olen polttanut

itseni loppuun

työuupumus iski !!

nyt ollaan menossa kohti alamäkeä vauhdilla...haluan vaihtaa työpaikkaa, en jaksa täällä enää..

kotonakaan en jaksa kun norkoilla netissä sivulta toiselle syventymättä

8

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitattu

      sanovat tällä palstalla, että jeesus parantaa ja antaa voimaa. rukoilevatkin puolestasi, kun ahkerasti pyydät.

      pieneä vinkinä annan, laita kotona netti kiinni ja tartu kirjaan.

      • uskonsankari

        -kannattaa mennä kipin kapin lekurille ja hoitoa saamaan,-burn out on hoitamattomana hankala ja vaarallinenkin sairaus !

        -siihen on olemassa lääkitykset ja sairauslomalla voi joutua olemaan pitkiäkin aikoi,-ellei tajua himmata ajoissa se voi myös uusia ja on aina pahempi kuin edellisellä kerralla !

        -burn outin kanssa ei ole leikkimistä !

        -lepoa ja uudet harrastukset sekä työuran vaihto on paikallaan,em.uhrille !

        -voimia sinulle ja myöskin Herra voi auttaa sinua kunhan vaan pyydät ja uskovatkin rukoilla jne...


    • kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon, kutsuu Jeesus luokseen tänäkin päivänä. Matt.11:28-30

      Voitko saada sairaslomaa työterveyslääkäriltä? Voisit lomalla virkistyä jonkun sinulle mieluisen asian ja ystävien kanssa. Saada uutta näkökulmaa työhösi ja elämäntilanteeseesi. Nuoretkin voivat uupua, mutta jokaiselle, joka Herraa odottaa, on luvattu uusi voima. Jesaja 40:28-31

      • ketjun aloittanut

        juuri tiedänkin,uupuneeni, koska en tunne enää mielenkiintoa mihinkään asiaan, enkä jaksa ottaa yhteyttä ihmisiin..itseasiassa parhaat ystäväni ovat niin kaukana etteivät voi auttaa

        työssäni olen juuri kokenut epäonnistuneeni pahasti ja tunne siitä hurjaa syyllisyyttä ja vihaa niitä ihmisiä kohtaan,joiden katson olleen osallisina omalla toiminnallaan epäonnistumiseeni-kyllähän minä ymmärrän,että kyse on asioista joille pieni ihminen ei mitään voi, mutta kuitenkin.....

        ehkä tunne laimenee ajanmyötä, toivon pääseväni piakkoin erään psykologin juttusille - ehkä asiat löytävät oikeat mittasuhteet vähitellen

        sitten kun jaksan paremmin etsin itselleni toisen työpaikan missä minun ei tarvitse kantaa näin suurta vastuuta yksinäni toisen ihmisen hengestä ja hyvinvoinnista


      • todé
        ketjun aloittanut kirjoitti:

        juuri tiedänkin,uupuneeni, koska en tunne enää mielenkiintoa mihinkään asiaan, enkä jaksa ottaa yhteyttä ihmisiin..itseasiassa parhaat ystäväni ovat niin kaukana etteivät voi auttaa

        työssäni olen juuri kokenut epäonnistuneeni pahasti ja tunne siitä hurjaa syyllisyyttä ja vihaa niitä ihmisiä kohtaan,joiden katson olleen osallisina omalla toiminnallaan epäonnistumiseeni-kyllähän minä ymmärrän,että kyse on asioista joille pieni ihminen ei mitään voi, mutta kuitenkin.....

        ehkä tunne laimenee ajanmyötä, toivon pääseväni piakkoin erään psykologin juttusille - ehkä asiat löytävät oikeat mittasuhteet vähitellen

        sitten kun jaksan paremmin etsin itselleni toisen työpaikan missä minun ei tarvitse kantaa näin suurta vastuuta yksinäni toisen ihmisen hengestä ja hyvinvoinnista

        ettet ala napsimaan masennus- ja mielialalääkkeitä ihan ensimmäisenä lääkärin ohjeena. Siinä mennään helposti ojasta vielä pahempaan eli allikkoon, aletaan tuijottaa sitä omaa napaa kahta enemmän (= mittasuhteet vääristyvät entisestään).
        Minusta tuntuu, että sinulla on ihan itselläsi vahvuuksia nousta tuosta väsymyksen suosta, ja psykologi voi tukea niiden esille ottamista.

        Sinun on varmaankin hyvä myös huolehtia fyysisestä kunnostasi. Ilmoittaudu venytysjumppaan! Siinä venyvät lihasten lisäksi myös mittasuhteet, ja KOKO ihminen, sieluineen päivineen, saa happea!


      • ketjun aloittanut kirjoitti:

        juuri tiedänkin,uupuneeni, koska en tunne enää mielenkiintoa mihinkään asiaan, enkä jaksa ottaa yhteyttä ihmisiin..itseasiassa parhaat ystäväni ovat niin kaukana etteivät voi auttaa

        työssäni olen juuri kokenut epäonnistuneeni pahasti ja tunne siitä hurjaa syyllisyyttä ja vihaa niitä ihmisiä kohtaan,joiden katson olleen osallisina omalla toiminnallaan epäonnistumiseeni-kyllähän minä ymmärrän,että kyse on asioista joille pieni ihminen ei mitään voi, mutta kuitenkin.....

        ehkä tunne laimenee ajanmyötä, toivon pääseväni piakkoin erään psykologin juttusille - ehkä asiat löytävät oikeat mittasuhteet vähitellen

        sitten kun jaksan paremmin etsin itselleni toisen työpaikan missä minun ei tarvitse kantaa näin suurta vastuuta yksinäni toisen ihmisen hengestä ja hyvinvoinnista

        tuo että haluat puhua asioistasi, vielä on toivoa...:) Askel kerrallaan, ajan kanssa.


    • stressi

      Ottaa päähän kun on kiire ja sitten tekee virheitä ja sitten masentuu.
      Tuntuu että kaikki vaan vaatii ja sitten kun jollekkin uskikselle sanoo että on rankkaa töissä niin ohjeita tulee ja muuta, mutta ei jakseta kuunnella ja olla hiljaa vieressä kun toinen kertoo vaivojaan.
      Se auttaisi kun olisi joku joka vain kuuntelisi ilman, että jakelisi hyviä neuvojaan kuten, anna itsellesi anteeksi kaikki tekevät virheitä yms.

      • me uskovaisetkin ja kamppailemme samojen inhimillisten ongelmien kanssa. Olet oikeassa: ihmisellä on kaksi korvaa ja vain yksi suu sitä varten, että malttaisimme kuunnella. Hyvät neuvot kerkiää sitten vähän myöhemmmin.

        Olen käytännön opissa tuossa taidossa läheisen omaisen yllättävän poismenon johdosta. Kun suru on syvä, niin ei ole sanoja, mutta voi kuunnella toisen tuskaa. Olla hiljaa vierellä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe