Samaa jauhamista

Lähimmäinen.

Olen ollut 3v lomalla enkä ole tietokonetta edes nähnyt ja mitä näen kun palaan palstalle? Samaa "paskan" jauhamista! Mukana leikissä Luopiot Usko Toivo! Anna mun kaikki kestää!!

10

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UskoToivo

>>Anna mun kaikki kestää

Ole hyvä vain.

*** Mutta joka on kestänyt loppuun asti, se pelastuu. (Matteus 24:13)

• Lähimmäinen.

Niin, kuka kestää loppuun asti? ei ainakaan Luopiot! he ovat luovuttaneet 1975!

• Olen ollut 3v pois lahkon vaikutuspiiristä enkä ole kokouksessa edes edes käynyt. Ja mitä huomaan kun kuulen konventin ohjelmistoa? Samaa "paskan" jauhamista! Mukana leikissä samat parrat! Anna mun kaikki kestää!!

Ehkä sinun kannattaisi pitää se tietokone kiinni niinkuin luultavasti pyhästi lupasit konventissa.

Toisaalta oletkohan sittenkään aito Lähimmäinen? Lähimmäinen ei liiemmin isoista kirjaimista ole piitannut...

• vaan lomalle...

edelleen

• FiliaVentus

Niin ikävä kuitenkin oli että nyt kun se loma on ohi niin äkkiä koneelle ja lukemaan ja kommentoimaan :D

Kukaan ei ole sinua tai sinun inhottavia kommenttejasi kaivannut.. mokomakin epälähimmäinen.
      Eikä kukaan pakota sinua näitä juttuja lukemaan tai sanomaan niitä inhottavia juttuja mitä aina vaan suustasi suollat. Todistajana et kyllä anna kovin kummoista kuvaa itsestäsi.. et taida kyllä sittenkään olla kovin hyvin mukana.

• vain meinaa

että kyseine henk. olisi Jt? miten voi olla täällä?

• putkinäkö
        vain meinaa kirjoitti:

että kyseine henk. olisi Jt? miten voi olla täällä?

Olen tutustunut tällä palstalla ainakin kahteen lähimmäiseen, jotka molemmat lienevät yksi lähimmäinen. Toinen lähti palstalta ikuisiksi ajoiksi ja toinen palasi alle viikossa takaisin. Ja molemmat ovat sama. Kun luterilaisilla on pyhä kolminaisuus on todistajilla outo kaksinaisuus.

• .............

esittää mitään todisteita väitteesi tueksi.

• jah hah

>unohdit esittää mitään todisteita väitteesi tueksi.

"Lähimmäinen" on jehovantodistaja. Niiden ei koskaan tarvitse esittää todisteita, sillä sanalla 'todistaa' on heille ihan eri merkitys.

Ei vt-seurallakaan ole mitään todisteita esim vuoden 1914 puolesta, ne vaan todistaa siitä mutta eivät todista sitä.

• Arskavain

Mun mielestä täällä on jauhettu lyttyyn Jt oppi ja linkit on ollu hyviä sen aikaa jota olen palstaa seurannu joten onki yks suosikki sivuista....Uskallakko lukea alla olevan linkin ....Laadi siitä vaikka kappaleiden väliin kyysärit kuten Vartiotornissa ja jaa ystävilles...

http://www.kotiposti.net/raamattu/jt/esittely/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      379
      8371
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2740
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1032
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      883
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      853
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      762
    Aihe