Mikä olisi hyvä vaelluspaikka talvella? Eli sellainen missä löytyisi erämökkejä, kotia reitin varrelta ettei majoitus olisi täysin teltan varassa. Niin ja neuvoa kaipaisin että mikä pukeutuminen pitäisi kaiken parhaiten lämpimänä?
talvella vaeltamaan
3
1248
Vastaukset
Vaatteita on kauppa pullollaan, on urheilukerrasto, välikerrastoa ja kuorta.
Mökkejä ja laavuja esim. kansallispuistoissa.
Katso netistä ja lue esim. vaellusturinoista ja relaa comista.- Pocahontas
aatelit kotoa lähteä vaeltamaan? Kotia, erämökkejä, laavuja on ympäri koko maata.
Pukeutuminen on vähän siiinä ja siinä lämmön kananlta liike se ratkaíseen. Eli liikumalla saa lämmöt päälle ohuemminkin pukeutumalla. Muulloin riittää ihan tavan talvi vaatteet.
Annappa vinkki minne suuntaan menisit, minä laitan linkkivinkin niistä yösijoista sitten. - Hiiliteräs
Kannattaisiko kokeilla yöpyä lähimetsässä muutamana viikonloppuna vaikka sillä teltalla voit testailla teltassa yöpymistä,ruuanlaittoa ja ennenkaikkea pukeutumistasi.
Aina ei ole kämpät vapaina vaikka kyllähän sopu sijaa antaa ja useampi voi yöpyä niissä yht.aikaa.
Vaatetus on yksilöllinen juttu ja riippuu keleistä ja liikkumisestasi joten testaa ja testaa ennenkuin menet erämaahan palelemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936