reikihoitajat hoi!!

kertokaapa

näkeekö reikihoitaja näkyjä??jos niin minkämoisia ne ovat. käykö näin kaikille???

kiitsa!

-
belly-

7

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole ehtinyt vielä Reikikurssille, mutta v.2007 aikana on tarkoitus käydä peruskurssi.
      Kokemukset siitä kertokoon menenkö jatkokursseille. Sen sijaan:

Kukapa vapaata kansalaista estää tutustumasta esim.Lena Johanssonin kirjaan
      Reiki Parantava Energia.

Kirjassa on havaintokuvat, miten Reikin omahoitoa suoritetaan. Näin olen tehnyt.

Kirjan omahoitoasennot 1-3 mielestäni yhteyttävät aivopuoliskojen toimintaa.
      Asentoja on 12. Näiden suorittaminen elämäntapana antaa kyllä UUTTA WIRTAA.

Kirjaa myy >uniomystica.fi

• TheOneAndOnly

Sinä siis reikittelet itseäsi vaikka et ole käynyt kurssia..mielenkiintoista.

Miten toimii? Oletko tehnyt muille?

Olen itse vahvasti sitä mieltä, että jokainen pystyy kanavoimaan energiaa jos vain alkaa sitä käyttää. Kanavat aukeavat käytössä. Kurssi kyllä kannattaa silti käydä, kanavat aukaistaan siellä vielä paremmin, joten teho lisääntyy, jos sitä kaipaa.

-Pete

• rei-kihoitaja

Jos ei ole perehtynyt rei-ki:in kurssien ja/tai pätevän opettajan ohjauksella, kannattaisi pitäytyä ottamasta "asiantuntevaa" kantaa. Saattaa tietämättään opettaa kerettiläisyyksiä, joka aiheuttaa enempi haittaa kuin hyötyä sinänsä hyvälle ja yksinkertaisella menetelmälle.

• TheOneAndOnly

Riippuu ihan henkilöstä. Itse en näe. Jotkut herkistyvät näkemään ajan kanssa ja jotkut näkevät syntymästään asti.

Näkyjen näkeminen ei siis liity mitenkään reikiin, mutta reikin harrastaminen "henkistää" ihmistä ja se voi johtaa erilaisten kykyjen avautumiseen.

Itselläni ainut "kyky" mikä no tullut reikin myötä on herkistyneet kädet, jotka tuntevat energioita kun niitä annan hoidon aikana.

-Pete

• Dotter

Lukasin juuri eilen capt.cöpenickin mainitseman Reikiopuksen eikä se maksunut minulle kuin 50 senttiä kun varasin sen kirjastosta. Kirja oli selkeää luettavaa ja ihan maalaisjärjellä tajuttavaa.

Ne hoito-ohjeet, itsehoito ja toisen hoito olivat kirjassa selkeästi valokuvin. Näin maallikosta hoito perustunee itsesuggestioon, tosin lämmin käsi tietty johtaa lämpöä varsinkin jonkun muun käsi kuin oma. Koska usko ei maksa mitään, kannattaa uskoa.

Jos capt.cöpenickin sattuisi lukemaan kirjoitukseni, kiinnostaisi tietää, mitä muuta konkreettista hän on Reikiomahoidosta saanut kuin uutta wirtaa mitä se sitten tarkoittaneekaan...?

• capt. cöpenick

En tiennytkään, että LJ:n Reiki-opasta voi lainata myös kirjastosta kuten Dotter näppärästi teit.
        Näistä konkreettisista reikihyödyistä en pysty mitään mahdottomia hehkuttamaan.
        Mitään pikavoittoja menetelmä ei välttämättä anna. Joillekin siitä on hyötyä, kaikille ei mitään.

Ennen nukkumaanmenoa suoritettu Reiki rentouttaa, jolloin yhteys piilotajuntaan aukeaa.
        Tällä on depressiotaipumukseeni lääkkeenomaisia vaikutuksia.
        Kuten hypnoosiin ohjattaessa, tässäkin mielikuvat ohjautuvat yhä varhaisempiin
        lapsuusiän maisemiin ja mielikuviin.

Yhtään syvää masennustilaa tai unipainajaista en ole kokenut Reikin käyttöönoton jälkeen.
        Unenlaatu on myös parantuntut.
        Kuten sanot Dotter, itsesuggestio lienee menetelmässä hyvänä apuna.

Normaalissa huonelämpötilassa tehty omahoito laskee kehon lämpotilaa niin paljon, että
        tarvitsen kerrospukeutumista 'hoidon' ajaksi.

• chaparra
        capt. cöpenick kirjoitti:

En tiennytkään, että LJ:n Reiki-opasta voi lainata myös kirjastosta kuten Dotter näppärästi teit.
        Näistä konkreettisista reikihyödyistä en pysty mitään mahdottomia hehkuttamaan.
        Mitään pikavoittoja menetelmä ei välttämättä anna. Joillekin siitä on hyötyä, kaikille ei mitään.

Ennen nukkumaanmenoa suoritettu Reiki rentouttaa, jolloin yhteys piilotajuntaan aukeaa.
        Tällä on depressiotaipumukseeni lääkkeenomaisia vaikutuksia.
        Kuten hypnoosiin ohjattaessa, tässäkin mielikuvat ohjautuvat yhä varhaisempiin
        lapsuusiän maisemiin ja mielikuviin.

Yhtään syvää masennustilaa tai unipainajaista en ole kokenut Reikin käyttöönoton jälkeen.
        Unenlaatu on myös parantuntut.
        Kuten sanot Dotter, itsesuggestio lienee menetelmässä hyvänä apuna.

Normaalissa huonelämpötilassa tehty omahoito laskee kehon lämpotilaa niin paljon, että
        tarvitsen kerrospukeutumista 'hoidon' ajaksi.

minulle kay juuri toisinpain, lampotila nousee ja hiki valuu. Unen saa todella helposti reikin jalkeen, yleensa minulla on vaikeuksia pysya hereilla hoidon loppuun asti (itsea hoidettaessa). Muun hoitajan kasissa uni tulee heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2577
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2263
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      111
      1941
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      128
      1926
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1653
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      146
      1220
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1095
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      26
      1085
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1051
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      999
    Aihe