Mulla olisi ongelma ja tämä on ihan oikeasti ongelma. Mikä siinä on ettei miehet lähesty minua? Kuulen usein olevani kaunis ja hauska, mutta miehet ei SILTI lähesty siinä mielessä. En todella halua kehuskella itselläni edellisellä. On vaan huutava vääryys, että ei löydy kumppania, kun miehet juoksee karkuun jos minä menen juttusille.?? En pervoile tai esitä mitään.Minullakin olisi paljon annettavaa omalle kullalle, jos sellainen tätä palloa jossain tallaa. Alkaa kuulkaa olla sellainen olo, kuin olisin jotenkin viallinen.:( Tahtoo samalla lailla rakkautta kuin kuka toinen tahansa!
Ystävänä minulla on muutamia miehiä ja he ovat varattuja. He sanovat minulle, että miehet eivät tiedä mitä menettävät...ihania lohdullisia sanoja. Olen vahva nainen ja näkyykö se sitten niin ulos, että olen "pelottava". Kertokaa miehet, miksi kaunis nainen ei kelpaa?
Miehille!
14
742
Vastaukset 14
- taitaa vaivata.
Kauniille naiselle on useampi ottaja. Moni ei halua kilpailla kauniin naisen huomiosta. Kaikkein vähiten suhteessa.
- ole noita
ottajia paljoa ollut. Tuhannen humalassa kyllä tullaan juttusille. Ihan samalla lailla se komea mies on se, jolle löytyy niitä ottajia. Jos seurustelen, niin ei tarvitse minun mieheni pelätä, että vilkuilisin muita. Hän saa huomioni kokonaan, ei silloin pidä kilpailla huomiosta. Luottamus on kaiken a ja o ja jos se siitä on kiinni, niin eipä ole sellainen minun mieheni.
- kun puhuakseen
ole noita kirjoitti:
ottajia paljoa ollut. Tuhannen humalassa kyllä tullaan juttusille. Ihan samalla lailla se komea mies on se, jolle löytyy niitä ottajia. Jos seurustelen, niin ei tarvitse minun mieheni pelätä, että vilkuilisin muita. Hän saa huomioni kokonaan, ei silloin pidä kilpailla huomiosta. Luottamus on kaiken a ja o ja jos se siitä on kiinni, niin eipä ole sellainen minun mieheni.
tästä asiasta, täytyy ottaa taas esille ne eri "tasot" ja samalla saada varpaille moni, kenellä se "taso" on hyvin "alhainen". "Tasolla" tarkoitan "tasoa" kokonaisuudessa. Ei ainoastaan ulkoista "tasoa" jne. Eihän meillä ihmisillä pitäisi olla mitään "tasoa". Paskat. Jokaisella on jonkinlainen "taso". Tietääkö joku sen, onkin asia erikseen. Ne ihmiset, jotka ovat hyvinkin tietoisia omasta "tasosta", ovat pelottavia muille.
- kiintoinen
ole noita kirjoitti:
toteamus:
Tuhannen humalassa kyllä tullaan juttusille. Ihan samalla lailla
Mikä tää tuhannen humalassa tarkottaa? ootko ikinä aatellut, jos etsit ihmistä pidemmälle ajalle, ni mitä väliä, jos se on yhden illan kännissä? - ap.
kiintoinen kirjoitti:
toteamus:
Tuhannen humalassa kyllä tullaan juttusille. Ihan samalla lailla
Mikä tää tuhannen humalassa tarkottaa? ootko ikinä aatellut, jos etsit ihmistä pidemmälle ajalle, ni mitä väliä, jos se on yhden illan kännissä?Tarkoitan sitä, kun mies on todella tuubassa ja sylki ei pysy suussa.;) Kyllähän jokainen humalassa voi sillon tällön olla, mutta humala ja örvelöhumala on eri asia.;) Ehkä oli huono esimerkki. En tässä tarkoita pelkästään baarikokemuksia.
- ja muut
naiset ovat vaan parempia. Yleisin syy epäonnistumiseen on liika passiivisuus, väärä asenne tai väärät tavoitteet.
- voihan,
se olla niinkin ja aivan varmasti on olemassa parempia naisia kuin minä, en tässä itseäni esille tuo mitenkään parempana kuin muut. Asenteessa en usko olevan ongelmaa.
- MMies
"On vaan huutava vääryys, että ei löydy kumppania, kun miehet juoksee karkuun jos minä menen juttusille.??"
Et ainakaan minun juttusilleni ole tullut. On huutava vääryys, että kauniit, fiksut vapaat naiset eivät saa sanaa suustaan ja tule juttusille:( - tietää
näin lyhyellä tutustumisella. Huomattavasti paremmin pitäisi tuntea, jotta osaisi jotain sanoa.
Tämä on niin yleinen kysymys tällä palstalla, että sovitaanko niin, kun ratkaisun keksit niin julkaiset sen täällä muidenkin luettavaksi?
Siinä vaiheessa kun huomaat, ettet enää edes mieti kelpaamattomuuttasi, olet saavuttanut tasapainon.- ap.
Ihan totta puhut. En ole ainoa lajissaan.:) Täytyy selvittää itse tämä "mysteeri".
Ajattelin lähinnä löytäväni täältä eilaisia kokemuksia miehiltä. Laitoin tekstin hutiloiden ja lopussa olisi voinut olla vaikkapa näin:
Miksi sinä et lähestynyt/lähesty/lähestyisi kaunista naista?;)
Kiitos kommenteista kaikille!
on miesten kauhistus, ei kaikille.
- No jos?
No jos miehet eivät lähesty sinua, niin mikä ihme estää sinua lähestymästä miehiä? Sano vain seuraavalle kiinnostavalle tyypille, että haluat lähempää tuttavuutta hänen kanssaan.
- varattuvalitettavasti
Kyllä mulle kelpaa. Ongelma on vain, ettei semmosia löydy oikein mistään. Tai sitten ne liikkuu semmosessa porukassa johon ei uskalla mennä sekaan.
Olen kyllä samaa mieltä, että monet miehet pelkäävät kauniita naisia. Itse en kyllä pelkää ja menen joskus "iskemään".
Miesten keskuudessa on semmoinen luulo, jotta mitä kauniimpi nainen sen tyhmempi. Itse en allekirjoita tota väitettä, koska tunnen todella mukavia kaunottaria muutamia. Mutta vastaavasti myös todella ylimielisiä, itseään muiden yläpuolelle korottavan kaunottaren, jonka juttusille ei saa mennä. Sitten kun kerran törmää tämmöseen, niin sitä helposti alkaa yleistää kaikkiin huippu kauniisiin. Toiset on vaan helpommin lähestyttäviä. Sulla ei oo varmaan taitoo viekotella tai vastata sillälailla että kaveri joutus vastamaan sulle pidemmällä lauseella. Sellanen lyhyt pari kommenttia sinne tänne ja se jää siihen. Tulee sellanen kuollu hetki jota kumpikaan ei osaa rikkoo. Sit sellaset vaivaantuneet kommentit "törmäillään" ja siinä se.
Toiset on sit luonteeltaan helpompia lähestyä. Miten se vahvuus ilmenee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?145770- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭77445- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.28398- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390