Miksikähän kirkon tyypit menevät antamaan avustuksiaan juuri yhteiskunnan heikompiosasiten rientoihin?
Tietenkin siksi, että heikommat ovat helpoimmin käännytettävissä!
Eikös avustustyötä voisi tehdä ilman tietyn uskonnon käännytystyötä? On todella epäasiallista ja tekopyhää vilpittömällä ilmeellä sanoa, että anna sinulle nyt tätä leipää ja samaan hengenvetoon höpöttää jumalajuttuja..
ero avustustyölle
45
684
Vastaukset
- Vitun juntti
Pitäisikö avustustyö sitten lopettaa? Senkin ääliö.. itsekö olet sitten avustamassa?? Vai sittenkin kotisohvalla mahaasi kasvattamassa tv:tä turvallisesti katsoen?
Monet antavat koko elämänsä heikompiosaisten auttamiseen. Kirjoituksesi on aika loukkaavaa mielestäni ja todella ajattelematonta.
Provokatiivista kyllä, siinä onnistuit, mutta jos oikeasti ajattelet noin miten kirjoitit niin aika typerän sokealta vaikutat.- hyväksyntää
"Pitäisikö avustustyö sitten lopettaa?"
Ei pitäisi lopettaa, mutta sen yhteydessä tapahtuva käännytystyö kylläkin.
"Monet antavat koko elämänsä heikompiosaisten auttamiseen."
Hyvä niin, mutta ilman uskontoa kiitos..
"..aika typerän sokealta vaikutat."
Typerän sokeaa on olla huomaamatta tätä yhteyttä avustustyön ja käännytystyön välillä. - Vitun juntti.
hyväksyntää kirjoitti:
Typerän sokeaa on olla huomaamatta tätä yhteyttä avustustyön ja käännytystyön välillä.>"Typerän sokeaa on olla huomaamatta tätä yhteyttä avustustyön ja käännytystyön välillä."
Itseasiassa..
määrittele termi "käännytystyö"?
Itse voin pohjustaa asiaa siltä kannalta että sairastuin aikanani, menetin asuntoni, rahat loppuivat, ruokakin jossain vaiheessa kun dokailin vähäiset sossutukeni (oma vika näin jälkikäteen ajateltuna, mutta ei sitä silloin aikanaan parempaa osannut). Sain ruoka-apua kirkolta ja Pelastusarmeijalta (myös hengelliseltä pohjalta ponnistava järjestö). Missään vaiheessa ei ollut puhetta käännytyksestä (kukaan ei edes maininnut sanaa Jeesus tai Jumala kun hain paketteja), ainoastaan vähempiosaisen auttamisesta. Ystävällisiä ja empaattisia ihmiset olivat siellä minua tukemassa, mutta eivät mitenkään käännyttäneet - niinkuin sinä väität.
Nälkäänkö mun olisi pitänyt kuolla? Nykyään olen yhteiskunnalle hyödyllinen veronmaksaja (ja sekö sinua nyt siis harmittaa koska uskonnollinen järjestö on ollut taustalla??), pitkälti siitä syystä että olen saanut ihmisiä tuekseni, ja missään vaiheessa ei ole ollut kyse käännyttämisistä tai muista joita sinä väität ja tuot esille.
Olen sitä mieltä että kärjistät oman sokean näkemyksesi takaa liikaa. En arvosta näkemystäsi koska et selvästikään tiedä, vaan vedät "musta tuntuu"-tuntumalta ajatuksia hatusta. Tekisi sullekin hyvää menettää duuni ja asunto, osaisit sitten arvostaa ihmisten apua. :) - Missukka
hyväksyntää kirjoitti:
Typerän sokeaa on olla huomaamatta tätä yhteyttä avustustyön ja käännytystyön välillä.Ihminen on se mikä hän on sama minkä yhteisön kautta hän toisia auttaa. Uskonnollisen yhteisön jäsen ei saisi kertoa uskostaan? Skarppaa hiukka suvaitsevaisuuttasi.
Uskonnottomien hyväntekeväisyysyhdistysten määrä on lisääntynyt paljon viime vuosina, joten olet varmaan huomioinut myös ne. Vanha kunnon SPR on ja pysyy. - ihan terve
Vitun juntti. kirjoitti:
>"Typerän sokeaa on olla huomaamatta tätä yhteyttä avustustyön ja käännytystyön välillä."
Itseasiassa..
määrittele termi "käännytystyö"?
Itse voin pohjustaa asiaa siltä kannalta että sairastuin aikanani, menetin asuntoni, rahat loppuivat, ruokakin jossain vaiheessa kun dokailin vähäiset sossutukeni (oma vika näin jälkikäteen ajateltuna, mutta ei sitä silloin aikanaan parempaa osannut). Sain ruoka-apua kirkolta ja Pelastusarmeijalta (myös hengelliseltä pohjalta ponnistava järjestö). Missään vaiheessa ei ollut puhetta käännytyksestä (kukaan ei edes maininnut sanaa Jeesus tai Jumala kun hain paketteja), ainoastaan vähempiosaisen auttamisesta. Ystävällisiä ja empaattisia ihmiset olivat siellä minua tukemassa, mutta eivät mitenkään käännyttäneet - niinkuin sinä väität.
Nälkäänkö mun olisi pitänyt kuolla? Nykyään olen yhteiskunnalle hyödyllinen veronmaksaja (ja sekö sinua nyt siis harmittaa koska uskonnollinen järjestö on ollut taustalla??), pitkälti siitä syystä että olen saanut ihmisiä tuekseni, ja missään vaiheessa ei ole ollut kyse käännyttämisistä tai muista joita sinä väität ja tuot esille.
Olen sitä mieltä että kärjistät oman sokean näkemyksesi takaa liikaa. En arvosta näkemystäsi koska et selvästikään tiedä, vaan vedät "musta tuntuu"-tuntumalta ajatuksia hatusta. Tekisi sullekin hyvää menettää duuni ja asunto, osaisit sitten arvostaa ihmisten apua. :)Hyvä "Vitun juntti"..
Voisitko uskoa, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä? Joku muu kuin sinä saattaa saada myös johonkin kirkkokuntaan kuuluvalta taholta avustusta käännytyksineen.
Wikipedia (fi.wikipedia.org/wiki/Käännytystyö) antoi hakusanalla "käännytystyö" "Lähetystyö" sivun auki. Eli käännytystyö on siis sama asia kuin lähetystyö. Wikipediasta lainaus: "Lähetystyö on pääasiassa kristillisen kirkon toimi, jonka tarkoituksena on julistaa evankeliumia niille, jotka eivät sitä tunne."
Olen itse kokenut tätä käännytystyötä, mutta tekevät sen usein niin hienosäätöisesti ettei rivimies sitä tajua. Samanlailla siis kuin mainoksetkin ohjailevat ihmisä, niin osaavat ohjailla kierosti nämä uskontotyypitkin. Kun eivät usko pahalla niin sitten hyvällä, mutta ovelasti.. - Vitun juntti
ihan terve kirjoitti:
Hyvä "Vitun juntti"..
Voisitko uskoa, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä? Joku muu kuin sinä saattaa saada myös johonkin kirkkokuntaan kuuluvalta taholta avustusta käännytyksineen.
Wikipedia (fi.wikipedia.org/wiki/Käännytystyö) antoi hakusanalla "käännytystyö" "Lähetystyö" sivun auki. Eli käännytystyö on siis sama asia kuin lähetystyö. Wikipediasta lainaus: "Lähetystyö on pääasiassa kristillisen kirkon toimi, jonka tarkoituksena on julistaa evankeliumia niille, jotka eivät sitä tunne."
Olen itse kokenut tätä käännytystyötä, mutta tekevät sen usein niin hienosäätöisesti ettei rivimies sitä tajua. Samanlailla siis kuin mainoksetkin ohjailevat ihmisä, niin osaavat ohjailla kierosti nämä uskontotyypitkin. Kun eivät usko pahalla niin sitten hyvällä, mutta ovelasti..Nimimerkkini on sellainen kuin olen ollut aikoinaan. Kuvaa se myös sinun asennettasi nähtävästi aika lailla. Sinua näyttää oikeasti harmittavan että jotkut ihmiset antavat koko elämänsä toisten auttamiseen (Suomessa tai ulkomailla).
Sillä ei näytä olevan mitään väliä että saavatko ihmiset apua (ruokaa, rahaa, vaatteita yms., uuden elämän mahdollisuuden) vaan sillä että taustalla on uskonnollinen järjestö. Ja sehän sinua sitten tuntuu vituttavan?
Uskomatonta. Olisit iloinen (sen sijaan että nillität siitä täällä?? eikö sinulla ole parempaa tekemistä vai oletko muuten vain katkera?) siitä että samaan aikaan kun kasvatat itse mahaasi lämpimällä kotisohvalla penkkiurheilleen ja kaljaa kiskoen niin joku muu sinun puolestasi on auttamassa vähäosaisia. - et herätä tunteita
Vitun juntti kirjoitti:
Nimimerkkini on sellainen kuin olen ollut aikoinaan. Kuvaa se myös sinun asennettasi nähtävästi aika lailla. Sinua näyttää oikeasti harmittavan että jotkut ihmiset antavat koko elämänsä toisten auttamiseen (Suomessa tai ulkomailla).
Sillä ei näytä olevan mitään väliä että saavatko ihmiset apua (ruokaa, rahaa, vaatteita yms., uuden elämän mahdollisuuden) vaan sillä että taustalla on uskonnollinen järjestö. Ja sehän sinua sitten tuntuu vituttavan?
Uskomatonta. Olisit iloinen (sen sijaan että nillität siitä täällä?? eikö sinulla ole parempaa tekemistä vai oletko muuten vain katkera?) siitä että samaan aikaan kun kasvatat itse mahaasi lämpimällä kotisohvalla penkkiurheilleen ja kaljaa kiskoen niin joku muu sinun puolestasi on auttamassa vähäosaisia."Eli sinua siis ottaa päähän"
Ei ota.
"Nimimerkkini on sellainen kuin olen ollut aikoinaan."
Taitaa pitää edelleen paikkaansa..
"Sillä ei näytä olevan mitään väliä että saavatko ihmiset apua (ruokaa, rahaa, vaatteita yms., uuden elämän mahdollisuuden) vaan sillä että taustalla on uskonnollinen järjestö."
Avustuksilla on väliä, mutta uskonnon sopii jättää siitä yhteydestä pois.
"..eikö sinulla ole parempaa tekemistä.."
Eikö itselläsi ole?
"..kasvatat itse mahaasi lämpimällä kotisohvalla penkkiurheilleen ja kaljaa kiskoen.."
Kerrotko tässä itsestäsi? - edellinen
et herätä tunteita kirjoitti:
"Eli sinua siis ottaa päähän"
Ei ota.
"Nimimerkkini on sellainen kuin olen ollut aikoinaan."
Taitaa pitää edelleen paikkaansa..
"Sillä ei näytä olevan mitään väliä että saavatko ihmiset apua (ruokaa, rahaa, vaatteita yms., uuden elämän mahdollisuuden) vaan sillä että taustalla on uskonnollinen järjestö."
Avustuksilla on väliä, mutta uskonnon sopii jättää siitä yhteydestä pois.
"..eikö sinulla ole parempaa tekemistä.."
Eikö itselläsi ole?
"..kasvatat itse mahaasi lämpimällä kotisohvalla penkkiurheilleen ja kaljaa kiskoen.."
Kerrotko tässä itsestäsi?Tarkoituksenasi ei näköjään edes ole keskustella vaan vinoilla? Erilaisilla adjektiiveilla ja muilla viittauksilla minun leimaamiseni ei merkitse mitään. Ethän edes tunne minua, en välitä :).
En halua lähteä moiseen loanheittoon mukaan. Sano rauhassa mitä sanot, jos jäät kylmäksi niin mitä väliä, sille ei voi sitten mitään.
Ihmettelen vain asennettasi siihen, että jotkut oikeasti auttavat ja saavat apua. Toisilla menee siihen auttamiseen koko elämä. Olisit iloinen siitä että tällaista on. :) - näkemystä
edellinen kirjoitti:
Tarkoituksenasi ei näköjään edes ole keskustella vaan vinoilla? Erilaisilla adjektiiveilla ja muilla viittauksilla minun leimaamiseni ei merkitse mitään. Ethän edes tunne minua, en välitä :).
En halua lähteä moiseen loanheittoon mukaan. Sano rauhassa mitä sanot, jos jäät kylmäksi niin mitä väliä, sille ei voi sitten mitään.
Ihmettelen vain asennettasi siihen, että jotkut oikeasti auttavat ja saavat apua. Toisilla menee siihen auttamiseen koko elämä. Olisit iloinen siitä että tällaista on. :)"Tarkoituksenasi ei näköjään edes ole keskustella vaan vinoilla? Erilaisilla adjektiiveilla ja muilla viittauksilla minun leimaamiseni ei merkitse mitään. Ethän edes tunne minua, en välitä :)."
On ihmisiä, jotka syyllistävät muita siitä mitä itse ovat ja tekevät. Etkö huomaa tuota piirrettä itsessäsi? Itsehän ensin olit niin tietäväinen toisen ihmisen elämästä..
"Ihmettelen vain asennettasi siihen, että jotkut oikeasti auttavat ja saavat apua. Toisilla menee siihen auttamiseen koko elämä. Olisit iloinen siitä että tällaista on. :)"
En yhtään ihmettele, että ihmettelet, koska kyseessä ei olekaan avustustyön tuomitseminen tai väheksyminen vaan uskonnon mukaan tuominen kyseiseen toimintaan. Haukut siis väärää puuta..
Olet ottanut yleisellä tasolla aloitetun keskustelun henkilökohtaisesti. Maailamssa tapahtuu asioita myös muille kuin sinulle ja vieläpä ERI asioita.. - Missukka
näkemystä kirjoitti:
"Tarkoituksenasi ei näköjään edes ole keskustella vaan vinoilla? Erilaisilla adjektiiveilla ja muilla viittauksilla minun leimaamiseni ei merkitse mitään. Ethän edes tunne minua, en välitä :)."
On ihmisiä, jotka syyllistävät muita siitä mitä itse ovat ja tekevät. Etkö huomaa tuota piirrettä itsessäsi? Itsehän ensin olit niin tietäväinen toisen ihmisen elämästä..
"Ihmettelen vain asennettasi siihen, että jotkut oikeasti auttavat ja saavat apua. Toisilla menee siihen auttamiseen koko elämä. Olisit iloinen siitä että tällaista on. :)"
En yhtään ihmettele, että ihmettelet, koska kyseessä ei olekaan avustustyön tuomitseminen tai väheksyminen vaan uskonnon mukaan tuominen kyseiseen toimintaan. Haukut siis väärää puuta..
Olet ottanut yleisellä tasolla aloitetun keskustelun henkilökohtaisesti. Maailamssa tapahtuu asioita myös muille kuin sinulle ja vieläpä ERI asioita.."Olet ottanut yleisellä tasolla aloitetun keskustelun henkilökohtaisesti."
"itsekeskeistä näkemystä"
Yleensä kun asioita alkaa penkoa, syy-yhteyksiin ja motiiveihin paneutua, näkökulma muuttuu laveammaksi ja suhtautuminen koko asiaan muuttuu. Miksi et anna uskovaiselle lupaa olla kokonainen ihminen?
"On ihmisiä, jotka syyllistävät muita siitä mitä itse ovat ja tekevät. Etkö huomaa tuota piirrettä itsessäsi?"
Herää kysymys, miksi tuot tämän asian tämän toisen asian yhteyteen. Eihän hän vastauksessaan mitenkään syyllistänyt sinua omasta (niinkuin mistä?) tekemisestään. Jos viittaat siihen, että hän vinoilee ja sinä et, niin metsään menee. Se, että avaat keskustelun, mutta et halua syventää sitä, koen minäkin keskusteluhaluttomuutena ja vinoiluna.
"kyseessä ei olekaan avustustyön tuomitseminen tai väheksyminen vaan uskonnon mukaan tuominen kyseiseen toimintaan."
Tai se, että sinä haluat määrätä miten homma hoidetaan. Älä katso lahjahevosta suuhun. Kiitollisuus ei todellakaan tarkoita sitä, että hyväntekijän ideologia tai maailmankatsomus on omaksuttava. - että ihan huvittaa
Missukka kirjoitti:
"Olet ottanut yleisellä tasolla aloitetun keskustelun henkilökohtaisesti."
"itsekeskeistä näkemystä"
Yleensä kun asioita alkaa penkoa, syy-yhteyksiin ja motiiveihin paneutua, näkökulma muuttuu laveammaksi ja suhtautuminen koko asiaan muuttuu. Miksi et anna uskovaiselle lupaa olla kokonainen ihminen?
"On ihmisiä, jotka syyllistävät muita siitä mitä itse ovat ja tekevät. Etkö huomaa tuota piirrettä itsessäsi?"
Herää kysymys, miksi tuot tämän asian tämän toisen asian yhteyteen. Eihän hän vastauksessaan mitenkään syyllistänyt sinua omasta (niinkuin mistä?) tekemisestään. Jos viittaat siihen, että hän vinoilee ja sinä et, niin metsään menee. Se, että avaat keskustelun, mutta et halua syventää sitä, koen minäkin keskusteluhaluttomuutena ja vinoiluna.
"kyseessä ei olekaan avustustyön tuomitseminen tai väheksyminen vaan uskonnon mukaan tuominen kyseiseen toimintaan."
Tai se, että sinä haluat määrätä miten homma hoidetaan. Älä katso lahjahevosta suuhun. Kiitollisuus ei todellakaan tarkoita sitä, että hyväntekijän ideologia tai maailmankatsomus on omaksuttava.Ihan joutavaa jorinaa..Suurin osa uskovaisista on selvästi hyvin ylimielistä porukkaa. Ovat heti kurkussa kiinni, jos joku uskaltaa kritisoida heidän uskontoaan. Onhan sillä toki uskonnollisissa piireissä pitkät perinteet, että ihmisen voi vaikka tappaa jos ei ala uskomaan..
- Missukka
että ihan huvittaa kirjoitti:
Ihan joutavaa jorinaa..Suurin osa uskovaisista on selvästi hyvin ylimielistä porukkaa. Ovat heti kurkussa kiinni, jos joku uskaltaa kritisoida heidän uskontoaan. Onhan sillä toki uskonnollisissa piireissä pitkät perinteet, että ihmisen voi vaikka tappaa jos ei ala uskomaan..
Olisi kiva keskustella yksi asia kerrallaan, mutta virta näköjään vie vain yhteen suuntaan eikä sivujokia näy.
Kun mammonan palvojia voi pitää kristittyjen vihollisina, ja Jeesus käski rakastaaa vihollisiaan, niin on ihan ihme juttu, ettei kirkko jaa avustuksia yhteiskunnan rikkaimmille. Niiden joukossa voisi aina olla joku mammonanpalvojakin.
Parempi maailma ilman köyhyyttä?- niinpätietystiniinpätietysti
Avun saajalle se leipä on varmasti yhtä hyvää, riippumatta sen antajan tarkoitusperistä.
Kokonaan toinen asia on sitten, mitä sen avun antaja teollaan hakee.
Onko se annettu puhtaasta auttamisen halusta, vai liittyykö siihen joku ehto.
Siis "ostetaanko" sillä jotain. - tarkoitusperiä
niinpätietystiniinpätietysti kirjoitti:
Avun saajalle se leipä on varmasti yhtä hyvää, riippumatta sen antajan tarkoitusperistä.
Kokonaan toinen asia on sitten, mitä sen avun antaja teollaan hakee.
Onko se annettu puhtaasta auttamisen halusta, vai liittyykö siihen joku ehto.
Siis "ostetaanko" sillä jotain.No tietenkin ostetaan: Paikka taivaassa!!!
- Crypticall
Sanoikohan Jeesus jotain siihen tapaan, että jos sinulla on kaksi viittaa, niin anna toinen niistä sille, jolla ei ole yhtään?
Oliko tuolla jotain tekemistä sen kanssa, millä tavalla Jeesus kehotti rakastamaan lähimmäisiä, joita taisivat hänen määritelmänsä mukaan olla kaikki?
Voisiko siis rakastaminen tarkoittaa sitä, että antaa housut, takin tai kengät (näin nykykielellä sanoen) toiselle silloin jos itsellä on kahdet ja jollain muulla ei ole yksiäkään?
Moni antaa toiset kenkänsä jollekin jolla ei ole yksiäkään, mutta ei taida edes tajuta toteuttaneensa Jeesuksen käskyä rakastaa toista kuin itseään?
Moni taas yrittää toteuttaa Jeesuksen käskyn ja yrittää rakastaa toisia kuin itseään, mutta ei raaski luopua kengistään tai takistaan.
Mietteitä? Crypticall kirjoitti:
Sanoikohan Jeesus jotain siihen tapaan, että jos sinulla on kaksi viittaa, niin anna toinen niistä sille, jolla ei ole yhtään?
Oliko tuolla jotain tekemistä sen kanssa, millä tavalla Jeesus kehotti rakastamaan lähimmäisiä, joita taisivat hänen määritelmänsä mukaan olla kaikki?
Voisiko siis rakastaminen tarkoittaa sitä, että antaa housut, takin tai kengät (näin nykykielellä sanoen) toiselle silloin jos itsellä on kahdet ja jollain muulla ei ole yksiäkään?
Moni antaa toiset kenkänsä jollekin jolla ei ole yksiäkään, mutta ei taida edes tajuta toteuttaneensa Jeesuksen käskyä rakastaa toista kuin itseään?
Moni taas yrittää toteuttaa Jeesuksen käskyn ja yrittää rakastaa toisia kuin itseään, mutta ei raaski luopua kengistään tai takistaan.
Mietteitä?omistaan niin sillä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa.
Matteuksen Kanaanilais-naisen tapauksessa vain opetuslapsioen rukoilu sai Jeesuksen muuttamaan mieltään kun tämä oli haukkunut naisen maan rakoon.
Jumala siis lähetti Jeesuksen pelkästään Israelilaisille:
Matt.15:26-26 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö"
Mutta vaimo tuli ja kumarsi häntä ja sanoi: "Herra, auta minua".
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".- Crypticall
Pe.ku kirjoitti:
omistaan niin sillä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa.
Matteuksen Kanaanilais-naisen tapauksessa vain opetuslapsioen rukoilu sai Jeesuksen muuttamaan mieltään kun tämä oli haukkunut naisen maan rakoon.
Matt.15:26-26 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö"
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".Mietitään hieman lausetta:
"Jos joku antaa omistaan, niin sillä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa."
Tuo lause on loogisesti väärä, sorry. Crypticall kirjoitti:
Mietitään hieman lausetta:
"Jos joku antaa omistaan, niin sillä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa."
Tuo lause on loogisesti väärä, sorry.osaat näemmä englantiakin.
Halusitko tuoda osaamisesi esille vai onko se sana jostain toisesta epäloogisesta syystä lipsahtanut siihen.- Missukka
Pe.ku kirjoitti:
omistaan niin sillä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa.
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".Mielestäsi siis jos nainen ei olisi uskonut asiaansa, Jeesus olisi auttanut häntä kuitenkin? Tehdäkseen kuten opetuslapset halusivat?
Ei kiva tulkinta.
- benedi
Mitä sinä tarkoitat " heikompiosaisten riennoilla"
Tarkoitatko että he ovat ehkä "älyllisesti heikompiosasia" kun juovat viinaa ja kittaavat kaljaa?
Kalja ja viina kun tiettävästi tuhoaa aivosoluja!
Vai tarkoitatko, että koska monilla ei ole asuntoa,ruokaa, vaatteita, puhtautta, sosiaalista elämää, niin he ovat siksi heikompiosaisia.?
Tarkoitatko, että pitäisi jättää ruokapussi, vaatepussi, ja rahaa saunalippuun, ...ja mennä äkkiä pois, ja Jeesus nimeä ei saisi mainita?
Haluatko siis, että nämä porukat jäävät entiseen elämäntyyliinsä, viinan turvottamina, mutta että heitä käytäisiin vain katsomassa ja auttamassa, mutta mielen alueen auttaminen tulisi jäädä sikseen?
Miksi? Auttaako sitten eduskunta, Kela, sossu kaverin
takaisin jaloilleen ja työelämään? Eivät auta!
Miksi? Eikö siksi että näillä kavereilla on kyllä
monilla tahto nousta, siitä rapakosta jossa he ovat, mutta heillä ei ole VOIMAA, että se myös tapahtuisi!!
Miksi sinä haluat että he jäisivät pysyvästi sinne missä ovat?
Jos et sitäkään halua, niin mene itse ja auta heitä omassa voimassasi!!
Mutta jos et siihen pysty, niin oletko kateellinen niille jotka JUmalan voimassa pystyvät nostamaan langenneet?
Etkö tiedä että ihmisen mielestä lähtevät pahat ajatukset, jotka saastuttavat ihmisen!!
Jos sinulla on rahaa, niin vie sinne kalliita psygiatreja, ja maksa hoidot, ehäpä he sieltä nousevat kun olet 5000-10.000e köyhempi, sillä
ei kait se psygiatri työtään ilmaiseksi tee, ellei Jeesus ole voittanut häntäkin?
Suomi on vapaa maa--yritä sinäkin heitä auttaa!
Etkö tiedä, kenen voittama joku on, niin hän on sen orja ja palvelija!
Jos viina ja kalja ja muu synti (lain rikkominen) on heidät voittanut, niin miksi olet kateellinen jos uskovat nostavat heidät jaloilleen.
Siitäkö olet kateellinen, kun nämä juopot saavat uudet ajatukset? Eiväthän ne ajatukset sinulle näy kun heidän ohitseen kuljet, miksi se sinua häiritsisi?
Onko se sinulta pois, jos he uskovat että Jeesus on luvannut heille paljon parempaa, kuin se mitä he kokivat sillan alla.
Kysehän on uskosta, eiväthän he (uskoon tulleet juopot) ole luvattua saavuttaneet, vaan he uskovat sen saavuttavansa!, samoin kuin nekin jotka olivat heille siitä kertomassa.
Eihän sekään että he noin uskovat ole sinulta pois!
Jos usko parantaa juopon ja sairaan, niin ole iloinen kun säästyi valtava summa veromarkkoja!! tai eurojahan ne on nykyään!
Jos uskovien toiminta auttaa, ja Jeesus nimi on todella niin vahva, että juopot raitistuvat ja sairaat paranevat ja varkaat eivät enää varasta, jne. niin sano:
Oi! jospa koko suomenkansa olisi Jeesukseen uskovia!!
Mikä valtava säästö.
Kristitty uskoo " Älä tapa" Jos kaikki olisivat kristittyjä, meillä olisi monta sataa tuhatta nuorta työikäistä, eikä Kataisenkaan tarvitsisi olla huolissaan mistä työmiehiä!!
Miten niin!!? No laskehan kuinka monta sataatuhatta lasta on heitetty uuniin , kun lääkärit menee duuniin, ..ja naiset jotka ovat saaneet luvan polkea rikki lapsensa päät, eduskunnan luvalla, sillä 11.000 lasta vuosittain ,
heitetään uuniin, vai biojätteeseenkö...ennenkuin ovat edes ehtineet syntyä!!
Se tekee 10 v:ssa jo 110.000 ihmistä, ja tätä, ei kristittyjen,-- toimesta tehtävää kansamme hävitys ja tuohamistyötä, ja leirejä on pidetty yllä jo kymmeniä vuosia!!
Ja sitten sinä sanot mitä arvoa ja tekoa uskovilla on tässä maassa? Eivätkö he ole jo kauan sitten omaksuneet uskon:
" Parempi on henki pelastaa , kuin tappaa se"!!!- jeesustelut
Ei tuota jaksanut lukea hyvä jos puoleen väliin..Olet vakavasti aivopesty ja käännytetty uskonlahkoosi eikä päähäsi taida muuta enää mahtuakaan. Ihan turha mitään selittää sellaiselle joka vain kiihkoilee omassa uskossaan.
Ihan kuin uskonto muka auttaisi joka vaivaan! Olen nähnyt näitä käännytettyjä entisiä alkoholisteja niin kylläpä ovatkin sekaisin päästään ja hokevat kaikessa vain opittuja raamatun säkeitä! On todellakin viina vienyt aivosolut, kun alkaa uskomaan satuolentoihin.. - benedi
jeesustelut kirjoitti:
Ei tuota jaksanut lukea hyvä jos puoleen väliin..Olet vakavasti aivopesty ja käännytetty uskonlahkoosi eikä päähäsi taida muuta enää mahtuakaan. Ihan turha mitään selittää sellaiselle joka vain kiihkoilee omassa uskossaan.
Ihan kuin uskonto muka auttaisi joka vaivaan! Olen nähnyt näitä käännytettyjä entisiä alkoholisteja niin kylläpä ovatkin sekaisin päästään ja hokevat kaikessa vain opittuja raamatun säkeitä! On todellakin viina vienyt aivosolut, kun alkaa uskomaan satuolentoihin..että he uskoisivat edelleen viinaan, jonka voittamia he aiemmin olivat?
Miksi kiihkoilet viinan puolesta, onko valtio palkannut puhumaan sinut tuotteensa puolesta?
Jos ei, etkä saa puheistasi palkaa, niin etkö silloin tee työtäsi, palkan toivossa? Silloinhan teet työtä uskossa, eli olet hurahtanut pahasti uskoon, mutta olet siis edelleen ajatuksinesi siinä rapakossa ja oksennuksessa, josta nämä toiset Jeesuksensa avulla pääsivät eroon.
Eli olet sen aatteen vanki, josta nämä toiset vapautuivat!
Uskonto ei auta moneenkaan vaivaan, mutta uskontop kertoo miehestä, Jeesuksesta joka auttaa kaikkeen vaivaan, mutta Häntä täytyy totuudessa avuksi huutaa!
Jos huudat valheessa, niin ei hän kuule, sillä ei hän ole valheen isä, vaan saatana, joka orjuuttaa ihmisen viinan ja muiden himojen avulla.
Jeesus puolestaan tahtoo tehdä ihmisen todellisesti vapaaksi.
Et ole vapaa, kun et itse halua sisälle vapauteen tulla etkä anna muittenkaan mennä!
Miksi estät heitä? Onko sydämesi nurja sen tähden että Jumala on hyvä, joka voi kiusattuja auttaa?? - tällaista tälläkertaa
benedi kirjoitti:
että he uskoisivat edelleen viinaan, jonka voittamia he aiemmin olivat?
Miksi kiihkoilet viinan puolesta, onko valtio palkannut puhumaan sinut tuotteensa puolesta?
Jos ei, etkä saa puheistasi palkaa, niin etkö silloin tee työtäsi, palkan toivossa? Silloinhan teet työtä uskossa, eli olet hurahtanut pahasti uskoon, mutta olet siis edelleen ajatuksinesi siinä rapakossa ja oksennuksessa, josta nämä toiset Jeesuksensa avulla pääsivät eroon.
Eli olet sen aatteen vanki, josta nämä toiset vapautuivat!
Uskonto ei auta moneenkaan vaivaan, mutta uskontop kertoo miehestä, Jeesuksesta joka auttaa kaikkeen vaivaan, mutta Häntä täytyy totuudessa avuksi huutaa!
Jos huudat valheessa, niin ei hän kuule, sillä ei hän ole valheen isä, vaan saatana, joka orjuuttaa ihmisen viinan ja muiden himojen avulla.
Jeesus puolestaan tahtoo tehdä ihmisen todellisesti vapaaksi.
Et ole vapaa, kun et itse halua sisälle vapauteen tulla etkä anna muittenkaan mennä!
Miksi estät heitä? Onko sydämesi nurja sen tähden että Jumala on hyvä, joka voi kiusattuja auttaa??Ristiriitaista: Joku jeesus haluaa vapauttaa, mutta samalla vaatii liittymään omaan uskontoonsa eli orjuuttaa valtansa alle tai muuten ihminen ei "pelastu".
Onko ihmisellä siis vain kaksi vaihtoehtoa jos on kyse alkoholismista: viinan orjuus tai uskonnon orjuus? Kyllä ihminen parantuu alkoholismista ilman uskonnollista aivopesua. Lähipiirissä on tapahtunut kaksi tällaista parantumista eikä kyseessä ole todellakaan ollut mikään uskonnollinen herääminen, päinvastoin! Kyseiset henkilöt ovat tajunneet, että ovat ITSE vastuussa elämästään ja terveydestään ja sitä kautta parantuneet läheisten ihmisten tukemana.
Kaikilla ihmisillä ei ole hyviä ihmisiä auttamassa ja heitä silmälläpitäen ovat nämä uskovaiset sitten järjestäytyneet heidän auttajikseen ja samalla tunkevat omaa uskontoaan AINOAKSI pelastukseksi ja paranemisen keinoksi. Ihmiset tarttuvat toki mihin oljenkorteen hyvänsä, kun ovat juoneet itseltään perheen, työpaikan ja kodin..
Kaupungeilla on hyviä päihdehuoltopaikkoja, mutta ihmiset eivät osaa hakeutua sinne hädän hetkellä jos joku ei ole kädestä pitäen sinne taluttamassa. Tässä tilanteessa uskovaiset, jos kerran haluavat auttaa, voisivat ottaa autettavaa kädestä kiinni ja viedä tämän paikkaan, jossa saavat oikeasti apua sairauteensa. Uskovaiset vain kuvittelevat itse olevansa jotain jumalan välikäsiä ja ihmeparantajia ja ottavat asiat omikseen. Tästä hyvänä esimerkkinä oli taannoinen juttu, missä lain voimalla karkotuspäätöksen saanut henkilö otettiin kirkon "suojiin" = lain ja yhteiskunnan yläpuolelle asettuminen. Toinen lain yläpuolelle asttumistapaus koskee pappeja, jotka eivät suostu yhteistyöhön naispappien kanssa eli tekevät lakia vastaan, jonka mukaan sukupuolinen syrjintä on rikos! Onko heitä vastaan nostettu syytteitä?! No ei ole vaan vähän nuhdeltu kirkon (huom! kirkon ei valtion) toimesta ja annettu pikkasen lomaa virasta. - benedi
tällaista tälläkertaa kirjoitti:
Ristiriitaista: Joku jeesus haluaa vapauttaa, mutta samalla vaatii liittymään omaan uskontoonsa eli orjuuttaa valtansa alle tai muuten ihminen ei "pelastu".
Onko ihmisellä siis vain kaksi vaihtoehtoa jos on kyse alkoholismista: viinan orjuus tai uskonnon orjuus? Kyllä ihminen parantuu alkoholismista ilman uskonnollista aivopesua. Lähipiirissä on tapahtunut kaksi tällaista parantumista eikä kyseessä ole todellakaan ollut mikään uskonnollinen herääminen, päinvastoin! Kyseiset henkilöt ovat tajunneet, että ovat ITSE vastuussa elämästään ja terveydestään ja sitä kautta parantuneet läheisten ihmisten tukemana.
Kaikilla ihmisillä ei ole hyviä ihmisiä auttamassa ja heitä silmälläpitäen ovat nämä uskovaiset sitten järjestäytyneet heidän auttajikseen ja samalla tunkevat omaa uskontoaan AINOAKSI pelastukseksi ja paranemisen keinoksi. Ihmiset tarttuvat toki mihin oljenkorteen hyvänsä, kun ovat juoneet itseltään perheen, työpaikan ja kodin..
Kaupungeilla on hyviä päihdehuoltopaikkoja, mutta ihmiset eivät osaa hakeutua sinne hädän hetkellä jos joku ei ole kädestä pitäen sinne taluttamassa. Tässä tilanteessa uskovaiset, jos kerran haluavat auttaa, voisivat ottaa autettavaa kädestä kiinni ja viedä tämän paikkaan, jossa saavat oikeasti apua sairauteensa. Uskovaiset vain kuvittelevat itse olevansa jotain jumalan välikäsiä ja ihmeparantajia ja ottavat asiat omikseen. Tästä hyvänä esimerkkinä oli taannoinen juttu, missä lain voimalla karkotuspäätöksen saanut henkilö otettiin kirkon "suojiin" = lain ja yhteiskunnan yläpuolelle asettuminen. Toinen lain yläpuolelle asttumistapaus koskee pappeja, jotka eivät suostu yhteistyöhön naispappien kanssa eli tekevät lakia vastaan, jonka mukaan sukupuolinen syrjintä on rikos! Onko heitä vastaan nostettu syytteitä?! No ei ole vaan vähän nuhdeltu kirkon (huom! kirkon ei valtion) toimesta ja annettu pikkasen lomaa virasta., sillä jos moitin matemaatikon tai kirurgin jne. työtä sivusta, koska en ole itse halunnut vuosia perehtyä asiaan tullakseni oppineeksi, niin sivusta seuraavat lukeneet katsovat puheeni enemmän herjaukseksi kuin viisauden jakamiseksi.
Vaatiihan teologisen koulutuksenkin sisäistäminen vuosien työn.
Jos tuosta vaan yks kaks heität jonkun idean tajuamatta kokonaisuutta, ja mikä mihinkin liittyy, niin, etkö ole kaikkia muita ihmisiä surkuteltavampi
ymmärtämättömyytesi vuoksi?
Minä voin kyllä kertoa koko totuuden, mutta se vaatii kuulijaltakin nöyrää suhtautumista.
Harva viranomainenkaan ylpeälle ja töykeälle ihmiselle mitään kertoo, kuinka joku asia oikein hoidetaan. - benedi
tällaista tälläkertaa kirjoitti:
Ristiriitaista: Joku jeesus haluaa vapauttaa, mutta samalla vaatii liittymään omaan uskontoonsa eli orjuuttaa valtansa alle tai muuten ihminen ei "pelastu".
Kaupungeilla on hyviä päihdehuoltopaikkoja, mutta ihmiset eivät osaa hakeutua sinne hädän hetkellä jos joku ei ole kädestä pitäen sinne taluttamassa. Tässä tilanteessa uskovaiset, jos kerran haluavat auttaa, voisivat ottaa autettavaa kädestä kiinni ja viedä tämän paikkaan, jossa saavat oikeasti apua sairauteensa. Uskovaiset vain kuvittelevat itse olevansa jotain jumalan välikäsiä ja ihmeparantajia ja ottavat asiat omikseen. Tästä hyvänä esimerkkinä oli taannoinen juttu, missä lain voimalla karkotuspäätöksen saanut henkilö otettiin kirkon "suojiin" = lain ja yhteiskunnan yläpuolelle asettuminen. Toinen lain yläpuolelle asttumistapaus koskee pappeja, jotka eivät suostu yhteistyöhön naispappien kanssa eli tekevät lakia vastaan, jonka mukaan sukupuolinen syrjintä on rikos! Onko heitä vastaan nostettu syytteitä?! No ei ole vaan vähän nuhdeltu kirkon (huom! kirkon ei valtion) toimesta ja annettu pikkasen lomaa virasta.Kuinka Kristus ensin vapauttaa ihmisen synnistä, eli lainrikkomisesta, ja kuinka hän sitteen senjälkeen orjuuttaisi ihmisen uudelleen syntiin?
Ihan vain kiinnoostuksesta kysyn, koska haluan pohtia kysymystä, jos Jeesus noin kerran tekee.
Minä en nyt puhu ihmisen orjuuttamista asioista.
Olisiko sinulla esimerkkejä, siitä että Kristus menettelee väärin vapauttaessaan ihmisen.
Miksi hän ei tulekaan todellisesti vapaaksi, vaan vapaus jäisi puolitiehen? Miten? - et voi sitä tietää
benedi kirjoitti:
Kuinka Kristus ensin vapauttaa ihmisen synnistä, eli lainrikkomisesta, ja kuinka hän sitteen senjälkeen orjuuttaisi ihmisen uudelleen syntiin?
Ihan vain kiinnoostuksesta kysyn, koska haluan pohtia kysymystä, jos Jeesus noin kerran tekee.
Minä en nyt puhu ihmisen orjuuttamista asioista.
Olisiko sinulla esimerkkejä, siitä että Kristus menettelee väärin vapauttaessaan ihmisen.
Miksi hän ei tulekaan todellisesti vapaaksi, vaan vapaus jäisi puolitiehen? Miten?Uskonnot vievät ihmisen vapauden. Kristinuskossa sanotaan, että oma elämä pitää luovuttaa jumalalle. Ihmiset eivät tee enää itsenäisiä päätöksiä vaan katsovat "pyhistä kirjoista" kuinka heidän tulee menetellä vaikka tekemiset tuntuisivat kuinka hullunkurisilta varsinkin tähän maailmanaikaan. Jos eivät tee niin kuin kirjoissa määrätään, tekevät he syntiä ja joutuvat kadotukseen. Eli pelotellaan tottelemaan sokeasti eli orjuutetaan toisen tahdon alle eli ihmisen vapaus omiin päätöksiin viedään.
- Crypticall
et voi sitä tietää kirjoitti:
Uskonnot vievät ihmisen vapauden. Kristinuskossa sanotaan, että oma elämä pitää luovuttaa jumalalle. Ihmiset eivät tee enää itsenäisiä päätöksiä vaan katsovat "pyhistä kirjoista" kuinka heidän tulee menetellä vaikka tekemiset tuntuisivat kuinka hullunkurisilta varsinkin tähän maailmanaikaan. Jos eivät tee niin kuin kirjoissa määrätään, tekevät he syntiä ja joutuvat kadotukseen. Eli pelotellaan tottelemaan sokeasti eli orjuutetaan toisen tahdon alle eli ihmisen vapaus omiin päätöksiin viedään.
"Uskonnot vievät ihmisen vapauden"
Mitä tarkoitat uskonnolla, onko se mielestäsi eri asia kuin usko?
Tunnetko jonkun, yhdenkin henkilön, jolla ei ole uskoa johonkin? - benedi
et voi sitä tietää kirjoitti:
Uskonnot vievät ihmisen vapauden. Kristinuskossa sanotaan, että oma elämä pitää luovuttaa jumalalle. Ihmiset eivät tee enää itsenäisiä päätöksiä vaan katsovat "pyhistä kirjoista" kuinka heidän tulee menetellä vaikka tekemiset tuntuisivat kuinka hullunkurisilta varsinkin tähän maailmanaikaan. Jos eivät tee niin kuin kirjoissa määrätään, tekevät he syntiä ja joutuvat kadotukseen. Eli pelotellaan tottelemaan sokeasti eli orjuutetaan toisen tahdon alle eli ihmisen vapaus omiin päätöksiin viedään.
En minä sinusta ole kiinnostunut, pyysin vain kertomaan jonkin esimerkin, siitä kuinka uskovat ryhtyvät noudattamaan Jumalan antamia ohjeita...ja mikä niistä ohjeista on sellainen joka ei täytä vapauden kriteeriä????
Anna nyt vaikka esimerkki. Uskovat esimerkiksi jättävät varastamisen? Huoraamisen? vai mikä tekee heistä sokean orjan? Crypticall kirjoitti:
"Uskonnot vievät ihmisen vapauden"
Mitä tarkoitat uskonnolla, onko se mielestäsi eri asia kuin usko?
Tunnetko jonkun, yhdenkin henkilön, jolla ei ole uskoa johonkin?vapauden.
Uskonto vie vapauden ja usko vie vapauden myös omalta mielikuvitukselta.
Uskovaisilta kuulee useinkin mielipiteitä että se on uskonto jonka nimissä tapetaan valtavat määrät ihmisiä.
Uskontoa vaan ei voi viedä oikeuteen vastaamaan teoistaan ja niinhän sen pitää ollakin että yksilöt kyseisen järjestön takana ovat syyllisiä.
Jumalanpilkkakaan ei ole enää Suomen rikoslaissa ja syystäkin kun pilkan kohde ei koskaan saapunut oikeussaliin.- benedi
Pe.ku kirjoitti:
vapauden.
Uskonto vie vapauden ja usko vie vapauden myös omalta mielikuvitukselta.
Uskovaisilta kuulee useinkin mielipiteitä että se on uskonto jonka nimissä tapetaan valtavat määrät ihmisiä.
Uskontoa vaan ei voi viedä oikeuteen vastaamaan teoistaan ja niinhän sen pitää ollakin että yksilöt kyseisen järjestön takana ovat syyllisiä.
Jumalanpilkkakaan ei ole enää Suomen rikoslaissa ja syystäkin kun pilkan kohde ei koskaan saapunut oikeussaliin.Tuleeko mukamas koko eduskunta ja lakia säätä elin , jokaiseen istuntoon? Ei!! ja EI!
Pitääkö siis lain antjan tulla paikalle, kun hänen lakiaan rikotaan?? Ei ja tuhat kertaa ei!
Kuka tämä pe.ku oikein on joka vaatii lain antajan paikalle aina kun valtiollisia tai yhteiskunnallisia lakeja joku rikkoo??
Jumalan laki eli raamattu on ollut tuomioistuimissa, mutta nyt se ei enää ole siellä, koska se laki on kirjoitettu ihmisten mieliin ja sydämiin.
Jumala ei tule paikalle neuvomaan lakiaan, koska hän on jo tullut ja neuvonut ja näyttänyt kuinka Jumalan lakia sovelletaan.
Jumala on tosin asettanut esivallan, Ja ryhdyhän rikkomaan Jumalan lakia, niin ennenpitkää olet itse lain alla, eli vastaamassa käräjäoikeudessa.
Ja sitäpaitsi Jumalahan on jo varannut päivän, jolloin lainrikkojat tuomitaan! benedi kirjoitti:
Tuleeko mukamas koko eduskunta ja lakia säätä elin , jokaiseen istuntoon? Ei!! ja EI!
Pitääkö siis lain antjan tulla paikalle, kun hänen lakiaan rikotaan?? Ei ja tuhat kertaa ei!
Kuka tämä pe.ku oikein on joka vaatii lain antajan paikalle aina kun valtiollisia tai yhteiskunnallisia lakeja joku rikkoo??
Jumalan laki eli raamattu on ollut tuomioistuimissa, mutta nyt se ei enää ole siellä, koska se laki on kirjoitettu ihmisten mieliin ja sydämiin.
Jumala ei tule paikalle neuvomaan lakiaan, koska hän on jo tullut ja neuvonut ja näyttänyt kuinka Jumalan lakia sovelletaan.
Jumala on tosin asettanut esivallan, Ja ryhdyhän rikkomaan Jumalan lakia, niin ennenpitkää olet itse lain alla, eli vastaamassa käräjäoikeudessa.
Ja sitäpaitsi Jumalahan on jo varannut päivän, jolloin lainrikkojat tuomitaan!Jeesus sanoo raamatussa kyseisestä "hölmö"-sanan (synonyymi sanasta "hullu") käyttäjästä?
Eli hölmöksi nimittämisestä joutuu Jeesuksen sanoin helvettiin.
Kerrottakoon sulle että tuo "synonyymi" tarkoittaa että jokin sana tarkoittaa samaa kuin jokin toinen sana.
Et liene ymmärtänyt Suomen lainsäädäntöä koska luulet että Jumala on sama asia kuin Eduskunta.
Eduskunnassahan on sitten väitteesi mukaan 200 Jumalaa.- benedi
Pe.ku kirjoitti:
Jeesus sanoo raamatussa kyseisestä "hölmö"-sanan (synonyymi sanasta "hullu") käyttäjästä?
Eli hölmöksi nimittämisestä joutuu Jeesuksen sanoin helvettiin.
Kerrottakoon sulle että tuo "synonyymi" tarkoittaa että jokin sana tarkoittaa samaa kuin jokin toinen sana.
Et liene ymmärtänyt Suomen lainsäädäntöä koska luulet että Jumala on sama asia kuin Eduskunta.
Eduskunnassahan on sitten väitteesi mukaan 200 Jumalaa." Sillä kun laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus"
Eikös eduskunta ole suomen lain säätäjä, ja siellä on jo laittomuus vallassa, vai haluatko että näytän sen toteen.
Jeesus anoi: " Hulllu sanoo sydämessään Jumalaa ei ole" - käännyttäväsi?
benedi kirjoitti:
En minä sinusta ole kiinnostunut, pyysin vain kertomaan jonkin esimerkin, siitä kuinka uskovat ryhtyvät noudattamaan Jumalan antamia ohjeita...ja mikä niistä ohjeista on sellainen joka ei täytä vapauden kriteeriä????
Anna nyt vaikka esimerkki. Uskovat esimerkiksi jättävät varastamisen? Huoraamisen? vai mikä tekee heistä sokean orjan?Mistäs sinä kaikkia uskovaisten tapoja tunnet? Eivätkös katolliset papit (uskossa elävät) olleet juuri niitä lapsiin sekaantujia eli huorintekijöitä! Ihan varmasti löytyy myös varkaita uskovien piirissä ja luterilainen kirkko itsessään jo varastaa maassamme yrityksiltä, kun pakottaa ne maksamaan kirkollisveroa vaikka olisit yhtiön omistajana muslimi.
Onko se vapautta ettei pappi saa esimerkiksi vihkiä virallisesti homopareja vaikka hän HALUAISI niin tehdä? Nythän on jo pappeja, jotka vihkivät epävirallisesti, mutta kirkon johtoporras ei anna tehdä sitä virallisesti. Tässäkö on sitä vapautta omiin päätöksiin..
Toinen esimerkki räikeästä vapaudenriistosta on lapsiin kohdistuva uskonnon pakkosyöttö jo syntymästä lähtien! Lapselta viedään vapaus itse päättää omasta uskonnostaan tai uskonnottomuudestaan. Vaikka sanotaan, että voihan sitä myöhemmin erota kirkosta jos aikuisena haluaa, mutta siinäpä se juuri onkin, että miksi sitä uskontoa on sitten pitänyt pakkosyöttää viattomalle ja suojaamattomalle lapselle jos päätös uskontoon kuulumisesta kuitenkin voidaan päättää aikuisena uudelleen.
Ja niinhän se onkin, että jos et ole uskovainen, olet automaattisesti varas ja huora, mutta uskovainenhan ei voi niitä millään muotoa olla.. - benedi
käännyttäväsi? kirjoitti:
Mistäs sinä kaikkia uskovaisten tapoja tunnet? Eivätkös katolliset papit (uskossa elävät) olleet juuri niitä lapsiin sekaantujia eli huorintekijöitä! Ihan varmasti löytyy myös varkaita uskovien piirissä ja luterilainen kirkko itsessään jo varastaa maassamme yrityksiltä, kun pakottaa ne maksamaan kirkollisveroa vaikka olisit yhtiön omistajana muslimi.
Onko se vapautta ettei pappi saa esimerkiksi vihkiä virallisesti homopareja vaikka hän HALUAISI niin tehdä? Nythän on jo pappeja, jotka vihkivät epävirallisesti, mutta kirkon johtoporras ei anna tehdä sitä virallisesti. Tässäkö on sitä vapautta omiin päätöksiin..
Toinen esimerkki räikeästä vapaudenriistosta on lapsiin kohdistuva uskonnon pakkosyöttö jo syntymästä lähtien! Lapselta viedään vapaus itse päättää omasta uskonnostaan tai uskonnottomuudestaan. Vaikka sanotaan, että voihan sitä myöhemmin erota kirkosta jos aikuisena haluaa, mutta siinäpä se juuri onkin, että miksi sitä uskontoa on sitten pitänyt pakkosyöttää viattomalle ja suojaamattomalle lapselle jos päätös uskontoon kuulumisesta kuitenkin voidaan päättää aikuisena uudelleen.
Ja niinhän se onkin, että jos et ole uskovainen, olet automaattisesti varas ja huora, mutta uskovainenhan ei voi niitä millään muotoa olla..Eihän kristinuskossa tuijoteta eikä katsahdeta uskoviin, vaan Kristukseen.
Eihän mikään takaa, että kerran pelastettu on aina pelastettu! Jos kerran Jumala joutui hylkäämään oman kansansa Israelin, siksi koska hylkäsivät ja tappoivat sen ainoan joka voi heidät pelastaa, niin samoin hän ei ole säästävä uskoviakaan, jos he eivät pysy Kristuksessa.
Mitä lapsiin tulee, niin ilman neuvoja ja ohjausta lapsi sortuu. Lapsen on välttämätöntä saada ohjausta voidakseen elää turvallisesti kodissa ja yhteiskunnassa.
Kristittyjen tulee opettaa lapsille että he olisivat vilpittömiä, kammoaisivat pahaa ja riippuisivat hyvässä kiinni.
Paha tarkoittaa valehtelua, varastamista,jne..kaikkea mitä käskyt vaativat. Jos lapsi pienestä totutetaan olemaan pahaa tekemättä, ei omassa voimassaan , niin hän ei vanhanakaan siitä poikkea.
Yhteiskunta antaa kiitoksen näin kasvatetuille lapsille, koska he ovat vapaat laista.
Sillä se, joka lakia rikkoo joutuu lain alle, olkoon kyse Jumalan tai ihmisten kirjoittamasta laista.
Haluatko että lapset rypisivät huumeissa, pahuudessa,ja kaikessa mikä on tervettä oppia vastaan?
Pitääkö ensin tehdä pahaa, että siitä sitten tulisi hyvää.
Etkö tiedä, että siinä missä ohjausta ei ole sortuu kansa, saati lapset!!
Uskontohan on kuuliaisuutta, eli tottelemista Jumalan hyvyydessä pysymistä, jota vastaan ei ole Suomen laki.
Tällainen lapsi menestyy kotona ja koulussa, koska hän rakastaa ja kunnioittaa lähimmäistään.
Juuri 2-4 ikävuotta ovat tärkeimmät ajat lapsen elämässä, jolloin hänen mieleensä voidaan painaa oppi, älä varasta, älä valehtele, kunnioita isääsi ja äitiäsi ja muitakin ihmisiä jne...Jos lapsi saisi hakea tietonsa vasta koulusta ja kaduilta, niin mitä siitä tulisi.
Eivätkö juuri opettamattomat kaverit opeta: " ota, koske, maista, vedä henkoset, jne..mutta kun mielssä on kirjoitettuna Jumalan laki, niin hän sanoo ei kiitos!
En koske, en maista jne. Jumalan lakia pitäisi opettaa alaluokilta aina yläluokille asti, niin kaikilla olisi kivaa keskenään.
Älä yritä käännyttää lapsia pois hyvästä pahaan.
Maksathan sinä veroa omalle valtakunnalesikin , miksei uskovat maksaisi Jumalan valtakunnallekin.
Miten evankeliumia voi julistaa, jos ei ole julistajia?
Ja eikös työmies ole palkkansa ansainnut, evankeliumin toimestaan? Onhan papin ja sananjulistajan virka laillinen virka!!
Vapautta ei voi olla ilman vastuuta!! Ja siksi on erittäin tärkeää teroittaa lapsen mieliin ero hyvän ja pahan välillä, jolloin hän voi olla vapaa, koska se joka pahaa tekee, on pahan orja!!
Mitä parempi suojaus lapsen päässä on, sen suuremman kiitoksen hän saa poliiseilta ja yhteiskunnalta!
Samoin sinä kiität heitä, kun eivät puhkoneet pyöräsi tai autosi renkaita. Mutta näkee että sinä olet kasvanut hölmöläisten kodissa, kun et tiedä että parempi on hyvää tehdä, kuin pahaa!! - benedi
käännyttäväsi? kirjoitti:
Mistäs sinä kaikkia uskovaisten tapoja tunnet? Eivätkös katolliset papit (uskossa elävät) olleet juuri niitä lapsiin sekaantujia eli huorintekijöitä! Ihan varmasti löytyy myös varkaita uskovien piirissä ja luterilainen kirkko itsessään jo varastaa maassamme yrityksiltä, kun pakottaa ne maksamaan kirkollisveroa vaikka olisit yhtiön omistajana muslimi.
Ja niinhän se onkin, että jos et ole uskovainen, olet automaattisesti varas ja huora, mutta uskovainenhan ei voi niitä millään muotoa olla..Papin tehtävänä on siunata, eikä pelkästään kirota!
Mutta ketä papin pitäisi siunata?
esim: Päivää: " Ryöstin juuri pankin, siunaatko minua"?
Pappi: " En siunaa, koska Herrakaan ei sinua siunaa!
Päivää: " Olen murhaaja, surmasin juuri erään, kun ei se antanut pankkikorttiaan ja tunnuslukuaan muutoin"! Siunaa minua!
Pappi: En siunaa, sillä minä siunaan niitä joita Herrakin siunaa!!"
Päivää: Olen lesbo, tulin juuri sekstailemasta Leenan kanssa, siunaatko minua ja minun tekoni!"?
Pappi: " En voi siunata, sillä se on iljetys Herran edessä"
Päivää: " Olen homo, en ehtinyt pestäkään itseäni, kun tulin juuri suklaa osastolta. Henkka on poikakaverini, siunaatko meidät?
Pappi: En siunaa, vaan kiroan, sillä olette varoittava esimerkki, luonnottomista lihanhimoista, joita Sodomassa ja Gomorassa harrastettiin, jotka, sen vuoksi poltettiin iankaikkisen tulen rangaistuksella.
En voi siunata, sillä Jumalan Armo muuttuisi kohdallanne irstaudeksi, menkää ja tehkää parannus, ja tuokaa sitten itsenne uhrilahjaksi.
Minä siunaan vain niitä, joita Herrakin siunaa! Näkemiin!
Siinäpä kunnon pappi!! - kaukana todellisuudesta!
benedi kirjoitti:
Papin tehtävänä on siunata, eikä pelkästään kirota!
Mutta ketä papin pitäisi siunata?
esim: Päivää: " Ryöstin juuri pankin, siunaatko minua"?
Pappi: " En siunaa, koska Herrakaan ei sinua siunaa!
Päivää: " Olen murhaaja, surmasin juuri erään, kun ei se antanut pankkikorttiaan ja tunnuslukuaan muutoin"! Siunaa minua!
Pappi: En siunaa, sillä minä siunaan niitä joita Herrakin siunaa!!"
Päivää: Olen lesbo, tulin juuri sekstailemasta Leenan kanssa, siunaatko minua ja minun tekoni!"?
Pappi: " En voi siunata, sillä se on iljetys Herran edessä"
Päivää: " Olen homo, en ehtinyt pestäkään itseäni, kun tulin juuri suklaa osastolta. Henkka on poikakaverini, siunaatko meidät?
Pappi: En siunaa, vaan kiroan, sillä olette varoittava esimerkki, luonnottomista lihanhimoista, joita Sodomassa ja Gomorassa harrastettiin, jotka, sen vuoksi poltettiin iankaikkisen tulen rangaistuksella.
En voi siunata, sillä Jumalan Armo muuttuisi kohdallanne irstaudeksi, menkää ja tehkää parannus, ja tuokaa sitten itsenne uhrilahjaksi.
Minä siunaan vain niitä, joita Herrakin siunaa! Näkemiin!
Siinäpä kunnon pappi!!Olet ihan sekaisin ja aivopesty! Missä on se armollisuus ja hyväksyntä, jonka jokainen ihminen ansaitsee teoistaan huolimatta?! Niinhän kristinuskokin jo opettaa, eli opettaako hyväksymään jokaisen omana itsenään vai opettaako se vihaamaan erilaisuutta?!
Mitä ihmeen väliä jonkun papin siunaamisilla edes on jonkun elämään?! Siitä vain elämään ilman siunauksia. Ei se sen vaikeampaa ole.. - huvittava "tietämyksin...
benedi kirjoitti:
Eihän kristinuskossa tuijoteta eikä katsahdeta uskoviin, vaan Kristukseen.
Eihän mikään takaa, että kerran pelastettu on aina pelastettu! Jos kerran Jumala joutui hylkäämään oman kansansa Israelin, siksi koska hylkäsivät ja tappoivat sen ainoan joka voi heidät pelastaa, niin samoin hän ei ole säästävä uskoviakaan, jos he eivät pysy Kristuksessa.
Mitä lapsiin tulee, niin ilman neuvoja ja ohjausta lapsi sortuu. Lapsen on välttämätöntä saada ohjausta voidakseen elää turvallisesti kodissa ja yhteiskunnassa.
Kristittyjen tulee opettaa lapsille että he olisivat vilpittömiä, kammoaisivat pahaa ja riippuisivat hyvässä kiinni.
Paha tarkoittaa valehtelua, varastamista,jne..kaikkea mitä käskyt vaativat. Jos lapsi pienestä totutetaan olemaan pahaa tekemättä, ei omassa voimassaan , niin hän ei vanhanakaan siitä poikkea.
Yhteiskunta antaa kiitoksen näin kasvatetuille lapsille, koska he ovat vapaat laista.
Sillä se, joka lakia rikkoo joutuu lain alle, olkoon kyse Jumalan tai ihmisten kirjoittamasta laista.
Haluatko että lapset rypisivät huumeissa, pahuudessa,ja kaikessa mikä on tervettä oppia vastaan?
Pitääkö ensin tehdä pahaa, että siitä sitten tulisi hyvää.
Etkö tiedä, että siinä missä ohjausta ei ole sortuu kansa, saati lapset!!
Uskontohan on kuuliaisuutta, eli tottelemista Jumalan hyvyydessä pysymistä, jota vastaan ei ole Suomen laki.
Tällainen lapsi menestyy kotona ja koulussa, koska hän rakastaa ja kunnioittaa lähimmäistään.
Juuri 2-4 ikävuotta ovat tärkeimmät ajat lapsen elämässä, jolloin hänen mieleensä voidaan painaa oppi, älä varasta, älä valehtele, kunnioita isääsi ja äitiäsi ja muitakin ihmisiä jne...Jos lapsi saisi hakea tietonsa vasta koulusta ja kaduilta, niin mitä siitä tulisi.
Eivätkö juuri opettamattomat kaverit opeta: " ota, koske, maista, vedä henkoset, jne..mutta kun mielssä on kirjoitettuna Jumalan laki, niin hän sanoo ei kiitos!
En koske, en maista jne. Jumalan lakia pitäisi opettaa alaluokilta aina yläluokille asti, niin kaikilla olisi kivaa keskenään.
Älä yritä käännyttää lapsia pois hyvästä pahaan.
Maksathan sinä veroa omalle valtakunnalesikin , miksei uskovat maksaisi Jumalan valtakunnallekin.
Miten evankeliumia voi julistaa, jos ei ole julistajia?
Ja eikös työmies ole palkkansa ansainnut, evankeliumin toimestaan? Onhan papin ja sananjulistajan virka laillinen virka!!
Vapautta ei voi olla ilman vastuuta!! Ja siksi on erittäin tärkeää teroittaa lapsen mieliin ero hyvän ja pahan välillä, jolloin hän voi olla vapaa, koska se joka pahaa tekee, on pahan orja!!
Mitä parempi suojaus lapsen päässä on, sen suuremman kiitoksen hän saa poliiseilta ja yhteiskunnalta!
Samoin sinä kiität heitä, kun eivät puhkoneet pyöräsi tai autosi renkaita. Mutta näkee että sinä olet kasvanut hölmöläisten kodissa, kun et tiedä että parempi on hyvää tehdä, kuin pahaa!!"Mutta näkee että sinä olet kasvanut hölmöläisten kodissa, kun et tiedä että parempi on hyvää tehdä, kuin pahaa!!"
-Olet edelleen kovin tietäväinen toisen ihmisen elämästä edes tietämättä tämän ihmisen elämästä mitään..Nooh, huvittavaahan tuo vain on.
"Mitä lapsiin tulee, niin ilman neuvoja ja ohjausta lapsi sortuu. Lapsen on välttämätöntä saada ohjausta voidakseen elää turvallisesti kodissa ja yhteiskunnassa.
Kristittyjen tulee opettaa lapsille että he olisivat vilpittömiä, kammoaisivat pahaa ja riippuisivat hyvässä kiinni."
-Yhtä huvittavaa on myös uskotella itselleen ja muille, että uskovaiset (siis vain luterilaiset kristityt) ovat ainoat hyvät ihmiset koko maapalolla eivätkä muut pysty kasvattamaan jälkeläisiään kaidalle polulle. Ja varsinkin huvittavaa on elää tuollaisessa uskossa, että uskovaiset eivät tee koskaan mitään pahaa..
Ihan oikeasti: Uskontoa ei tarvita yleisten moraalisääntöjen ja lakien opettamiseen! Erittäin vahingollista on kertoa herkässä iässä oleville lapsille näiden yleisten valtiollisten sääntöjen opettelemisen ohessa satuja totena (jumala, enkelit..), jolloin lapsen ymmärtämätön mieli saadaan totaalisen sekaisin ja pelkotiloja täyteen.
Uskonnoton ei ole automaattisesti rikollinen, joka puhkoo renkaita huumehöyryissä..
"Jumala..ei ole säästävä uskoviakaan, jos he eivät pysy Kristuksessa..Uskontohan on kuuliaisuutta, eli tottelemista Jumalan hyvyydessä pysymistä"
-Mihinkäs se HYVYYS nyt sitten jäikin?!Eli jos et TOTTELE jumalaa niin sinua rangaistaan.
"Onhan papin ja sananjulistajan virka laillinen virka!!"
-Joopa joo, niin on prostituoidun (eli sukupuolielimen käyttöön antamista rahasta)virkakin laillinen esim. kristinuskoisessa Tanskassa!! Mitäs se raamattu siitä huoraamisesta..
Ihan vaan tiedoksi niin nuo uskontohömpötykset ovat niin ristiriitaisia ja vanhanaikaisia juttuja ettei niillä enää viisaita nykyihmisiä saa vedettyä halpaan. - benedi
huvittava "tietämyksin... kirjoitti:
"Mutta näkee että sinä olet kasvanut hölmöläisten kodissa, kun et tiedä että parempi on hyvää tehdä, kuin pahaa!!"
-Olet edelleen kovin tietäväinen toisen ihmisen elämästä edes tietämättä tämän ihmisen elämästä mitään..Nooh, huvittavaahan tuo vain on.
"Mitä lapsiin tulee, niin ilman neuvoja ja ohjausta lapsi sortuu. Lapsen on välttämätöntä saada ohjausta voidakseen elää turvallisesti kodissa ja yhteiskunnassa.
Kristittyjen tulee opettaa lapsille että he olisivat vilpittömiä, kammoaisivat pahaa ja riippuisivat hyvässä kiinni."
-Yhtä huvittavaa on myös uskotella itselleen ja muille, että uskovaiset (siis vain luterilaiset kristityt) ovat ainoat hyvät ihmiset koko maapalolla eivätkä muut pysty kasvattamaan jälkeläisiään kaidalle polulle. Ja varsinkin huvittavaa on elää tuollaisessa uskossa, että uskovaiset eivät tee koskaan mitään pahaa..
Ihan oikeasti: Uskontoa ei tarvita yleisten moraalisääntöjen ja lakien opettamiseen! Erittäin vahingollista on kertoa herkässä iässä oleville lapsille näiden yleisten valtiollisten sääntöjen opettelemisen ohessa satuja totena (jumala, enkelit..), jolloin lapsen ymmärtämätön mieli saadaan totaalisen sekaisin ja pelkotiloja täyteen.
Uskonnoton ei ole automaattisesti rikollinen, joka puhkoo renkaita huumehöyryissä..
"Jumala..ei ole säästävä uskoviakaan, jos he eivät pysy Kristuksessa..Uskontohan on kuuliaisuutta, eli tottelemista Jumalan hyvyydessä pysymistä"
-Mihinkäs se HYVYYS nyt sitten jäikin?!Eli jos et TOTTELE jumalaa niin sinua rangaistaan.
"Onhan papin ja sananjulistajan virka laillinen virka!!"
-Joopa joo, niin on prostituoidun (eli sukupuolielimen käyttöön antamista rahasta)virkakin laillinen esim. kristinuskoisessa Tanskassa!! Mitäs se raamattu siitä huoraamisesta..
Ihan vaan tiedoksi niin nuo uskontohömpötykset ovat niin ristiriitaisia ja vanhanaikaisia juttuja ettei niillä enää viisaita nykyihmisiä saa vedettyä halpaan.Suomen laki, joka on nykyaikaa, selkeästi neuvoo: Se, joka lain alaisena lakia rikkoo se lain mukaan tuomitaan"!!
Siitä vain kokeilemaan joko päivällä tahi yöllä, niin näet lain ankaruuden langenneita kohtaan, mutta myös lain hyvyyden , jos laissa pysyt!!
Jumalan lapset ovat muuttuneet mielensä uudistumisen kautta, tutkiakseen mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä!!
Sillä me, vaikka meitä on monta (uskovia), olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä.
Sen takia käsi ei juokse omille teilleen , eikä jalka sano: "Minäpä riennän porton taloon"!!
Eikä " silmä" sano ruumiille lähden katselemaan homoja, ja tulen takaisin kun silmäni on saanut kylläkseen!!
Rakkaus Kristuksen ruumiille/ seurakunnalle tulee olla vilpitön, "kammokaa pahaa, riippukaa hyvässä kiinni" kuuluu ohje.
Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on.
Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan tuottavat itsellensä tuomion.
Eihän hallitusmiehet ja poliisi ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden jotka tekevät pahaa!!
Jos tahdot olla suomen esivaltaa olla pelkäämättä, niin tee sitä mikä on hyvää, niin saat siltä kiitoksen.
Vaikka esivalta olisikin sallinut jotain lakeja Jumalan säätämystä vastaan, niin ei se kuitenkaan rankaise niitä, jotka eivät juokse riettauden ja iljetysten rapakkoon niiden kanssa jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset!!
Sillä nämä: Älä tee huorin, älä tapa. älä himoitse, ja mikä muu tahansa , ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: " Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi"
Näitä asioita vastaan ei ole Suomen laki, vaikka nuo ovatkin jo useamman tuhannen vuoden vanhoja lakeja meille!
Vai oletko kuullut uskovasta, joka on kieltäytynyt tekemästä huorin, tai lesboilemasta, tai homoilemasta, että hän sen vuoksi olisi joutunut vastaamaan käräjäoikeudessa!!??
Kukahan tässä on todellinen hölmö?
Rakkaus ei tee lähimmäiselleen eikä Jumalalle pahaa, sentähden rakkaus on lain täyttymys!!
Rakkaus Jumalaa kohtaan on, että me pidämme hänen käskynsä, ne 10-käskysanaa...ja kun me niitä noudatamme ja niitä rakastamme, niin niitä vastaan ei ole suomen laki!!
Jos sinä olet niitä vastaan, niin me emme sinua kumarra emmekä sinua tottele, sillä Herraa sinun Jumalaasi pitää sinunkin kumartaman ja Häntä ainoata totteleman!
Jos sanot, "en tottele", niin kuitenkin sinut kerran asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen, ja jokaisen polven on hänen edessään notkistuman.
Eli joka tapauksessa kerran notkistat polvesi Jumalan edessä, mutta silloin onkin jo aika, että teet sen pakolla, tänään sinulla on vapaus valita:
" Sillä kirjoitettu on: " Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa" Room. 14: 11
Niin meidän on siis jokaisen kerran tehtävä tili itsestämme!!
Uskonnoton ei ole automaattisesti rikollinen, mutta ei täältä voi pelastua tekemällä pelkästään hyvää, vaan uskomalla Jeesukseen Kristukseen, häneen, jonka Jumala asetti oveksi pelastukseen.
Evankeliumi mitä me julistamme, on se sama vanha iankaikkinen evankeliumi, eikä se muutu, jos aika muuttuu, sillä se ei ole aikaan sidottu, vaan Jumalaan joka on sen meille antanut!!
Selkiskö jo paremmin? - benedi
kaukana todellisuudesta! kirjoitti:
Olet ihan sekaisin ja aivopesty! Missä on se armollisuus ja hyväksyntä, jonka jokainen ihminen ansaitsee teoistaan huolimatta?! Niinhän kristinuskokin jo opettaa, eli opettaako hyväksymään jokaisen omana itsenään vai opettaako se vihaamaan erilaisuutta?!
Mitä ihmeen väliä jonkun papin siunaamisilla edes on jonkun elämään?! Siitä vain elämään ilman siunauksia. Ei se sen vaikeampaa ole..Eikö armollisuus kuvasta, että armoa kaipaava henkilö on tehnyt syntiä, eli rikkonut lakia?
Laki ei inahdakaan armosta ja hyväksynnästä, sehän on laki!
Tuomarin kanssa voit jo neuvotella , samoin syyttäjän!
Jos ihminen katuu ja lupaa muuttaa tapansa, niin uskon että tuomari voi olla armollinen katuvalle!
Mutta jos kyseessä on rikoksen moninkertainen uusija, en usko tuomarin enkä syyttäjän armeliaisuuteen!
On totta että kaikki ihmiset tarvitsevat armoa, mutta armon saavat yleensä vain ne jotka tunnustavat tehneensä väärin ja katuvat, sekä pyytävät anteeksi tekojaan!
Jos on rahallista korvattavaa, he kysyvät senkin perään!
Jos papin ja Kristuksen ruumiin so. seurakunnan mielipiteellä ja siunauksella ei ole mitään merkitystä, niin miksi homot ja lesbot tunkeutuvat
"Kristuksen ruumiiseen" väkisin ja pyytävät siunausta ns. pakolla!
Kysehän on siitä, että että siunauksella halutaan osoittaa että Jumalakin on nyt hyväksynyt sen joka oli ennen hänelle iljetys!!
Toisin sanoen he haluavat sanoa: " Katsokaa Jumalakin on puolellamme, eikä meitä vastaan!
Mutta Herra sanoo: " En minä muuta sitä mikä on minun huuliltani lähtenyt"!!! - nimitellä toista
benedi kirjoitti:
Suomen laki, joka on nykyaikaa, selkeästi neuvoo: Se, joka lain alaisena lakia rikkoo se lain mukaan tuomitaan"!!
Siitä vain kokeilemaan joko päivällä tahi yöllä, niin näet lain ankaruuden langenneita kohtaan, mutta myös lain hyvyyden , jos laissa pysyt!!
Jumalan lapset ovat muuttuneet mielensä uudistumisen kautta, tutkiakseen mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä!!
Sillä me, vaikka meitä on monta (uskovia), olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä.
Sen takia käsi ei juokse omille teilleen , eikä jalka sano: "Minäpä riennän porton taloon"!!
Eikä " silmä" sano ruumiille lähden katselemaan homoja, ja tulen takaisin kun silmäni on saanut kylläkseen!!
Rakkaus Kristuksen ruumiille/ seurakunnalle tulee olla vilpitön, "kammokaa pahaa, riippukaa hyvässä kiinni" kuuluu ohje.
Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on.
Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan tuottavat itsellensä tuomion.
Eihän hallitusmiehet ja poliisi ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden jotka tekevät pahaa!!
Jos tahdot olla suomen esivaltaa olla pelkäämättä, niin tee sitä mikä on hyvää, niin saat siltä kiitoksen.
Vaikka esivalta olisikin sallinut jotain lakeja Jumalan säätämystä vastaan, niin ei se kuitenkaan rankaise niitä, jotka eivät juokse riettauden ja iljetysten rapakkoon niiden kanssa jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset!!
Sillä nämä: Älä tee huorin, älä tapa. älä himoitse, ja mikä muu tahansa , ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: " Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi"
Näitä asioita vastaan ei ole Suomen laki, vaikka nuo ovatkin jo useamman tuhannen vuoden vanhoja lakeja meille!
Vai oletko kuullut uskovasta, joka on kieltäytynyt tekemästä huorin, tai lesboilemasta, tai homoilemasta, että hän sen vuoksi olisi joutunut vastaamaan käräjäoikeudessa!!??
Kukahan tässä on todellinen hölmö?
Rakkaus ei tee lähimmäiselleen eikä Jumalalle pahaa, sentähden rakkaus on lain täyttymys!!
Rakkaus Jumalaa kohtaan on, että me pidämme hänen käskynsä, ne 10-käskysanaa...ja kun me niitä noudatamme ja niitä rakastamme, niin niitä vastaan ei ole suomen laki!!
Jos sinä olet niitä vastaan, niin me emme sinua kumarra emmekä sinua tottele, sillä Herraa sinun Jumalaasi pitää sinunkin kumartaman ja Häntä ainoata totteleman!
Jos sanot, "en tottele", niin kuitenkin sinut kerran asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen, ja jokaisen polven on hänen edessään notkistuman.
Eli joka tapauksessa kerran notkistat polvesi Jumalan edessä, mutta silloin onkin jo aika, että teet sen pakolla, tänään sinulla on vapaus valita:
" Sillä kirjoitettu on: " Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa" Room. 14: 11
Niin meidän on siis jokaisen kerran tehtävä tili itsestämme!!
Uskonnoton ei ole automaattisesti rikollinen, mutta ei täältä voi pelastua tekemällä pelkästään hyvää, vaan uskomalla Jeesukseen Kristukseen, häneen, jonka Jumala asetti oveksi pelastukseen.
Evankeliumi mitä me julistamme, on se sama vanha iankaikkinen evankeliumi, eikä se muutu, jos aika muuttuu, sillä se ei ole aikaan sidottu, vaan Jumalaan joka on sen meille antanut!!
Selkiskö jo paremmin?"..ei täältä voi pelastua tekemällä pelkästään hyvää, vaan uskomalla Jeesukseen Kristukseen, häneen, jonka Jumala asetti oveksi pelastukseen..
..Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan tuottavat itsellensä tuomion."
-Tuo "pelastus ja tuomio"-ajatus on todella oivallinen keksintö niiltä, jotka ovat koko uskontoajatuksen keksineet. Pelolla ja pakolla on ihmiset viekoiteltu uskomaan sellaiseen mitä ei voi millään tapaa nähdä eikä todistaa olemassa olevaksi. Ihmiset eivät uskalla olla uskomatta, koska heidät on niin tehokkaasti peloteltu ja samoin myös uskoteltu, että vain uskomalla satuhahmoon "pelastut" pahalta.
Homous ja lesbous eivät ole lailla kiellettyjä eikä niistä joudu vastaamaan käräjäoikeudessa. Kirkon vastustus kyseiseen asiaan pohjautuu siihen, etteivät samaa sukupuolta olevat parit voi "lisääntyä ja täyttää maata uskovaisilla". Rakkaus kenen tahansa välillä on kaunis asia, joten missä ovat uskovaisen suvaitsevaisuus ja lähimmäisen rakkaus..?
Tässä sinulle lukemista ja tervetuloa muinaisista ajoista nykyaikaan:
http://www.vihrearouva.net/usko/index.html - benedi
Olet ihan sekaisin ja aivopesty! Missä on se armollisuus ja hyväksyntä, jonka jokainen ihminen ansaitsee teoistaan huolimatta?! Niinhän kristinuskokin jo opettaa, eli opettaako hyväksymään jokaisen omana itsenään vai opettaako se vihaamaan erilaisuutta?!
Mitä ihmeen väliä jonkun papin siunaamisilla edes on jonkun elämään?! Siitä vain elämään ilman siunauksia. Ei se sen vaikeampaa ole.." Sillä niin kaukana kuin taivas on maasta ovat minun ajatukseni, kaukana teidän ajatuksistanne, ja minun tieni teidän teistänne"
" En minä muuta sitä, mikä minun huuliltani on lähtenyt!!
Eikö olekin niin, että jumalattomat haluavat tunkeutua väkisin Jumalan valtakuntaan, ja haluavat että papit siunaisivat heidät, että he voisivat sanoa kauhistuneitten kristittyjen edessä: " Se, minkä Herra siunaa, se on oleva siunattu iäti"!!
Ja vielä: " Jos Herra on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan" Tähän kaikki jumalattomat pyrkivät, samoin homot ja lesbot ja muut iljetysten harjoittajat, he tunkeutuvat Jumalan valtakuntaan väkisin!!
Kuitenkaan he eivät halua tehdä parannusta, eivätkä anna kunniaa Jumalalle, vaan pilkkaavat teoillaan edelleen Jumalaa, sillä he eivät tahdo pitää Jumalan käskyjä eivätkä Jeesuksen uskoa!!
Saadakseen papeilta siunauksen he kuvittelevat saavansa sen pappien Päältä Kristukseltakin.
Saatuaan Kristuksen ruumiin so, seurakunnan valtaansa, he tietävät että Jumala joutuu hylkäämään vaimonsa. so, porttouden takia, ja heittämään sen pois.
Saatana siis pyrkii seurakuntiin tuomaan haureuden henken, sillä sitä Jumala ei kestä nähdä vaimossaan so. seurakunta!
" ja maanpiirin kuningaat jotka hänen (vaimon) kanssa ovat haureutta harjoittaneet ja hekumallisesti eläneet, itkevät ja parkuvat kun näkevät hänen palonsa savun! Ilm- 18: 9
" Katso minä tulen niinkuin varas; autuas se joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi" Ilm. 16: 15
Eikö olekin niin, että haureuden hengessä kulkevat eivät pidä vaatteistansa vaaria, koska harvahan se
harrastaa aviorikosta, homoutta ja lesboilu yms. vaatteet päällä!!
Pitäkää siis vaatteistanne vaari, ettette kulkisi alastomana Jumalan seurakunnassa.
Se, joka tietää että vaatteet on pidettävä päällä, eikä pidä, se tekee syntiä!! (vertaus) - mielenvikaisuuteesi
benedi kirjoitti:
" Sillä niin kaukana kuin taivas on maasta ovat minun ajatukseni, kaukana teidän ajatuksistanne, ja minun tieni teidän teistänne"
" En minä muuta sitä, mikä minun huuliltani on lähtenyt!!
Eikö olekin niin, että jumalattomat haluavat tunkeutua väkisin Jumalan valtakuntaan, ja haluavat että papit siunaisivat heidät, että he voisivat sanoa kauhistuneitten kristittyjen edessä: " Se, minkä Herra siunaa, se on oleva siunattu iäti"!!
Ja vielä: " Jos Herra on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan" Tähän kaikki jumalattomat pyrkivät, samoin homot ja lesbot ja muut iljetysten harjoittajat, he tunkeutuvat Jumalan valtakuntaan väkisin!!
Kuitenkaan he eivät halua tehdä parannusta, eivätkä anna kunniaa Jumalalle, vaan pilkkaavat teoillaan edelleen Jumalaa, sillä he eivät tahdo pitää Jumalan käskyjä eivätkä Jeesuksen uskoa!!
Saadakseen papeilta siunauksen he kuvittelevat saavansa sen pappien Päältä Kristukseltakin.
Saatuaan Kristuksen ruumiin so, seurakunnan valtaansa, he tietävät että Jumala joutuu hylkäämään vaimonsa. so, porttouden takia, ja heittämään sen pois.
Saatana siis pyrkii seurakuntiin tuomaan haureuden henken, sillä sitä Jumala ei kestä nähdä vaimossaan so. seurakunta!
" ja maanpiirin kuningaat jotka hänen (vaimon) kanssa ovat haureutta harjoittaneet ja hekumallisesti eläneet, itkevät ja parkuvat kun näkevät hänen palonsa savun! Ilm- 18: 9
" Katso minä tulen niinkuin varas; autuas se joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi" Ilm. 16: 15
Eikö olekin niin, että haureuden hengessä kulkevat eivät pidä vaatteistansa vaaria, koska harvahan se
harrastaa aviorikosta, homoutta ja lesboilu yms. vaatteet päällä!!
Pitäkää siis vaatteistanne vaari, ettette kulkisi alastomana Jumalan seurakunnassa.
Se, joka tietää että vaatteet on pidettävä päällä, eikä pidä, se tekee syntiä!! (vertaus)Nämä tekstisi todistavat miten uskonto saa pään sekaisin ja asennevammat aikaiseksi. En todellakaan ole kiinnostunut sekopäisistä jutuistasi ja asennevammaisuudestasi muita kohtaan, joten tämä jää nyt osaltani tähän.
- benedi
mielenvikaisuuteesi kirjoitti:
Nämä tekstisi todistavat miten uskonto saa pään sekaisin ja asennevammat aikaiseksi. En todellakaan ole kiinnostunut sekopäisistä jutuistasi ja asennevammaisuudestasi muita kohtaan, joten tämä jää nyt osaltani tähän.
Huomaatko: " Sillä totuus on tekevä teidät vapaiksi"
Minähän pääsin vapaaksi sinusta, Jumalan sanan avulla. Kiitos Herralle!! - benedi
Mitä ihmeen väliä jonkun papin siunaamisilla edes on jonkun elämään?! Siitä vain elämään ilman siunauksia. Ei se sen vaikeampaa ole..Juuri niin. Jumala ja Kristus Pyhän Hengensä kautta pesee ihmisen sydämen eli aivot, eli ajatukset! Totta se on!
Jeesus sanoi: " Ellen minä sinua (aivopese), ei sinulla ole osuutta minun kanssani? Joh. 13: 8
Jeesus sanoi: " Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa" Joh 3: 3
Koska ihminen ei voi vanhana mennä äitinsä kohtuun ja syntyä uudelleen, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää " Aivopesu"Ihmisen täytyy tajuta että tämän maailman ajatukset ja puheet ovat menneet jo kauan sitten sekaisin...ja siksi Jeesus varoittaa: " Älkää etsikö sitä joka on tästä maailmasta, sillä se katoaa"!!
Etsikää sitä joka tulee ylhäältä, sillä se ei koskaan katoa...ylhäältä tulee Pyhä Henki, jonka kautta kaikki muukin meille annetaan.
Jumalan hulluus on enemmän kuin koko maailman tiedemisten viisaus.
Sillä jokainen joka pahaa tekee vihaa valkeutta (Jeesusta) , eikä tule valkeuteen ettei hänen tekojaan nuhdeltaisi" Joh 3: 20
Jumalan ihmisen täytyy siis olla aivopesty, sillä onhan kirjoitettu: Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään, vaan mikä käy suusta ulos se saastuttaa ihmisen"
Ellen "Minä (Jeesus) sinua pese", sinun suustasi tulee ulos sellaista joka saastuttaa sinut.
Sanoohan raamattu taivaan kaduista: " Sillä niitä katuja ei kulje yksikään saastainen"
" Samoin kyllä tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä vanhurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuuttA" Matt. 23: 28
Vai kuka teistä on se mies joka opettaa: " Jos tahdot päästä elämään sisälle pidä käskyt"?
Jos joku teistä niin opettaa, niin miksi, opetat muita, mutta et itseäsi opeta.
Miksi käsket noudattamaan käskyjä, mutta itse niitä rikot?
Eikö sinussa aivopesu ole osoittautunut turhaksi, sillä silloinhan sydän eli aivot ovat vielä täynnä laittomuutta, eli Jumalan käskyjen rikkomusta!
Aivopesty myös tekee, eli pitää käskyt, ei itse, vaan Kristus joka hänessä asuu, sillä hänhän sanoi: " Ilman minua te ette voi mitään tehdä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62988
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla313911- 60790
- 55693
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96613- 25592
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46591- 57590
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14548