Miten suhtautuvat vapaamuurarit juutalaisuuteen?
Vapaamuurarit juutalaisuudesta
22
2894
Vastaukset
- rasismia vastaan
joka alunalkaen ei ottanut juutalaisia jäseniä, nyt kai suhtautuminen ok.
Vapaamuurarius on yleisuskonnollinen järjestö. Enemmistö toki lienee kristillisistä kulttuureista, joten leima tulee painotetuksi sitä kautta.
Sittenhän on olemassa myöd puhtaasti juutalainen ja juutalaismielinen vapaamuurarityyppinen järjestö B'nai B'rith (Liiton Pojat):
http://www.bnaibrith.ca/
- tiedän
Vapaamuurarin tulee uskoa korkeampaan voimaan.
Toisissa kulttuureissa se on Jumala, toisissa Allah jne.
Vapaamuurarit on näissä asioissa itseasiassa suvaitsevampia kuin keskiverto tallaaja.- Eivät ole
Kristillinen järjestö,palvelevat lähinnä paholaista,se selviää jäsenelle vasta mitä korkeammalle on päässyt niiden arvo hierarkiassa.Erään hyvän ystäväni tutun piti tehdä muurareista kirja,mutta sen teko loppui siihen kun hänen lapsiensa henkeä uhattiin.
Eivät ole kirjoitti:
Kristillinen järjestö,palvelevat lähinnä paholaista,se selviää jäsenelle vasta mitä korkeammalle on päässyt niiden arvo hierarkiassa.Erään hyvän ystäväni tutun piti tehdä muurareista kirja,mutta sen teko loppui siihen kun hänen lapsiensa henkeä uhattiin.
Vähän on epämääräistä...
- Varmaa tietoa
Eivät ole kirjoitti:
Minun isäni(ei mikään salaisuus) on erittäin korkealla asteella vapaamuurareissa(kuulunut järjestöön noin 40vuotta)
Isäni on hyvin kristillinen. Hän kuuluu kirkkokuoroon, käy raamattupiirissä,miestinpiirissä,alfa kursseilla(mitä lienevätkin).
Hän on antanut meille lapsille kristillisen kasvatuksen, ja yksi sisaruksistani kuuluu vapaakirkkoon.
Itse olen tällainen perus luterilainen, joka uskoo Jeesukseen vapahtajana, mutta en ole aktiivinen kirkossa kävijä.
Isäni viettää siis oman seurakuntansa kirkossa aikaa arviolta 4-5 päivää viikossa sunnuntai Jumalanpalvelukset.
Että näin vaan tiedoksi sille tutun tutun kaverillesi.
Meillä kyllä olisi kotona pienenä saanut korvillensa, jos olisi kiroillut, tai puhunut että tuo saatana on hyvä heppu:) - nokkava
Eivät ole kirjoitti:
No miksi se meinasi tehdä kirjan niistä,
kun järjestö on miljoona kertaa sanonut
että älkää urkkiko meidän asioita!! Vähän
jotain yksityisyyttä sentään! - Nimimerkki
Varmaa tietoa kirjoitti:
Minun isäni(ei mikään salaisuus) on erittäin korkealla asteella vapaamuurareissa(kuulunut järjestöön noin 40vuotta)
Isäni on hyvin kristillinen. Hän kuuluu kirkkokuoroon, käy raamattupiirissä,miestinpiirissä,alfa kursseilla(mitä lienevätkin).
Hän on antanut meille lapsille kristillisen kasvatuksen, ja yksi sisaruksistani kuuluu vapaakirkkoon.
Itse olen tällainen perus luterilainen, joka uskoo Jeesukseen vapahtajana, mutta en ole aktiivinen kirkossa kävijä.
Isäni viettää siis oman seurakuntansa kirkossa aikaa arviolta 4-5 päivää viikossa sunnuntai Jumalanpalvelukset.
Meillä kyllä olisi kotona pienenä saanut korvillensa, jos olisi kiroillut, tai puhunut että tuo saatana on hyvä heppu:)"Lue tuolta
varmaa tietoa 12.12.2007 klo 23.37
Juutalaisuuden puolelta kirjoitukseni. En jaksa toistaa."
Mikäli isänne on teille samantiedon kertonut, mitä on ikinä kuullutkin, on kyseessä tiedon vapauttaminen, niin kuin tiedon kuuluisikin olla.
Mikäli isänne on teiltä saman tiedon salannut, mitä on ikinä kuullutkin, on kyseessä itsensä valjastaminen, tiedolla kahlitseminen, itsestään martyyrin tekeminen lapsiensa tietämättä ja lapset elävät vieläkin tietämättöminä keiden seurassa todella elävät, lapsilta on viety tulkinnan ja päätöksen teko mahdollisuus, uskottelun lisäksi. - Nimimerkki
Nimimerkki kirjoitti:
"Lue tuolta
varmaa tietoa 12.12.2007 klo 23.37
Juutalaisuuden puolelta kirjoitukseni. En jaksa toistaa."
Mikäli isänne on teille samantiedon kertonut, mitä on ikinä kuullutkin, on kyseessä tiedon vapauttaminen, niin kuin tiedon kuuluisikin olla.
Mikäli isänne on teiltä saman tiedon salannut, mitä on ikinä kuullutkin, on kyseessä itsensä valjastaminen, tiedolla kahlitseminen, itsestään martyyrin tekeminen lapsiensa tietämättä ja lapset elävät vieläkin tietämättöminä keiden seurassa todella elävät, lapsilta on viety tulkinnan ja päätöksen teko mahdollisuus, uskottelun lisäksi.Et ehkä ole huomannut, mutta nytkin puollustit isääsi vai puollustitko isäsi kautta vapaamuurariutta huomaamattasi.
Vapaamuurarius ohjataan paljon pimeämmältä puolelta, kuin vapaamuurarit edes vuosikymmenien jäsenyyden jälkeen ovat tulkitsemaan. Mikäli isäsi koettaisi erota vapaamuurareista, voisi olla mahdotonta ja isäsi mahdollisesti tekeytyisi kiintyneensä vapaamuurariuteen, haluttomana erota, koska "on niin lähellä sydäntään", johon ei edes perheen jäsenten ehdotukset tehoaisi.
Vapaamuuraius on lähtöisin vuosituhansien takaa, vapaamuurareidenkin johtajat edelleen samoja, demonitasojen kautta vaikuttavia ja manipuloivia. Ehkä olette suuremmassa vaarassa, kuin ymmärrätte, mutta ette isänne tietämättömyyden vuoksi, vaan mahdollisen tiedostetun teon vuoksi. - varmaa tietoa
Nimimerkki kirjoitti:
Et ehkä ole huomannut, mutta nytkin puollustit isääsi vai puollustitko isäsi kautta vapaamuurariutta huomaamattasi.
Vapaamuurarius ohjataan paljon pimeämmältä puolelta, kuin vapaamuurarit edes vuosikymmenien jäsenyyden jälkeen ovat tulkitsemaan. Mikäli isäsi koettaisi erota vapaamuurareista, voisi olla mahdotonta ja isäsi mahdollisesti tekeytyisi kiintyneensä vapaamuurariuteen, haluttomana erota, koska "on niin lähellä sydäntään", johon ei edes perheen jäsenten ehdotukset tehoaisi.
Vapaamuuraius on lähtöisin vuosituhansien takaa, vapaamuurareidenkin johtajat edelleen samoja, demonitasojen kautta vaikuttavia ja manipuloivia. Ehkä olette suuremmassa vaarassa, kuin ymmärrätte, mutta ette isänne tietämättömyyden vuoksi, vaan mahdollisen tiedostetun teon vuoksi.Sinä ihan terve?
Luitko mitä kirjoitin?
Sinä et tunne vapaamuurariutta, enkä toki minäkään.
Seuraavan tiedän vappaamuurarista(isäni).
Erittäin kristillinen ihminen, joka on antanut äitini kanssa meille lapsille kristillisen kasvatuksen.
Kukaan meistä sisarukssistaa ei kuulu itse vapaamuurareihin, ja sellaista isä ei ole edes koskaan ehdottanut.
Sinun mielestäsi isäni on siis saatana, joka on pyhittänyt koko elämänsä vapaaehtois työhön seurakunnassa, vähempiosaisten auttamiseen yms.
Tämän kaiken hän on mielestäsi tehnyt siksi, että on saatanan palvoja????
Eikö ihmisen teot ratkaise mitään? Sinä varmaan koet olevasi parempi ihminen, kuin isäni tuomitessasi häntä tuntematta koko ihmistä.
Lisäisin vielä, että isäni aina kehoittaa minua käymään useammin kirkossa, mutta niinkuin sanoin olen tällainen satunnaine kirkossa kävijä. Nimimerkki kirjoitti:
Et ehkä ole huomannut, mutta nytkin puollustit isääsi vai puollustitko isäsi kautta vapaamuurariutta huomaamattasi.
Vapaamuuraius on lähtöisin vuosituhansien takaa, vapaamuurareidenkin johtajat edelleen samoja, demonitasojen kautta vaikuttavia ja manipuloivia. Ehkä olette suuremmassa vaarassa, kuin ymmärrätte, mutta ette isänne tietämättömyyden vuoksi, vaan mahdollisen tiedostetun teon vuoksi."Mikäli isäsi koettaisi erota vapaamuurareista, voisi olla mahdotonta"
Otetaas taas maan pinnalle. Olen nähnyt heidän vuosikertomuksiaan ja muita aikakausjulkaisuja. Rahoja käsitellään kuten missä tahansa yhdistyksessä ja listalta löytyy sekä liittyneet, kuolleet, eronneet ja erotetut. Erota saa vapaasti kuten lakikin sallii ja erottamiseen ei tarvita sen kummempaa kuin että jätät vaikkapa jäsenmaksusi maksamatta.
:0D- Nimimerkki
KTS kirjoitti:
"Mikäli isäsi koettaisi erota vapaamuurareista, voisi olla mahdotonta"
Otetaas taas maan pinnalle. Olen nähnyt heidän vuosikertomuksiaan ja muita aikakausjulkaisuja. Rahoja käsitellään kuten missä tahansa yhdistyksessä ja listalta löytyy sekä liittyneet, kuolleet, eronneet ja erotetut. Erota saa vapaasti kuten lakikin sallii ja erottamiseen ei tarvita sen kummempaa kuin että jätät vaikkapa jäsenmaksusi maksamatta.
:0DOnko siis isäsi eronnut, että voisit sanoa isäsi eronneen.
"Siionin "Viisaiden" Pöytäkirjat ovat juutalaisille vapaamuurareille osoitettu luentokokoelma."
"11. Politiikalla ei ole mitään tekemistä moraalin kanssa. Hallitsija, joka pitää siveyssääntöjä ohjeenaan, ei voi olla varma valtaistuimestaan. Sen, joka haluaa hallita, on turvauduttava viekkauteen ja teeskentelyyn. Kansan jalot ominaisuudet - suoruus ja rehellisyys - eivät sovellu politiikkaan, sillä ne syöksevät hallitsijat valtaistuimelta varmemmin kuin voimakkainkaan vihollinen." - Nimimerkki
varmaa tietoa kirjoitti:
Sinä ihan terve?
Luitko mitä kirjoitin?
Sinä et tunne vapaamuurariutta, enkä toki minäkään.
Seuraavan tiedän vappaamuurarista(isäni).
Erittäin kristillinen ihminen, joka on antanut äitini kanssa meille lapsille kristillisen kasvatuksen.
Kukaan meistä sisarukssistaa ei kuulu itse vapaamuurareihin, ja sellaista isä ei ole edes koskaan ehdottanut.
Sinun mielestäsi isäni on siis saatana, joka on pyhittänyt koko elämänsä vapaaehtois työhön seurakunnassa, vähempiosaisten auttamiseen yms.
Tämän kaiken hän on mielestäsi tehnyt siksi, että on saatanan palvoja????
Eikö ihmisen teot ratkaise mitään? Sinä varmaan koet olevasi parempi ihminen, kuin isäni tuomitessasi häntä tuntematta koko ihmistä.
Lisäisin vielä, että isäni aina kehoittaa minua käymään useammin kirkossa, mutta niinkuin sanoin olen tällainen satunnaine kirkossa kävijä.Olen tavannut vapaamuurareita ja illuminaatteja muuten, kuin perheenjäseninä, vatikaanissa asti, jossa osa oli suomalaisia.
Kristillisyys on vatikaanin ylläpitämää toisten kijoittamaa ja vaikuttamaa tekstiä, kuin jeesuksen.
me näimme jeesuksen, olemme silti vielä täällä ja odottelemme edelleen jeesusta, toisten kirjoittaman tekstin pojalta. tekaistu uhri kansalle (mikäli on nopeutetun kristuopin saanut, tietää, että samat asiat ovat järjestettyjä asioita, samalla tavalla, kuin jeesukselle, joka tietämättömästä tahallisesti luotiin halutun kaltaiseksi, että historiaa kyettäisiin kirjoittamaan ja valmista osoittamaan ihmisten manipuloinniksi.)
Babylon "arvioitu olleen maailman suurin kaupunki vuosina n. 1770–1670 EAA. ja n. 612–320 EAA.", eli 2000 vuotta ennen ajanlaskun alkua, on hulvatonta väittää, ettei jo tuohon aikaa muka osattu kehitellä ihmismielen manipulaatiota, joka aiheutettaisiin 2000 vuotta myöhemmin ja kestäisi 2000 vuotta pakottamalla ja alistamalla ihmiset tuolle opille, kuten kirkko teki. Jeesuksen toinen tuleminen on ollut aina avoin samasta syystä. Babyloniasta myös juuret vapaamuurariuteen.
Vielä tänäkin päivänä vatikaani pyrkii luomaan jeesuksen keinotekoitsesti, olen ollut näkemässä PAIKANPÄÄLLÄ kyseistä tapahtumaa ja todennut että keskuudessamme on ihmisiä, joilla on tarve luoda itselleen keinotekoinen Jeesus. Tuo ryhmä on rodullisesti jalostettua, telepaattisia, ohjelmoituja, johdettuja luciverialaisten liitolla, joka ihmsen ympärillä ihmisen huomaamatta, pitävät ihmistä olemattomana ja mitä olen huomannu valtaa alaa tietämättömien ihmisten joukosta, asuinsijojen valtaamisella, sekä avioitumalla tietämättömien ihmisten kanssa, tuosta syystä ei myöskään puhu babylonialaisista, egyptiläisistä uskonnoistaan, joka samalla toimii ohjelmointinaan, vaikka vaikuttaisi normaalilta.
Kukaan, joka kasvaa robotisoituneen (loppuun palaneen) vanhemman kasvattamana, ei kykene erottamaan vanhemmistaan, keitä todellisuudessa ovat, kun on jo ainut kasvatus, minkä saanut. Kasvatus pitää ensin purkaa, että on edes näkemään.
En tuomitse, kuin uskonnot, joihin olen törmännyt ja todennut kokemukseni kautta.
Uskonnossa joita pitää tuputtaa, tai jotka saavat käyttäymään ihmiset, kuin hullut, tai ihmisen tahtomatta tarraa kiinni ovat sanomattakin virheellisiä, kirjoitettua manipulaatiota. Lisäksi mikäli itse pitää kirjoittaa uskomusten vaikutuksesta on jo ollut saatanallisen vaikutuksen alla, koska kirjoitettu teksti (sanallisuus, nallisuus, saatanallisuus) on tuota itteensä, eli tulkinnallinen ja tulkinnallisuus antaa vallan ohjelmoida (yhteiskunta, valtio, koulut, uskonnot), jolloin on jo ohjelmoitu huomaamattaan.
Tunnen läpikotaisin vapaamuurareiden symboliikan kokemukseni kautta. Mikäli vapaamuurari matkustelee ulkomailla, tai viipyy ulkomailla, voin sanoa omaisille, että matkat eivät normaaleja, ollen joko lähetystyötä, tai vapaaehtoistyötä, tai ammattinsa vuoksi matkaamista. Vapaamuurarit ovat tavallisesti hyväntekijöitä, lahjoitukset, vanhainkodit, koulut, akateeminen koulutus, merkkien jättäminen uudelleensyntymiselleen, että muistaisivat seuraavalla kertaa keitä ovat. Mahdollisesti kristillinen kasvatus, koska sopii paremmin toisille ja helppo kulissi, ei vapaamuurareita uskonnot häiritse, kun tietävät jo mitä uskonnot ovat ja toiminna tukijakin sama, kuin kirkon tukija, vatikaani.
Mikäli yhteisön palvomisen tunnistat saatanallisuudeksi, olet lähellä. Hyväntekeväisyys, vanhainkodit, vapaaehtoistyö, miten muuten kykenisivät elämään, tai edes pysymään paikallaan, tulisivat hulluksi istuessaan paikallan, vaikka teennäisesti vaikuttavat rauhallisilta tiukoilta käytöstavoiltaan, vaikka muuten vaikuttavat tiukoilta, jopa militaristisen tiukoilta (joka osaltaan ohjelmoitumisen tuomaa jäykkyyttä).
Toki eivät kaikki vapaamuurarit tiedä keitä järjestöä johtaa ja petaavat itselleen mahdollisimman paljolla hyväntekeväisyydellä, koska on uudelleen inkarnoituvien tapa, valmistella seuraavaa elämäänsä, tekevät kuitenkin väärin peittäessään olemassaolonsa todellisin syin, eli salaamalla tietämänsä. Ei auta heitä, eikä aiheuta ympärilleen, kuin harhaa ja epätietoisuutta, lisäksi ohjaavat ihmisten kulkusuuntaa tavallaan elää, eli vaikuttavat salaamalla itsensä.
Mikäli isä pojalleen valehtelee, vapaamuurariudesta kysyttäessä, mitä isä tekee.
Mikäli isä pojalleen ei kerro, kuka on, mitä isä tekee.
Mikäli isä pojalleen, mitä isä tekee.
Pojastaan isänsä.
Tietääkö poika isänsä. - Nimimerkki
Nimimerkki kirjoitti:
Olen tavannut vapaamuurareita ja illuminaatteja muuten, kuin perheenjäseninä, vatikaanissa asti, jossa osa oli suomalaisia.
Kristillisyys on vatikaanin ylläpitämää toisten kijoittamaa ja vaikuttamaa tekstiä, kuin jeesuksen.
me näimme jeesuksen, olemme silti vielä täällä ja odottelemme edelleen jeesusta, toisten kirjoittaman tekstin pojalta. tekaistu uhri kansalle (mikäli on nopeutetun kristuopin saanut, tietää, että samat asiat ovat järjestettyjä asioita, samalla tavalla, kuin jeesukselle, joka tietämättömästä tahallisesti luotiin halutun kaltaiseksi, että historiaa kyettäisiin kirjoittamaan ja valmista osoittamaan ihmisten manipuloinniksi.)
Babylon "arvioitu olleen maailman suurin kaupunki vuosina n. 1770–1670 EAA. ja n. 612–320 EAA.", eli 2000 vuotta ennen ajanlaskun alkua, on hulvatonta väittää, ettei jo tuohon aikaa muka osattu kehitellä ihmismielen manipulaatiota, joka aiheutettaisiin 2000 vuotta myöhemmin ja kestäisi 2000 vuotta pakottamalla ja alistamalla ihmiset tuolle opille, kuten kirkko teki. Jeesuksen toinen tuleminen on ollut aina avoin samasta syystä. Babyloniasta myös juuret vapaamuurariuteen.
Vielä tänäkin päivänä vatikaani pyrkii luomaan jeesuksen keinotekoitsesti, olen ollut näkemässä PAIKANPÄÄLLÄ kyseistä tapahtumaa ja todennut että keskuudessamme on ihmisiä, joilla on tarve luoda itselleen keinotekoinen Jeesus. Tuo ryhmä on rodullisesti jalostettua, telepaattisia, ohjelmoituja, johdettuja luciverialaisten liitolla, joka ihmsen ympärillä ihmisen huomaamatta, pitävät ihmistä olemattomana ja mitä olen huomannu valtaa alaa tietämättömien ihmisten joukosta, asuinsijojen valtaamisella, sekä avioitumalla tietämättömien ihmisten kanssa, tuosta syystä ei myöskään puhu babylonialaisista, egyptiläisistä uskonnoistaan, joka samalla toimii ohjelmointinaan, vaikka vaikuttaisi normaalilta.
Kukaan, joka kasvaa robotisoituneen (loppuun palaneen) vanhemman kasvattamana, ei kykene erottamaan vanhemmistaan, keitä todellisuudessa ovat, kun on jo ainut kasvatus, minkä saanut. Kasvatus pitää ensin purkaa, että on edes näkemään.
En tuomitse, kuin uskonnot, joihin olen törmännyt ja todennut kokemukseni kautta.
Uskonnossa joita pitää tuputtaa, tai jotka saavat käyttäymään ihmiset, kuin hullut, tai ihmisen tahtomatta tarraa kiinni ovat sanomattakin virheellisiä, kirjoitettua manipulaatiota. Lisäksi mikäli itse pitää kirjoittaa uskomusten vaikutuksesta on jo ollut saatanallisen vaikutuksen alla, koska kirjoitettu teksti (sanallisuus, nallisuus, saatanallisuus) on tuota itteensä, eli tulkinnallinen ja tulkinnallisuus antaa vallan ohjelmoida (yhteiskunta, valtio, koulut, uskonnot), jolloin on jo ohjelmoitu huomaamattaan.
Tunnen läpikotaisin vapaamuurareiden symboliikan kokemukseni kautta. Mikäli vapaamuurari matkustelee ulkomailla, tai viipyy ulkomailla, voin sanoa omaisille, että matkat eivät normaaleja, ollen joko lähetystyötä, tai vapaaehtoistyötä, tai ammattinsa vuoksi matkaamista. Vapaamuurarit ovat tavallisesti hyväntekijöitä, lahjoitukset, vanhainkodit, koulut, akateeminen koulutus, merkkien jättäminen uudelleensyntymiselleen, että muistaisivat seuraavalla kertaa keitä ovat. Mahdollisesti kristillinen kasvatus, koska sopii paremmin toisille ja helppo kulissi, ei vapaamuurareita uskonnot häiritse, kun tietävät jo mitä uskonnot ovat ja toiminna tukijakin sama, kuin kirkon tukija, vatikaani.
Mikäli yhteisön palvomisen tunnistat saatanallisuudeksi, olet lähellä. Hyväntekeväisyys, vanhainkodit, vapaaehtoistyö, miten muuten kykenisivät elämään, tai edes pysymään paikallaan, tulisivat hulluksi istuessaan paikallan, vaikka teennäisesti vaikuttavat rauhallisilta tiukoilta käytöstavoiltaan, vaikka muuten vaikuttavat tiukoilta, jopa militaristisen tiukoilta (joka osaltaan ohjelmoitumisen tuomaa jäykkyyttä).
Toki eivät kaikki vapaamuurarit tiedä keitä järjestöä johtaa ja petaavat itselleen mahdollisimman paljolla hyväntekeväisyydellä, koska on uudelleen inkarnoituvien tapa, valmistella seuraavaa elämäänsä, tekevät kuitenkin väärin peittäessään olemassaolonsa todellisin syin, eli salaamalla tietämänsä. Ei auta heitä, eikä aiheuta ympärilleen, kuin harhaa ja epätietoisuutta, lisäksi ohjaavat ihmisten kulkusuuntaa tavallaan elää, eli vaikuttavat salaamalla itsensä.
Mikäli isä pojalleen valehtelee, vapaamuurariudesta kysyttäessä, mitä isä tekee.
Mikäli isä pojalleen ei kerro, kuka on, mitä isä tekee.
Mikäli isä pojalleen, mitä isä tekee.
Pojastaan isänsä.
Tietääkö poika isänsä.vatikaani ristilippujen takana, kaksi avainta.
http://p1.foorumi.info/ulottuvuus5/viewtopic.php?t=13 Nimimerkki kirjoitti:
Onko siis isäsi eronnut, että voisit sanoa isäsi eronneen.
"Siionin "Viisaiden" Pöytäkirjat ovat juutalaisille vapaamuurareille osoitettu luentokokoelma."
"11. Politiikalla ei ole mitään tekemistä moraalin kanssa. Hallitsija, joka pitää siveyssääntöjä ohjeenaan, ei voi olla varma valtaistuimestaan. Sen, joka haluaa hallita, on turvauduttava viekkauteen ja teeskentelyyn. Kansan jalot ominaisuudet - suoruus ja rehellisyys - eivät sovellu politiikkaan, sillä ne syöksevät hallitsijat valtaistuimelta varmemmin kuin voimakkainkaan vihollinen."Ei minun isäni ole vapaamuurari. En ole tuo toinen nimimerkki mutta olen tutustunut heidän käytäntöihinsä sen verran, että tiedän potkujen seuraavan maksamatta jääneistä jäsenmaksuista kuten mistä tahansa muustakin kerhosta tai ammattiliitosta.
- Nimimerkki
KTS kirjoitti:
Ei minun isäni ole vapaamuurari. En ole tuo toinen nimimerkki mutta olen tutustunut heidän käytäntöihinsä sen verran, että tiedän potkujen seuraavan maksamatta jääneistä jäsenmaksuista kuten mistä tahansa muustakin kerhosta tai ammattiliitosta.
Liittymismaksut, jäsenmaksut, kannatusmaksut, kaikkien edellisten maksamattajättämisestä kannattajat potkitaan ulos, kuten baarista maksamattomat asiakkaan.
Vapaamuurarit sanovat rappaavansa laastia ilmaiseksi. Koko vapaamuurari nimitys on kulissi, ennen oli hatut, vapaaherrat ja koko käsite kätkee alleen listan uskomuksellisia olemattomia käsitteitä.
"Mutta esim tamperelaisilla vapaamuurareilla on oma ravintola, oma klubi jne ja rahasta ei todellakaan oo puutetta, siitä pitää huolen jo korkeat jäsenmaksut."
"Skottilainen riiti: kokemuksen, opiskelun ja rituaalien kautta ja noustaan asteelta toiselle. Suomessa riitti on kristillinen ja käyttää nimeä Muinainen ja Oikeutettu Riitti.
* Täydellistämisloosi:
o 4. Salainen mestari
o 5. Täydellinen mestari
o 6. Luotettava sihteeri
o 7. Esimies ja tuomari
o 8. Rakennusten ylivalvoja
o 9. Yhdeksän valitsema
o 10. Viidentoista valitsema
o 11. Ylevä Valittu
o 12. Suuri Mestariarkkitehti
o 13. Enokin Royal Arch
o 14. Täydellinen Suur-Valittu ja Ylevä Mestari
* Jerusalemin Prinssien Neuvosto:
o 15. Miekan eli Idän ritari
o 16. Jerusalemin prinssi
* Idän ja Lännen Ritarien loosi:
o 17. Idän ja Lännen ritari
* Rose Croix Chapter:
o 18. Pelikaanin ja Kotkan Ritari, Rose Croix prinssi
* Kadoshin neuvosto:
o 19. Suur-Ylipappi
o 20. Symbolisen Loosin mestari
o 21. Nooan eli Preussilainen ritari
o 22. Kuninkaallisen kirveen ritari
o 23. Tabernaakkelin päällikkö
o 24. Tabernaakkelin ruhtinas
o 25. Vaskikäärmeen ritari
o 26. Armon ruhtinas
o 27. Temppelin komentajaritari
o 28. Auringon ritari
o 29. Pyhän Andreaksen ritari
o 30. Valittu suurritari Kadosh
* Konsistori:
o 31. Suur-Tarkastaja Tutkija-Komentaja
o 32. Kuninkaallisen Salaisuuden Ylevä Prinssi
* Korkein Neuvosto:
o 33. Suur-Päätarkastaja
"
"Skottilainen riitti on vapaamuurareiden Yorkin riitin kanssa rinnakkainen järjestelmä."
"Yorkin riittiin kuuluvat Yhdysvalloissa kolmen ensimmäisen ns. sinisen asteen lisäksi seuraavat asteet, joista ei käytetä järjestysnumeroita:
* Kapitteliasteet
o Merkkimestarimuurari
o Past Master
o Most Excellent Master
o Royal Arch -muurari
* Kryptiset asteet
o Royal Master
o Select Master
o Super Excellent Master
* Ritariasteet
o Maltan ritarit
o Temppeliritarit
o Konstantinuksen Punainen Risti" - Nimimerkki
Nimimerkki kirjoitti:
vatikaani ristilippujen takana, kaksi avainta.
http://p1.foorumi.info/ulottuvuus5/viewtopic.php?t=13Vapaamuurarit soluttautuneet kristillisyyden kautta.
http://p1.foorumi.info/ulottuvuus1/viewtopic.php?p=16 - lopullinen tuomari
Varmaa tietoa kirjoitti:
Meillä kyllä olisi kotona pienenä saanut korvillensa, jos olisi kiroillut, tai puhunut että tuo saatana on hyvä heppu:)"inun isäni(ei mikään salaisuus) on erittäin korkealla asteella vapaamuurareissa(kuulunut järjestöön noin 40vuotta)"
Siis mikä ei ole salaisuus? ANNAPA SITTEN SEN NIMI?!? vapaamulkkupellet....
- Nimimerkki
Vapaamuurarit näyttäisivät olevan juutalaisia.
Babylonialaiset (entisiä vapaamuurareita) -> Seemiläinen kansa -> Juutalaiset.
"Juutalaiset ovat ympäri maapalloa levittäytynyt alun perin seemiläinen kansa."
"Seemiläiset ovat Lähi-idän arabien, heprealaisten, Etiopian amharien, Eritrean tigrinjan ja syyrialaisten sukuisia kansoja, joihin kuuluvat myös muinaiset akkadilaiset, assyrialaiset ja babylonialaiset."
"The Legend of The Craft
A basic description of the Masonic legend."
"When we examine the Legend of the Craft, it will be found to trace the growth of Freemasonry through its several stages of progress from Babylon and Assyria to Egypt, from Egypt to Judea, from Judea to France, and from France to England."
"King Solomon's Temple and the Assyrians"
"Shalmânu is the Assyrian equivalent of Suleiman and thus Solomon."
Täytyy muistaa, että koko historiallinen uskonnollisuskomuksellellinen (uskomukset joista jäljellä uskonnot, uskonnot jo elettyä tyhjää, jälkiensä jättämistä jälkeensä muistaakseen, valmista potaskaa) tausta koskee, yksilöä itseään ei yhteisöään tai yhteisön kautta, mikäli lähtee matkalle ei ole veljiä, ei ole yhteisöä, eikä salattua.
"When yet another large Syrian army arrived in Judea, Judas's men finally lost heart."
milano, italy. (selvennys vapaamuurarien auringonuhripalvontaan (judas priest))
http://p1.foorumi.info/ulottuvuus1/viewtopic.php?t=3
toisten sota. (selvennys vapaamuurarien juudasmaisuuteen)
http://p1.foorumi.info/ulottuvuus1/viewtopic.php?t=5- Nimimerkki
Lisäksi, että samaa asiaa tarkoittaa useampi sana useamman kautta, niin kaikki sekoitusta keskenään. Turhaa paskan jauhamista jonkin rodun tai kansan ylistäminen, tai alistaminen, kun korkaan ei ole ollut kyse roduista, vaan aina yksilöistä. On yhteisöllisyyden alentumisesta johtuvaa, että tuntee kuuluvansa johonkin yhteisöllisyyden kautta, syystä.
Mikäli yhteisö asettuu vastaan, jätä yhteisö, sillä taistelusi yhteisössäkin on taistelua yhteisön puolesta.
"Solomon also appears in the Qur'an, transliterated in English variously as Sulayman, Suleiman, Sulaimaan, all essentially meaning "peace"."
JOKA KOHDASSA LIITTOUMA (EI YHTÄÄN MINKÄÄN TAKIA).
"Kings of Judah, Ahaz sent the Temple treasures along with his own to the Assyrian monarch Tiglath-Pileser III to secure his aid in an ALLIANCE against Israel and Syria."
"The Rescue of Jerusalem: The ALLIANCE Between Hebrews and Africans in 701 B.C."
"Sennacherib marched on Jerusalem with a large army. When the Assyrian force arrived, its field commander brought a message from Sennacherib himself."
"Assyrian records of these events quote King Sennacherib of Assyria boasting of his devastating invasion of Judah: "Forty-six of (Hezekiah's)strong walled towns and innumerable smaller villages." - Nimimerkki
Nimimerkki kirjoitti:
Lisäksi, että samaa asiaa tarkoittaa useampi sana useamman kautta, niin kaikki sekoitusta keskenään. Turhaa paskan jauhamista jonkin rodun tai kansan ylistäminen, tai alistaminen, kun korkaan ei ole ollut kyse roduista, vaan aina yksilöistä. On yhteisöllisyyden alentumisesta johtuvaa, että tuntee kuuluvansa johonkin yhteisöllisyyden kautta, syystä.
Mikäli yhteisö asettuu vastaan, jätä yhteisö, sillä taistelusi yhteisössäkin on taistelua yhteisön puolesta.
"Solomon also appears in the Qur'an, transliterated in English variously as Sulayman, Suleiman, Sulaimaan, all essentially meaning "peace"."
JOKA KOHDASSA LIITTOUMA (EI YHTÄÄN MINKÄÄN TAKIA).
"Kings of Judah, Ahaz sent the Temple treasures along with his own to the Assyrian monarch Tiglath-Pileser III to secure his aid in an ALLIANCE against Israel and Syria."
"The Rescue of Jerusalem: The ALLIANCE Between Hebrews and Africans in 701 B.C."
"Sennacherib marched on Jerusalem with a large army. When the Assyrian force arrived, its field commander brought a message from Sennacherib himself."
"Assyrian records of these events quote King Sennacherib of Assyria boasting of his devastating invasion of Judah: "Forty-six of (Hezekiah's)strong walled towns and innumerable smaller villages."VÄÄRIÄ.
Joukossa tyhmyys tiivistyy. Kansan tyhmyys tiivistyy vallassa, vallan takana, (kansa ei ole vallan takana, vaikka kansalta kysyttäisiin, koska kansaa kehoitetaan valitsemaan valehtelevista vaihtoehtoehdoista, joka pakottamista kun ottaa huomioon, että poliitikoilla on lupa (mielestään) valehdella ja vapaamuurareilla on velvollisuus (mielestään) valehdella, tavoittelussa, salaamalla,(siionin pöytäkijat: houkutella (eli kavaltaa)) tavoittelussa julkaisemattomansa tiedon kautta.
Vapaus on julkaiseminen tiedon vapauttaminen, ei tietoa keinoksi, kyvyksi, ominaisuudeksi, syyksi käyttäminen, vaan tavoittelematon julkaisu. Tieto syystä vanhentunut jo.
POLIITIKKOJEN LUPA VALEHDELLA (ei tuloksella väliä ja tuki säilyy, pari vaalilupausta sinne, tai tänne, paskanmarjat).
"Maiden poliittiset johtajat ovat allekirjoittaneet sopimuksia, jotka ovat voimassa riippumatta siitä, mikä on ollut vaalien tulos."
VATIKAANI ON SALAINEN JÄRJESTÖ EUROPPASSA (olen käynyt tiedän sanoa, mitä vatikaani puuhaa.)
"Yhdysvaltojen hallituksen monet perustajat eivät olleet ainoastaan vapaamuurareita, vaan he saivat apua salaiselta ja korkealta järjestöltä Euroopassa, joka auttoi heitä perustamaan tämän maan erityistä tarkoitusta varten, jonka tietävät vain muutamat asialle vihityt."
SIIONIN PÖYTÄKIRJAT (vapaamuurarit, jo valmiiksi pettäjiä, tai pettäviä (koettelevat itseään tiedolla).
"6. Poliittinen vapaus on aate, mutta ei tosiasia. Tätä aatetta täytyy osata soveltaa silloin, kun on JONKILAISEN SYÖTIN AVULLA HOUKUTELTAVA kansanjoukkoja omaan PUOLUEESEEN, jos tämä on päättänyt kukistaa vallassa olevan puolueen. Tämä tehtävä HELPOTTUU, JOS vapauden aate eli ns. vapaamielisyys TARTTUU VASTUSTAJAANKIN, joka tämän aatteen nimissä luopuu osasta valtaansa."
Tiedän nuo vihittyjen salaisuudet vihkimättömänä, myös mutta kuinka pitkään kun ei oikein kiinnosta ja olen jo kaiken tietämäni suunnilleen kirjoittanut luettavaksi.
Aivopestyt mieleohjauksella talvallisesti luopuu osasta valtaansa ja ovat melkoisen vapaamielisiä, toisaalta unohtaen tappaneensakin, tai uhkailleensa. - ajan kello
Nimimerkki kirjoitti:
VÄÄRIÄ.
Joukossa tyhmyys tiivistyy. Kansan tyhmyys tiivistyy vallassa, vallan takana, (kansa ei ole vallan takana, vaikka kansalta kysyttäisiin, koska kansaa kehoitetaan valitsemaan valehtelevista vaihtoehtoehdoista, joka pakottamista kun ottaa huomioon, että poliitikoilla on lupa (mielestään) valehdella ja vapaamuurareilla on velvollisuus (mielestään) valehdella, tavoittelussa, salaamalla,(siionin pöytäkijat: houkutella (eli kavaltaa)) tavoittelussa julkaisemattomansa tiedon kautta.
Vapaus on julkaiseminen tiedon vapauttaminen, ei tietoa keinoksi, kyvyksi, ominaisuudeksi, syyksi käyttäminen, vaan tavoittelematon julkaisu. Tieto syystä vanhentunut jo.
POLIITIKKOJEN LUPA VALEHDELLA (ei tuloksella väliä ja tuki säilyy, pari vaalilupausta sinne, tai tänne, paskanmarjat).
"Maiden poliittiset johtajat ovat allekirjoittaneet sopimuksia, jotka ovat voimassa riippumatta siitä, mikä on ollut vaalien tulos."
VATIKAANI ON SALAINEN JÄRJESTÖ EUROPPASSA (olen käynyt tiedän sanoa, mitä vatikaani puuhaa.)
"Yhdysvaltojen hallituksen monet perustajat eivät olleet ainoastaan vapaamuurareita, vaan he saivat apua salaiselta ja korkealta järjestöltä Euroopassa, joka auttoi heitä perustamaan tämän maan erityistä tarkoitusta varten, jonka tietävät vain muutamat asialle vihityt."
SIIONIN PÖYTÄKIRJAT (vapaamuurarit, jo valmiiksi pettäjiä, tai pettäviä (koettelevat itseään tiedolla).
"6. Poliittinen vapaus on aate, mutta ei tosiasia. Tätä aatetta täytyy osata soveltaa silloin, kun on JONKILAISEN SYÖTIN AVULLA HOUKUTELTAVA kansanjoukkoja omaan PUOLUEESEEN, jos tämä on päättänyt kukistaa vallassa olevan puolueen. Tämä tehtävä HELPOTTUU, JOS vapauden aate eli ns. vapaamielisyys TARTTUU VASTUSTAJAANKIN, joka tämän aatteen nimissä luopuu osasta valtaansa."
Tiedän nuo vihittyjen salaisuudet vihkimättömänä, myös mutta kuinka pitkään kun ei oikein kiinnosta ja olen jo kaiken tietämäni suunnilleen kirjoittanut luettavaksi.
Aivopestyt mieleohjauksella talvallisesti luopuu osasta valtaansa ja ovat melkoisen vapaamielisiä, toisaalta unohtaen tappaneensakin, tai uhkailleensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422682Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423382397- 352094
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471766- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251559- 431429
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361146