Mitä asioita punkit vastustaa?

itse vastustan KAIKKIA MULK...

Mitä punkit vastustaa? Sotaako? Onko Suomessa sota? NO EI OLE: MUTTA mulkkuja perkeleesti.

16

1764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainaski

      vastustusta

      • S.W.M.H.

        Punkit vastustaa muodon vuoksi.


    • Kuismanen

      ne vastustaisi ihon puutetta.

    • Ennen kaikkea systeemiä - mitä hittoa se sitten tarkoittaakaan?

      Itse vastustan ennenkaikkea itseäni, en vain ole vielä löytänyt niitä parhaita keinoja itseni boikotointiin.

    • kontaktiliima

      klopalisaatijota.

      • sulle tyhmä alottaja

        Poliitikkoja, tyhmiä ihmisiä, hippejä jne. Tuo sodan vastustaminen taitaa sitten taas enemmän kuulua noille hipeille.


    • vaan on

      hölynpölyä ja kaikenmaailman tyhjäntoimittamista,kukaan ei tuskin edes usko omiin aatteisiin ja mitä sitten"kapinoikaan"siis turhaa,roskaa!?kenties juu,sit jossain vaiheessa ehkä tajuaa kaiken olevan turhaa,mitä punkit vastustaa,jep niinpä siinä vasta kysymys.

    • asiaton anarkisti

      Punkit vastustaa tietenki Offia ja Raidia!

      sori, en voinu vastustaa kiusausta... :) vähä pitää olla itseironiaa...

      • Eräs kävijä

        Nauroin tätä ihan hulluna vedet silmissä pitkän aikaa. Kiitos tästä=)


    • asiallinen

      tyhjän toimittamista, byrokratiaa, kapitalismia, syrjintää, turhamaisuutta, ylikansallisia tuotteita ym. :) tietyissä rajoissa järkevä aate! mutta punk on pääasiassa hauskan pitoa.

    • Punk-poliisi

      Nekruja, hippejä, selvin päin oloa, älykkyyttä, töissä käyntiä ja sen sellaista

    • PUNK IS ATTITUDE

      Punkkarit vastustaa ihmisarvojen laiminlyöntiä ja kapitalismia!

    • faktaaaaaa

      Ei punkkarit oikeesti vastusta mitään. Se on katsos tekemistä sekin.
      Vähemmällä pääsee kun on vain omasta mielestään kapinallisen näköinen.
      Ja se vastustaminen, miten se näkyy? Ei näy yhtään mitenkään.

    • vastustaminen voi olla hyvästä

    • ...

      rasismia ja vammasia poliitikkoja...

    • Henkmaukpunk

      Punkit vastustaa sitä että mäkkäri on kiinni. Menkää pyytämään mammalta rahaa, olette velttoja losoperseitä tyrkkyjä kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe