Väitän, ettei löydy yhtään muslimia, joka oikeasti olisi muslimi. Viimeinen muslimi oli Muhammed, jos tämä henkilö edes koskaan eli.
On vain ihmisiä, jotka väittävät olevansa Muslimeja.
Muslimit vääräuskoisia.
13
777
Vastaukset
ei ole ainuttakaan kristittyä.
Saman kaavan mukaan kristittyjen olemassaolo olisi vielä mahdottomampaa kun se on jäljennetty juutalaisuudesta ja verrattavissa mormonismiin.- Dhimmi
Jeesuksen olemassaolosta on historiallisia kirjoituksia siltä ajalta, jolloin Jeesus eli.
Muhammedin elämä on pääosin kertomuksia, jotka on dokumentoitu runsaasti Muhammedin väitetyn elämän jälkeen.
Perimätieto on rappeutunut vuosien varrella kun ei löytynyt kirjoitustaitoista arabia kirjaamaan Muhammedin elämän tapahtumia.
Vai väitättekö muslimit, että vanha ukko Muhammed olisi oikeasti mennyt naimisiin ja harjoittanut yhdyntää 9-vuotiaan Aisha-vaimonsa kanssa, kuten "luotettavan perimätiedon" mukaan kerrotaan?
Koraanin kanssa sama juttu. Kirjattu vuosikymmenien jälkeen paperille.
Satua kaikki tyyni. Dhimmi kirjoitti:
Jeesuksen olemassaolosta on historiallisia kirjoituksia siltä ajalta, jolloin Jeesus eli.
Muhammedin elämä on pääosin kertomuksia, jotka on dokumentoitu runsaasti Muhammedin väitetyn elämän jälkeen.
Perimätieto on rappeutunut vuosien varrella kun ei löytynyt kirjoitustaitoista arabia kirjaamaan Muhammedin elämän tapahtumia.
Vai väitättekö muslimit, että vanha ukko Muhammed olisi oikeasti mennyt naimisiin ja harjoittanut yhdyntää 9-vuotiaan Aisha-vaimonsa kanssa, kuten "luotettavan perimätiedon" mukaan kerrotaan?
Koraanin kanssa sama juttu. Kirjattu vuosikymmenien jälkeen paperille.
Satua kaikki tyyni.olemassaolosta ei ole löytynyt ainuttakaan todistetta.
Raamatun mukaankin Jeesus ei ollut kristitty vaan juutalainen ja määräsi "Mooseksen"-lakien voimassaolon (eli Juutalaisuuden) ikuisiksi ajoiksi kuten Raamatussa kerrotaan.
Jos Jeesus oli olemassa hän ei tiennyt kristinuskosta mitään koska se keksittiin myöhemmin.
Kristinusko mainitaan ensimmäisen kerran historiankirjoissa Rooman palon yhteydessä.
Paavali ja Pietari jotka olivat kristinuskon perustajia tuomittiin kuolemaan Rooman palosta.- olosta on useita
Pe.ku kirjoitti:
olemassaolosta ei ole löytynyt ainuttakaan todistetta.
Raamatun mukaankin Jeesus ei ollut kristitty vaan juutalainen ja määräsi "Mooseksen"-lakien voimassaolon (eli Juutalaisuuden) ikuisiksi ajoiksi kuten Raamatussa kerrotaan.
Jos Jeesus oli olemassa hän ei tiennyt kristinuskosta mitään koska se keksittiin myöhemmin.
Kristinusko mainitaan ensimmäisen kerran historiankirjoissa Rooman palon yhteydessä.
Paavali ja Pietari jotka olivat kristinuskon perustajia tuomittiin kuolemaan Rooman palosta.todisteita,montako on muhammedin olemassa olosta?
- Kujkeli
Pe.ku kirjoitti:
olemassaolosta ei ole löytynyt ainuttakaan todistetta.
Paavali ja Pietari jotka olivat kristinuskon perustajia tuomittiin kuolemaan Rooman palosta.Peku rakas oikeasti lopeta kirjoittelu.
"Raamatun mukaankin Jeesus ei ollut kristitty vaan juutalainen"
No shit! Tuskin kukaan on muuta väittänytkään.
Jeesuksen seuraajia ruvettiin kutsumaan kristityiksi ja oli alun perin käsittääkseni pilkkanimi.
"Jos Jeesus oli olemassa hän ei tiennyt kristinuskosta mitään koska se keksittiin myöhemmin."
Mitään ei keksitty vaan Jeesuksen seuraajia ruvettiin kutsumaan kristityiksi kuten jo sanoin ja täsät syystä Jeesuksen seuraajia nykypäivänäkin kutsutaan samoin. Sehän nyt on ihan selvää että Jeesus ei ruvennut kutsumaan apostoleita kristityiksi, mutta entäs sitten?
Apostolien teot:25 Barnabas lähti sitten Tarsokseen etsimään Saulia 26 ja löydettyään toi hänet Antiokiaan. Yhdessä he toimivat seurakunnan keskuudessa kokonaisen vuoden, ja suuri joukko ihmisiä sai heiltä opetusta. Antiokiassa alettiin ensimmäiseksi käyttää opetuslapsista nimitystä kristitty.
"Paavali ja Pietari jotka olivat kristinuskon perustajia tuomittiin kuolemaan Rooman palosta."
Neron kristityjen vainot taisivat olla ennemminkin syy. Rooman palostahan oli hyvä syyttää kristittyjä. - Kössönöm
ateisti on ateisti vaikka millä kaavalla laskettuna. Yksinkertaista!
- Kössönöm
olosta on useita kirjoitti:
todisteita,montako on muhammedin olemassa olosta?
onko joku joskus elänyt vai ei, tai mitä nämä tyypit ovat sanoneet?
Ihmisiä elää, kuolee ja uusia syntyy. Minäkin olen sanonut elämäni aikana yhtä ja toista, mutta so what!
- Dhimmi (aito)
...kayttaessasi nimimerkkia, jolla minut on tultu palstalla tuntemaan. Uskomattoman selkaragangatonta seka moraalitonta. Toivon palstalaisten kuitenkin huomaavan tekstistasi ja erityissti sen kieliasusta - tai pikemminkin tuon omaperaisen kieliasun puutteesta - ettemme ole sama henkilo. Pisteet puuttuvat kun olen parhaillaan ulkomailla...
- .............
"Toivon palstalaisten kuitenkin huomaavan tekstistasi ja erityissti sen kieliasusta - tai pikemminkin tuon omaperaisen kieliasun puutteesta - ettemme ole sama henkilo."
Mikset vaan yksinkertaisesti rekisteröi nimimerkkiäsi? - Dhimmi (väärä)
............. kirjoitti:
"Toivon palstalaisten kuitenkin huomaavan tekstistasi ja erityissti sen kieliasusta - tai pikemminkin tuon omaperaisen kieliasun puutteesta - ettemme ole sama henkilo."
Mikset vaan yksinkertaisesti rekisteröi nimimerkkiäsi?...myöntää itselleni käyttäväni kallista aikaani elämästin tällä forumilla. Olen niin koukussa tähän forumiin, että jopa ulkomaanmatkan aikana on minun tarkistettava mitä tapahtuu tällä laatuforumilla.
En halua rekisteröidä nickiäni...joutuisin myöntämään olevani aapon kanssa tasavertainen. - Dhimmi (oikea)
Dhimmi (väärä) kirjoitti:
...myöntää itselleni käyttäväni kallista aikaani elämästin tällä forumilla. Olen niin koukussa tähän forumiin, että jopa ulkomaanmatkan aikana on minun tarkistettava mitä tapahtuu tällä laatuforumilla.
En halua rekisteröidä nickiäni...joutuisin myöntämään olevani aapon kanssa tasavertainen....sina taas olet 'tullut kaapista' ja myontanyt itsellesi, etta vietat kallista aikaasi talla foorumilla vain solvaamassa muita, ja se on sinusta ok ja olet sinut sen kanssa? Jatte kiva. Nyt on pikku hoponassu-muslimilla hyva olo?
Anyway, toiseen huolenaiheeseesi: Tama saattaa tulla sinulle yllatyksena, mutta nykyaan monille ihmisille matkustaminen on suht arkipaivista puuhaa. Siina ei ole mitaan niin jarisyttavaa, etta sen pitaisi muuttaa elamaa kovinkaan paljon. Olen kylla hyvin tietoinen, etta viela on paljon teita ihmisia, joille vuotuinen kanarianmatka tai ruotsinristeily on niin iso juttu, etta sita pissitaan housuun jannityksesta jo puoli vuotta aiemmin, ja leuhkitaan kaikille henkselit paukkuen kuinka 'meitsi on menossa oikein ULKOmaille'. 'Suureen tuntemattomaan', jossa kaikki tehdaan eri tavalla kuin yleensa. Se teille sallittakoon. - Dhimmi (vaikeroiva)
Dhimmi (oikea) kirjoitti:
...sina taas olet 'tullut kaapista' ja myontanyt itsellesi, etta vietat kallista aikaasi talla foorumilla vain solvaamassa muita, ja se on sinusta ok ja olet sinut sen kanssa? Jatte kiva. Nyt on pikku hoponassu-muslimilla hyva olo?
Anyway, toiseen huolenaiheeseesi: Tama saattaa tulla sinulle yllatyksena, mutta nykyaan monille ihmisille matkustaminen on suht arkipaivista puuhaa. Siina ei ole mitaan niin jarisyttavaa, etta sen pitaisi muuttaa elamaa kovinkaan paljon. Olen kylla hyvin tietoinen, etta viela on paljon teita ihmisia, joille vuotuinen kanarianmatka tai ruotsinristeily on niin iso juttu, etta sita pissitaan housuun jannityksesta jo puoli vuotta aiemmin, ja leuhkitaan kaikille henkselit paukkuen kuinka 'meitsi on menossa oikein ULKOmaille'. 'Suureen tuntemattomaan', jossa kaikki tehdaan eri tavalla kuin yleensa. Se teille sallittakoon."...sina taas olet 'tullut kaapista' ja myontanyt itsellesi, etta vietat kallista aikaasi talla foorumilla vain solvaamassa muita...Nyt on pikku hoponassu-muslimilla hyva olo?"
Otan loukkauksena tuon, että haukut minua muslimiksi. Minähän en mikään höpönassu-muslimi ole (ääkköset saa muuten fiksumpi jamppa oikein ulkomaalaisesta näppiksestäkin).
En ole muslimi, sillä:
1) En koskaan silpoisi poikiani tai tyttöjäni.
2) En koskaan hyväksyisi sellaista uskontoa, jossa voi ottaa vaimokseen nuoren tytön, jolla juuri on kuukautiset alkaneet. Tämä siis Bukharin Haditheista.
3) En hyväksy sotaa edes uskonnon nimissä.
4) Olen tasa-arvon kannattaja - se kun edistää selkeästi yhteiskunnan hyvinvointia.
5) En harrasta eläinten kiduttamista teurastamalla ne elävältä ilman puudutusta.
Toinen kappaleesi näyttääkin olevan juuri tuollaista itsetuntosi pönkittämistä. Nyt kun olet taas lentänyt Ryanairilla Frankfurt-Hahnin lentokenttähotelliin juomaan salaa vaimoltasi ja äidiltäsi ainoana viihdykkeenäsi tämä suomi24-palsta, niin onko se sitten mielestäsi jotenkin timanttista?
Minä - suuri Dhimmi (väärä) olen sentään asunut ulkomailla. Ulkomaalaisvihani takia muutin takaisin Suomeen, jotta ulkomaassa, jossa asuin, olisi yksi ulkomaalainen vähemmän.
Mielestäni kaikkien ulkomaalaisten tulisi noudattaa tällaista periaatetta elämässä, eikä tulla tänne pohjolaan isien maahan elämään sossun tuella. - Peter.pan
Dhimmi (vaikeroiva) kirjoitti:
"...sina taas olet 'tullut kaapista' ja myontanyt itsellesi, etta vietat kallista aikaasi talla foorumilla vain solvaamassa muita...Nyt on pikku hoponassu-muslimilla hyva olo?"
Otan loukkauksena tuon, että haukut minua muslimiksi. Minähän en mikään höpönassu-muslimi ole (ääkköset saa muuten fiksumpi jamppa oikein ulkomaalaisesta näppiksestäkin).
En ole muslimi, sillä:
1) En koskaan silpoisi poikiani tai tyttöjäni.
2) En koskaan hyväksyisi sellaista uskontoa, jossa voi ottaa vaimokseen nuoren tytön, jolla juuri on kuukautiset alkaneet. Tämä siis Bukharin Haditheista.
3) En hyväksy sotaa edes uskonnon nimissä.
4) Olen tasa-arvon kannattaja - se kun edistää selkeästi yhteiskunnan hyvinvointia.
5) En harrasta eläinten kiduttamista teurastamalla ne elävältä ilman puudutusta.
Toinen kappaleesi näyttääkin olevan juuri tuollaista itsetuntosi pönkittämistä. Nyt kun olet taas lentänyt Ryanairilla Frankfurt-Hahnin lentokenttähotelliin juomaan salaa vaimoltasi ja äidiltäsi ainoana viihdykkeenäsi tämä suomi24-palsta, niin onko se sitten mielestäsi jotenkin timanttista?
Minä - suuri Dhimmi (väärä) olen sentään asunut ulkomailla. Ulkomaalaisvihani takia muutin takaisin Suomeen, jotta ulkomaassa, jossa asuin, olisi yksi ulkomaalainen vähemmän.
Mielestäni kaikkien ulkomaalaisten tulisi noudattaa tällaista periaatetta elämässä, eikä tulla tänne pohjolaan isien maahan elämään sossun tuella.Tulee mieleen se piirrettyjen hahmojen omantunnon taistelut paholaisen ja pyhimyksen kesken,
älä vielä kuvittele suututtaneesi suorapuheisuudellasi kaikkia lopullisesti niin, ettet enää kykene keskustelemaan kuin itsesi kanssa varjonyrkkeillen.
Kyllä islam-saitille kaksikin Dhimmiä mahtuu,
kolmas on jo vähän liikaa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5091491- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18817Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 72724
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685