Luominen on.....

Dinarir Lamiski

Suomessa on alettu painaa lehteä nimeltä Luominen. Se on Creation Ministries Internationalin alainen ja mukainen julkaisu. Netistä löytyy myös kyseisen järjestön englannin kieliset sivut osoitteesta www.CreationOnTheWeb.com. Löytyy kaikenlaisia mielenkiintoisia artikkeleita koskien maailmanjärjestystämme luomisteorian näkökulmasta käsin. Suosittelen lämpimästi kaikille asiasta kiinnostuneille! Ja ei kun siunattua kevättä!!!

5

490

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luominen

Suomalaisten toimesta on avattu internet sivut, joilla kerrotaan mihin luominen perustuu.

Sivut joilla on viereiltu tämän vuoden aikana availtu yli 160 000 kertaa yli 20 000 vierailun aikana.

Sivuja pääsee kääntämään eri kielille yhden sivun käännökselläkin!!!

http://onesimpleprinciple.com

Onesimple

:);):)

• Kake 2

Kuuleppa Savior, voisitko laittaa aina nimimerkkisi esille tuohon nimimerkki kohtaan. Minua (varmasti montaa muutakaan) ei kiinnosta sinun teoriasi, ja hyppäisin mielelläni sinun viestisi suoraan ylitse, jos vaan päältäpäin viestisi tunnistaisin. Lisäksi voisit miettiä kuinka fiksua toimintaa on mainostaa sivustoasi keskustelupalstoilla (siis lähettää spämmiä).

• Voit ilmaiseksi ladata Dr. Kent Hovindin seminaarit osoitteesta http://www.drdino.com/.

Itse pidin niitä hyvin mielenkiintoisina. Mitä tulee filosofiaan, hän ei näytä olevan huippu siinä, eikä hän käytä meille tuttuja tunnettuja vahvimpia evoluution vastaisia todisteita edes silloin kun pitäisi. Toisaalta hän on poiminut esityksiinsä aineistoa, jonka valtiomme koululaitokset ja valtalehdistö ovat pitkään sensuroineet, ja niin ne todisteet eivät ole nousseet julkisuuteen.

• Mites se oli?

Eikö tuolla "tohtori" Hovindilla ollut pieniä erimielisyyksiä veronmaksusta Yhdysvaltain verottajan kanssa? Taisi joutua telkien taaksekin siitä.

Mitäs sitä muuten muka on sensuroitu? Voitko antaa yhden selvän esimerkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      823
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      43
      794
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      768
    4. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    5. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      743
    6. 51
      647
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      597
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      587
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      508
    11. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      103
      500
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    13. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    14. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      475
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      32
      469
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      421
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17