kohti kesää lähdetään ja jää aikaa karavaaniharrastukselle enemmän ihan livenä,,,ei tarvitse sitten enää täällä "taistella". Hyvää uutta vuotta kaikille lajitovereille tasapuolisesti.
No niin
19
1938
Vastaukset
- MGM
Olisi todellakin mielenkiintoista nähdä ensi kesänä jonkin SFC-alueen iltanuotiolla livenä kaikki nämä täällä viime aikoina käydyt "henkevät" keskustelut ja analyysinne toinen toisistanne.
:)- kannattenee
jättää sit pois :=)
- ei joukossa
Miten minusta tuntuu, että se nuotiopiiri olisi kovin pieni. Jotenkin on jäänyt sellainen kutina, että suurin osa "räksyttäjistä" ei ole edes karavaanareja (eivätkä siis ole SFC-alueella) ja lopun muodostaa vain muutaman "aktivistin" ryhmä.
- organisoimaan
Tosi Karavaanareiden treffejä sopivan syrjäiseen paikkaan, josta ei huuto kuulu ihmisten ilmoille.
Puukkoja, puntareita ym. virvokkeita jaellaan portilla tarvitseville. Omat larsenit mukaan ja ensiaputarvikkeet tietenkin! Yksi palokunnan ruiskuauto päivystää, poliisia ja ambulansseja ei kutsuta. Osallistuminen vapaaehtoista mutta toivottavaa kaikille totuuden tietäjille. Mahdollisissa hautajaiskuluissa avustetaan kohtuullisesti. Sairaalakuluja ei korvata. - aidosti nyt
ei joukossa kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että se nuotiopiiri olisi kovin pieni. Jotenkin on jäänyt sellainen kutina, että suurin osa "räksyttäjistä" ei ole edes karavaanareja (eivätkä siis ole SFC-alueella) ja lopun muodostaa vain muutaman "aktivistin" ryhmä.
ttuntuu, ëttä ne elämäni parhaat hetket housut jalassa olen kokenut karavaanialueen grillipaikoilla filosofoimassa tätä maailmaa lajitovereiden joukossa. Korjatkaa jos parempia paikkoja on. Minusta vaan se on tämän elämän suola....no nyt menee henkeväksi, mutta kivaa mulla on ollu ja tulee olemaan, ilman räksytystä
- keskustelut
tässä elämässä olen siellä käynyt ja paremmat keskustelut käyn ensikesänä....
- "köörin"
keskustelut kirjoitti:
tässä elämässä olen siellä käynyt ja paremmat keskustelut käyn ensikesänä....
kanssa ottaisin ja maailmaa parantasin, niin mikä sen mukavampaa,. Missä muuten tämän köörin grilli-iltaan voisi osallistua. Ilman jäynää tai pahaa mieltä, olisi kesän kohokohta ja elämys.
- aito passeli
"köörin" kirjoitti:
kanssa ottaisin ja maailmaa parantasin, niin mikä sen mukavampaa,. Missä muuten tämän köörin grilli-iltaan voisi osallistua. Ilman jäynää tai pahaa mieltä, olisi kesän kohokohta ja elämys.
Eipä hassumpi ajatus lainkaan.
Sinun pitää kuitenkin kysyä tätä asiaa uudestaan tuolla etuteltan puolella.
Ystävällisesti,
uusin Kääkistä - koko "kööriä"
"köörin" kirjoitti:
kerralla tavata, mutta yhden, jopa kaksi jäsentä voit kyllä tavata, ihan missä vain, kesäaikaan. Kyllä kööriläiset liikkuvat ja 'käyvät pyydyksiin', leppoisia veikkoja ovat ja mielellään keskustelevat lajitovereiden kanssa kaikesta taivaan ja maan välillä.
Jäsen 10 - istuskele
sfc alueitten iltanuotioilla nämä täällä äänekkäimmät ja turhautuneimmat tyypit. Ilmoittauduit itsekkin iltanuotion ulkopuolelle sanoilla "toinen toisistanne".Miksi vaivautua kirjoittamaan asioista, joissa ei ole itse mukana ja joista ei tiedä mitään?
- J.C.
"köörin" kirjoitti:
Taitavat vaan nämä kööriläiset kokoontua omana "kuppikuntanaan". Ainakin Caravan jäsenlehdessä olleen viimekesäisen jutun mukaan.
- Sovit
J.C. kirjoitti:
Taitavat vaan nämä kööriläiset kokoontua omana "kuppikuntanaan". Ainakin Caravan jäsenlehdessä olleen viimekesäisen jutun mukaan.
Sinäkin. Onko siinä jotain kiellettyä tai kummallista, että toisilleen tutut ihmiset kuluttavat aikaansa toistensa seurassa. Ovatko nämä sitten niitä kuppikuntia ?
- Kuppikunntia
J.C. kirjoitti:
Kyllä niillä sfcn jäsenalueilla kohdattiin sellaisia "kuppikuntia ja köörejä" että parin kerran kokemuksen jälkeen lopetettiin niillä käynnit kokonaan.
Saunavuoroja sai vain isännän tutut, outo tulija pääsi vaunuineen vihoviimeiseen nurkkaan ja rämeeseen, grillipaikalle ei voinut lasten kanssa mennä humalaisten huudon ja kiroilun vuoksi. Pitkälle yöhön jatkui hulinointi ja riitely. Ei millään tavallisella leirialueella voi niin käyttäytyä joten kannattaa maksaakin enempi. Yksikin viisastelija perusteli että alue on "yksityiskäytössä joten valituksia ei kuunnella" Kuppikunntia kirjoitti:
Kyllä niillä sfcn jäsenalueilla kohdattiin sellaisia "kuppikuntia ja köörejä" että parin kerran kokemuksen jälkeen lopetettiin niillä käynnit kokonaan.
Saunavuoroja sai vain isännän tutut, outo tulija pääsi vaunuineen vihoviimeiseen nurkkaan ja rämeeseen, grillipaikalle ei voinut lasten kanssa mennä humalaisten huudon ja kiroilun vuoksi. Pitkälle yöhön jatkui hulinointi ja riitely. Ei millään tavallisella leirialueella voi niin käyttäytyä joten kannattaa maksaakin enempi. Yksikin viisastelija perusteli että alue on "yksityiskäytössä joten valituksia ei kuunnella"Minä olen puolestani pannut merkille saunan tuputuksen joka kerta kun olen alueille mennyt. Tosin kukaan ei ole moittinut vaikka olen sen väliin jättänytkin. Rähiseviä juoppoja ei ole valtaisasti vastaan tullut ainakaan karavaanarialueilla, muualla kyllä. Tosin suurimpina juhlina kuten Jussina en ole viettänyt aikaani näissä piireissä vaan siellä kuuluisassa puskaparkissa.
Nyt noin 10v aikana olen kerran nähnyt humalaisen josta on ollut jollekin vahinkoa ja silloinkin hänelle itselleen. Kännissä kaatui pesuhuoneessa ja halkaisi kallonsa, tosin vain sen nahkan. Ambulanssilla poika vietiin korjaukseen ja seuraavana päivänä hän palasi tuplakankkusessa.
Niillä alueilla joita minä olen käyttänyt en ole huomannut vierailijan sorsimista missään muodossa edes ison numeron perusteella (reilusti yli 80000) vaan porukka on aina ollut ystävällistä. Tämä saattaa johtua siitä hämäläisestä puolestani ja huomaan v-tuilun vasta ensi vuonna. Toisaalta minulla on aika hyvät unenlahjat, enkä herää yleensä jos joku ei aivan tönimään tule. Niinhän ne sanoo, että hyvä omatunto on paras päänalunen.- totta..
karva.naamari kirjoitti:
Minä olen puolestani pannut merkille saunan tuputuksen joka kerta kun olen alueille mennyt. Tosin kukaan ei ole moittinut vaikka olen sen väliin jättänytkin. Rähiseviä juoppoja ei ole valtaisasti vastaan tullut ainakaan karavaanarialueilla, muualla kyllä. Tosin suurimpina juhlina kuten Jussina en ole viettänyt aikaani näissä piireissä vaan siellä kuuluisassa puskaparkissa.
Nyt noin 10v aikana olen kerran nähnyt humalaisen josta on ollut jollekin vahinkoa ja silloinkin hänelle itselleen. Kännissä kaatui pesuhuoneessa ja halkaisi kallonsa, tosin vain sen nahkan. Ambulanssilla poika vietiin korjaukseen ja seuraavana päivänä hän palasi tuplakankkusessa.
Niillä alueilla joita minä olen käyttänyt en ole huomannut vierailijan sorsimista missään muodossa edes ison numeron perusteella (reilusti yli 80000) vaan porukka on aina ollut ystävällistä. Tämä saattaa johtua siitä hämäläisestä puolestani ja huomaan v-tuilun vasta ensi vuonna. Toisaalta minulla on aika hyvät unenlahjat, enkä herää yleensä jos joku ei aivan tönimään tule. Niinhän ne sanoo, että hyvä omatunto on paras päänalunen.sinun kokemuksesi ovat sinulle tosia, ei käy kiistäminen. Minä olen taas huomattavan enemmän tuon edellisen kirjoittajan kokemuksiin samaistunut.
Toisaalta, eräs tuttava, joka ei myöskään ole kertomansa mukaan kokenut häiriöitä, on kieltämättä aiheuttanut niitä monelle kanssaihmiselle, ilmeisesti ilman, että tajuaa niin tehneensä. - minullakin , juoppoja en ol...
karva.naamari kirjoitti:
Minä olen puolestani pannut merkille saunan tuputuksen joka kerta kun olen alueille mennyt. Tosin kukaan ei ole moittinut vaikka olen sen väliin jättänytkin. Rähiseviä juoppoja ei ole valtaisasti vastaan tullut ainakaan karavaanarialueilla, muualla kyllä. Tosin suurimpina juhlina kuten Jussina en ole viettänyt aikaani näissä piireissä vaan siellä kuuluisassa puskaparkissa.
Niillä alueilla joita minä olen käyttänyt en ole huomannut vierailijan sorsimista missään muodossa edes ison numeron perusteella (reilusti yli 80000) vaan porukka on aina ollut ystävällistä. Tämä saattaa johtua siitä hämäläisestä puolestani ja huomaan v-tuilun vasta ensi vuonna. Toisaalta minulla on aika hyvät unenlahjat, enkä herää yleensä jos joku ei aivan tönimään tule. Niinhän ne sanoo, että hyvä omatunto on paras päänalunen.enkä muutakaan poikkeavaa . Paikka löytyi , yleensä hyvä . Kokkolassa oli tiukassa agilitykisan vuoksi , löytyi kuitenkin . Kuturannassa olin piitkästä aikaa yleisessä saunassa , löylyä piti ottaa sitten liikaakin ....
Jossakin oli yhteislaulua , sivummalla , me nukahdettiin yleensä iltakymmenen kieppeissä , aamulla herättiin .
Miellyttäviä kokemuksia meillä on yhdeltä kesältä , ensi kesänä jatkuu . - höh
Kuppikunntia kirjoitti:
Saunavuoroja sai vain isännän tutut, outo tulija pääsi vaunuineen vihoviimeiseen nurkkaan ja rämeeseen, grillipaikalle ei voinut lasten kanssa mennä humalaisten huudon ja kiroilun vuoksi. Pitkälle yöhön jatkui hulinointi ja riitely. Ei millään tavallisella leirialueella voi niin käyttäytyä joten kannattaa maksaakin enempi. Yksikin viisastelija perusteli että alue on "yksityiskäytössä joten valituksia ei kuunnella"Muutaman kerran vuodessa poikkean jäsenalueilla yöpymään reissuillani. Kohdalleni ei vielä tähän mennessä ole osunut ensimmäistäkään häiriötä jäsenalueilla. Ystävällistä palvelua sitäkin enemmän olen saanut osakseni.
Yksilöimättömien, paikkansa pitämättömien herjaväitteiden heittäminen lonkalta, on joillekin vakiintunut tapa tällä palstalla. - omituista on
höh kirjoitti:
Muutaman kerran vuodessa poikkean jäsenalueilla yöpymään reissuillani. Kohdalleni ei vielä tähän mennessä ole osunut ensimmäistäkään häiriötä jäsenalueilla. Ystävällistä palvelua sitäkin enemmän olen saanut osakseni.
Yksilöimättömien, paikkansa pitämättömien herjaväitteiden heittäminen lonkalta, on joillekin vakiintunut tapa tällä palstalla.se, vai onko sittenkään, että täältä nimettömien palstalta löytyy noita negatiivisia kokemuksia, etenkin SFC-alueilta paljon, numeroitujen palstalta en muista lukeneeni yhtäkään? Asenteellistako?
omituista on kirjoitti:
se, vai onko sittenkään, että täältä nimettömien palstalta löytyy noita negatiivisia kokemuksia, etenkin SFC-alueilta paljon, numeroitujen palstalta en muista lukeneeni yhtäkään? Asenteellistako?
Veikkaan joillain olleen kokemuksia jostain hörhöstä kuten meilläkin tällä osastolla. Ajan mittaan näkemys on saanut ylivallan mielen sopukoissa joidenkin vielä kannustaessa. Voi lisäksi olla, ettei kyse ole edes ollut SFC-karavaanarialueesta vaan alueesta jolla on ollut paljon väkeä matkailuajoneuvoilla.
Saattaa olla, etteivät kaikki erota toisistaan jäsenaluetta ja jäsenetualuetta ja siitä sikiävät nämä lausumat häiriöistä. Jäsenetualueillakin on portilla komeat SFC tarrat joissa mainostetaan alennuksia jäsenetumaininnalla.
Eihän täällä ole juurikaan muita alueita mainittu kuin Sääksi ja sekin vain kurinpalautuksestaan kun normaaliruodusta poikkeavia on alettu kovistella. Vielä on Sääksi minulla testaamatta mutta tulee sekin aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803639
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302404Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191590- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085