Kymessä tiedetään kenttätyönarvo

Vaalitarkkailija

Kymessä uskottiin eduskuntavaaleissa mitä hyvä ehdokasasettelu tuottaatulosta uskoimme vakaasti vaalivoittoon.Lähtökohta oli äkkiäajatellen hälyttävä, kun koko vaalipiirin pohjaäänet oli 735 ääntä.Laadimme vaalisuunitelman mitä pitää saada äänää,jotta eduskuntapaikka irtoaa 9000 äänellä. Tätä läksimmehakemaan itman puoluueen rahallistatukea. Vaalitaisto sai Timo Soinin lämmintäkettä jota KYMEN piirijärjestö arvostaa suuresti. Uskolla ja kovalla vaalityöllä saimme kannatuksen nousemaan PERUSSUOMALAISTEN koko SUOMEN suurimmaksi prosenteina.eli 8988 ääntä.

Puoluemme parasnousu valitulas ei tuottanut yhtään paikkaa puoluevaltuustoon koko KYMEN PIIRIJÄRJESTÖ ON poistettu puoluevaltuustosta, koska emme äänestyksessä saaneet paikkaa.

Nyt taas uskomme vakaasti kunnallisvaali ehdokasasetteluun koko vaalipiirin aluella ehdokaita joka kuntaan ja paras vaalitulos koko PERUSSUOMALAISTEN PUOLUESSA, Lähtö kohta on samanlainen, kuin eduskuntavaaleissa eli koko vaalipiirissä on 2 kunnassa valtuutretuja.

Toivomme uudenkin vaalivoiton avavan KYMEN PIIRIJÄRJESTÖLLE ovet puoluevaltuustoon.

10

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maito maassa

Älä viiti Hannu itkeä. Sait potkut koska olit Sormon kätyri. Näin pettureita rankaistaan.

Hanki lempinimi.

• ollut Purhon

Ei hän tee noin paljon kirjoitusvirheitä edes tahallaan tai harhauttaakseen.

• Ja Adolf Hirvonen

Ovat nostaneet muiden Kotkalaisten kanssa Kymen kulman kukoistukseen. Adolf Hirvonen entisenä SMP:n kenttäpäällikkönä tietää mitä puhuu.

• Nyt minut on lopullisesti hyväksytty pressuissa, kun sain oman liikanimikin.
        Olen liikuttunut.

• on korkein
        wonterghem kirjoitti:

Nyt minut on lopullisesti hyväksytty pressuissa, kun sain oman liikanimikin.
        Olen liikuttunut.

Kunnia minkä persuissa voi saada. Hesan Kopla risti Wontterin "kierosilmäflaamiksi". Siitä mies nyt tunnetaan. Nimettömät saavat persuissa potkut, -kuten tiedetään.

• HYVÄ TYYPPI
        wonterghem kirjoitti:

Olen liikuttunut.

Yksi parhaista asiallisimmista ja todellisuuden tajuisimmista tänne kirjoittavista.

Ystävällisesti tervehtien:Klaus Elovaara T:reen PeruSuomalaisten hallituksen jäsen.

• HYVÄ TYYPPI kirjoitti:

Yksi parhaista asiallisimmista ja todellisuuden tajuisimmista tänne kirjoittavista.

Ystävällisesti tervehtien:Klaus Elovaara T:reen PeruSuomalaisten hallituksen jäsen.

Kiitää

• toivottaa
        wonterghem kirjoitti:

Kiitää

Kontulan porukka.

• tulee hyvä
        wonterghem kirjoitti:

Olen liikuttunut.

EU-vaaliehdokas. Mies puhuu seitsemää kieltä ja on kova yrittäjä. Laitkin tuntee kuin omat taskunsa.

• Ehkä joskus
        tulee hyvä kirjoitti:

EU-vaaliehdokas. Mies puhuu seitsemää kieltä ja on kova yrittäjä. Laitkin tuntee kuin omat taskunsa.

joku ymmärtää , mistä on kysymys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      241
      10563
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6863
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6534
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      94
      5404
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4750
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4044
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3374
    8. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3318
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3265
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3063
    Aihe