Saako vääräuskoisesta luterilaisesta erota? Avioliitto on solmittu siellä suuressa Babulonissa-kirkossa ja papin edessä.
Koraani tosin käskee tappamaan vääräuskoisen. Toisessa kohdassa koraani käskee alistamaan vääruskoisen. Onko Koraani tässä tapauksessa viisaampi kuin Raamattu ?
Avioero
5
539
Vastaukset
Relaa. Käy hakemassa vaikka kolpakollinen olutta ja virittäydy illan keihäsfinaalin tunnelmaan.
- am.ha_arets
>>>>Käy hakemassa vaikka kolpakollinen olutta ja virittäydy illan keihäsfinaalin tunnelmaan.
Täällä on sittenkin normaaleja ihmisiä! am.ha_arets kirjoitti:
>>>>Käy hakemassa vaikka kolpakollinen olutta ja virittäydy illan keihäsfinaalin tunnelmaan.
Täällä on sittenkin normaaleja ihmisiä!>>Täällä on sittenkin normaaleja ihmisiä!
No tottahan nyt toki. Ja mitä normaalimpia kaikkien mittapuiden mukaan laskettuinakin. Harmi vain, että voitto jäi saavuttamatta. Vaan ei saa vaipua synkkyyteen, ainoan mitalin hakeminen eeämmistä ei ole mikään pikkujuttu. Onnittelut Pitkämäelle.
- Peräkorven martta
Ei tietenkään saa erota. Raamatussahan lukee,ettei epäuskoista puolisoaan saa hyljätä,jos tämä suostuu asumaan kanssasi.
Avioliitto on aina pyhä asia. En tosin ole jehovalainen,enkä muslimi eli taidan olla ns. "vääräuskoinen" Luterilainen... :-) - Peräkorven Martta
Olenko muuten aivan hakoteillä,kun olen ymmärtänyt,että koraanin saneli enkeli?
Raamatussa sanotaan kyllä jossakin kohdassa,että vaikka taivaan enkeli tulisi ja koettaisi kiistää Raamatun sanomaa,se ei olisi totuutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890