Häirikkö

Käytöstä

Jos nimittelee toista kirjoittajaa. Jos on päällepäsmärinä joka jutussa. Ei huomio toisia, vaan lyttää kaikkien ajatukset. Luulee olevansa aina oikeassa. Pyrkii aina nolaamaan toisen kirjoittajan.

Olisi kyllä jonkinlainen valvonta paikallaan tällä palstalla.

12

1236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kiitoksia kokoelmasta suurelta osin nimimerkkiini kohdistuvien onnittelujen kokoamisesta. Olin jo nähnyt useimmat ja taisihan siellä joukossa olla joku muukin uhri.

En olisi arvannut mielipiteideni aiheuttavan joissain osallistujissa niin voimakkaita tunnereaktioita varsinkin kun vertaa tyyliäni heidän käyttämäänsä.

Pyrin sentään aina kommentoimaan myös käsiteltävää asiaa jos sellaisen löydän viestistä. Jos viesti taas on pelkkää herjaa koetan pystyä myös sitä kommentoimaan, asia joka juuri hörhöjä harmittanee. Viimeisen sanan sanominen herjaamalla lienee vaikeutunut, pojat eivät keksi enää uusia ja vanhat on jo käytetty.

• tosiaankin

Jos näille palstoille saataisiin pakollinen rekisteröityminen, varmasti loppuisi tämä järjetön meno, joka näissä keskusteluissa on.
      Nyt voi kasvottomana kirjoittaa pilkata ja nimitellä muita kirjoittajia nimillä ja asioilla, kuin sairaasta ajatusmaailmasta keksii.
      Rekisteröinnin yhteydessä annetaan henkilötiedot, joten kirjoittaja on helppo jäljittää.
      Lukekaa viimeisen viikon ajalta viestit. Iso osa on tarpeetonta toisten ihmisten ivaamista.
      Käytetään sellaisia nimityksiä, jotka yleensä aiheuttavat jatkotoimia, jos ne esitetään julkisesti toista ihmistä kohtaan.
      Tiedän, että tämä kirjoitus aiheuttaa haistattelu- ja nimittelyrumban mutta olen oikeassa.
      Pystyisin etukäteen kertomaan muutaman nimimerkin, jotka sen haistattelun antavat, mutta sivistyneenä ihmisenä minun ei tarvitse sitä tehdä, he kyllä kohta itse esittäytyvät. Saattepa nähdä!
      Sivistymätön nimittely on tulossa tiensä päähän. Saattepa nähdä!

• No löytyyhän täältä muitakin oikean keskustelun kannattaja. Olen myös aloittanut tämän palstan käytön vast'ikään, ensin rekisteröimättömällä nimimerkillä jonka sitten varsin pian rekisteröin.

Täältä todella löytyy huuhaa porukkaa joka joutaisi sinne huuhaa palstalle. Voitaisiin ehkä myös avata haistattelupalsta heitä varten, saisivatpahan keskenään keksiä uusia versioita vanhasta teemasta.

Samaa mieltä olen myös siitä nimittelyjen lopettamisesta, ne eivät auta jos halutaan pysyä asiassa. Nämä veijarit kun eivät yleensä asiallista vastausta pysty antamaankaan.

• julistat
        karva.naamari kirjoitti:

No löytyyhän täältä muitakin oikean keskustelun kannattaja. Olen myös aloittanut tämän palstan käytön vast'ikään, ensin rekisteröimättömällä nimimerkillä jonka sitten varsin pian rekisteröin.

Täältä todella löytyy huuhaa porukkaa joka joutaisi sinne huuhaa palstalle. Voitaisiin ehkä myös avata haistattelupalsta heitä varten, saisivatpahan keskenään keksiä uusia versioita vanhasta teemasta.

Samaa mieltä olen myös siitä nimittelyjen lopettamisesta, ne eivät auta jos halutaan pysyä asiassa. Nämä veijarit kun eivät yleensä asiallista vastausta pysty antamaankaan.

täällä rekisteröitymisen autuutta salaten samalla huumoripitoisen laajemman esittelysi nimimerkin takana, ei tunnu kovinkaan järkevältä, kuten eivät muutkaan kannanottosi.
        Annan sulle nyt pikku vinkin: jos todella haluat keskustella omalla nimelläsi nimellä varustettujen ihmisten kanssa, siirry toki välittömästi "karavaanarit.fi" -osastoon, vai eikö kantti tai rahat (jäsenmaksu) riitä?
        Siitä voin jo etukäteen varoittaa, että täällä esittämäsi kaltainen näsäviisastelu ammutaan siellä alas alta aikayksikön.
        Jotta tervetuloa vain nimillä keskustelevien ihmisten joukkoon, jos löytyy muutakin kanttia kuin lapsellinen viisastelu.

• mahdollista
        karva.naamari kirjoitti:

No löytyyhän täältä muitakin oikean keskustelun kannattaja. Olen myös aloittanut tämän palstan käytön vast'ikään, ensin rekisteröimättömällä nimimerkillä jonka sitten varsin pian rekisteröin.

Esiintyisin vaikka omalla nimelläni,mutta jos sen tekisin,niin Hyvinkään yhdistyksen alueelta Sääksistä joutuisi erotetuksi.Siellä ei suvaita mitään muuta mielipidettä,kuin johtojuntan.Eihän tällä palstalla kuitenkaan ole mitään eroa rekisteröidyn-tai rekisteröimättömän nimimerkin välillä,jos laiton kirjoitus tulee,niin vastuuseen joutuu,sillä tiedot kyllä löytyvät!

• valvojaksi
        karva.naamari kirjoitti:

niin pääset pätemään

• julistat kirjoitti:

täällä rekisteröitymisen autuutta salaten samalla huumoripitoisen laajemman esittelysi nimimerkin takana, ei tunnu kovinkaan järkevältä, kuten eivät muutkaan kannanottosi.
        Annan sulle nyt pikku vinkin: jos todella haluat keskustella omalla nimelläsi nimellä varustettujen ihmisten kanssa, siirry toki välittömästi "karavaanarit.fi" -osastoon, vai eikö kantti tai rahat (jäsenmaksu) riitä?
        Siitä voin jo etukäteen varoittaa, että täällä esittämäsi kaltainen näsäviisastelu ammutaan siellä alas alta aikayksikön.
        Jotta tervetuloa vain nimillä keskustelevien ihmisten joukkoon, jos löytyy muutakin kanttia kuin lapsellinen viisastelu.

Moi vaan Pelle

Kyllä minä siellä varsinaisella osastollakin vierailen. Olen jopa kirjoitellut useaankin otteeseen, vastauksena kanssaveljien ja -sisarten mielipiteisiin ja kysymyksiin.

Voin myös vakuuttaa, vaikken rikkauttani niin ainakin sen vertaista vaurautta, että jäsenmaksuni olen maksanut kaikilta karavaanari vuosiltani.

"Huumori" jota tällä palstalla väitetään esiintyneen on todella laitettava lainausmerkkeihin. Olen ensimmäisiä jotka iloitsevat jos huumori tänne joskus löytää.

On siellä nimelläkirjoittelevienkin joukossa löytyy suupaltteja jotka eivät aivan asiassa pysy. Sen voin kuitenkin heille anteeksi antaa. Sieltä, onneksi, puuttuvat pahimmat hörhöt jotka täällä mellastavat useiden aivan asiallisten osallistujien joukossa.

Se mitä pitänet viisasteluna lienee vastineitteni muotoilua vastaamaani kirjoituksen tyyliin. Tapani kirjoittaa saattaa olla hieman monisanainen mutta koulupohja ei anna valmiuksia sanoa asiaa lyhyesti ja ytimekkäästi joten sitä pyydän anteeksi. Kuitenkin ennen puheenvuoroni kommentointia pyydän lukemaan ja ymmärtämään koko tekstin.

Edelleen pidän jokaisella palstalla jossa on tai saattaa olla vakavaakin oikeaa asiaa, oikeiden vaki nimimerkkien käyttöä jatkuvassa käytössä tärkeänä. Alkuun voi tietysti esiintyä rekisteröimättömälläkin nimimerkillä. Se helpottaa keskustelua huomattavasti, tietää aina kenelle vastaa ja kuka minkäkin kommentin on kirjoittanut. Ryhdistäydy sinäkin nimimerkki "julistat" äläkä ole "Pelle" ja rekisteröi merkkisi. Ellen olisi jo rekisteröinyt nimimerkkiä niin juuri "pelle" saattaisi olla sopiva.

• kele tte

Kokeilin rekisteröitymistä, ja rekisteröin samalla itselleni eri nimillä heti 10 eri nimimerkkiä, ja annoin kaikkiin kysyttyihin kohtiin keksittyjä tietoja. Sähköpostiosoitteet oli tietysti voimassa riittävän pitkän ajan.

Joten se siitä rekisteröitymisen autuudesta. Mikäli täällä herjataan, ja joku siitä suuttuu, niin eipä sillä ole mitään merkitystä onko kysymys rekisteröityneestä tai rekisteröimättömästä nimimerkistä. IP-osoitteestahan ne Susan Ruusustakin herjanneet kiinni otettiin.

Mutta sehän siinä voi olla hauskaakin, kun poliisi saapuu kysymään eri firmoista ja virastoista, että kuka teidän työntekijöistä viettää aikaansa kirjoittelemalla Suomi24 palstalle vittuiluviestejä 8 tuntia päivässä.

• Jos oikein koville ottaa ja rekisteröimäsi nimimerkin edesottamuksia aletaan penkoa löytyvät tiedot aika pitkään palveluntarjoajan datasta. Ei alias osoitteiden vaihtelu siinä mitään auta.

Eikä moinen kieroilu kuulu normaalin ihmisen tarpeisiin, jos sinun kuuluu muuten kuin esimerkin vuoksi olet todella pulassa itsesi kanssa.

Aina kannattaa kirjoittaa niin ettei tarvitse muuttaa allekirjoitusta.

• sää jatkuvasti
        karva.naamari kirjoitti:

Jos oikein koville ottaa ja rekisteröimäsi nimimerkin edesottamuksia aletaan penkoa löytyvät tiedot aika pitkään palveluntarjoajan datasta. Ei alias osoitteiden vaihtelu siinä mitään auta.

Eikä moinen kieroilu kuulu normaalin ihmisen tarpeisiin, jos sinun kuuluu muuten kuin esimerkin vuoksi olet todella pulassa itsesi kanssa.

Aina kannattaa kirjoittaa niin ettei tarvitse muuttaa allekirjoitusta.

jeesustelet täällä.
        Jollei sulla ole mitään aikuisten oikeaa sanottavaa, voisi olla kaikkien etu, että otat sen virsikirjan käteesi ja keskityt oman elämäsi suunnitteluun.

• sää jatkuvasti kirjoitti:

jeesustelet täällä.
        Jollei sulla ole mitään aikuisten oikeaa sanottavaa, voisi olla kaikkien etu, että otat sen virsikirjan käteesi ja keskityt oman elämäsi suunnitteluun.

Tämäkö se on aikuisten asiaa, vittu, kulli, pimppi, perse, kyrpä, jne. Eikö aikuinen voi keskustella sivistyneesti? Kaikki me nämä sanat osaamme ja paljon muitakin ei tarvitse enää luetella, ainakaan minulle. Niitä ei vaan tule käyttää ilman asiayhteyttä. Vai menikö mielipiteeni yli ymmärryksen kun siitä puuttuivat nämä edellä mainitut tehoilmaisut?

Normaali aikuinen pystyy sanomaan asiansa ilman viittauksia alapäähän ja sielunviholliseen ynnä sielun pelastuksen suovaan henkilö/jumalgalleriaan. Jos ei pysty on parasta olla hiljaa ja alkaa opetella.

Jos käytät jokapäiväisessä kielenkäytössäsi moista sanavarastoa niin mitä sanot sitten kun olisi oikea paikka voimasanoille esim. kun olet iskenyt kirveellä polven halki? Siinä kohden on jo pientä aihetta ainakin lieviin ilmaisuihin kuten "heskutti mitä himpskattia menin taas tekemään".

Ota nyt opiksi ja opettele ensin aikuisten sivistyneiden ihmisten kieli, palaa sen jälkeen taas saitille. Asenteestasi päätellen elämän suunnittelun tarvetta esiintyy enemmän sinun puolellasi, voi olla ettei pelkkä virsikirja riitä vaan on hankittava jotain järeämpää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9444
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2970
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2736
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2591
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      2005
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1892
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1856
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1399
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe