Kertoivat että harmagedon on lähellä ja alkaa uusi asianjärjestelmä.
Milloinkahan se alkaa täällä syrjäkulmilla?Kun mikään ei näytä muuttuneen,paitsi väki väkenee,kaupat suljetaan ja kouluja lakkautetaan.
Tuli vain mieleen kun tässä on odoteltu niin, jos se on sittenkin kovin lähellä,niin kannattaako sitä enää säästää siemenperunoita ensi kevääksi?
Moponi ei lähde käyntiin,joyen en pääse kylillä käymään,onneksi naapurissa on tämä netti.
Kysyisikin voiko sitä olla Jehovan todistaja silleen kotoa käsin ?Kun nykyisin on tuota etätyötäkin ja hyvin palkkansa tienoovat niinki.
Jehovan todistajat kävivät 1975
6
481
Vastaukset
>>Kertoivat että harmagedon on lähellä ja alkaa uusi asianjärjestelmä. Milloinkahan se alkaa täällä syrjäkulmilla?
Nooh, ei pidä hätiköidä liiaksi vartiotorniseuran aikakäsitteillä. Heille sana 'pian' tarkoittaa käytännössä vähintäänkin ikuisuutta. Ennen muinoinhan tuolla sanalla oli heillekin kutakuinkin sama merkitys kuin muillekin ihmisille. Eli puhuttiin viimeisistä vuosista - korkeintaan.
Kyllä ne siemenperunat kannattaa säästää keväälle ja mopokin olisi hyvä kunnostaa. Jos ei jopa sijoittaa uuteen. Saattaa nimittäin uusikin mopedi ehtiä vaihtoon asti.- Capybara
Kohta Jehovan todistajat palkkaavat tukityöllistettyjä käymään ovilla heidän puolestaan.
Ovella kun osoitellaan haulikolla niin voi sanoa, että enhän minä tähän soopaan usko, työvoimatoimistosta vain lähettivät tähän hommaan.- junttis
häpee!kuinka ees viittit?
- sanon vaan
hyvällä asialla ovaat,omana vapaa-aikanansanaaikanansa viittiivät meitä pakanoota auttaa,ja ilimaaseksi antavat lehtiä ,itte maksaavat jos me ei ymmrretä antaa mitää vapaaehtoosesti.maksaahan ne jotaan ne painokulut ja paperi.ne torella teköö pyyteetöntä tyätä.mua kyllä kiinnostaa.mikä muu uskonto teköö näin vaikka niitä pilikathan?
- salaisuus?
voin sanoa "harhaan johdettua sakkia".
- ajankohan
Maailman lopun piti tulla myöhään syksyllä 1975, sitä odottelin. Olin nuori ja otin vakavasti tuon
ennustuksen, en jaksanut uskoa tulevaisuuteen,
koska maailman loppu olisi niin lähellä.
Minulla on alitajunnassa sellainen tunne, että
kaikki olisi kohta ohi, tulevaisuuteen ei
kannattaisi satsata. Odottelin ja kun ei tullut,
niin päätin, että tämä ennustus ei ollut Jumalalta
saatu. Olen huomannut, että näitä ennustuksia
on riittänyt. Ajattele, kuinka kahlitseevaa
tuollainen ennustelu on herkkäuskoisille
ihmisille, jotka eivät tunne Raamattua ja ovat
toisten opetuksen varassa. Ihmiset eivät
vaivaudu lukemaan Raamattua, vaan luottavat
toisten puheisiin. Kannattaa ottaa Raamattu
käteen ja lukea se kannesta kanteen.
Meillä oli kotona jehovan todistajien Raamattu,
mutta Jumala johdatti minua niin, että sain isäni
vanhan Raamatun luettavakseni ja niin muutos
sen myötä tuli elämääni, sain tulla uskoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235843- 601987
- 271439
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2331233- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671082Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985