ryskyen maahan.
Tulkitsen unet siten että siinä kaatuvat vartiotorniseuran hengelliset tornit omaan mahdottomuuteensa ja valheeseensa.
Torneja on pidetty pystyssä toistasataa vuotta ja vihdoinkin enneuneni näyttää niiden lopullisen kohtalon.
Oletteko te kukaan muu nähneet sellaisia enneunia kuin minä?
Olisiko vihdoinkin alkamassa vartiotorniseuran hengellinen harmageddon?
Pääsisimme vihdoinkin eroon tuosta vahingollisesta uskointokultista.
Olen usein nähnyt unessa
25
1142
Vastaukset
- Lähimmäinen.
Olen myös nähnyt unta siittä kuinka Suuren Babylonin kirkot kaatuvat rytinällä, se hetki on hyvin lähellä!
Te olette kumpikin nähneet unia, omista fantasioista. Tällaisille avautumisille on aivan oma palstansa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122- Ohdake
Oletko nähnyt unessasi, että juutalaisten synagogat kaatuvat rytinällä? Vai jättääkö jumalanne ne pystyyn?
Entäpä moskeijat? Onko teillä kirjallisuutta, jossa moskeijat kaatuvat ja tuhoutuvat kivisateessa? Jos ei, niin miksei?
Nautitko unistasi? Tuottavatko ne mielihyvää ja jos niin miksi?
Onko sinulla sinetti otsassasi? Kai olet lukenut Ilmestyskirjasta, mitä niille tulee tapahtumaan lopun aikana, joilla sinettiä ei ole? - Lähimmäinen.
Ohdake kirjoitti:
Oletko nähnyt unessasi, että juutalaisten synagogat kaatuvat rytinällä? Vai jättääkö jumalanne ne pystyyn?
Entäpä moskeijat? Onko teillä kirjallisuutta, jossa moskeijat kaatuvat ja tuhoutuvat kivisateessa? Jos ei, niin miksei?
Nautitko unistasi? Tuottavatko ne mielihyvää ja jos niin miksi?
Onko sinulla sinetti otsassasi? Kai olet lukenut Ilmestyskirjasta, mitä niille tulee tapahtumaan lopun aikana, joilla sinettiä ei ole?Kyllä synagogat ja moskejat kaatuu, kirjallisuus= Raamattu.
- Ohdake
Lähimmäinen. kirjoitti:
Kyllä synagogat ja moskejat kaatuu, kirjallisuus= Raamattu.
>>Kyllä synagogat ja moskejat kaatuu, kirjallisuus= Raamattu.>>
Heitäpä linkki johonkin kirjallisuuteenne, jossa kuvituksena on moskeijan pommittaminen kivillä tai kaatuminen.
Löytyykö niitä, vai ettekö uskalla sellaista kuvaa painaa? - mitä unien näkemiseen
tulee. Sieltä ne pulpahtavat uniin omat sisäiset toiveet.
Kirkkojen kaatuminen tuottaa tietysti sinulle suurta tyydytystä olethan katsellut seuran lehdissä ja kirjoissa kuvia noista romahduksista.
Asia on kyllä niin etteivät ne kirkot eivätkä tornit kaadu oikeasti vaan vain meidän kuvitelmissa ja toiveissa.
Jo Russell saarnasi 1800-luvulla katolisen kirkkoinstituution romahduksesta mutta ennen romahti itse Russell ja kirkot vain jatkaavat seisoskeluaan.
Sinä kuulut tuohon pieneen laumaan joka haluaa lähimmilleen vain murhetta ja tuskaa. Sieltä ne sinunkin unikuvat pulpahtelevat-turhasta odotuksesta jota seuran kellokkaat tarjoavat jäsenilleen Jehova-huudoilla höystettynä. - Lähimmäinen.
Ohdake kirjoitti:
>>Kyllä synagogat ja moskejat kaatuu, kirjallisuus= Raamattu.>>
Heitäpä linkki johonkin kirjallisuuteenne, jossa kuvituksena on moskeijan pommittaminen kivillä tai kaatuminen.
Löytyykö niitä, vai ettekö uskalla sellaista kuvaa painaa?Lue raamattua Ilmestyskirja ja siittä Suuri Babylon.
- Markku_Meilo
mitä unien näkemiseen kirjoitti:
tulee. Sieltä ne pulpahtavat uniin omat sisäiset toiveet.
Kirkkojen kaatuminen tuottaa tietysti sinulle suurta tyydytystä olethan katsellut seuran lehdissä ja kirjoissa kuvia noista romahduksista.
Asia on kyllä niin etteivät ne kirkot eivätkä tornit kaadu oikeasti vaan vain meidän kuvitelmissa ja toiveissa.
Jo Russell saarnasi 1800-luvulla katolisen kirkkoinstituution romahduksesta mutta ennen romahti itse Russell ja kirkot vain jatkaavat seisoskeluaan.
Sinä kuulut tuohon pieneen laumaan joka haluaa lähimmilleen vain murhetta ja tuskaa. Sieltä ne sinunkin unikuvat pulpahtelevat-turhasta odotuksesta jota seuran kellokkaat tarjoavat jäsenilleen Jehova-huudoilla höystettynä.>>Jo Russell saarnasi 1800-luvulla katolisen kirkkoinstituution romahduksesta mutta ennen romahti itse Russell ja kirkot vain jatkaavat seisoskeluaan.
Ja Rutherfordin aikana jatkettiin aivan samalla linjalla:
"Also, in the year 1918, when God destroys the churches wholesale and the church members by millions, it shall be that any that escape shall come to the works of Pastor Russell to learn the meaning of the downfall of ‘Christianity.’" (The Finished Mystery 1917 ed., p. 485)
Ja pian kohtaavaa tuhoa kaikille uskonnoille/kristillisyydelle saarnattiin siihen asti, kunnes Vartiotorniseura päätti itsekin olla uskonto, hieman yli puoli vuosisataa sitten. Siinä vaiheessa tuomiosanomaa ryhdyttiin saarnaamaan väärälle uskonnolle.
Tällä hetkellä Vt-seuran jäsenmäärän vähäinen maailmanlaajuinen kasvu tulee pääasiassa kehittyvistä maista. Jo 1800-luvulla tuhottaviksi saarnatuista liikkeistä jotkin kasvavat tällä hetkellä nopeammin kuin Vt-seura. - koo.koo
" Olen myös nähnyt unta siittä kuinka Suuren Babylonin kirkot kaatuvat rytinällä, se hetki on hyvin lähellä!"
Älä. Onko vielä lähempänä kuin vuosina:1844,1874,1875,1878,1881,1910,1914,1915,1918,1920,1925,1931/32,1941,1954,1975,1984,1986,1994 ja 2000? - Ohdake
Lähimmäinen. kirjoitti:
Lue raamattua Ilmestyskirja ja siittä Suuri Babylon.
Et ymmärtänyt kysymystä, niin luulen.
Siis tässä:
Kysymys:
ONKO LEHDISSÄNNE kuvia myös moskeijoista, joiden päälle sataa kiviä ja joiden minareetit kaatuvat?
Jos ei, niin miksei? Eikö niitä uskalleta painaa? - Markku_Meilo
Ohdake kirjoitti:
Siis tässä:
Kysymys:
ONKO LEHDISSÄNNE kuvia myös moskeijoista, joiden päälle sataa kiviä ja joiden minareetit kaatuvat?
Jos ei, niin miksei? Eikö niitä uskalleta painaa?Vt-seuran arkkivihollinen (ja paras ulkopuolinen jäsenlähde) on Katolinen kirkko ja seuraavaksi pääsee muu kristikunta. Sitten tulee pitkä väli tyhjää ja sitten Islam, jota käsitellään silkkihansikkain muihin verrattuna. Ja, mikäli mahdollista, pilakuvajupakan jälkeen vieläkin varovaisemmin.
- Syneus(m)
vartiotornin kirjallisuuden lukeminen teettää. Minua harmittaa eniten vartiotorniseuran lapsillekkin suunnattu demoneilla peloittelu.
Seurauksena voi olla se, että lapset(varsinkin vilkkaan mielikuvituksen omaavat) alkavat nähdä demonisia unia ja jopa kokemuksia. Varsinkin jos tulee henkilökohtaisia vaikeuksia, Jt-uhrit tuntevat syyllisyyttä ja uskovat olevansa demonien kiusattavana. - Lähimmäinen.
Ohdake kirjoitti:
Siis tässä:
Kysymys:
Jos ei, niin miksei? Eikö niitä uskalleta painaa?Miksi pitäisi olla? sanon vielä kerran:Suuri Babylon! siihen sisältyy paljon, lue raamatusta.
- Lähimmäinen.
koo.koo kirjoitti:
" Olen myös nähnyt unta siittä kuinka Suuren Babylonin kirkot kaatuvat rytinällä, se hetki on hyvin lähellä!"
Älä. Onko vielä lähempänä kuin vuosina:1844,1874,1875,1878,1881,1910,1914,1915,1918,1920,1925,1931/32,1941,1954,1975,1984,1986,1994 ja 2000?Kyllä! Hyvin lähellä! Kolkuttaa oven takana!
- Ohdake
Lähimmäinen. kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? sanon vielä kerran:Suuri Babylon! siihen sisältyy paljon, lue raamatusta.
>>Miksi pitäisi olla? sanon vielä kerran:Suuri Babylon! siihen sisältyy paljon, lue raamatusta.>>
Vaikka ihan tasapuolisuuden vuoksi. Oletan, että niin kuin arvelinkin - moskeijat saavat olla kuvituksissa rauhassa, koska muslimit saattaisivat hyökätä jt-lahkoa vastaan. Pelko islamia kohtaan estää kuvat.
Voisitte saada ihan oikeaakin vainoa - siis. - Lähimmäinen.
Ohdake kirjoitti:
>>Miksi pitäisi olla? sanon vielä kerran:Suuri Babylon! siihen sisältyy paljon, lue raamatusta.>>
Vaikka ihan tasapuolisuuden vuoksi. Oletan, että niin kuin arvelinkin - moskeijat saavat olla kuvituksissa rauhassa, koska muslimit saattaisivat hyökätä jt-lahkoa vastaan. Pelko islamia kohtaan estää kuvat.
Voisitte saada ihan oikeaakin vainoa - siis.Kuka tuotta tuhon Suurelle Babylonille??
Jehova Jumala= Jah, Jahve, kristikunnan Herra. - Lähimmäinen.
Ohdake kirjoitti:
Voisitte saada ihan oikeaakin vainoa - siis.Muslimeilla ja ns. kristityillä on paljon yhteistä: Molemat uskovat Helvettiin, kuolemattomaan sieluun,kohtaloon...
- j-t
Markku_Meilo kirjoitti:
Vt-seuran arkkivihollinen (ja paras ulkopuolinen jäsenlähde) on Katolinen kirkko ja seuraavaksi pääsee muu kristikunta. Sitten tulee pitkä väli tyhjää ja sitten Islam, jota käsitellään silkkihansikkain muihin verrattuna. Ja, mikäli mahdollista, pilakuvajupakan jälkeen vieläkin varovaisemmin.
JT:nä olen huomannut että islamiin ei juurikaan oteta kantaa. Se on taustalla olevaa neutraalihkoa/harmaata massaa. Tuhottavaksi kyllä joutuu, mutta siitä ei paljon mainita.
- Markku_Meilo
Lähimmäinen. kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? sanon vielä kerran:Suuri Babylon! siihen sisältyy paljon, lue raamatusta.
>>Suuri Babylon! siihen sisältyy paljon, lue raamatusta.
Siis siitä samasta Raamatusta, jossa väitetään, että raunioitettua Babylonia ei koskaan enää asuteta?
Se Raamattu on väärässä Babylonin ja Tyroksen sekä Egyptin suhteen, siis niin noin kun alkajaisiksi. - Tolppa-JT
Lähimmäinen. kirjoitti:
Tuolla tavallako sinä käyt ihmisten ovilla? Et perustele mitään ja sanot vain, että lue raamatusta?
- Lähimmäinen.
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Suuri Babylon! siihen sisältyy paljon, lue raamatusta.
Siis siitä samasta Raamatusta, jossa väitetään, että raunioitettua Babylonia ei koskaan enää asuteta?
Se Raamattu on väärässä Babylonin ja Tyroksen sekä Egyptin suhteen, siis niin noin kun alkajaisiksi.Ilmestyskirjan Suuri Babylon.
- salaisuus?
Lähimmäinen. kirjoitti:
Kyllä! Hyvin lähellä! Kolkuttaa oven takana!
postimies!!
- koo.koo
"Näin unta, että olin valveilla. Kun heräsin, huomasin nukkuvani." (Huuhaa-Innanen)
- ollut ainesta kunnon
todistajaksi. Olisimme saaneet nauraa itsemme kuoliaiksi kun hän olisi tullut oven rakoon puhumaan ikuisesta elämästä haikalojen ja sontiaisten kanssa.
- koo.koo
ollut ainesta kunnon kirjoitti:
todistajaksi. Olisimme saaneet nauraa itsemme kuoliaiksi kun hän olisi tullut oven rakoon puhumaan ikuisesta elämästä haikalojen ja sontiaisten kanssa.
No, ei varmasti olisi. Liian viisas ja valistunut uskovaiseksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j634273Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492454Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622110- 741320
- 681120
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221110- 281065
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417984- 67837
- 64778