeissa, eikö se sitten tee minusta monikymmenkertaisen sankarin?
Ei tee, koska kyseessä on aivan uusi extreme-laji. Pian se pääse näytöslajiksi, jos kansainvälisen luopiojärjestön tekemä anomus hyväksytään KOK:ssa.
Vartiotorniseurahan ei näe pelkoa jees-naisissa eikä -miehissä (naisiahan lienee karkeasti 3/5 ja miehiä 2/5). Sen sijaan Vartiotorniseura pelkää kuollakseen jokaista kriittisesti ajattelevaa ja ajatuksiaan julkituovaa entistä jehovantodistajaa, joka kykenee osoittamaan Vartiotorniseuran mädännäisyyden sekä valheellisuuden pelkästään Vartiotorniseuran omalla materiaalilla.Tarvitseekos olla kansainvälisen luopiojärjestön jäsenkirja, jotta voi osallistua?
- Alueveli
:D *virn* kirjoitti:
"Kysyisin myös, mistä olet saanut päähäsi, että konventtivisiitillä nousee sankariksi?"
Lukemalla H20 palstaa...
Pidätkö mahdollisena sitä, että visiittiin uskaltautuneet rehvastelevat "rohkeudellaan" H2O palstalla, saadakseen itselleen sankarimaineen?
Epävarmat yksilöt etsivät paikkaansa H20-yhteisössään, sitähän tuo monille on. Ressukat hakevat huomiota ja hyväksyntää ihme tempauksillaan... poikkeuksena heistä lienevät ne, jotka eivät saaneet, vääristä vaikuttimista yrittämäänsä vanhimman asemaa JT-yhteisössä, jättäen huomioimatta, että JT-yhteisön vanhin on palvelija, palvelusetu, ....hakevat nyt H20-yhteisössään, "sankariteoin", haaveilemaansa "suur-miehen" asemaa.En jaksa uskoa, että kukaan on oikeasti noin lapsellinen.
Sen sijaan uskon helposti, että todella monet JT-miehet tavoittelevat palvelusetuja seurakunnassa, koska se parantaa heidän asemiaan konventtien karjamarkkinoilla. Asiaa valottaa tarkemmin http://veljesseura.org/avioliitto.php - Markku_Meilo
Alueveli kirjoitti:
Tarvitseekos olla kansainvälisen luopiojärjestön jäsenkirja, jotta voi osallistua?
>>Tarvitseekos olla kansainvälisen luopiojärjestön jäsenkirja, jotta voi osallistua?
Ei pelkkä jäsenkirja riitä, on oltava myös näyttöä. Näytön perusedellytys on kuukausittainen nettikirjoittelu, no kuukauden tai parin tauko sallitaan, jos näytöt muuten riittävät. Mutta 6 kk toimettomuus nettikirjoittelussa sulkee jo kisoista. - Markku_Meilo
Alueveli kirjoitti:
En jaksa uskoa, että kukaan on oikeasti noin lapsellinen.
Sen sijaan uskon helposti, että todella monet JT-miehet tavoittelevat palvelusetuja seurakunnassa, koska se parantaa heidän asemiaan konventtien karjamarkkinoilla. Asiaa valottaa tarkemmin http://veljesseura.org/avioliitto.php>>En jaksa uskoa, että kukaan on oikeasti noin lapsellinen.
Viime vuosien konventtien puheiden sekä kirjallisen oheismateriaalin perusteella uskon tuollaisen naiivin asenteen kansainvälisyyteen.
Vartiotorniseura niputtaa kaikki hiemankaan näkyvät entiset jehovantodistajat yhteen ja samaan muottiin ja se kertoo hyvin paljon "karavaanista", joka kulkee kaiken kritiikin tavoittamattomissa, vaikka aihetta olisi rankkaankin tarkasteluun. - sankarpoikia!
ITSE KYSYMYS:
Mikä tekee henkilöstä, joka uskaltautuu "korkean kynnyksen" ylittämään, sankarin, jota kannattaa piireissänne juhlia, sensaatiokirjoituksin?Hehän väittävät, että heillä on todistajiin "shokkivaikutus", että JT:t joutuvat paniikkiin heidät nähdessään. On jopä väitetty havaittavan vapinaa heidän edessään...
Ei kai sitä nyt sankaria tarvita pelokkaiden ihmisten keskuudessa?
Nämähän ovat nostaneet itsensä itse Sanansaattajan asemaan. Mutta kenenkä valtuuksin?
Kyllä nämä ressukat ovat melkoisen pikkuisia, ja siksi uhoavat. Eivät nyt vain kehtaa sitä itse tunnustaa. sankarpoikia! kirjoitti:
Hehän väittävät, että heillä on todistajiin "shokkivaikutus", että JT:t joutuvat paniikkiin heidät nähdessään. On jopä väitetty havaittavan vapinaa heidän edessään...
Ei kai sitä nyt sankaria tarvita pelokkaiden ihmisten keskuudessa?
Nämähän ovat nostaneet itsensä itse Sanansaattajan asemaan. Mutta kenenkä valtuuksin?
Kyllä nämä ressukat ovat melkoisen pikkuisia, ja siksi uhoavat. Eivät nyt vain kehtaa sitä itse tunnustaa.>>Nämähän ovat nostaneet itsensä itse Sanansaattajan asemaan. Mutta kenenkä valtuuksin?
Kenenkäs valtuuksilla vartiotorniseura on nostanut itsensä kaiken kritiikin yläpuolelle?
Kenenkäs valtuuksilla vartiotorniseura on ottanut itseoikeuden tulkita raamattua?
Kenenkäs valtuuksilla vartiotorniseura on tuominnut sitä kriittisesti tarkastelevat ihmiset hengelliseen kuolemaan?
Kenenkäs valtuuksilla vartiotorniseura tiedottaa julkisuuteen täysin valheellisia näkemyksiä opistaan verrattuna todellisuuteen?
Listaahan voisi jatkaa suhteellisen pitkään.- Capybara
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Tarvitseekos olla kansainvälisen luopiojärjestön jäsenkirja, jotta voi osallistua?
Ei pelkkä jäsenkirja riitä, on oltava myös näyttöä. Näytön perusedellytys on kuukausittainen nettikirjoittelu, no kuukauden tai parin tauko sallitaan, jos näytöt muuten riittävät. Mutta 6 kk toimettomuus nettikirjoittelussa sulkee jo kisoista.Luopumusraivaajien huilikuukausi sallittakoon ja luotettavimmat pääsevät lepuuttamaan hermojaan Sipoon metsissä olevalle huvilalle.
- Anna vaan mielikuvituksesi ...
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Nämähän ovat nostaneet itsensä itse Sanansaattajan asemaan. Mutta kenenkä valtuuksin?
Kenenkäs valtuuksilla vartiotorniseura on nostanut itsensä kaiken kritiikin yläpuolelle?
Kenenkäs valtuuksilla vartiotorniseura on ottanut itseoikeuden tulkita raamattua?
Kenenkäs valtuuksilla vartiotorniseura on tuominnut sitä kriittisesti tarkastelevat ihmiset hengelliseen kuolemaan?
Kenenkäs valtuuksilla vartiotorniseura tiedottaa julkisuuteen täysin valheellisia näkemyksiä opistaan verrattuna todellisuuteen?
Listaahan voisi jatkaa suhteellisen pitkään.Ai jai, että taas osuikohdalleen. Ja vielä samaan helinään!
Etkö pysty puolustelemaan teidän porukkanne tekemisiä? Mitäs niihin VT-seura kuuluu?
Pikkuisia, niin pikkuisia...
Taas muistutan Helinä, että olen se sama, joka ei edelleenkään ole JT. - sööpäri.
ITSE KYSYMYS:
Mikä tekee henkilöstä, joka uskaltautuu "korkean kynnyksen" ylittämään, sankarin, jota kannattaa piireissänne juhlia, sensaatiokirjoituksin?Seuraan varsin aktiivisesti vesipostia niinkuin tätäkin palstaa. En ole huomannut, että ketään luopiota olisi nostettu sankarin jalustalle. Tottakai on mukava puida asioita, joita sattui vaikkapa mielenosoituksessa. Itse en ollut paikalla joten on kiva lukea mitä siellä tapahtui.
Sitä en ole kuitenkaan huomannut, että ketään olisi nostettu jalustalle. Jos esim torninvartijalle sattuu pahoja niin onhan se mielenkiintoista, mutta ei se hänestä minulle ainakaan mitään sankaria tee.
Tilaisuushan (siis konventti)lienee yleinen ja avoin kaikille, joten saahan sitä ihmetellä että joitakin tyyppejä bannaillaan.
Nuo mielenosoittajat lienevät ihan yhtä suuria sankareita kuin kuka tahansa jt joka menee ovelta-ovelle julistamaan uskoaan. Anna vaan mielikuvituksesi ... kirjoitti:
Ai jai, että taas osuikohdalleen. Ja vielä samaan helinään!
Etkö pysty puolustelemaan teidän porukkanne tekemisiä? Mitäs niihin VT-seura kuuluu?
Pikkuisia, niin pikkuisia...
Taas muistutan Helinä, että olen se sama, joka ei edelleenkään ole JT.>>Taas muistutan Helinä, että olen se sama, joka ei edelleenkään ole JT.
Joten ikävä kyllä ainakaan minun silmissä teikäläisen mielipiteillä ei ole juurikaan maailman menoon merkitystä. Jos maailman menolla tässä tapauksessa tarkoitetaan vartiotorniseuran seikkailuja. Uskallan nimittäin väittää, että et ole perehtynyt sen kummemmin koko sirkukseen.
>>Pikkuisia, niin pikkuisia..
Juuri näin. Asiapohjalta.
>>Etkö pysty puolustelemaan teidän porukkanne tekemisiä? Mitäs niihin VT-seura kuuluu?
En tiedä mitä tarkoitat "teidän porukalla", mutta jos luopiotoimintaa meinaat niin informaationa sinulle kerrottakoon, että jehovantodistajista erkaantunutta luopiotoimintaa ei olisi olemassakaan ilman vartiotorniseuraa. Et silleen se vähänniinku siihen kuuluu.- Tapsa68
sööpäri. kirjoitti:
Seuraan varsin aktiivisesti vesipostia niinkuin tätäkin palstaa. En ole huomannut, että ketään luopiota olisi nostettu sankarin jalustalle. Tottakai on mukava puida asioita, joita sattui vaikkapa mielenosoituksessa. Itse en ollut paikalla joten on kiva lukea mitä siellä tapahtui.
Sitä en ole kuitenkaan huomannut, että ketään olisi nostettu jalustalle. Jos esim torninvartijalle sattuu pahoja niin onhan se mielenkiintoista, mutta ei se hänestä minulle ainakaan mitään sankaria tee.
Tilaisuushan (siis konventti)lienee yleinen ja avoin kaikille, joten saahan sitä ihmetellä että joitakin tyyppejä bannaillaan.
Nuo mielenosoittajat lienevät ihan yhtä suuria sankareita kuin kuka tahansa jt joka menee ovelta-ovelle julistamaan uskoaan.Miksi H2O bannailee esim. Teräsahoa jo useampia viikkoja? Terässaho pelkästään toi esiin, mielenosoituslahkon kirjoituksia lainaten ja niihin viitaten, mielenosoituksen todelliset syyt. Ei siis mitään puollustettavissa olevia syitä bannaamiselle. H2O syyllistyy tuolla tavoin tehden syrjintään.
- PauLiima
Tapsa68 kirjoitti:
Miksi H2O bannailee esim. Teräsahoa jo useampia viikkoja? Terässaho pelkästään toi esiin, mielenosoituslahkon kirjoituksia lainaten ja niihin viitaten, mielenosoituksen todelliset syyt. Ei siis mitään puollustettavissa olevia syitä bannaamiselle. H2O syyllistyy tuolla tavoin tehden syrjintään.
Torninvartija syytti mielenosoitussuunnitelman missaamisesta?????
Sinänsä mielenkiintoinen veto H2O:n ylläpidolta.
- Capybara
"Huomionkipeitä vai "sankareita"
Kirjoittanut: Nabbopää 10.7.2006 klo 21.36
Kielteisestä suhtautumisestanne huolimatta tulette konventteihin, kuulette konventtiohjelmaa."
Ei kuulla eikä meitä päästetä sisälle. Tosin kovin tarmokkaasti en ole pyrkinytkään.
"Tämän lisäksi haette yhteyttä Jehovan todistajiin julkituodaksenne eriäviä mielipiteitänne Jehovan todistajiin suunnatuin iskulausein varustetuin paidoin ja kyltein sekä lehtisin."
Itse asiassa tämä on vastine Jehovan todistajien omahyväisyydelle sillä kielellä mitä he ovat tottuneet kuulemaan.
Ikävä kyllä minusta on väärin peesata Jehovan todistajia tällä tavalla vaan pitäisi luoda tapa lähestyä Jehovan todistajia tavalla mikä poikkeaisi heidän tavastaan lähestyä ulkopuolisia.
(Se, että ei lähestytä lainkaan kopioi taas suoraan sitä Jehovan todistajien tapaa etteivät he lähesty lainkaan meitä).
"Saadaksenne haluamaanne huomiota, kisailette uskalluksenne rajoissa, kuka kulloinkin "sankarin" tavoin ylittää "korkean kynnyksen" astuakseen ovesta sisään konventtihalliin. "
Kokeilemme kepillä jäätä. Aivan konkreettisesti ja julkisesti osoitamme sen, että Jehovan todistajien puhe avoimesta yleisötilaisuudesta on hevonkukkua, mutta tuonkin asian uutisarvo on jo vähäinen. Onhan ex-JT -sivustoilla videota konkreettisista ulossulkemisista.
"PS. Mieleeni tulee tarinat pikkupojista, jotka kisailivat sankarimaineen saamiseksi, omppuvarkauksin."
Tuo tuo mieleen kenttäpalveluksen sekä kertomukset niistä (pääasiassa ulkomailta). Minua ammuttiin kerran kentällä haulikolla. Sekös tekee ihmisestä marttyyrin jos mikä (maineen hankkimisen kannalta satuin olemaan niin vikkelä että ehdin haulisateen tieltä pois). Tiedän muitankin kenttäpalvelustarinoita joihin liittyy erilaisia aseita tai mielenterveysongelmaisia.. Ne liikkuvat jonkinlaisena pilssivetenä JT-piireissä demonitarinoiden ohella. Parhaat tietysti yhdistävät sekä demonit että kenttäpalveluksen. - hkm
Se on sankaruutta ja sitä isolla S.llä kyetessään irrottautua tästä erittäin manipulatiivisesta ylhaaltäpäin johdetusta sulkeutuneesta uskonnollisesta yhteisöstä. Yhteisöstä jossa yksilöllä ei ole oikeutta omiin ajatuksiin ja mielipiteisiin. Yhteisöstä jossa yksilön aivotoiminnalle ei löydy siaa. Yhteisöstä jossa indivisualismi käsitteenä täysin tuntematon. Se että tuon julki omia mielipiteitä ja ajatuksia on täysin normaalia ja se kertoo siitä että minulla on ihan omat aivot joilla kykenen ajattelemaan ts. käyttämään yläpäätä siihen mihin ne alunperin on käsitykseni mukaan tarkoitettukin.
- EI ENÄÄ KOSKAAN
pitää vähän tietää mitä nuorisolle tupataan!!!
Kun mr.Palmu ja Leinonen hehkuttaa kuinka aikaa on vähän on hyvä olla muistuttamassa, ettei sitä aikaa ollut sen enenmpää Kankaanpään aikaankaan!!!!!!!!!!!!!( tai oikeesti vielä vähemmän) - ovat ns.esimerkkisi
todella tyrmäävän huonot esimerkkisi,keksi parempia!!
- mopojengi
Ensin aukovat päätään nettikirjoituksin ja mielenosoituksin, ja sitten pokkana tulevat konventiin "viattomin" kasvoin. Muualla (muualla kuin JT yhteisön kokoontumisissa ) tuolla tavoin toimimalla saisi turpiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2629416IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3206585Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681574Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921205- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721013Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40842Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23736MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311728