Väitetään, että naiset olisivat uskollisempia kuin miehet. Miksi olisivat? Mistä sukupuolten välinen oletettu ero johtuu? Naisethan saisivatkin seksiseuraa miehiä helpommin? Mistä petturimiehille löytyy naisia?
Vastaukset 38
- sarvikuonokas
Kaikki pettää, kaikki haluaa tai ei halua..
Yhtä harmaata kaikki - voi yrittää
syöttää kaikenlaisia yleistyksiä, mutta arvostelen tätä asiaa kuitenkin omien kokemusteni mukaan. Olen ollut sängyssä useamman varatun naisen kanssa, kun taas itse en ole koskaan pettänyt. Siinä se.
Tuskin on merkittävää eroa suuntaan tai toiseen...
- Kettulaattikossa
puhua vain omasta puolestani, mutta mua ei ole oikeastaan koskaan ohjannut seksuaalinen tarve.
Vaikka pidänkin seksistä, voisin helposti elää ilman sitä vaikka koko loppuelämäni, seksi tulee unissa jos en sitä säännöllisesti harrasta.
Mulle seksiin täytyy olla ensin henkinen halu ja sitten sytynkin nopeasti. Henkinen haluni yhdistettynä fyysiseen mieltymykseen kohdistuu hyvin harvoihin ja yleensä järkikin pääsee sanomaan ettei kannata sekoittaa elämäänsä pettämällä.
Voin kuvitella että tilanne olisi hirveän paljon monimutkaisempi, jos olisi fyysinen panetus päällä kaiken aikaa. - oona.
Tjaa...kaippa se "apina-ajoista" johtuu - tämä miesten tarve "jakaa siementään joka suuntaan" ennenkuin "koko ihmiskunta kuolee sukupuuttoon"...;)
No eipä tässä ainakaan sukupuuttoon olla kuoltu - suomalaiset ehkä, mutta ei ihmiskunta...;)- suomalaisessa
miehessä sitten jotain vikaa, kun se ei olekaan siemenlinko?
Hyvää tekis meille kaikille, kun kuoltaiskin sukupuuttoon.
Mielestäni oikeampi kysymys olisi, että miten petturimiehet ja -naiset löytäisivät toisensa. Pettäjät vois nussia ristiin rastiin keskenään ja uskolliset voisi olla uskollisia keskenään.
Maailma olis niiiiin paljon mukavampi paikka elää :)Komeita miehiä on huomattavasti vähemmän ajatellen, että paineiden kasaantuessa,miehelle käy vaikka 100 vuotias nainen.
- nythän on näin:
Naisten uskollisuus on myytti. Tosiasiassahan naiset pettävät keskimäärin enemmän jo ihan senkin takia että se on heille paljon helpompaa...
- mutta kun
homma ei riipukaan siitä.
Naisten seksuaalivietti on keskimäärin heikompi kuin miesten. Seksintarve ei siis ole yhtä suuri.
Naisen on oltava ihastunut ko. mieheen, voidakseen nauttia seksistä hänen kanssaan, joten kenen tahansa matkaan ei lähdetä. Miehethän eivät (mikäli heitä itseään on uskominen) tarvitse toimitukseen mitään tunteita. Heidän ei kuulemma tarvitse edes pitää naisesta, saati olla ihastunut häneen.
Naiset potevat miehiä helpommin huonoa omaatuntoa pettämisestään.
- reikä kuin reikä
että jos nainen rakastaa miestä niin ei halua loukata. Mies taas ei tunne mitään sen syvempää naista kohtaan, niin samahan se on jos vaikka jäisi yksin, voihan sitten ottaa vaikka sen, jonka kanssa petti. Lisäksi moni nainen tarvitsee jotain tunnetta siihen mukaan; yleensähän se onkin niin, että miehet pettää aina kun saa tilaisuuden, mutta naisella on sitten oikein suhde, jos nainen pettää.
- Nainen pettää
vaihtaakseen kumppania, mutta mies vaan pannakseen.
Jos tämä ei ole naisten levittämää valheellista propagandaa, niin sitten miehet varmaankin pettävät keskenään.
- Tässä esimerkki
Jos kylässä on yksi tavallista anteliaampi naimisissa oleva nainen ja vaikka kymmenen ukkomiestä käy sitä panemassa, niin silloin yksi nainen ja kymmenen miestä pettää.
- unohtui
Tässä esimerkki kirjoitti:
Jos kylässä on yksi tavallista anteliaampi naimisissa oleva nainen ja vaikka kymmenen ukkomiestä käy sitä panemassa, niin silloin yksi nainen ja kymmenen miestä pettää.
Vapaidenkin kanssa voi pettää.
unohtui kirjoitti:
Vapaidenkin kanssa voi pettää.
Ensinnäkin, mistä niitä sinkkunaisia riittää sekä poika-, että ukkomiehille? Minun on edelleenkin vaikea uskoa, että yksi kotona huomiotta jäänyt himokas pikkurouva voisi koko kylän miesten tarpeet tyydyttää...
- hiukan enemmän
Ratikkakuski kirjoitti:
Ensinnäkin, mistä niitä sinkkunaisia riittää sekä poika-, että ukkomiehille? Minun on edelleenkin vaikea uskoa, että yksi kotona huomiotta jäänyt himokas pikkurouva voisi koko kylän miesten tarpeet tyydyttää...
kuin miehiä. Ja homppelimiehet pariutuu keskenään. Naiset ovat yleisemmin biseksuaaleja kuin puhtaasti lesboja.
Eihän sinkkunaisia välttämättä riitäkään sekä poika- että ukkomiehille. Osa naisista ei edes halua parisuhdetta ja saattaa siksi sekstata varatun kanssa. Osa taas on ukkomiehen pyöritettävänä, uskoo tämän eroavan.
Ja kyllä noi kylähuorat on aika yleisiä olleet jo muinoin, olen kuullut juttua. - kaikille sinkkumiehille
Ratikkakuski kirjoitti:
riitä ketään. Iso osa miehistähän jää aina ilman.
kaikille sinkkumiehille kirjoitti:
riitä ketään. Iso osa miehistähän jää aina ilman.
Eli loppupäätelmä on, että ukkomiehillä riittää vientiä sekä sinkkujen, että himokkaiden pikkurouvien keskuudessa ja sinkkumiehet joutuvat onanoimaan itsensä uneen?
- kyllä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Eli loppupäätelmä on, että ukkomiehillä riittää vientiä sekä sinkkujen, että himokkaiden pikkurouvien keskuudessa ja sinkkumiehet joutuvat onanoimaan itsensä uneen?
Kuten itsekin hyvin tiedät, osa miehistä on lähes kaikkien naisten mieleen. Heille riittää aina naisia, olivat he sitten vapaita tai varattuja. Osa miehistä taas joutuu olosuhteiden pakosta elämään sinkkuna, kun eivät kelpaa kellekään.
Naisten kohdalla jako ei ole näin jyrkkä. Miehille kelpaa jokainen normaalinnäköinen nainen, jolta vain seksiä irtoaa. kyllä. kirjoitti:
Kuten itsekin hyvin tiedät, osa miehistä on lähes kaikkien naisten mieleen. Heille riittää aina naisia, olivat he sitten vapaita tai varattuja. Osa miehistä taas joutuu olosuhteiden pakosta elämään sinkkuna, kun eivät kelpaa kellekään.
Naisten kohdalla jako ei ole näin jyrkkä. Miehille kelpaa jokainen normaalinnäköinen nainen, jolta vain seksiä irtoaa.Mitenkähän sitten on mahdollista, että minunkin laajasta kaveripiiristä lähes kaikki ovat löytäneet naisen itselleen? Ei me kaikki nyt niin alfa-uroksia voida olla. Kyllä minä vakavissani väitän, että tavikselle kelpaa toinen tavis vallan mainiosti.
- huoh
Ratikkakuski kirjoitti:
Mitenkähän sitten on mahdollista, että minunkin laajasta kaveripiiristä lähes kaikki ovat löytäneet naisen itselleen? Ei me kaikki nyt niin alfa-uroksia voida olla. Kyllä minä vakavissani väitän, että tavikselle kelpaa toinen tavis vallan mainiosti.
Niin kelpaa.
Siltikin osa miehistä joutuu olosuhteiden pakosta elämään sinkkuna, ja joidenkin kanssa naiset suostuisivat jopa elämään haaremissa. - osa...
Ei saa käytännössä koskaan. Naisen täytyy olla jo aivan kamala hirvitys jos ei kenellekään kelpaa.
- petturivosu2
se on ihan skeidaa et muijat pettää vähemmän. tottahan me petetään muttei jäädä kiinni toisinkuin putkiaivo miehet.
Muijat ei puhu välttämät edes parhaille ystävilleen pettäneensä, minen ainakaan.
petän silti. aina.
eksä petti myös, jäi aina kii. DORKA - ihan sama juttu
Naaraat antaa harvoille ja valituille, urokset painavat kaikkia joilta vaan saavat. Hedelmälliset naaraat on kaikkein halutuimpia. Ihan sama ihmismaailmassa.
- -eräsmies-
On ainakin lintulajeja joiden naaraat parittelevat monen koiraan kanssa, jotta saisivat jälkeläisilleen enemmän huolehtijoita. Jokainen koiras, jota on viilattu linssiin kantaa siihen samaan pesään ruokaa.
- kuten tiedät
-eräsmies- kirjoitti:
On ainakin lintulajeja joiden naaraat parittelevat monen koiraan kanssa, jotta saisivat jälkeläisilleen enemmän huolehtijoita. Jokainen koiras, jota on viilattu linssiin kantaa siihen samaan pesään ruokaa.
Kaikenlaisia variaatioita tietenkin esiintyy. Pääsääntöisesti eläimet käyttäytyvät kuten edellinen kertoi. Niin tekevät myös ihmiset.
- ahpwhr
Voi äly taas keran...mitä helvettiä hedelmällisyydellä on pettämisen kanssa tai jonkun siemenen jakamisenkaan?
Ihmiselle on järki annettu ihan sitä varten että sitä saa käyttää. Ja kenenkään hedelmällisyys ei näy päällepäin...
- Kettulaatikossa
siitä että nainen leimataan edelleen huoraksi kaikessa mikä vähänkin seksuaalisuuteen liittyy. Pettävä nainen on joidenkin mielestä jopa kuolemantuomion ansaitseva huora.
Kun taas mies on vaan pelimies.Voisiko kukaan olla pelimies ilman näitä "joidenkin mielestä jopa kuolemantuomion ansaitsevia huoria"? Ei toista ilman toista jne...
- luontoaan
Ratikkakuski kirjoitti:
Voisiko kukaan olla pelimies ilman näitä "joidenkin mielestä jopa kuolemantuomion ansaitsevia huoria"? Ei toista ilman toista jne...
miksikään muuta, jos tilaisuudet puuttuvat.
- Kettulaatikossa
Ratikkakuski kirjoitti:
Voisiko kukaan olla pelimies ilman näitä "joidenkin mielestä jopa kuolemantuomion ansaitsevia huoria"? Ei toista ilman toista jne...
mutta miksi toinen on halveksittava ja toinen suoranaista arvostusta nauttiva? Kyseessä kuitenkin sama toimenpide.
luontoaan kirjoitti:
miksikään muuta, jos tilaisuudet puuttuvat.
Tarkoitatko, että mies voi olla pelimies, vaikka ei olisi saanut kuin kahdesti: Pyytää ja olla ilman? Hmm... tämäpä mielenkiintoinen tulkinta vanhasta nimityksestä.
- luonteensa
Ratikkakuski kirjoitti:
Tarkoitatko, että mies voi olla pelimies, vaikka ei olisi saanut kuin kahdesti: Pyytää ja olla ilman? Hmm... tämäpä mielenkiintoinen tulkinta vanhasta nimityksestä.
miksikään muutu. Alkoholistikin on alkoholisti, vaikka joutuisi olemaan ilman ryyppyä.
Kettulaatikossa kirjoitti:
mutta miksi toinen on halveksittava ja toinen suoranaista arvostusta nauttiva? Kyseessä kuitenkin sama toimenpide.
Lutkitteleviin ja huoritteleviin miehiin en ole törmännyt oikeassa elämässä, mutta lutkittelevia ja huorittelevia naisia sen sijaa olen nähnyt.
Epävarmat pikkurouvat ja saamattomat sinkkunaiset pelkäävät kauniiden sinkkunaisten vievän kaikki miehet.... Tämä pelko sitten purkautuu huoritteluna.Richartti kirjoitti:
Lutkitteleviin ja huoritteleviin miehiin en ole törmännyt oikeassa elämässä, mutta lutkittelevia ja huorittelevia naisia sen sijaa olen nähnyt.
Epävarmat pikkurouvat ja saamattomat sinkkunaiset pelkäävät kauniiden sinkkunaisten vievän kaikki miehet.... Tämä pelko sitten purkautuu huoritteluna.Harvemmin naisia lutkittelevat ja miesten panoista ylpeyttä tuntevat ovat samassa persoonassa. Toiset iloittelevat lihallisten nautintojen parissa ja ilman jääneet lutkittelevat. Että siinä mielessä tässä ei kummoista ristiriitaa ole.
- Kettulaatikossa
Ratikkakuski kirjoitti:
Harvemmin naisia lutkittelevat ja miesten panoista ylpeyttä tuntevat ovat samassa persoonassa. Toiset iloittelevat lihallisten nautintojen parissa ja ilman jääneet lutkittelevat. Että siinä mielessä tässä ei kummoista ristiriitaa ole.
että naiset harrastaa tuota lutkittelua myös. Ja ilmeisesti epävarmat ja jotenkin ylemmyydentuntoiset miehet myös.
Mutta kyllä se edelleen näkyy melkein jokaisen asenteissa että seksuaalisesti aktiivinen nainen on jotenkin pahempi juttu kuin mies.
Jos naisella on ollut paljon seksisuhteita niin kyllä se aina hätkähdyttää enemmän kuin miesten kohdalla.
- on muuten
aika tuulesta temmattu väite. Tuskin naiset sen vähemmän pettää kuin miehet. Ero tulee siinä, että naiset ei mainosta omia pettämisiään samalla tavalla kuin miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran77798Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?145770- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20513Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506- 6476
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee403468Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭77445- 30436
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39404Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.28398- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390