Laittakaapa listaa tulemaan.
Vastaukset 77
- sen, että
jos mies pyörii paljon täällä Suomi 24:ssä, hän ei ole (anteex nyt)aivan terve! Onnex oma mies ei täällä hengaile! Ruuvit on löysällä, jos täällä pyörii!
- mutta..
sanon kuitenkin: inhoamaan pohjalaisia.
- Yksi vastaus.
Omalta kohdalta olen aina pitänyt pohjalaisten suoruudesta niin oikeassa kuin virtuaalimaailmassa. Näin vastasi sukujuuriltaan karjalainen.
- toinen vastaus
Yksi vastaus. kirjoitti:
Omalta kohdalta olen aina pitänyt pohjalaisten suoruudesta niin oikeassa kuin virtuaalimaailmassa. Näin vastasi sukujuuriltaan karjalainen.
Kyllä minullekin esim. Juha Miedosta tulee mieleen erittäin suoraselkäinen ihminen. Vaimonsa kuoleman jälkeen huolehtinut yksin lapsestaan. Tuntuu, että hän kunnioittaisi naisia.
Tämän palstan myötä on tullut sitten negatiivisempia ajatuksia pohjalaisuudesta. =( - Yksi vastaus.
toinen vastaus kirjoitti:
Kyllä minullekin esim. Juha Miedosta tulee mieleen erittäin suoraselkäinen ihminen. Vaimonsa kuoleman jälkeen huolehtinut yksin lapsestaan. Tuntuu, että hän kunnioittaisi naisia.
Tämän palstan myötä on tullut sitten negatiivisempia ajatuksia pohjalaisuudesta. =(Jos uskoisi sen kaiken, mihin täällä törmää, sitä deletoisi joka ainoa miehen elämästään lopullisesti. Monesti vastaan tulee aika karmaisevia mielipiteitä; vähän toisen kunnioitusta, pinnallisuutta.
Varmasti miehistä tuntuu samalta :). - toinen vastaus
Yksi vastaus. kirjoitti:
Jos uskoisi sen kaiken, mihin täällä törmää, sitä deletoisi joka ainoa miehen elämästään lopullisesti. Monesti vastaan tulee aika karmaisevia mielipiteitä; vähän toisen kunnioitusta, pinnallisuutta.
Varmasti miehistä tuntuu samalta :).Aika mukavia miehiä täällä näyttää pääosin liikuskelevan.
- Palstalla
Sekoilevat vaan Munattomat Miehet. > Eli ne joilla ei enää kulli seiso.......
- -PB-
rautalangan vääntämistä, saivartelua...
Kärsivällisyyttä ymmärtämättömiä kohtaan. - la.ra
hyvää ja kaunista ja sitten jonkin verran sitä vähemmänkin kaunista.
- Yksi vastaus.
Vahvistanut käsitystä siitä, että kuinka harvassa on hengenheimolaisia. Puhutaan sitten miehistä tai naisista. Mukavia ihmisiä sinänsä, mutta aivan eri taajuuksilla liikumme :D. Vain joissakin yksittäisissä asioissa mielipiteet kohtaavat.
En ole täällä oppimassa vaan opettamassa.
- Maija 3v Pihtiputtaalta
Ootko sä se aapiskukkomies?
- laittomasti
Siinä tärkein oppi.
- SengaSengana.
En oppinut, mutta löytänyt uskomattoman naisvihan.
- Oikein!
Vuosituhannen löytö! Oliko muuten yllätys, että ne suurimmat naisvihaajat olivatkin sitten sieltä kotokulmilta? :D
- SengaSengana.
Oikein! kirjoitti:
Vuosituhannen löytö! Oliko muuten yllätys, että ne suurimmat naisvihaajat olivatkin sitten sieltä kotokulmilta? :D
Viittaat RE:hin? Se on musta ihan vain osa-aikasovinisti. :DDD
Ja ne pari muuta pohjalaismiesnikkiä ei myöskään mielestäni edusta naisvihaajia. Suuren isän etc. heimoa en tunnista, mutta häpeän syvästi, jos on pohjalainen.
Siitä on vielä pitkä matka naisvihaan. - Oikein!
SengaSengana. kirjoitti:
Viittaat RE:hin? Se on musta ihan vain osa-aikasovinisti. :DDD
Ja ne pari muuta pohjalaismiesnikkiä ei myöskään mielestäni edusta naisvihaajia. Suuren isän etc. heimoa en tunnista, mutta häpeän syvästi, jos on pohjalainen.
Siitä on vielä pitkä matka naisvihaan.RE on tosi sulkkis,puspus vaan kaikilta naisilta.
"olin yhen akan kansa minkä löysin baarista mut en ollu toista kertaa ku se oli nii heleppo. kaikki akat on heleppoja.sen akan kaveri ei lähteny völjyyn jotenka aattelin että soittaa pirrautan sille.olokoo vaikka varattu.näytän sen miehelle mistä meikäpojan mulukku on tehty.oon ennenki nussinu varattuja akkoja.hähähähäh.arvatkoo mitä?runkkasin just ja näyttö meni tahmeeks.vittu moon äijä!hähähähä'" - SengaSengana.
Oikein! kirjoitti:
RE on tosi sulkkis,puspus vaan kaikilta naisilta.
"olin yhen akan kansa minkä löysin baarista mut en ollu toista kertaa ku se oli nii heleppo. kaikki akat on heleppoja.sen akan kaveri ei lähteny völjyyn jotenka aattelin että soittaa pirrautan sille.olokoo vaikka varattu.näytän sen miehelle mistä meikäpojan mulukku on tehty.oon ennenki nussinu varattuja akkoja.hähähähäh.arvatkoo mitä?runkkasin just ja näyttö meni tahmeeks.vittu moon äijä!hähähähä'"On sillä hetkensä. ;D
Kateeksiko sun rupes pistämään? Älä ny viitti, ei se kannata.
Vakavasti ottaen, minusta naisviha on kuitenkin jotakin aika paljon syvempää, ja en tosiaankaan RE:tä siihen kastiin laita, vaikka olenkin usein eri mieltä hänen kanssan (hän minun). - Oikein!
SengaSengana. kirjoitti:
On sillä hetkensä. ;D
Kateeksiko sun rupes pistämään? Älä ny viitti, ei se kannata.
Vakavasti ottaen, minusta naisviha on kuitenkin jotakin aika paljon syvempää, ja en tosiaankaan RE:tä siihen kastiin laita, vaikka olenkin usein eri mieltä hänen kanssan (hän minun).parempia esimerkkejä naisen halvennuksesta.
- SengaSengana.
Oikein! kirjoitti:
parempia esimerkkejä naisen halvennuksesta.
Halventaminen, vähättely, alistamispuhe on minusta sitä sovinimismia. Kyllähän sovinismikin ja machoilu voi mennä naisvihaankin, mutta en nyt ensisijaisesti niin näköjään ajattele. Pitää miettiä.
Viittasin tuossa jo Iskäämme, ja sitten on nää muut lutkittelijat. Heillä on minusta sairas suhde naiseuteen, eli naisvihaa.
Miten sä ymmärrät nais- tai miesvihan? - Oikein!
SengaSengana. kirjoitti:
Halventaminen, vähättely, alistamispuhe on minusta sitä sovinimismia. Kyllähän sovinismikin ja machoilu voi mennä naisvihaankin, mutta en nyt ensisijaisesti niin näköjään ajattele. Pitää miettiä.
Viittasin tuossa jo Iskäämme, ja sitten on nää muut lutkittelijat. Heillä on minusta sairas suhde naiseuteen, eli naisvihaa.
Miten sä ymmärrät nais- tai miesvihan?sov.sika tuli jo tuossa mainittua. Se halveksunta just kertoo vihasta naisia kohtaan.
"kaikkinaisetonhelppoja,kaikkinaisetonhelppoja,kaikkinaisetonhelppoja etcetc".
Muut lutkittelijat? Et osaa sanoa tarkemmin? - SengaSengana.
SengaSengana. kirjoitti:
Miten sä ymmärrät nais- tai miesvihan?Täällä on yksi näkökulma asiaan. Pitänee lukea ;D
http://www.netn.fi/495/netn_495_kirja5.html - SengaSengana.
Oikein! kirjoitti:
sov.sika tuli jo tuossa mainittua. Se halveksunta just kertoo vihasta naisia kohtaan.
"kaikkinaisetonhelppoja,kaikkinaisetonhelppoja,kaikkinaisetonhelppoja etcetc".
Muut lutkittelijat? Et osaa sanoa tarkemmin?Miten puskia voi nimetä tarkemmin?
- Oikein!
SengaSengana. kirjoitti:
Miten puskia voi nimetä tarkemmin?
en kyllä rekisteröityneitten kohdallakaan antais armon käydä oikeudesta. Jos joku rekattu puhuu jatkuvasti täyttä paskaa niin mitä sitä puolustelemaan. Omaa typeryyttä jos pistää kuvansa näytille et koko suku luult. häpeää.
- SengaSengana.
Oikein! kirjoitti:
en kyllä rekisteröityneitten kohdallakaan antais armon käydä oikeudesta. Jos joku rekattu puhuu jatkuvasti täyttä paskaa niin mitä sitä puolustelemaan. Omaa typeryyttä jos pistää kuvansa näytille et koko suku luult. häpeää.
- Oikein!
SengaSengana. kirjoitti:
et halveksiva tapa puhua naisista kertoo naisvihasta.
- että..
suhtaudun epäilevästi miehiin, yllättävän monella on ruuvit liian löysällä.
- Papeete1
Huonoista tulee ensiksi mieleen aivan sairaalloinen naisviha yms joka pistää miettiin kuinka yleistä se miesten keskuudessa on. Miesten kaksnaamaisuus ja kunniattomuus. Sitten olen huomannut että ne oikein vinksahtaneet ovat yleensä miehiä, joten alkaa arveluttaan välillä oikein kunnolla.
Sanoisisin että palstailu on vähentänyt entisestään halujani haluta miestä, olen muuttunut epäluuloisemmaksi. Hyvää on tietysti se että osaan varautua paremmin ja välttää selviä juttuja.
Mutta on täällä sitten myöskin hyviä miehiä jotka muistuttaa mua siitä että niitä kuitenkin on olemassa, joten toivoa on vielä jäljellä. En mä tarvikkaan kuin yhden :)- Papeete1
Joissain pessimistisempinä hetkinä on tuntunut, että miehet osoittaa turhan paljon taipumusta efebofiliaan.. ellei peräti pedofiliaan. Se on kammottavaa :(
- Aurinko79-
Mä oon oppinut ajattelemaan laajemmin asioista, se nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Tämän palstan kautta on saanut keskustella sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa muuten ei ehkä tulisi niin keskusteltua. Mun mielestä on mielenkiintoista lukea erilaisia mielipiteitä ja uudenlaisia näkökulmia. Ne auttaa aina tarkistamaan omaa kantaa, jonka oon monissa tapauksissa havainnut melkoisen rajoittuneeksi.
Pienenä yllätyksenä mulle on tullut tietynlainen aggressiivisuus, mitä tälläkin palstalla on usein nähtävissä. Enkä tarkoita tällä nyt mielipiteensä suoraa ilmaisua tai kiivasta keskustelua vaan sitä, että täällä näkee joskus todella törkeitä alatyylisiä kommentteja, jotka mun mielestä kertoo joko erittäin köyhästä älyllisestä elämästä pään sisällä tai täysin sorretusta ihmismielestä.- tuntuu ...
ikäviltä silloin, kun ne kohdistuu itseen. Muuten tuskin niitä edes huomaa, vai?
- Aurinko79-
tuntuu ... kirjoitti:
ikäviltä silloin, kun ne kohdistuu itseen. Muuten tuskin niitä edes huomaa, vai?
Tottakai sitä kiinnittää huomiota eniten itseensä kohdistuviin kommentteihin ja ne ottaa "rankimmin", mutta en nyt tarkoittanut mitään minuun kohdistunutta kommentointia vaan puhuin ihan yleisellä tasolla.
Kävi ilmi että netin kautta ihmisten agressiivisuus lisääntyy jotain 3 kertaiseksi jos keskustelukumppaneilla on aikaisemmin jonkinlainen tuttavuus mutta 10-20 kertaiseksi anonyymien kesken kuin face2face kommunikaatiossa :)
Täällä pääsee pedot irti niinsanotusti. Jos sellaisia on.- ;-)
Kukkomies kirjoitti:
Kävi ilmi että netin kautta ihmisten agressiivisuus lisääntyy jotain 3 kertaiseksi jos keskustelukumppaneilla on aikaisemmin jonkinlainen tuttavuus mutta 10-20 kertaiseksi anonyymien kesken kuin face2face kommunikaatiossa :)
Täällä pääsee pedot irti niinsanotusti. Jos sellaisia on.En kyllä mitenkään osaa yhdistää persoonaasi agressiivisuuteen. Vaikutat todella lempeältä...
- Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
Täällä pääsee pedot irti niinsanotusti. Jos sellaisia on.Aika hurjia lukuja, vaikka onhan se noin, että netissä aggressiivisuuden voi päästää helpommin valloilleen. Ja on siinä se positiivinenkin puoli: jos joku kokee saavansa purkaa nettiin aggressiivisuutensa, niin ehkä se vähentää aggressiivisuutta livessä, jossa siitä vois olla todellista vaaraa kanssaihmisille.
Tosin tuokin on kyllä jo huolestuttavaa, jollei mitään muuta kanavaa aggressiivisuudelleen keksi kuin netissä nimettömästi meuhkaaminen... ;-) kirjoitti:
En kyllä mitenkään osaa yhdistää persoonaasi agressiivisuuteen. Vaikutat todella lempeältä...
Minähän olen _äärimmäisen_ lempeä, jos agressiivisuuteni moninkertaistuukin täällä niin pikkiriikkisestä ei saa isoa edes kertomalla noilla lukemilla :)
Toisaalta sitten jos musta kaivaa ne agressiiviset piirteet esiin väenväkisin vääryydellä niin sitten haen suoraan isoimman lyömävälineen mikä löytyy. Kaikella on rajat, myös minulla.
Tavallinenkin ihminen sitten netissä voikin olla varsin agressiivinen törmätessään johonkin jota ei suvaitse tai jonka kokee loukkaavaksi. Mua aina hymyilyttää nähdä sellainen tyyppi... tälläkin palstalla monta selkeästi sellaista... :)- ;-)
Kukkomies kirjoitti:
Minähän olen _äärimmäisen_ lempeä, jos agressiivisuuteni moninkertaistuukin täällä niin pikkiriikkisestä ei saa isoa edes kertomalla noilla lukemilla :)
Toisaalta sitten jos musta kaivaa ne agressiiviset piirteet esiin väenväkisin vääryydellä niin sitten haen suoraan isoimman lyömävälineen mikä löytyy. Kaikella on rajat, myös minulla.
Tavallinenkin ihminen sitten netissä voikin olla varsin agressiivinen törmätessään johonkin jota ei suvaitse tai jonka kokee loukkaavaksi. Mua aina hymyilyttää nähdä sellainen tyyppi... tälläkin palstalla monta selkeästi sellaista... :)olla varsinainen sydäntensärkijä, kun noin taitavasti lempeydellä osaat itsesi naisten sydämiin murtautua... Saako sinua silittää?
;-) kirjoitti:
olla varsinainen sydäntensärkijä, kun noin taitavasti lempeydellä osaat itsesi naisten sydämiin murtautua... Saako sinua silittää?
Saa ja tykkään ja silitän takas ja painaudun kiinni ja hymyilen autuaana ... (enkä edes vielä luule liikoja :)
Eikä naisten sydämet hyvästä hajoa... väitän. Sulattelu on mun heiniäni, ehkä jopa sähköshokkimainen uudelleenkäynnistys... mut sen narkkoottisen lemmenlääkkeen kanssa lupaan olla hyvin hyvin varovainen koska okei - se parantaa todella tehokkaasti... mutta aiheuttaa myös riippuvuuden...- ;-)
Kukkomies kirjoitti:
Saa ja tykkään ja silitän takas ja painaudun kiinni ja hymyilen autuaana ... (enkä edes vielä luule liikoja :)
Eikä naisten sydämet hyvästä hajoa... väitän. Sulattelu on mun heiniäni, ehkä jopa sähköshokkimainen uudelleenkäynnistys... mut sen narkkoottisen lemmenlääkkeen kanssa lupaan olla hyvin hyvin varovainen koska okei - se parantaa todella tehokkaasti... mutta aiheuttaa myös riippuvuuden...Taidan kohta tarvita tekohengitystä... Sinä senkin nettihöpöttelijä, senkin pyrstösulkia pörhistelevä riikinkukko! Vaikene iäksi tai elvytä minut välittömästi!
;-) kirjoitti:
Taidan kohta tarvita tekohengitystä... Sinä senkin nettihöpöttelijä, senkin pyrstösulkia pörhistelevä riikinkukko! Vaikene iäksi tai elvytä minut välittömästi!
*antaa suukon otsalle ja silittää poskea*
Höpsö, tule tohon sohvalle, pistä pää syliin niin mä silittelen ja jutellaan lisää :D :D :D- ;-)
Kukkomies kirjoitti:
*antaa suukon otsalle ja silittää poskea*
Höpsö, tule tohon sohvalle, pistä pää syliin niin mä silittelen ja jutellaan lisää :D :D :Dmutta mä tahdon hypistellä sun sulkia... *kiinnostaa*
;-) kirjoitti:
mutta mä tahdon hypistellä sun sulkia... *kiinnostaa*
Sitten sun on varmaankin parasta alkaa etsiä reittiä kukkolaan *nauraa*
Kerroppa kuinka vakavaksi sulkafetissi on muodostumassa?- ;-)
Kukkomies kirjoitti:
Sitten sun on varmaankin parasta alkaa etsiä reittiä kukkolaan *nauraa*
Kerroppa kuinka vakavaksi sulkafetissi on muodostumassa?etsin kiihkeästi lumottua sulkaa ja minulla heräsi suuri epäilys, että voisiko... voisiko se olla sinun hallussasi!?
Tarkoitukseni ei toki ole sitä irroittaa, vaan tahtoisin ihastella sitä sen oikealla paikallaan. ;-) kirjoitti:
etsin kiihkeästi lumottua sulkaa ja minulla heräsi suuri epäilys, että voisiko... voisiko se olla sinun hallussasi!?
Tarkoitukseni ei toki ole sitä irroittaa, vaan tahtoisin ihastella sitä sen oikealla paikallaan.Ehkäpä. Lumoukset ovat aivan kuin kaikki muukin taikuus, myyttiset olennot, keijut ja menninkäiset. Häilyväistä ja epävarmaa. Kenties joku sulistani onkin lumottu, mistä minä tiedän.
Mutta. Jos asiasta enemmänkin haluat puhua niin [email protected] on oikea osoite.;-) kirjoitti:
etsin kiihkeästi lumottua sulkaa ja minulla heräsi suuri epäilys, että voisiko... voisiko se olla sinun hallussasi!?
Tarkoitukseni ei toki ole sitä irroittaa, vaan tahtoisin ihastella sitä sen oikealla paikallaan.Ehkäpä. Lumoukset ovat aivan kuin kaikki muukin taikuus, myyttiset olennot, keijut ja menninkäiset. Häilyväistä ja epävarmaa. Kenties joku sulistani onkin lumottu, mistä minä tiedän.
Mutta. Jos asiasta enemmänkin haluat puhua niin [email protected] on oikea osoite.- ;-)
Kukkomies kirjoitti:
Ehkäpä. Lumoukset ovat aivan kuin kaikki muukin taikuus, myyttiset olennot, keijut ja menninkäiset. Häilyväistä ja epävarmaa. Kenties joku sulistani onkin lumottu, mistä minä tiedän.
Mutta. Jos asiasta enemmänkin haluat puhua niin [email protected] on oikea osoite.Olenkin erikoistunut juuri sulkien tutkimukseen. Tämä oli varmaankin tarkoitus käydä juuri näin, ilmassa väreilee selvästi jotain taianomaista...
;-) kirjoitti:
Olenkin erikoistunut juuri sulkien tutkimukseen. Tämä oli varmaankin tarkoitus käydä juuri näin, ilmassa väreilee selvästi jotain taianomaista...
Nämä ovat niitä asioita joissa aika ja vaiva paljastaa armotta asiat. :)
- ;-)
Kukkomies kirjoitti:
Nämä ovat niitä asioita joissa aika ja vaiva paljastaa armotta asiat. :)
sinun tunnistavan oikean sulka-asiantuntijan kaikkien saapuvien viestien joukosta? Minuahan on vain yksi kappale maailmassa.
;-) kirjoitti:
sinun tunnistavan oikean sulka-asiantuntijan kaikkien saapuvien viestien joukosta? Minuahan on vain yksi kappale maailmassa.
Vaikea sanoa. Jos joku muu on taitavampi kynääjä niin en mahda omalle syyntakeettomuudelleni mitään... Yksi juttu on kuitenkin varmaa: Esittävät ihmiset eivät kirjoita pitkään eivätkä heijasta todellista itseään. Sen väitän huomaavani. Tässä suhteessa oma rohkeus ja antaumuksellisuus näkyy varmasti.
- sarvikuonokas
Sen että meitä löytyy moneen lähtöön ja et naiset eroaa miehistä yllättävän vähän.
- mitään.
Miten voi oppia joltain, joka ei ei itsekään osaa?
Palstahan ei sinänsä voi opettaa mitään. Joku palstalle kirjoittaja voisi kenties opettaa muttei itse palsta.- ehkä yhden asian.
Sen, että ihmiset on vielä tyhmempiä kuin luulin ennen palstalla hengailua.
- Danskuu
kuin enemmisto kirjoittajista. ;D
Esim.viime vuoden touko/kesakuussa kirjoittelin paljon myos selibaatti juttui, koska se oli itsellani ajankohtaista. Olin seksuaalisesti ongelmainen tai jotain. Nykyaan taalla yksi jos toinenkin harrastaa selibaattia tai on harrastanut ja se on normaalia. Siina vain pieni esimerkki, mutta pointti: ala poikkea enemmisto kirjoittajien kannasta. ;D- Aurinko79-
Mä en touko/kesäkuussa vielä kirjoitellut palstalle, joten mulla on on sun seksiongelmaiseksi leimaamiset jääny väliin mutta kuulostaa omituiselta. Tuo tosin pitää varmaankin paikkaansa, että on helpompaa olla samaa mieltä kuin enemmistö.
Toisaalta mä oon taas saanu kuulla siitä kyllästymiseen asti, että olen jo tylsä kun olen niin harvoin eri mieltä kenenkään kanssa. Mä itseasiassa oon ollut kyllä eri mieltä monestakin asiasta, mutta kas kummaa kun niihin ei kiinnitetä huomiota koskaan... Ainoastaan mun joo-joo-kommentteihin.
Mikään ei ole koskaan hyvä :) - Danskuu
Aurinko79- kirjoitti:
Mä en touko/kesäkuussa vielä kirjoitellut palstalle, joten mulla on on sun seksiongelmaiseksi leimaamiset jääny väliin mutta kuulostaa omituiselta. Tuo tosin pitää varmaankin paikkaansa, että on helpompaa olla samaa mieltä kuin enemmistö.
Toisaalta mä oon taas saanu kuulla siitä kyllästymiseen asti, että olen jo tylsä kun olen niin harvoin eri mieltä kenenkään kanssa. Mä itseasiassa oon ollut kyllä eri mieltä monestakin asiasta, mutta kas kummaa kun niihin ei kiinnitetä huomiota koskaan... Ainoastaan mun joo-joo-kommentteihin.
Mikään ei ole koskaan hyvä :)valitettiin sahkopostiin saakka, etta ma olen aina kaikkien kanssa erimielta, vaikka olinkin monissa ollut samaakin mielta. Toisaalta vaikea olla asioissa samaa mielta, jos omaa erillaisen mielipiteen, mutta jossain muussa asiassa voi olla samaa mielta sit taas.
Aina loytyy joku joka tietaa paremmin asiat, kui asianomainen itse. - SengaSengana.
Aurinko79- kirjoitti:
Mikään ei ole koskaan hyvä :)heh Aurinko. Sun pitäisi varmaan lisätä palstan tyyliin vähän haistattelua ja kirosanoja niihin kohtiin tehosteiksi, joissa olet eri mieltä, niin ehkä "ne" huomaisi sen paremmin. Sellainen huom! kohta, että ... en nyt sano tyhmemmät... mutta silmälasien(sa) kautta lukijatkin huomaisivat.
Mutta tiedän toki, että alatyyli ei ole tyylisi. :) - Danskuu
SengaSengana. kirjoitti:
heh Aurinko. Sun pitäisi varmaan lisätä palstan tyyliin vähän haistattelua ja kirosanoja niihin kohtiin tehosteiksi, joissa olet eri mieltä, niin ehkä "ne" huomaisi sen paremmin. Sellainen huom! kohta, että ... en nyt sano tyhmemmät... mutta silmälasien(sa) kautta lukijatkin huomaisivat.
Mutta tiedän toki, että alatyyli ei ole tyylisi. :)kuvitella auringon kiroilevan, sehan olisi silloin myrskypilvi. ;D
- Aurinko79-
Danskuu kirjoitti:
valitettiin sahkopostiin saakka, etta ma olen aina kaikkien kanssa erimielta, vaikka olinkin monissa ollut samaakin mielta. Toisaalta vaikea olla asioissa samaa mielta, jos omaa erillaisen mielipiteen, mutta jossain muussa asiassa voi olla samaa mielta sit taas.
Aina loytyy joku joka tietaa paremmin asiat, kui asianomainen itse.Muut tuntuvat todellakin tietävän paremmin, mitä mieltä kenenkin pitäis milloinkin olla. Ja jotkut ottavat jopa sydämenasiakseen kiinnittää erityistä huomiota siihen kuka on mitäkin mieltä sen sijaan, että ilmaisisivat oman kantansa ko. asiasta.
Mä oon miettinyt paljon tuota joo-joo-asennettani ja oonko mä liian lössykkä, mutta kun en voi väkisin tehdä itsestäni muuta kuin olen, niin olen sitten loppujen lopuksi jättänyt siihen liittyvät kommentit omaan arvoonsa. Tuntisin itseni hölmöksi, jos alkaisin väkisin muiden painostuksesta esittää jotain muuta kuin mitä olen.
Mä kannatan kultaista keskitietä monessa asiassa ja pyrin ymmärtämään muitakin näkökulmia (siinä joskus surkeasti epäonnistuen), mutta en oo koskaan pelänny sanoa mielipidettäni sellaisesta asiasta, jolla on todellista merkitystä mulle. - Aurinko79-
Danskuu kirjoitti:
kuvitella auringon kiroilevan, sehan olisi silloin myrskypilvi. ;D
Mun pitäis joskus esittää teille oikein kunnon tulistuminen, niin näkisitte että kyllä mäkin ne kirosanat halutessani hallitsen ;)
- Danskuu
Aurinko79- kirjoitti:
Mun pitäis joskus esittää teille oikein kunnon tulistuminen, niin näkisitte että kyllä mäkin ne kirosanat halutessani hallitsen ;)
todista. ;D
- SengaSengana.
Aurinko79- kirjoitti:
Muut tuntuvat todellakin tietävän paremmin, mitä mieltä kenenkin pitäis milloinkin olla. Ja jotkut ottavat jopa sydämenasiakseen kiinnittää erityistä huomiota siihen kuka on mitäkin mieltä sen sijaan, että ilmaisisivat oman kantansa ko. asiasta.
Mä oon miettinyt paljon tuota joo-joo-asennettani ja oonko mä liian lössykkä, mutta kun en voi väkisin tehdä itsestäni muuta kuin olen, niin olen sitten loppujen lopuksi jättänyt siihen liittyvät kommentit omaan arvoonsa. Tuntisin itseni hölmöksi, jos alkaisin väkisin muiden painostuksesta esittää jotain muuta kuin mitä olen.
Mä kannatan kultaista keskitietä monessa asiassa ja pyrin ymmärtämään muitakin näkökulmia (siinä joskus surkeasti epäonnistuen), mutta en oo koskaan pelänny sanoa mielipidettäni sellaisesta asiasta, jolla on todellista merkitystä mulle.Tuli vielä yksi mielenkiintoinen ilmiö mieleen, eli vastauspakko ja rehellisyyspakko. Eli on älyttömän mielenkiintoista, että etenkin puskista kommentoivat vaativat, että rekattujen/nikeillä toimivien pitäisi vastata joka aloitukseen (etenkin intiimejä ja henkilökohtataisia asioita uteleviin) täysin rehellisesti ja yleensä, että on niihin on "vastauspakko". Eli ketä vihaat, ketä rakastat, monenko kanssa olet ollut ja mitä teitte ym. Mä en siis edes vastaa noihin, kun haluan "vanhaset" eli pitää yksityiselämäni itselläni noin pääsääntöisesti. Ja täällä saa sitäpaitsi niin paljon sontaa takaisin, jos kaiken kertoo - oli se sitten suuntaan tai toiseen.
Eli tulee tunne, että on sirkuseläin, jonka velvoite on huvittaa puskia. - Aurinko79-
Danskuu kirjoitti:
todista. ;D
Perskules ku oon niin hyvällä tuulella, ettei nyt oikein irtoa mitään myrskypilveä :)
Mut mä yritän todistaa tuon vielä joskus ;) - Aurinko79-
SengaSengana. kirjoitti:
Tuli vielä yksi mielenkiintoinen ilmiö mieleen, eli vastauspakko ja rehellisyyspakko. Eli on älyttömän mielenkiintoista, että etenkin puskista kommentoivat vaativat, että rekattujen/nikeillä toimivien pitäisi vastata joka aloitukseen (etenkin intiimejä ja henkilökohtataisia asioita uteleviin) täysin rehellisesti ja yleensä, että on niihin on "vastauspakko". Eli ketä vihaat, ketä rakastat, monenko kanssa olet ollut ja mitä teitte ym. Mä en siis edes vastaa noihin, kun haluan "vanhaset" eli pitää yksityiselämäni itselläni noin pääsääntöisesti. Ja täällä saa sitäpaitsi niin paljon sontaa takaisin, jos kaiken kertoo - oli se sitten suuntaan tai toiseen.
Eli tulee tunne, että on sirkuseläin, jonka velvoite on huvittaa puskia.Ja varsinkin tietyt rekatut on ihan jatkuvassa tulituksessa. Jokaiseen kommenttiin tartutaan ja siitä yritetään tehdä pientä sodanpoikasta.
Kenelläkään täällä ei ole mitään velvollisuutta kertoa itsestään yhtään enempää, kuin mihin on itse valmis. Voi kertoa, jos haluaa, mutta pääsääntöisestihän täällä on tarkoitus keskustella asioista eikä kirjoittajien persoonista, vaikka toki nekin ovat omalla tavallaan mielenkiintoisia. Mä en siis kiellä itse ettenkö muka kiinnittäis huomiota persooniin, koska teen sen väistämättä mutta pelkkiin persooniin ei jaksais jatkuvasti puuttua. - olen nähnyt
Aurinko79- kirjoitti:
Perskules ku oon niin hyvällä tuulella, ettei nyt oikein irtoa mitään myrskypilveä :)
Mut mä yritän todistaa tuon vielä joskus ;)sulta tiukkasävyistäkin tykitystä. Ja tiedänkin että olen, koska silloin kun sen teet, se jää mieleen.
Hyviä tuulia jatkossakin. :) - Aurinko79-
olen nähnyt kirjoitti:
sulta tiukkasävyistäkin tykitystä. Ja tiedänkin että olen, koska silloin kun sen teet, se jää mieleen.
Hyviä tuulia jatkossakin. :)Tuo muuten toimii muuallakin, esim. töissä. Kun suuttuu harvoin, niin sillä on enemmän huomioarvoa :)
Mukavia tuulia sinnekin!
- -eräsmies-
etten yhtikäs mitään.
Aina oon tiedostanut, että joukossamme on paljon sontaa, eikä ihmisen näkökannat ole sukupuolesta kiinni. - Kettulaatikossa
että arvostan seurustelukumppaniani todella, mikäli tuolla jossain tosiaan liikkuu tällaisia viiropäitä mitä täällä tulee vastaan.
Mieheni näyttäisi olevan harvinaislaatuinen.
Se on myös yllättänyt kuinka ahdasmielisiä ja kapeakatseisia ihmiset on vielä tällä vuosituhannella.
Ei sillä, on täällä tullut ihan mukaviakin yllätyksiä vastaan. Myös miehissä.- katsos kun
täällä miehet tahallaan näyttelevät paskiaisia. Silloin on livenä helpompi näyttää aivan erikoisen mukavalta ja huomaavaiselta jne. tyypiltä.
- mene läpi
katsos kun kirjoitti:
täällä miehet tahallaan näyttelevät paskiaisia. Silloin on livenä helpompi näyttää aivan erikoisen mukavalta ja huomaavaiselta jne. tyypiltä.
Nyt me tiedetään minkälaisia te oikeasti olette, pitää syynätä kauan ja tarkkaan ennenkuin kelpuutetaan.
- ihan vapaasti
mene läpi kirjoitti:
Nyt me tiedetään minkälaisia te oikeasti olette, pitää syynätä kauan ja tarkkaan ennenkuin kelpuutetaan.
parilla peliliikkeellä mimmi kuin mimmi on sulaa vahaa, vaikka taustalla olisi minkälaista skeptisyyttä koko mieskuntaa kohtaan.
- Kettulaatikossa
ihan vapaasti kirjoitti:
parilla peliliikkeellä mimmi kuin mimmi on sulaa vahaa, vaikka taustalla olisi minkälaista skeptisyyttä koko mieskuntaa kohtaan.
auta minkäänlaiset peliliikkeet, jos ei ensinnäkin ole pitkä, vahva tukka ja muutamia salaiseksi luokiteltuja ominaisuuksia.
Niiden jälkeen vasta katsellaan ja pitkään katsellaankin.
- sirpamaikkarilta
mulla on sivupersoonia mistä en ollu tietonen millään tasolla. Ja aika pelottavaa että täällä ne kirjottelee omilla nimimerkeillään omia ajatuksiaan.
sanaverbaliikkaa.
No mie vissiin oon oppinu jotain itestäni sillon ku vastailen teksteihin. nii ja sit oon oppinu ettei kaikkee pie ottaa niin pirun vakavasti.
- Poistit Vastaukseni?
Eikö teksti miellyttänyt? Totuushan on että näillä sivustoilla ahkeroivat vain munattomat aivottomat Runkkarit-kun ei viakra enää auta,täytyy muilta kysellä neuvoa.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?145770- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭77445- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.28398- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390