Mikä on mielestäsi paras luopiosivu?
Olen itse tullut siihen tulokseen että paras sivu on Lehtiveljen/Alueveljen sivu http://www.veljesseura.org
Miksi? Kyseiset sivut ovat selkeät ja helppolukuiset ulkoasultaan. Sinne myös lisätään uusia artikkeleita yms tietoja Sivuja siis pidetään "ajan tasalla". Se tekee sivuista mielenkiintoiset. Lisäksi asiat on esitetty artikkeleissa ytimekkäästi ja tiiviisti, ilman turhaa rönsyilyä.
Monet ns luopiosivut ovat kuolleita, esim valaisija ja caitsu, ei mitään uutta. Toki valaisijan sivulta paljon tietoa löytyy.
Mikä on paras keskustelupalsta?
Seuraan tätä jatkuvasti mutta pidän ehkä H20 palstasta enemmän, mielestäni siellä on yleisesti ottaen vähemmän ns. sisällöllisesti tyhjää kirjoittelua.
Äänestä paras luopiosivu
13
774
Vastaukset
- Tuntematon.
Tämän hetken kaikista kuumimmat sivut ovat ehdottomasti Johanneksen pojan paljastussivut.
Ne selostavat hyvin ikävän tapauksen erittäin yksityiskohtaisesti,sähköpostein ja nauhoituksin höystettynä. Noilla sivuilla on todella paljon todistusvoimaa! Harvoin löytää mistään noin hienoja sivuja. Mutta varsinaisesti en lue niitä luopiosivuiksi. - paperia!
UskoToivon myllynkivisivut ne jauhavat kaiken!
Perustelut:
Sieltä saa aina hyvät naurut, kun Johanneksepnojaksi muuntautunut UT puhuu läpiä päähänsä. Esimerkiksi KGB nauhojen otsikointi on kuin suoraan keltaisesta lehdistöstä. Tyyliin "Vanhin hyökkää ja syyttelee" eikä nauhalla sitten olekaan, muuta kuin kiihtyneen UT:n sekavaa säksätystä yhtä sekavan vaimon hihkuessa säestystä. Sen sijaan tuo syytetty vanhin käyttäytyy siivosti ja puhuu ihan järkevästi.
UT, nolaat vain itsesi noilla sivuillasi. Vetoat terveyteesi, että et jaksa lähteä oikeuskomiteaan, mutta kuitenkin jaksat iltaa myöten rehata junalla sukulaisissa. Kyllä ne komitealaiset sinut vissiin autollaan hakisivat, jos pyytäisit.
Kerjäät myös sääliä sairautesi vuoksi. Että vanhimmiston ahdistelun vuoksi saatat saada lopullisen laakin. Miksi sitten myllytät päivästä toiseen näitä asioita? Kuinka ihmeessä jaksat? Jos et suostu hyväksymään järjestelmän tapoja, et oikein voi olettaa, että kaikkien tulisi muuttaa tapansa sinun hyväksymiksisi (ja turha vedota Raamattuun, sinun tulkintasi ovat höyrypäisiä ihan näin rippikoulupohjaltakin).
Sinuna jättäisin koko porukan sikseen ja nauttisin eläkkeestäni. Elä niinkuin lystäät ja anna muille sama oikeus.
Mutta hyvää hupia ne sivut kyllä ovat.
Minä muuten otin tässä kolmen muun luterilaisen kanssa (itse olen kirkosta juuri eronnut, mutta en ole JT)puheeksi sinun tulkitsemasi Raamatun kohdat ja yllätys yllätys, kaikkien tulkinta oli justiin samanlainen kuin Vartiotorniseurallakin. Se hämmästytti ystäviäni ja pani ajattelemaan.
Niin että ehdottomasti myllynkivisivut ovat parhaat. Ne ovat huvittavat ja hyvin informatiiviset. Niiden saama laaja luoppistuki osoittaa, että sivuston narsistinen moottori haluaa suosiota ja valtaa sieltä, mistä sitä on saatavilla. Tällä tavalla huuhaahyökkäämäällä ja potkut seurakunnasta hankkimalla hän takuulla nousee luoppisorkesterissa vähintäänkin ensiviulistiksi, ellei peräti konserttimestariksi asti.
Odotan mielenkiinnolla jatkoa, sillä muu orkesteri kun koostuu samanmielisistä persoonista, ei uutta nousukasta varmasti kauaa hyvällä katsota.
Onnea vaan!Aikasta harvoin kukaan 'ulkopuolinen' jaksaa noin ponnekkaasti ajaa vartiotorniseuran etuja ja muistaa sillä samalla seisomalla mustamaalata kaikki luopionleiman saaneet entiset todistajat. Vielä vahvasti katkeraan sävyyn.
Noh, teokraattisen sodan nimissä kaikki on sallittua.- takaportaan jehu
t-i-u-k-u kirjoitti:
Aikasta harvoin kukaan 'ulkopuolinen' jaksaa noin ponnekkaasti ajaa vartiotorniseuran etuja ja muistaa sillä samalla seisomalla mustamaalata kaikki luopionleiman saaneet entiset todistajat. Vielä vahvasti katkeraan sävyyn.
Noh, teokraattisen sodan nimissä kaikki on sallittua.Todella terävä analyysi. Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi.
- ex-luterilainen
>>>Sieltä saa aina hyvät naurut, kun Johanneksepnojaksi muuntautunut UT puhuu läpiä päähänsä. Esimerkiksi KGB nauhojen otsikointi on kuin suoraan keltaisesta lehdistöstä. Tyyliin "Vanhin hyökkää ja syyttelee" eikä nauhalla sitten olekaan, muuta kuin kiihtyneen UT:n sekavaa säksätystä yhtä sekavan vaimon hihkuessa säestystä. Sen sijaan tuo syytetty vanhin käyttäytyy siivosti ja puhuu ihan järkevästi. >Jos et suostu hyväksymään järjestelmän tapoja, et oikein voi olettaa, että kaikkien tulisi muuttaa tapansa sinun hyväksymiksisi (ja turha vedota Raamattuun, sinun tulkintasi ovat höyrypäisiä ihan näin rippikoulupohjaltakin). >kiihtyneen UT:n sekavaa säksätystä yhtä sekavan vaimon hihkuessa säestystä.>Sinuna jättäisin koko porukan sikseen ja nauttisin eläkkeestäni. Elä niinkuin lystäät ja anna muille sama oikeus.>Minä muuten otin tässä kolmen muun luterilaisen kanssa (itse olen kirkosta juuri eronnut, mutta en ole JT)puheeksi sinun tulkitsemasi Raamatun kohdat ja yllätys yllätys, kaikkien tulkinta oli justiin samanlainen kuin Vartiotorniseurallakin. Se hämmästytti ystäviäni ja pani ajattelemaan. Tällä tavalla huuhaahyökkäämäällä ja potkut seurakunnasta hankkimalla hän takuulla nousee luoppisorkesterissa vähintäänkin ensiviulistiksi, ellei peräti konserttimestariksi asti.
Odotan mielenkiinnolla jatkoa, sillä muu orkesteri kun koostuu samanmielisistä persoonista, ei uutta nousukasta varmasti kauaa hyvällä katsota. - Markku_Meilo
>>(itse olen kirkosta juuri eronnut, mutta en ole JT)
Olisikohan astetta täsmällisempi kirjoitusasu:
(itse olen kirkosta juuri eronnut, mutta en ole vielä JT) - huolellisemmin!
ex-luterilainen kirjoitti:
>>>Sieltä saa aina hyvät naurut, kun Johanneksepnojaksi muuntautunut UT puhuu läpiä päähänsä. Esimerkiksi KGB nauhojen otsikointi on kuin suoraan keltaisesta lehdistöstä. Tyyliin "Vanhin hyökkää ja syyttelee" eikä nauhalla sitten olekaan, muuta kuin kiihtyneen UT:n sekavaa säksätystä yhtä sekavan vaimon hihkuessa säestystä. Sen sijaan tuo syytetty vanhin käyttäytyy siivosti ja puhuu ihan järkevästi. >Jos et suostu hyväksymään järjestelmän tapoja, et oikein voi olettaa, että kaikkien tulisi muuttaa tapansa sinun hyväksymiksisi (ja turha vedota Raamattuun, sinun tulkintasi ovat höyrypäisiä ihan näin rippikoulupohjaltakin). >kiihtyneen UT:n sekavaa säksätystä yhtä sekavan vaimon hihkuessa säestystä.>Sinuna jättäisin koko porukan sikseen ja nauttisin eläkkeestäni. Elä niinkuin lystäät ja anna muille sama oikeus.>Minä muuten otin tässä kolmen muun luterilaisen kanssa (itse olen kirkosta juuri eronnut, mutta en ole JT)puheeksi sinun tulkitsemasi Raamatun kohdat ja yllätys yllätys, kaikkien tulkinta oli justiin samanlainen kuin Vartiotorniseurallakin. Se hämmästytti ystäviäni ja pani ajattelemaan. Tällä tavalla huuhaahyökkäämäällä ja potkut seurakunnasta hankkimalla hän takuulla nousee luoppisorkesterissa vähintäänkin ensiviulistiksi, ellei peräti konserttimestariksi asti.
Odotan mielenkiinnolla jatkoa, sillä muu orkesteri kun koostuu samanmielisistä persoonista, ei uutta nousukasta varmasti kauaa hyvällä katsota."Mistä tuo rinnastus Johanneksenpojan ja UT:n välillä. Sinun täytyy tietää tästä asiasta enemmän kuin mitä haluat kertoa. Kerro minullekkin miksi tulit tähän johtopäätökseen. "
Kyseisen henkilön johtopäätös on ihan oikea. Johanneksen poika ja UskoToivo ovat sama henkilö, jos muuta väität et ole viitsinyt tätä palstaa edes lukea. Minä olen seurannut palstaa 1,5 v joka päivä ja tiedän mistä puhun. UskoToivo on kertonut nuo samat sivuilla olevat asiat tällä palstalla sataan kertaan esim vanhempien kuulustelut, mistä riita sai alkusa, nauhoitukset, terveysongelmat yms yksityiskohtaisesti. Lisäksi hän UT nimellä kertoi tekevänsä nuo myllynkivisivut ja antoi niiden osoitteenkin, jo silloin kun sivuilla ei aineistoa vielä juuri ollenkaan. Tämä tapahtui muistaakseni joskus alkuvuodesta. UT halusi ottaa toisen nimimerkin itsellensä lisäksi, eikä siinä ole mitään väärää. On ihan hyvä idea ottaa toinen nimi tätä keskustelua ja noita sivuja varten. Joten mitään väärää tai moitittavaa siinä ei ole tehty. Vakituisten keskustelijoiden tyylin kyllä tuntee vaikka he eivät käyttäisi nimimerkkiä ollenkaan.
JP on tehnyt hyvät sivut, jehovien on turha osoittaa katkeruutta. Seurakunta on toiminut röyhkeällä tavalla ja JPllä on oikeus kertoa se, sanokoot ihmiset mitä tahansa. Tämä vaan vastineena tuohon aiempaan arvostelevaan kirjoitukseen. - Ohdake
Oletko pitkään tutkiskellut jt:ien kanssa? Sekö oli syynä kirkosta eroamiseesi, vai muutenko vain päätit erota?
Asenteesi osoittaa sen verran normaalista "luterilaisesta" mielipiteestä eroavaa tekstiä Jt-lahkoa arvostelevia kohtaan, että oletan sinun olevan hyvinkin vahvasti mukana taikka ajautumassa mukaan Jt-lahkoon.
Pilkatessasi UskoToivoa ja muita lahkosta eronneita, tuskin saat sympatioita itsellesi muuta kuin jt:iltä itseltään.
Se lienee tarkoituksesikin?
Pelkäätkö tunnustaa värisi avoimesti, vai saako UskoToivo sinut epäröimään tulossa olevia mahdollisia valintojasi?
>> Vetoat terveyteesi, että et jaksa lähteä oikeuskomiteaan, mutta kuitenkin jaksat iltaa myöten rehata junalla sukulaisissa.>>
Rinnastat siis oikeuskomiteat sukulaisvierailuun? Kas kumma kun eivät jt:t ole ihan kilpaa pahaa tekemässä ja pyrkimässä oikeuskomiteaan, jos se on niin mieluisaa ajanvietettä?
Vai onko pääteltävissä, että oletat UskoToivon sukulaisten syyttävän ja syyllistävän hänet vierailujen aikana ja pistämään hänet tunnustamaan pahoja tekojaan? Kiusaavan henkisesti niin, että hän saisi infarktin?
>>Mutta hyvää hupia ne sivut kyllä ovat.>>
Ovatko lempiohjelmiasi televisiossa esimerkiksi Pelkokerroin ja Big Brother? Ohjelmat, joissa ihminen nolataan ja nöyryytetään lupaamalla yhdelle loppuun päässeelle rahallinen korvaus?
Kirjoituksistasi päättelen, että nautit ihmisten nöyryyttämisestä, ja että toisen alistaminen ja henkinen väkivalta olisi sinulle huvin aihe.
Onko näin? - NytSelvä
huolellisemmin! kirjoitti:
"Mistä tuo rinnastus Johanneksenpojan ja UT:n välillä. Sinun täytyy tietää tästä asiasta enemmän kuin mitä haluat kertoa. Kerro minullekkin miksi tulit tähän johtopäätökseen. "
Kyseisen henkilön johtopäätös on ihan oikea. Johanneksen poika ja UskoToivo ovat sama henkilö, jos muuta väität et ole viitsinyt tätä palstaa edes lukea. Minä olen seurannut palstaa 1,5 v joka päivä ja tiedän mistä puhun. UskoToivo on kertonut nuo samat sivuilla olevat asiat tällä palstalla sataan kertaan esim vanhempien kuulustelut, mistä riita sai alkusa, nauhoitukset, terveysongelmat yms yksityiskohtaisesti. Lisäksi hän UT nimellä kertoi tekevänsä nuo myllynkivisivut ja antoi niiden osoitteenkin, jo silloin kun sivuilla ei aineistoa vielä juuri ollenkaan. Tämä tapahtui muistaakseni joskus alkuvuodesta. UT halusi ottaa toisen nimimerkin itsellensä lisäksi, eikä siinä ole mitään väärää. On ihan hyvä idea ottaa toinen nimi tätä keskustelua ja noita sivuja varten. Joten mitään väärää tai moitittavaa siinä ei ole tehty. Vakituisten keskustelijoiden tyylin kyllä tuntee vaikka he eivät käyttäisi nimimerkkiä ollenkaan.
JP on tehnyt hyvät sivut, jehovien on turha osoittaa katkeruutta. Seurakunta on toiminut röyhkeällä tavalla ja JPllä on oikeus kertoa se, sanokoot ihmiset mitä tahansa. Tämä vaan vastineena tuohon aiempaan arvostelevaan kirjoitukseen.>>>Kyseisen henkilön johtopäätös on ihan oikea. Johanneksen poika ja UskoToivo ovat sama henkilö, jos muuta väität et ole viitsinyt tätä palstaa edes lukea. Minä olen seurannut palstaa 1,5 v joka päivä ja tiedän mistä puhun.
- paperia.
Ohdake kirjoitti:
Oletko pitkään tutkiskellut jt:ien kanssa? Sekö oli syynä kirkosta eroamiseesi, vai muutenko vain päätit erota?
Asenteesi osoittaa sen verran normaalista "luterilaisesta" mielipiteestä eroavaa tekstiä Jt-lahkoa arvostelevia kohtaan, että oletan sinun olevan hyvinkin vahvasti mukana taikka ajautumassa mukaan Jt-lahkoon.
Pilkatessasi UskoToivoa ja muita lahkosta eronneita, tuskin saat sympatioita itsellesi muuta kuin jt:iltä itseltään.
Se lienee tarkoituksesikin?
Pelkäätkö tunnustaa värisi avoimesti, vai saako UskoToivo sinut epäröimään tulossa olevia mahdollisia valintojasi?
>> Vetoat terveyteesi, että et jaksa lähteä oikeuskomiteaan, mutta kuitenkin jaksat iltaa myöten rehata junalla sukulaisissa.>>
Rinnastat siis oikeuskomiteat sukulaisvierailuun? Kas kumma kun eivät jt:t ole ihan kilpaa pahaa tekemässä ja pyrkimässä oikeuskomiteaan, jos se on niin mieluisaa ajanvietettä?
Vai onko pääteltävissä, että oletat UskoToivon sukulaisten syyttävän ja syyllistävän hänet vierailujen aikana ja pistämään hänet tunnustamaan pahoja tekojaan? Kiusaavan henkisesti niin, että hän saisi infarktin?
>>Mutta hyvää hupia ne sivut kyllä ovat.>>
Ovatko lempiohjelmiasi televisiossa esimerkiksi Pelkokerroin ja Big Brother? Ohjelmat, joissa ihminen nolataan ja nöyryytetään lupaamalla yhdelle loppuun päässeelle rahallinen korvaus?
Kirjoituksistasi päättelen, että nautit ihmisten nöyryyttämisestä, ja että toisen alistaminen ja henkinen väkivalta olisi sinulle huvin aihe.
Onko näin?Näyt olevan yhtä nerokas, kuin aina ennenkin!
>Pelkäätkö tunnustaa värisi avoimesti, vai saako UskoToivo sinut epäröimään tulossa olevia mahdollisia valintojasi?<
Tässä valttini. En ole vielä tutkinut, mutta kovasti alan olla vakuuttunut, että haluan tehdä niin. Kiitos teidän uskomattomien ylilyöntienne. Ja nimen omaan tämä UT tuntuu todellakin poistavan kaiken epäilyksen siitä, mikä olisi oikea valinta. Se ei varmasti tule olemaan teidän seuranne.
Asioita on todella helppo seurata sivusta. Minua on hiiukan jarrutelut se, että en tunne itseäni vielä kovin kypsäksi, (esimerkikisi siksi, että en pysty pitämään näitä piikittelyjäni sisälläni) vaan odottelen hiukan, josko ikä toisi malttia ja öljyä laineille.
Meilolle vastaukseksi, että kyllä on totta, että ainakin aion ottaa selvää, haluanko joskus olla JT.
Te näytätte haparoivan aika heiveröisillä jäillä, jos tosiaankin yritätte saada tämän narsistisen höppänän valtataistelun näyttämään siltä, miltä hän haluaa.
Ja ylempänä oleville tiedoksi, että on todellakin olemassa ihmisiä, jotka arvostavat Jehovan todistajien työtä, moraalia ja rehellisyyttä, vaikka eivät itse heihin kuuluisikaan.
Että onnea vaan edelleen! - Markku_Meilo
paperia. kirjoitti:
Näyt olevan yhtä nerokas, kuin aina ennenkin!
>Pelkäätkö tunnustaa värisi avoimesti, vai saako UskoToivo sinut epäröimään tulossa olevia mahdollisia valintojasi?<
Tässä valttini. En ole vielä tutkinut, mutta kovasti alan olla vakuuttunut, että haluan tehdä niin. Kiitos teidän uskomattomien ylilyöntienne. Ja nimen omaan tämä UT tuntuu todellakin poistavan kaiken epäilyksen siitä, mikä olisi oikea valinta. Se ei varmasti tule olemaan teidän seuranne.
Asioita on todella helppo seurata sivusta. Minua on hiiukan jarrutelut se, että en tunne itseäni vielä kovin kypsäksi, (esimerkikisi siksi, että en pysty pitämään näitä piikittelyjäni sisälläni) vaan odottelen hiukan, josko ikä toisi malttia ja öljyä laineille.
Meilolle vastaukseksi, että kyllä on totta, että ainakin aion ottaa selvää, haluanko joskus olla JT.
Te näytätte haparoivan aika heiveröisillä jäillä, jos tosiaankin yritätte saada tämän narsistisen höppänän valtataistelun näyttämään siltä, miltä hän haluaa.
Ja ylempänä oleville tiedoksi, että on todellakin olemassa ihmisiä, jotka arvostavat Jehovan todistajien työtä, moraalia ja rehellisyyttä, vaikka eivät itse heihin kuuluisikaan.
Että onnea vaan edelleen!>>Ja ylempänä oleville tiedoksi, että on todellakin olemassa ihmisiä, jotka arvostavat Jehovan todistajien työtä, moraalia ja rehellisyyttä, vaikka eivät itse heihin kuuluisikaan.
Väitän, että tuollaiset henkilöt joko valehtelevat tai sitten eivät tiedä kaikkea. Totuuden saarnaaminen tuo mukanaan moraalisen vastuun ottaa selvää siitä mitä toisille esittää totuutena. Tässä pienet näytteet Vt-seuran totuudellisuudesta ja/tai rehellisyydestä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000020384367
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000020384448
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000020384519
Samalla kannattaa lukea läpi ne lukuisat vastaväitteet, joilla alkuperäiset väitteet yritetään kumota. - Uskottavalta
paperia. kirjoitti:
Että onnea vaan edelleen!Sinä et nyt vain kuulosta uskottavalta, puhut siitä että et ole edes tutkinut Jehovan todistajien kanssa ja silti puhut tyyliin "Kiitos teidän uskomattomien ylilyöntienne. " Kerro nyt kaikille mitä nämä ylilyönnit ovat. Sekö että UT on keskustellut ex-jt:n kanssa?
>>>Asioita on todella helppo seurata sivusta. >Te näytätte haparoivan aika heiveröisillä jäillä, jos tosiaankin yritätte saada tämän narsistisen höppänän valtataistelun näyttämään siltä, miltä hän haluaa. >Ja ylempänä oleville tiedoksi, että on todellakin olemassa ihmisiä, jotka arvostavat Jehovan todistajien työtä, moraalia ja rehellisyyttä, vaikka eivät itse heihin kuuluisikaan. - Ohdake
paperia. kirjoitti:
Että onnea vaan edelleen!>>Tässä valttini. En ole vielä tutkinut, mutta kovasti alan olla vakuuttunut, että haluan tehdä niin.>>
No, sitten varmaan kannattaa tutkia.
>>Kiitos teidän uskomattomien ylilyöntienne. Ja nimen omaan tämä UT tuntuu todellakin poistavan kaiken epäilyksen siitä, mikä olisi oikea valinta. Se ei varmasti tule olemaan teidän seuranne.>>
No sanotaan, että näiden tekstiesi perusteella en juuri jäisi kaipaamaan seuraasi, mutta todennäköisesti olet mukavampi ihmisenä kuin minkä kuvan tekstistäsi saa.
>>Asioita on todella helppo seurata sivusta.>>
Epäilemättä.
>>Minua on hiiukan jarrutelut se, että en tunne itseäni vielä kovin kypsäksi, (esimerkikisi siksi, että en pysty pitämään näitä piikittelyjäni sisälläni) vaan odottelen hiukan, josko ikä toisi malttia ja öljyä laineille.>>
Omat lapseni ovat ala- ja yläasteikäisiä ja osaavat jo nettiketin. Olisiko kyse enemmän kotikasvatuksesta - tai pikemminkin sen puuttesta?
Näin villi arvaukseni.
>>Meilolle vastaukseksi, että kyllä on totta, että ainakin aion ottaa selvää, haluanko joskus olla JT.>>
Parempi katsoa kuin katua. Tosin moni on ollut sitä mieltä, että pahinta on ollut sekä katsoa ETTÄ katua.
Ehkä sinulla on parempi tuuri.
>>Te näytätte haparoivan aika heiveröisillä jäillä, jos tosiaankin yritätte saada tämän narsistisen höppänän valtataistelun näyttämään siltä, miltä hän haluaa.>>
Kuka haluaa?
>>Ja ylempänä oleville tiedoksi, että on todellakin olemassa ihmisiä, jotka arvostavat Jehovan todistajien työtä, moraalia ja rehellisyyttä, vaikka eivät itse heihin kuuluisikaan.>>
No jaa, minä ainakin arvostan. Mutta siskoni on saanut ihan kelpo kasvatuksen. Hänellä on ollut sekä hyvä moraali että rehellisyyttä jo ennen jt:ksi ryhtymistään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561198
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1531158Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601085Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82986Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu47907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54800Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54775- 32722
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721