Saako vääräuskoisesta luterilaisesta erota? Avioliitto on solmittu siellä suuressa Babulonissa-kirkossa ja papin edessä.
Koraani tosin käskee tappamaan vääräuskoisen. Toisessa kohdassa koraani käskee alistamaan vääruskoisen. Onko Koraani tässä tapauksessa viisaampi kuin Raamattu ?
Avioero
5
550
Vastaukset
Relaa. Käy hakemassa vaikka kolpakollinen olutta ja virittäydy illan keihäsfinaalin tunnelmaan.
- am.ha_arets
>>>>Käy hakemassa vaikka kolpakollinen olutta ja virittäydy illan keihäsfinaalin tunnelmaan.
Täällä on sittenkin normaaleja ihmisiä! am.ha_arets kirjoitti:
>>>>Käy hakemassa vaikka kolpakollinen olutta ja virittäydy illan keihäsfinaalin tunnelmaan.
Täällä on sittenkin normaaleja ihmisiä!>>Täällä on sittenkin normaaleja ihmisiä!
No tottahan nyt toki. Ja mitä normaalimpia kaikkien mittapuiden mukaan laskettuinakin. Harmi vain, että voitto jäi saavuttamatta. Vaan ei saa vaipua synkkyyteen, ainoan mitalin hakeminen eeämmistä ei ole mikään pikkujuttu. Onnittelut Pitkämäelle.
- Peräkorven martta
Ei tietenkään saa erota. Raamatussahan lukee,ettei epäuskoista puolisoaan saa hyljätä,jos tämä suostuu asumaan kanssasi.
Avioliitto on aina pyhä asia. En tosin ole jehovalainen,enkä muslimi eli taidan olla ns. "vääräuskoinen" Luterilainen... :-) - Peräkorven Martta
Olenko muuten aivan hakoteillä,kun olen ymmärtänyt,että koraanin saneli enkeli?
Raamatussa sanotaan kyllä jossakin kohdassa,että vaikka taivaan enkeli tulisi ja koettaisi kiistää Raamatun sanomaa,se ei olisi totuutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487