Siis kun joku ärtsy pistää tekstinsä loppuun: TSEMPPIÄ... alan näkeen punaista aina ton sanan jälkeen...
Ei se mitään tarkoita, sananhelinää...
Tarkoittaako, tarkoitatko kaikkea mitä puhut?
hitsi kun ärsyttää
8
305
Vastaukset 8
Ainaki melkeen....
Tänään esim lipsahti sellanen sana hirviö jota en kyllä tarkottanu, mut pitää ymmärtää että vittuttaahan se ku kuukauteen ainoo lumisade sattuu sun auraus ja päivystysvuorolla. Aurauskalusto toimii koeajossa loistavasti, mut sit ku säntään auraamaan niin ei menny ku varttitunti niin se paholaisen uloste (käytän nyt vähän miedompia termejä kuin sillon ku tää tapahtu.) Otti ja hajotti vaihdelaatikkonsa kaikista hankalimpaan paikkaan.
Ihan vähästä en hermostu mut nyt kävi niin hassusti että jaksoin kiroilla varttitunnin varsin värikkäästi ilman että tunsin toistavan itseäni joten jätinpä koneen sit sinne. seuraavaks painun unten maille ja heräilen tuossa huomen aamulla remonttihommiin.
mut yleensä tarkotan mitä sanon. En puhu niinkää puhumisen ilosta, vaik tiedänki mitä PITÄIS sanoa. Sanon niinku asian nään.- siis sulle
ja tämä tietenkin tulee ihan aidosti tarkoituksella :)
hitsi, saako nainen kiroilla oikein kunnolla jos on sellainen olo?
ja siinä tsempissä ei harmita mikään muu kun sitä lykitään ihan minne vaan tarkoittamatta sillä yhtään mitään :(
se ei pärjää kunnon kiroilulle ei sitten millään, paholaisen ulostekin kuulostaa paljon paremmalta.. siis sulle kirjoitti:
ja siinä tsempissä ei harmita mikään muu kun sitä lykitään ihan minne vaan tarkoittamatta sillä yhtään mitään :(
se ei pärjää kunnon kiroilulle ei sitten millään, paholaisen ulostekin kuulostaa paljon paremmalta..mulla on sana hallussa. :D
Se kuulostaa aika viattomalta ellei sitä ala tarkemmin analysoida.siis sulle kirjoitti:
se ei pärjää kunnon kiroilulle ei sitten millään, paholaisen ulostekin kuulostaa paljon paremmalta..minun mielestä ja jos kysyt siskoltani, hän todennäköisesti vastaisi "Helvettiäkö se muille kuuluu kiroilenko vai en"
- ex-Wastaaja
siis sulle kirjoitti:
se ei pärjää kunnon kiroilulle ei sitten millään, paholaisen ulostekin kuulostaa paljon paremmalta.."hitsi, saako nainen kiroilla oikein kunnolla jos on sellainen olo?"
Naisille ja miehille mun mielestä samat säännöt. Kiroilu on kieltämättä vähän kahtalainen juttu. Joskus mietin, että esim. uskonnollista vakaumusta omaavista se voi tuntua hyvinkin pahalta. Pitäis aina miettiä, miten asiat ilmaisee. Mä kyllä (pitää kai sanoa valitettavasti) kiroilen jonkin verran.
Noin livessä hallitsen sanavalintani kuitenkin aika hyvin. Muodollisissa ympäristöissä ja esim. juuri uskonnollisiksi tiedettyjen (tai ylipäätään vanhempien ihmisten) seurassa ymmärrän sentään yleensä olla kiroilematta. Kamala on ihminen, joka päästelee kirosanoja suustaan joka toisessa lauseessa käytöksensä muille aiheuttavaa kiusaantuneisuutta ymmärtämättä. - ex-Wastaaja
ex-Wastaaja kirjoitti:
"hitsi, saako nainen kiroilla oikein kunnolla jos on sellainen olo?"
Naisille ja miehille mun mielestä samat säännöt. Kiroilu on kieltämättä vähän kahtalainen juttu. Joskus mietin, että esim. uskonnollista vakaumusta omaavista se voi tuntua hyvinkin pahalta. Pitäis aina miettiä, miten asiat ilmaisee. Mä kyllä (pitää kai sanoa valitettavasti) kiroilen jonkin verran.
Noin livessä hallitsen sanavalintani kuitenkin aika hyvin. Muodollisissa ympäristöissä ja esim. juuri uskonnollisiksi tiedettyjen (tai ylipäätään vanhempien ihmisten) seurassa ymmärrän sentään yleensä olla kiroilematta. Kamala on ihminen, joka päästelee kirosanoja suustaan joka toisessa lauseessa käytöksensä muille aiheuttavaa kiusaantuneisuutta ymmärtämättä...ei nettikään tietysti tee mitään poikkeusta. Kyllä myös netissä pitäis aina ajatella vähän, miten voimasanoja viljelee. Aika useille ihmisille ne eivät kuitenkaan tarkoita mitään pahaa, eikä niiden käytöllä haeta erityisluontoista merkitystä asioille.
Tietyssä mielessä en itse pidä satunnaisten voimasanojen käyttöä niin pahana, jos ei niitä sentään jokatoinen sana ole. - en tarkoittanut
ex-Wastaaja kirjoitti:
"hitsi, saako nainen kiroilla oikein kunnolla jos on sellainen olo?"
Noin livessä hallitsen sanavalintani kuitenkin aika hyvin. Muodollisissa ympäristöissä ja esim. juuri uskonnollisiksi tiedettyjen (tai ylipäätään vanhempien ihmisten) seurassa ymmärrän sentään yleensä olla kiroilematta. Kamala on ihminen, joka päästelee kirosanoja suustaan joka toisessa lauseessa käytöksensä muille aiheuttavaa kiusaantuneisuutta ymmärtämättä.Joo en kanssa tarkoittanut sellaista kiroilua joka on jatkuvaa, vaan oikeesti, et mikä ihme meitä ihmisiä oikein vaivaa kun pitää näytellä (jos näyttelee) niin pirun mukavaa ja fiksuu ihmistä vaikka ei oliskaan sellainen. Alan vaan näkemään punaista niistä roolisuorituksista joskus. Ärsyttää ylimukavat ihmiset.
No näissä keskusteluissa se onkin oma lajinsa tuoda itseään esiin ymmärrettävästi varsinkin jos kirjoittaa ihmiselle josta ei tiedä etukäteen.
Se tsemppiä pisti vain silmääni tuolla laihdutusosastolla jossa joku kirjoitti joka viestinsä loppuun sen. Kele millään tsempillä laihduteta vaan rautaisella päätöksellä. Se taitaapi olla jokin amerikasta tullut tapanen meille jossa harrastetaan yltiöpositiivisuutta tarkoittamatta sitä todella kuitenkaan. Lyhennys asialle jonka voisi sydämmellisemminkin(syvällisemmin) ilmaista jos tahtoa on ja todellista kiinnostusta kumppania kohden.
- ex-Wastaaja
tarkoitan, että "tsemppiä", jos "tsemppiä" sanon. Jos kirjoitan vastaukseen ikävälle kirjoittajalle "tsemppiä", toivon hänelle kylläkin vain parempaa huomista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?145770- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭77445- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.28398- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390