mistä lauttayhtiöistä saa eläkeläisalennuksen ja saako sitten vielä karavanalennuksen vai onko vaihtoehtoinen?
lautoista eläkeläis
19
1049
Vastaukset
- matka tarvii olla
ihan ilmainen? Kai te vähäsen olette valmiit maksamaan?
Aina on niin että on vain YKSI alennus voimassa. Minä kuuluun SFC sekä Autoliittoon mutta minä voin vain valita kumman alenuksen saan. Ylensä ihan sama kumman valitsen.
En usko että saa eläkeläis alennus asuntovaunulla!
Tosin voin olla väärässä mutta tuskin.
Hyvä esimerkki on huvipuistot, minä olen eläkkeellä mutta vaimo ei. No vaikka saan eläkeläislipun ei kannattaa ottaa koska perhelippu on halvempi.- suakin riepoo
Kuka ilmaisesta on puhunut?Aina pitää olla ilkeä.Töissä on puhuttu että ei ihme ettei tällekkään alalle nuoret hakeudu kun ihmiset on tullu niin agressiivisiksi ja ilkeiksi!Sinä olet yksi esimerkki.En haluaisi sinua palvella!!!
- Ai ai aiaaa
suakin riepoo kirjoitti:
Kuka ilmaisesta on puhunut?Aina pitää olla ilkeä.Töissä on puhuttu että ei ihme ettei tällekkään alalle nuoret hakeudu kun ihmiset on tullu niin agressiivisiksi ja ilkeiksi!Sinä olet yksi esimerkki.En haluaisi sinua palvella!!!
Älä sinä lässytä vaikka olisikin kuukauden kipeät. Ei ahneutta saa viedä taiteeksi. Kas kun joku ei kysele että Kuka maksaa mun matkat ja viinat?
- keskustelukumppani
Ai ai aiaaa kirjoitti:
Älä sinä lässytä vaikka olisikin kuukauden kipeät. Ei ahneutta saa viedä taiteeksi. Kas kun joku ei kysele että Kuka maksaa mun matkat ja viinat?
onneks ei tarvi nähdä livenä!
- ctunnp hlotna
keskustelukumppani kirjoitti:
onneks ei tarvi nähdä livenä!
Ei mensujen aikaan!
- rahalla ja hevosella pääsee...
Jos on varaa ostaa 50000 euron matkailuauto, ei luulisi olevan tarvetta kysellä eläkeläisalennuksia!
Mutta niinhän se on, varakkaimmat ovat usein myös niitä nuukimpia...;)- oivaltaa
katsos varakkaaksi ei tule suurilla tuloilla vaan pienillä menoilla. Näin se on aina ollut.
vaikka kodittimat ja maattomat koirat haukkuu, niin karavaani kulkee kuitenkin. - matkailu
on niin idioottimaisen halpaa että rahaa voi syytää ja maksaa vaikka yli sen mitä pyydetään!
- Elämän
koulimat, sivistyneet ihmiset lähettelevät toisilleen rohkaisevia ja ystävällisyyttä huokuvia viestejä.
- erehdyit
eivät ole sivistyneitä!Taas yksi esimerkki ettei täällä kannata kysyä mitään.Vastaukset on tätä tasoa : jos on varaa ostaa kalusto niin ..väärä lääkitys,menkat ym.
- puskavaanari
erehdyit kirjoitti:
eivät ole sivistyneitä!Taas yksi esimerkki ettei täällä kannata kysyä mitään.Vastaukset on tätä tasoa : jos on varaa ostaa kalusto niin ..väärä lääkitys,menkat ym.
Sen lisäksi, että täältä saa todella omituisia ja asiaankuulumattomia vastauksia löytyy kuitenkin muutamia asiallisia vastaajia aiheellisiin kysymyksiin. Kyseessä olevista alennuksista en tiedä mitään enkä siksi ole ottanut niihin kantaa. Tietämättömyys ko. asioista ei taida kuitenkaan kaikkia haitata. Noiden vääräleukojen vastaukset ovat valitettavasti kuvailemaasi tasoa.
- eläkeläinenkin
puskavaanari kirjoitti:
Sen lisäksi, että täältä saa todella omituisia ja asiaankuulumattomia vastauksia löytyy kuitenkin muutamia asiallisia vastaajia aiheellisiin kysymyksiin. Kyseessä olevista alennuksista en tiedä mitään enkä siksi ole ottanut niihin kantaa. Tietämättömyys ko. asioista ei taida kuitenkaan kaikkia haitata. Noiden vääräleukojen vastaukset ovat valitettavasti kuvailemaasi tasoa.
kokea itse onnistumisen riemua kun kaivaa alennushinnat laivayhtiöiden sivuilta, sieltä vastausautomaatitkin joutuu hakemaan tälle kyselijälle tiedon.
On ihan toinen kysyä neuvoa tai mielipidettä jonkun itse kokemasta asiasta kuin että se tieto olisi itsekin pientä viitseliäisyyttä käyttäen löydettävissä netistä.
Uusavuttomuus nostaa päätään aina vaan vanhemmissa ikäryhmissä ;) - ei saa vaivata toisia
eläkeläinenkin kirjoitti:
kokea itse onnistumisen riemua kun kaivaa alennushinnat laivayhtiöiden sivuilta, sieltä vastausautomaatitkin joutuu hakemaan tälle kyselijälle tiedon.
On ihan toinen kysyä neuvoa tai mielipidettä jonkun itse kokemasta asiasta kuin että se tieto olisi itsekin pientä viitseliäisyyttä käyttäen löydettävissä netistä.
Uusavuttomuus nostaa päätään aina vaan vanhemmissa ikäryhmissä ;)minäkin olen joskus hölmöyksissäni antanut täällä vinkkejä mutta jokainen kaivakoon tiedot itse ja kokekoon kantapään kautta!
ei saa vaivata toisia kirjoitti:
minäkin olen joskus hölmöyksissäni antanut täällä vinkkejä mutta jokainen kaivakoon tiedot itse ja kokekoon kantapään kautta!
Onhan se asia näinkin mutta tämä tietotekniikan käyttö on osalle iäkkäämpää kansanosaamme aika uusi ja siten myös hankala asia. Jos kaveri on pulassa ainakin minä autan mielelläni asiassa jos osaan eikä siitä suurta vaivaa ole.
Vastaukseksi tietysti, jos haluaa kuitenkin vastata, riittää tietämättömyyden ilmoitus. Itse kohtuullisen uutena eläkeläisenä olen myös kiinnostunut saamistamme alennuksista, en ole kuitenkaan selvittänyt asiaa lauttayhtiöiltä akuutin tarpeen puutteessa.
Varsinkin eläkeläiset ovat se osa yhteiskuntaa jonka pitää käyttää kaikki alennukset ja kinuta vielä lisää, nyt kun kaikkien palkat nousevat tämän kierroksen jälkeen vähintään 10% sopimusaikana niin miten käy eläkkeiden? Niinhän se on, jos et pysty nostamaan tuloja on tingittävä menoissa, vai miten?
Oletko sinä valmis lakkoilemaan eläkkeiden puolesta? Eläkeläisten lakko kun ei taida onnistua. Nythän sinä et olisi valmis edes vähän auttamaan.- Oikeassa
karva.naamari kirjoitti:
Onhan se asia näinkin mutta tämä tietotekniikan käyttö on osalle iäkkäämpää kansanosaamme aika uusi ja siten myös hankala asia. Jos kaveri on pulassa ainakin minä autan mielelläni asiassa jos osaan eikä siitä suurta vaivaa ole.
Vastaukseksi tietysti, jos haluaa kuitenkin vastata, riittää tietämättömyyden ilmoitus. Itse kohtuullisen uutena eläkeläisenä olen myös kiinnostunut saamistamme alennuksista, en ole kuitenkaan selvittänyt asiaa lauttayhtiöiltä akuutin tarpeen puutteessa.
Varsinkin eläkeläiset ovat se osa yhteiskuntaa jonka pitää käyttää kaikki alennukset ja kinuta vielä lisää, nyt kun kaikkien palkat nousevat tämän kierroksen jälkeen vähintään 10% sopimusaikana niin miten käy eläkkeiden? Niinhän se on, jos et pysty nostamaan tuloja on tingittävä menoissa, vai miten?
Oletko sinä valmis lakkoilemaan eläkkeiden puolesta? Eläkeläisten lakko kun ei taida onnistua. Nythän sinä et olisi valmis edes vähän auttamaan.Puhut/kirjoitat taas tyhjentävää tekstiä ja tosiasiaa. eikä kenenkään tarvitse olla kateellinen eläkeläiselle...
- imet sitä kuin
Oikeassa kirjoitti:
Puhut/kirjoitat taas tyhjentävää tekstiä ja tosiasiaa. eikä kenenkään tarvitse olla kateellinen eläkeläiselle...
Onko skitsoa vastata omiin sepustuksiinsa?
- tarkooitat
imet sitä kuin kirjoitti:
nimimerkkiä "oikeassa", voi vakuuttaa etten ole kukaan edellisistä kirjoittajista. Ei siellä edes ole aikaisemmin tuota nimmerkkiä.
imet sitä kuin kirjoitti:
Olen jo moneen kertaan sanonut, ettei minun tarvitse omia kirjoituksiani arvostella edes käyttäen muita nimimerkkejä. Näistä taudeista joilla niin vähin perustein leimaat kanssaihmisiäsi valitsisin sinulle vainoharhaisuuden. Olet ottanut syystä tai toisesta kirjoituksistani nokkiisi, enkä muista sinulle enkä muillekaan sen pahemmin vastanneeni. Vastaukseni ovat mielestäni olleet korkeintaan kommentoimani kirjoituksen hengessä eli niin metsä vastaa jne.....
Jospa sinäkin ryhdistyisit ja ottaisit kunnon nimimerkin ja ryhtyisit kirjoittamaan asiallisia mielipiteitä tuon vänkyröinnin tilalle vai pitääkö joka paikassa olla se "kylähullu" josta ei mitään selvää saa?
- alennukset ovat
kertaluonteisia, eikä niitä voi ketjuttaa peräkkäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001