SÄÄKSISSÄ

viriketoimintaa

Ei tule aika pitkäksi ja toimintaa riittää.Lomat ja viikonloput kuluvat lavoja rakentaessa ja purkaen,sen mukaan mitä päättäjät milloinkin keksivät.Lavojen mittoja syynätään sitten ensi vuonna oikein mittanauhojen avulla ja ilmeisesti perustetaan erityinen tarkkailukomitea,mikäli kotisivuja on uskominen.Mutta pysyypä väki poissa grilliltä seurustelemasta,kun ei iltaisin enää jaksa.Voidaan nukkumaanmenoaikakin aientaa,vaikka klo 20.30 .Että näin!

16

2458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuhamiehillä

      energinen syksy:=)

    • kun vielä

      kieltäisivät hyttysten lennon 18:00-17:59 välisenä aikana,olisi alue miltei täydellinen

    • tämän 100 kertaa

      mutta en ymmärä yskän. Ei kyllä vaimonikaan, eli suomeksi mitä väität?????????????????

    • älyätkö

      Alue on jo liian täynnä. Turvavälien riittävyys alkaa olla kyseenalaista monessa kohdin aluetta. Kausipaikkaa haluavia on jatkuvasti jonossa odottamassa paikkojen vapautumista. Miksi pitää kiinni paikastaan, jos olo Sääksissä on tuskaista?

      • muuttunut olen syntynyt

        siinä kiljavalla ja kävin aina siinä rannassa teltoilla kun asuin siellä päin,ei ollut silloin pipo kireällä


      • pilaa
        muuttunut olen syntynyt kirjoitti:

        siinä kiljavalla ja kävin aina siinä rannassa teltoilla kun asuin siellä päin,ei ollut silloin pipo kireällä

        Paikkahan on hieno,ei ole paljon vuosien kuluessa muuttunut.Vika on yhdistyksen puuhamiehissä,jotka holhoavat ja kyttäävät muita ihmisiä.Ovat luoneet sinne pelon ilmapiirin,jossa on paha olla.Ainoa pelastus on alueen muuttaminen yksityisen pitämäksi,jolloin pelisäännöt tulevat tajuttaviksi.


    • SFC52815

      No eipä ainakaan omalle kohdalle ole kertaakaan osunut kukaan joka olisi jostain huomauttanut meille. Ollaan uusia kausipaikkalaisia keväästä lähtien. Viihdytty ollaan ja rauhassa saatu olla jos on haluttu. Kukaan ei ole tullut mistään valittamaan ja sääntöihin vedoten huomauttamaan.
      Tosin olemme lapsiperhe, emmekä kuku öisin, joten tuosta yöelämästä siellä ei ole kokemusta.

      Terveisin eräs tyytyväinen Hyvinkään yhdistyksen jäsen

      • Yhdistys

        Kommentoimaan,olet varmaan juntan juoksupoika,joka on lähetetty puolustamaan väärinkäytöksiä ja oikein lapsiperheen puolesta.Et joudu samaan tilanteeseen kuin se pariskunta,joka klo 23 jälkeen pelasi korttia vaunussaan ja joilla pieni lapsi nukkui samassa tilassa häiriintymättä.Mutta kirjallinen varoitus napsahti kuitenkin häirinnästä että?????


      • Yhdistys kirjoitti:

        Kommentoimaan,olet varmaan juntan juoksupoika,joka on lähetetty puolustamaan väärinkäytöksiä ja oikein lapsiperheen puolesta.Et joudu samaan tilanteeseen kuin se pariskunta,joka klo 23 jälkeen pelasi korttia vaunussaan ja joilla pieni lapsi nukkui samassa tilassa häiriintymättä.Mutta kirjallinen varoitus napsahti kuitenkin häirinnästä että?????

        Myönnän heti alkuun etten ole kyseisessä paikassa vieraillut enkä tiedä muuta sen mahdollisista ongelmista kuin mitä olen täällä palstalla lueskellut. Enkä siten ota mitään kantaa niihin ongelmiin.

        Silti tuntuu oudolta tämä hyökkäyksesi avoimesti asiassa mielipiteensä ilmaisevaa kanssaeläjää kohtaan. Tulee mieleen joukko kysymyksiä siitä mitä oikein haluat:

        Pidätkö mahdollisena ettei kukaan voi olla tyytyväinen,
        sinäkö haluaisit pomottaa alueella,
        oletko ollut valitsemassa niitä "torvia" alueen hoitajiksi ja valvojiksi,
        onko alueelle kirjallinen käyttäytymisohje,
        tunsitko ohjeen ennen kuin asetuit taloksi,
        onko järjestyksen pito poikennut siitä ohjeesta,
        vai ovatko sen tehneet ne, jotka ovat niitä huomautuksia saaneet,
        oletko yrittänyt kutsua kokoon ylimääräistä kokousta korjaamaan asiaa, jos et niin miksi,
        suuriko osa asukkaista kuuluu tähän valituslauluja laulavaan porukkaan, onko enemmistö, jos on asia on helppoa hoitaa,
        jos olette vähemmistössä miksi ette äänestä kumipyörillä,

        Tässä muutamia kysymyksiä vailla vastausta. vastaamalla näihin selviää meille kaikille ainakin osa niistä vaikeuksista joita joidenkin mielestä alueellanne on.

        Kiitos selventävistä vastauksista jo etukäteen.

        ps. kun tämän höpinän jälkeen joku tälle palstalle kirjoittaa omaa jäsennumeroaan käyttäen nostaisin lakkia enkä alkaisi heti arvostella. Moisen kansalaisrohkeuden esittäminen tällä hörhöpalstalla ansaitsee jo ainakin puolilippua linnan juhliin.

        Olen muutaman kerran esittänyt hörhöille HuuHaa palstaa hölmöilyyn, kävin eilen siellä katsomassa ja perun puheeni. Menkää BB palstalle, huuhaalla on aivan liian viksua porukkaa teille. Menisi sekin palsta pilalle. k.n


      • jhp
        Yhdistys kirjoitti:

        Kommentoimaan,olet varmaan juntan juoksupoika,joka on lähetetty puolustamaan väärinkäytöksiä ja oikein lapsiperheen puolesta.Et joudu samaan tilanteeseen kuin se pariskunta,joka klo 23 jälkeen pelasi korttia vaunussaan ja joilla pieni lapsi nukkui samassa tilassa häiriintymättä.Mutta kirjallinen varoitus napsahti kuitenkin häirinnästä että?????

        sinäkin surkimus tänne puskaparkkiin täällä ei kukaan narise huonosta käytöksestäsi eikä tartte kenenkään kanssa olla juttusissa, ei täällä ole kylläkään valmiiksi lämmitettyä saunaakaan eikä sähköäkään eikä kukaan viitsi sulle tietäkään aurata, muuten menee kyllä hyvin jos ei maan omistaja tule häätämään pöis.Tuu nyt pois sieltä ihmisten harmista niin ei ole mitään ruikuttamisen aihetta sullakaan.Niin ja pääsempähän minäkin yhen paikan lähemmäs venttalistalla sinne Sääksiin.


      • Yhdistys kirjoitti:

        Kommentoimaan,olet varmaan juntan juoksupoika,joka on lähetetty puolustamaan väärinkäytöksiä ja oikein lapsiperheen puolesta.Et joudu samaan tilanteeseen kuin se pariskunta,joka klo 23 jälkeen pelasi korttia vaunussaan ja joilla pieni lapsi nukkui samassa tilassa häiriintymättä.Mutta kirjallinen varoitus napsahti kuitenkin häirinnästä että?????

        hitossa se Sääksi on, en löytänyt leirintäoppaasta. En tosin ole mikään salapoliisi joten on se voinut sielläkin ohi vilahtaa. Tuntuu niin kiintoisalta paikalta jotta olis kiva nähdä.


      • Janis Petke
        karva.naamari kirjoitti:

        hitossa se Sääksi on, en löytänyt leirintäoppaasta. En tosin ole mikään salapoliisi joten on se voinut sielläkin ohi vilahtaa. Tuntuu niin kiintoisalta paikalta jotta olis kiva nähdä.

        No ei tarvitse olla kummonenkaan salapoliisi, kun lukee muidenkin viestejä, esim. pari viestiä ylöspäin joku lähettää terveisiä Hyvinkäältä.
        Sen jälkeen karavaanarit.fi ja yhdistystoiminta, avot 004 Hyvinkään seutu ja Sääksi.
        Helppoa kun ei anna liian pikkunäppäryyden sokaista!


      • xxyyxx
        karva.naamari kirjoitti:

        hitossa se Sääksi on, en löytänyt leirintäoppaasta. En tosin ole mikään salapoliisi joten on se voinut sielläkin ohi vilahtaa. Tuntuu niin kiintoisalta paikalta jotta olis kiva nähdä.

        Olen asunut 30 ensimmäistä vuottani Rajamäellä. Sääksjärvi oli meidän uimarantamme ja virkistyspaikkamme nuoruudessamme. Siihen aikaan Nurmijärven rannan pysäköintipaikan vieressä oli tanssipaviljonki, jonka piha-aidan vierustaa meni tie Hyvinkään rannan pysäköintialueelle. Sääksin caravan alue löytyy kartalta järven oikeanpuoleisesta päästä. Kokorannantien (SAK.n Kiljavan opiston alueen naapurina.)http://kartat.eniro.fi/query?what=map&mop=yp&partnerid=s24&geo_area= nurmij%E4rvi%2C s%E4%E4ksj%E4rvi

        Olen paljonkin vieraillut vielä nykyäänkin Hyvinkään alueella, vaikka olen asunut jo pitkään toisella paikkakunnalla. Hyvinkään alueella on vielä useamman kaverin vaunut kausipaikoilla, josta heidät useimmiten tavoittaa. Alueella vierailujen ja vaunupaikan haltijoiden kertomusten perusteella ole saanut aika tarkan kuvan alueen menosta.
        Järjesty pääsi repsahtamaan tuossa takavuosina, ja alueelle pesiytyi häirikköjengiä. Meno oli sitten sen mukaista. Suuri enemmistö kausipaikkalaisista ei enää viihtynyt alueella parhaaseen kesäaikaan häiriöiden vuoksi.
        Tilanteen saattaminen hallittavaksi on vaatinut tiukkojakin otteita. Häiriköt purnaavat edelleen, mutta suuri enemmistä alkaa viihtymään alueella.
        Tulijoita alueelle on jonoksi asti. Kukaan ei kaipaa muutamaa, ehkä lähtemään joutuvaa häirikköä. Ilmapiiri on jo puhdistunut alueen sisällä selvästi havaittavasti.
        Että tällainen tapaus tällä kertaa.


      • karvamies
        karva.naamari kirjoitti:

        Myönnän heti alkuun etten ole kyseisessä paikassa vieraillut enkä tiedä muuta sen mahdollisista ongelmista kuin mitä olen täällä palstalla lueskellut. Enkä siten ota mitään kantaa niihin ongelmiin.

        Silti tuntuu oudolta tämä hyökkäyksesi avoimesti asiassa mielipiteensä ilmaisevaa kanssaeläjää kohtaan. Tulee mieleen joukko kysymyksiä siitä mitä oikein haluat:

        Pidätkö mahdollisena ettei kukaan voi olla tyytyväinen,
        sinäkö haluaisit pomottaa alueella,
        oletko ollut valitsemassa niitä "torvia" alueen hoitajiksi ja valvojiksi,
        onko alueelle kirjallinen käyttäytymisohje,
        tunsitko ohjeen ennen kuin asetuit taloksi,
        onko järjestyksen pito poikennut siitä ohjeesta,
        vai ovatko sen tehneet ne, jotka ovat niitä huomautuksia saaneet,
        oletko yrittänyt kutsua kokoon ylimääräistä kokousta korjaamaan asiaa, jos et niin miksi,
        suuriko osa asukkaista kuuluu tähän valituslauluja laulavaan porukkaan, onko enemmistö, jos on asia on helppoa hoitaa,
        jos olette vähemmistössä miksi ette äänestä kumipyörillä,

        Tässä muutamia kysymyksiä vailla vastausta. vastaamalla näihin selviää meille kaikille ainakin osa niistä vaikeuksista joita joidenkin mielestä alueellanne on.

        Kiitos selventävistä vastauksista jo etukäteen.

        ps. kun tämän höpinän jälkeen joku tälle palstalle kirjoittaa omaa jäsennumeroaan käyttäen nostaisin lakkia enkä alkaisi heti arvostella. Moisen kansalaisrohkeuden esittäminen tällä hörhöpalstalla ansaitsee jo ainakin puolilippua linnan juhliin.

        Olen muutaman kerran esittänyt hörhöille HuuHaa palstaa hölmöilyyn, kävin eilen siellä katsomassa ja perun puheeni. Menkää BB palstalle, huuhaalla on aivan liian viksua porukkaa teille. Menisi sekin palsta pilalle. k.n

        sait taas orgasmin.hyvää jatkoa


      • tarvitset
        Janis Petke kirjoitti:

        No ei tarvitse olla kummonenkaan salapoliisi, kun lukee muidenkin viestejä, esim. pari viestiä ylöspäin joku lähettää terveisiä Hyvinkäältä.
        Sen jälkeen karavaanarit.fi ja yhdistystoiminta, avot 004 Hyvinkään seutu ja Sääksi.
        Helppoa kun ei anna liian pikkunäppäryyden sokaista!

        jatkon penikseen ,vai aiotko koko lopun elämäsi ottaa suihin niin karvaiselta naamarrilta????


    • Sekin vielä

      No uusimpana ovat keksineet isäntävelvoitteen kausipaikoille.

      On se vaan inhottavaa, että kun lomaa ja vapaa-aikaa ollaan viettämässä niin pakotetaan töihin. EI NÄIN !!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe