Olen ihan aloittelija kotisivujen teossa. Nyt tuli ensimmäinen ongelma. Erikoismerkit näkyvät kysymysmerkkeinä sivuilla. Aikaisemmin näkyivät ihan normaalisti. Missähän voi olla vika ja miten sen voi korjata?
Kiitos, jos joku osaa auttaa.
Erikoismerkit eivät näy
10
766
Vastaukset
- ta sinne headiin
- mutta ei auttanut
Vaikuttaako se kun teen FrontPagella? Vai oonko mä vaan tyhmä enkä osaa laittaa sitä oikein?
Se teksti tuli vain sivulle näkymään.
Pitäskö tämä olla jotenkin erillailla :- se. Vaihda
se windows-höpinä siinä lopussa oikeaksi.
- vieläkään
se. Vaihda kirjoitti:
Eipä näy vieläkään oikein. :(
Mulla on nyt ne näin: - ihmeellisyyksiä
se. Vaihda kirjoitti:
Käytän Mozilla Firefoxia, sillä merkit ei näy ollenkaan.
Nyt kokeilin explorerilla ja merkit eivät ensin näkyneet, mutta kun päivitin sivut niin näkyivät. Sama juttu kun menin sivuille uudelleen. - Poro1
ihmeellisyyksiä kirjoitti:
Käytän Mozilla Firefoxia, sillä merkit ei näy ollenkaan.
Nyt kokeilin explorerilla ja merkit eivät ensin näkyneet, mutta kun päivitin sivut niin näkyivät. Sama juttu kun menin sivuille uudelleen.tänne malliksi sivusi osoite, niin katsotaan tarkemmin....
:) - tiedä
Poro1 kirjoitti:
tänne malliksi sivusi osoite, niin katsotaan tarkemmin....
:)No sillä ehdolla, että sinä lupaat, että varmasti osaat ratkaista mun ongelman? ;)
Nämä on kyllä vielä ihan keskeneräiset, kamalat, amatöörit jne jne..
mutta menkööt www.korumylly.net - vilkaisten frontpagesi
tiedä kirjoitti:
No sillä ehdolla, että sinä lupaat, että varmasti osaat ratkaista mun ongelman? ;)
mutta menkööt www.korumylly.netkäyttää koodissa windows-merkistöä (ei hyvä)
joten vaihda takaisin tuo
niin näkyy ainakin skandit oikein.
Ainakin minulla näkyi (Firefox 1.5) muista
erikoismerkeistä sitten tiedä.. - ..tiiä
tiedä kirjoitti:
No sillä ehdolla, että sinä lupaat, että varmasti osaat ratkaista mun ongelman? ;)
mutta menkööt www.korumylly.netmutta osoite auttoi sen verran, että huomasin tällaisen pienen seikan;