Palstan sinkuille

kysymys??

Uskallatko tehdä itse aloitteen ihmiselle joka kiinnostaa vai odotatko että hän tulee sinun luo?
Oletko tällä hetkellä ihastunut mutta et ainakaan vielä uskaltanut tehnyt aloitetta ja jos olet aiotko tehdä aloitteen vai odottaa?

41

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------------

zzzzzzzzzzzzz..........

• vai saako naisetkin vastata?

Jos joku mies kiinnostaa menen hänen luokseen, juttelen muutaman minuutin ja se siitä kiinnostuksesta. Jos ei tehoa, niin kuvittelen hänen olevan esim. tämä palstan 'yrmiö' tai 'relaxed eyes'. Takuuvarma keino päästä eroon ihastuksesta.

• "Jos joku mies kiinnostaa menen hänen luokseen, juttelen muutaman minuutin ja se siitä kiinnostuksesta."

:D

Juttelussasi on _vikaa_ jos se tappaa kiinnostuksen. Ehkä puhut vääristä asioista? Tarkoitan... mitä sinä odotat? Salamaa taivaalta? Vai pelkäätkö kenties oikeasti tutustua ihmiseen ja nitistät sen ihastuksen tarkoituksella virittämällä sellaisen jutun johon ei voi hypätä millään tasolla mukaan?

• tarkennusta
        Kukkomies kirjoitti:

"Jos joku mies kiinnostaa menen hänen luokseen, juttelen muutaman minuutin ja se siitä kiinnostuksesta."

:D

Juttelussasi on _vikaa_ jos se tappaa kiinnostuksen. Ehkä puhut vääristä asioista? Tarkoitan... mitä sinä odotat? Salamaa taivaalta? Vai pelkäätkö kenties oikeasti tutustua ihmiseen ja nitistät sen ihastuksen tarkoituksella virittämällä sellaisen jutun johon ei voi hypätä millään tasolla mukaan?

...että en halua tuntea ihastusta keneenkään mieheen, koska en halua suhdetta ja kun menen juttelemaan, muistan millaisia miehet ovat, joten pääsen kätevästi eroon siitä ihastuksesta puhumalla heidän kanssaan, eikä se ihastus turhaan lisännyt kuvitelmissani, kun luulen miehen persoonallisuuden olevan erilainen(koska naiset rakastuu mielikuviin). Ja jos mies ei heti vaikutakaan kusipäältä, niin kuvittelen hänen olevan oikeasti jompikumpi noista mainitsemistani henkilöistä ja: pääsen eroon ihastumisesta!

• tarkennusta kirjoitti:

...että en halua tuntea ihastusta keneenkään mieheen, koska en halua suhdetta ja kun menen juttelemaan, muistan millaisia miehet ovat, joten pääsen kätevästi eroon siitä ihastuksesta puhumalla heidän kanssaan, eikä se ihastus turhaan lisännyt kuvitelmissani, kun luulen miehen persoonallisuuden olevan erilainen(koska naiset rakastuu mielikuviin). Ja jos mies ei heti vaikutakaan kusipäältä, niin kuvittelen hänen olevan oikeasti jompikumpi noista mainitsemistani henkilöistä ja: pääsen eroon ihastumisesta!

Mikset sä halua suhdetta, tarkoitan - sellaista suhdetta joka sulle sopii?

Olis paljon nätimpää nitistää ihastuksensa siihen että toinen ei sovi oikeasti parhaaseen mahdolliseen rooliinsa kuin koittaa nähdä ihmiset toisenlaisina kuin ne ehkä oikeasti on.

No. Mä nyt vaan en tajua tota. Liian kaukana niistä asioista mitä mun päässä viistää.

• edelleen tarkennusta
        Kukkomies kirjoitti:

Mikset sä halua suhdetta, tarkoitan - sellaista suhdetta joka sulle sopii?

Olis paljon nätimpää nitistää ihastuksensa siihen että toinen ei sovi oikeasti parhaaseen mahdolliseen rooliinsa kuin koittaa nähdä ihmiset toisenlaisina kuin ne ehkä oikeasti on.

No. Mä nyt vaan en tajua tota. Liian kaukana niistä asioista mitä mun päässä viistää.

...koska mä uskon, että nuo mainitsemani nimimerkit kertovat totuuden miehistä ja ettei nainen voi olla miehelle muuta kuin piika ja pillu. Olisi helvetillistä rakastaa ihmistä ja tietää, ettei merkitse hänelle mitään muuta kuin hyödykettä.

Suhde joka mulle sopisi olisi nainen miehen vartalossa. Jännä, että jotkut homoseksuaalit kärsivät seksuaalisesta suuntautumisestaan koko ikänsä ja minä antaisin melkein mitä tahansa, jos saisin olla lesbo.

• edelleen tarkennusta kirjoitti:

...koska mä uskon, että nuo mainitsemani nimimerkit kertovat totuuden miehistä ja ettei nainen voi olla miehelle muuta kuin piika ja pillu. Olisi helvetillistä rakastaa ihmistä ja tietää, ettei merkitse hänelle mitään muuta kuin hyödykettä.

Suhde joka mulle sopisi olisi nainen miehen vartalossa. Jännä, että jotkut homoseksuaalit kärsivät seksuaalisesta suuntautumisestaan koko ikänsä ja minä antaisin melkein mitä tahansa, jos saisin olla lesbo.

Joka muuta väittää, valehtelee.

Mut siis. Jos mies on vain kulli ja renki naiselle, ni ei naisellakaan sillo voi olla kuin piian ja pillun arvo miehelle.

Make your choice.

• samanlaisia***
        edelleen tarkennusta kirjoitti:

tuntemuksia. Haluaisin olla lesbo, mutten ole. Kahdesti naista kokeilleena olen varma että olen 100% hetero. Naiset ovat ihania henkisellä tasolla, helliä ja muuten täysin minulle sopivia, mutta himo mieheen ei tyrehdy sitten millään :( Miehet ei taas juurikaan sovi minulle muuta kuin fyysisesti, on tämä ihmeellistä.

Liitä nyt Kukkomies lukemistoosi ja aika helvetin äkkiä!

• ihan sama mulla
        samanlaisia*** kirjoitti:

tuntemuksia. Haluaisin olla lesbo, mutten ole. Kahdesti naista kokeilleena olen varma että olen 100% hetero. Naiset ovat ihania henkisellä tasolla, helliä ja muuten täysin minulle sopivia, mutta himo mieheen ei tyrehdy sitten millään :( Miehet ei taas juurikaan sovi minulle muuta kuin fyysisesti, on tämä ihmeellistä.

Katselen L-koodia ja kahta ystävä(nais)pariskuntaa tunteella, että minäkin niiiiiiin haluaisin tuollaisen suhteen, mutta ei! Kerran yritin seurustella naisen kanssa, mutta en pystynyt seksiin, se vain oli niin outoa. Jos taas yritän seurustella miehen kanssa, niin tuntuu kuin seurustelisin aivan ihanan peniksen kanssa, mutta siihen on kiinnittyneenä tunteeton sika, josta ei ole kertakaikkiaan mitään iloa. Onkohan meidänlaisille jokin oma nimitys? Pitäisiköhän meidän muuttaa asumaan yhteen ja perustaa haaremi! :)

• jäät vähemmistöön
        Kukkomies kirjoitti:

Liitä nyt Kukkomies lukemistoosi ja aika helvetin äkkiä!

olet joko nainen tai suhteellisen hyvä manipuloimaan ihmisiä. Kai tiedät, että pillua saa pienemmilläkin puheilla?

• jäät vähemmistöön kirjoitti:

olet joko nainen tai suhteellisen hyvä manipuloimaan ihmisiä. Kai tiedät, että pillua saa pienemmilläkin puheilla?

Se pimpsa on vain yks asia mitä mä haluan. Haluan toki - paljonkin, mutta vain yksi osa kaikesta siitä mitä tarvin/haluan.

En mä tiedä mitä on olla nainen, en ole sellainen. Mulkku ja kassit tuolla haarusissa roikkuu ja tyytyväinen olen siihen asian tilaan. Se mikä päässäni koen olevani on ennenkaikkea ihminen. En mä elä mitään sukupuolen tuomaa roolimallia vaan omaa elämääni, omia tarpeitani ja halujani jotka mä kuuntelen oman pääni sisältä.

Manipuloija? Joo. Jossain mielessä. Käännän mielelläni toisten katseen itseeni päin, se on totta. Mut ketään en voi pakottaa näkeen, se on tasan omasta tahdosta kiinni avaako ne simmut vai ei.

• vihdoin löydätte
        jäät vähemmistöön kirjoitti:

miehen joka osaa puhua tunteistaan ja tukea naista niin jätätte hänet pelkäksi kaveriksi. Et voi uskoakaan kuinka turhauttavaa se on kaltaiselleni miehelle. Aina kun saan muodostettua naiseen hyvän keskusteluyhteyden ja hän alkaa huomaamaan että minuun voi tosiaankin luottaa ja avautua kaikkein henkilökohtaisimmistakin asioista ilman että tarvitsee pelätä mitään niin juttu jää sille tasolle. Kun yritän sanoa että haluaisin enemmänkin niin sanotaan vaan että pelätään liikaa minun satuttamista suhteessa tai ei haluta menettää hyvää ystävää. Olen varmaan joku luonnevikainen mies nykymaailmassa kun ei suhde kanssani maistu naisille. Story of my life.

• olet_niin_
        Kukkomies kirjoitti:

Se pimpsa on vain yks asia mitä mä haluan. Haluan toki - paljonkin, mutta vain yksi osa kaikesta siitä mitä tarvin/haluan.

En mä tiedä mitä on olla nainen, en ole sellainen. Mulkku ja kassit tuolla haarusissa roikkuu ja tyytyväinen olen siihen asian tilaan. Se mikä päässäni koen olevani on ennenkaikkea ihminen. En mä elä mitään sukupuolen tuomaa roolimallia vaan omaa elämääni, omia tarpeitani ja halujani jotka mä kuuntelen oman pääni sisältä.

Manipuloija? Joo. Jossain mielessä. Käännän mielelläni toisten katseen itseeni päin, se on totta. Mut ketään en voi pakottaa näkeen, se on tasan omasta tahdosta kiinni avaako ne simmut vai ei.

läpinäkyvä

• olet_niin_ kirjoitti:

läpinäkyvä

Niin näkyy katsojille jotain mikä kiinnostaa?

"...koska mä uskon, että nuo mainitsemani nimimerkit kertovat totuuden miehistä ja ettei nainen voi olla miehelle muuta kuin piika ja pillu."

No perkele. Epäile HEITÄKIN katkeroituneiksi naisiksi jotka purkaa traumojaan netissä jos kerran minuakin neidiksi luulet.

Nyt sun on pakko myöntää että valkkaat rajusti uskosi kohdetta. Omasta puolestani - koska tiedän ihan tasan tarkkaan mitä mun jalkovälissä roikkuu - tunnen 100% varmasti vain yhden ainoan tosimiehen tältä palstalta jos arvuutteluleikkejä aletaan leikkiä.

Toi sun systeemi voidaan nähdä oikeasti sellaisena kiihkofeminisminä joka ei ylistä naiseutta vaan alistaa mieheyttä ja tekee meistä pelkkiä koneita. Sulla on ajatukset sikäli varttia vaille sairaan ihmsen kallontäyte. Tulilinjalla on ikävä kyllä se osuus miehistä jotka vois olla sulle sekä kyrpä että se rakastettava ihminen. Mutta heidäthän sanot sulkevasi pois koskaan kohtaamatta oikeasti.

Tätä kutsutaan peilin edessä istumiseksi.

• lisää tarkennusta
        Kukkomies kirjoitti:

"...koska mä uskon, että nuo mainitsemani nimimerkit kertovat totuuden miehistä ja ettei nainen voi olla miehelle muuta kuin piika ja pillu."

No perkele. Epäile HEITÄKIN katkeroituneiksi naisiksi jotka purkaa traumojaan netissä jos kerran minuakin neidiksi luulet.

Nyt sun on pakko myöntää että valkkaat rajusti uskosi kohdetta. Omasta puolestani - koska tiedän ihan tasan tarkkaan mitä mun jalkovälissä roikkuu - tunnen 100% varmasti vain yhden ainoan tosimiehen tältä palstalta jos arvuutteluleikkejä aletaan leikkiä.

Toi sun systeemi voidaan nähdä oikeasti sellaisena kiihkofeminisminä joka ei ylistä naiseutta vaan alistaa mieheyttä ja tekee meistä pelkkiä koneita. Sulla on ajatukset sikäli varttia vaille sairaan ihmsen kallontäyte. Tulilinjalla on ikävä kyllä se osuus miehistä jotka vois olla sulle sekä kyrpä että se rakastettava ihminen. Mutta heidäthän sanot sulkevasi pois koskaan kohtaamatta oikeasti.

Tätä kutsutaan peilin edessä istumiseksi.

...lukea miesten kirjoituksia tältäkin palstalta, niin ehkä tajuat mitä ajan takaa. Ehkä yksi tuhannesta kirjoittaa sun kaltaisesti(jos nyt oikeasti olet mies), mutta muut sanovat suoraan, ettei nainen miehelle ole ihminen, eikä mies tunne mitään erityistä naista kohtaan. Haluaisitko sinä olla jollekin naiselle vain keino tyydyttää fyysiset tarpeet ja palvelija, jonka voisi ilman minkäänlaista tunnetta vaihtaa nuorempaan malliin, kun kyllästyy?

Ja muuten, ennen tätä palstaa luulin, että miehet on suunnilleen samanlaisia ajatusmaailmaltaan kuin naiset, mutta onneksi opin, ennen kuin sidoin itseni jonkun omaisuudeksi. En vain osaa enää pitää miestä samalla tavalla inhimillisenä olentona kuin naista, eikä nämä jokapäiväiset median pedofiili ym. uutiset varsinaisesti paranna asiaa!

Minä vain en usko, että mies kykenee tuntemaan rakkautta. Ja jos sun mielestä kykenee, niin miten se sitten ilmenee ihan arkielämässä??? Miksi miehet sitten pettää, eivät välitä tippaakaan lapsistaan, kykenevät kauheisiin tekoihin, kuten lapsen raiskaamiseen, jne? Mitä se miehen rakkaus sitten on käytännössä? Ovatko miehet oikeasti muuta kuin koneita? Haluaisin uskoa, mutta se, että sanoo rakastavansa, ei vielä ole rakkautta!

Jos sä olet oikeasti tuollainen kuin kirjoitat olevasi, niin hyvä juttu, mutta joutunet itsekin myöntämään, että kuulut hyvin hyvin pieneen vähemmistöön!

• lisää tarkennusta kirjoitti:

...lukea miesten kirjoituksia tältäkin palstalta, niin ehkä tajuat mitä ajan takaa. Ehkä yksi tuhannesta kirjoittaa sun kaltaisesti(jos nyt oikeasti olet mies), mutta muut sanovat suoraan, ettei nainen miehelle ole ihminen, eikä mies tunne mitään erityistä naista kohtaan. Haluaisitko sinä olla jollekin naiselle vain keino tyydyttää fyysiset tarpeet ja palvelija, jonka voisi ilman minkäänlaista tunnetta vaihtaa nuorempaan malliin, kun kyllästyy?

Ja muuten, ennen tätä palstaa luulin, että miehet on suunnilleen samanlaisia ajatusmaailmaltaan kuin naiset, mutta onneksi opin, ennen kuin sidoin itseni jonkun omaisuudeksi. En vain osaa enää pitää miestä samalla tavalla inhimillisenä olentona kuin naista, eikä nämä jokapäiväiset median pedofiili ym. uutiset varsinaisesti paranna asiaa!

Minä vain en usko, että mies kykenee tuntemaan rakkautta. Ja jos sun mielestä kykenee, niin miten se sitten ilmenee ihan arkielämässä??? Miksi miehet sitten pettää, eivät välitä tippaakaan lapsistaan, kykenevät kauheisiin tekoihin, kuten lapsen raiskaamiseen, jne? Mitä se miehen rakkaus sitten on käytännössä? Ovatko miehet oikeasti muuta kuin koneita? Haluaisin uskoa, mutta se, että sanoo rakastavansa, ei vielä ole rakkautta!

Jos sä olet oikeasti tuollainen kuin kirjoitat olevasi, niin hyvä juttu, mutta joutunet itsekin myöntämään, että kuulut hyvin hyvin pieneen vähemmistöön!

Ku sä tiedät noin hyvin tuon miten miesten rakkaudettomuus ilmenee, ni tiedätkö sinä miten se miesten rakkaus naisia (ja lapsia) kohtaan ilmenee? Onks sul sellasesta kokemusta?

• lisää tarkennusta kirjoitti:

minä tiedän miehenä koska nainen rakastaa, ja koska se ei rakasta ja väitän vielä erottavani naiset toisistaan siinä mielessä, että kuka nainen on kykenevä miestä rakastamaan vielä, siis huonoista kokemuksista huolimatta ja kuka taas on sitten siinä mielessä menetettyä viljaa, että ei ilman perusteellista omaehtoista itsetutkiskelua siihen pysty, jos pystyy sittenkään.

Mä tiedän ne asiat millä se rakkaus kerran herättyään pidetään yllä, mut mä tiedän myös sen, että millä asioilla se rakkaus kuolee kahden ihmisen väliltä. Jos ei ole koskaan kokenut rakkauden jälkeistä rakkaudettomuutta, ni väittäsin olevan vaikeeta erottaa asiat toisistaan.

• --------
        relaxed_eyes kirjoitti:

minä tiedän miehenä koska nainen rakastaa, ja koska se ei rakasta ja väitän vielä erottavani naiset toisistaan siinä mielessä, että kuka nainen on kykenevä miestä rakastamaan vielä, siis huonoista kokemuksista huolimatta ja kuka taas on sitten siinä mielessä menetettyä viljaa, että ei ilman perusteellista omaehtoista itsetutkiskelua siihen pysty, jos pystyy sittenkään.

Mä tiedän ne asiat millä se rakkaus kerran herättyään pidetään yllä, mut mä tiedän myös sen, että millä asioilla se rakkaus kuolee kahden ihmisen väliltä. Jos ei ole koskaan kokenut rakkauden jälkeistä rakkaudettomuutta, ni väittäsin olevan vaikeeta erottaa asiat toisistaan.

nähnyt käytännössä miten miesten "rakkaus" ilmenee? Tuskinpa. Ja sinä et kirjoituksistasi päätellen tiedä rakkaudesta mitään - paitsi itseäsi kohtaan tietenkin. Jos nainen on vain esine, niin se ei ole rakkautta!

• -------- kirjoitti:

nähnyt käytännössä miten miesten "rakkaus" ilmenee? Tuskinpa. Ja sinä et kirjoituksistasi päätellen tiedä rakkaudesta mitään - paitsi itseäsi kohtaan tietenkin. Jos nainen on vain esine, niin se ei ole rakkautta!

jota pidetään kuin kukkavaasia kämmenellä sillonku sitä rakastaa. Arvaat varmaan mitä tapahtuu, kun se rakkaus loppuu.

Siinä mielessä nainen eroaa siitä kämmenellä pidettävästä kukkavaasista, että sen pitää itse pitää omalta osaltaan huoli siitä, ettei se siitä kämmeneltä tipahda.

• En vissiin vielä kertaakaan ole kiinnostavan naisen kohdalla jättänyt sitä alotetta tekemättä. En ainakaan muista näin käyneen. Vähä tietty riippuu siitäkin, että mikä tässä nyt sit alotteeksi lasketaan, on montakin vähä sellasta epäselvää tapausta, että kumpi sit minkäkin alotteen on tehnyt ja kumpi on ollut vaan sit sellanen odottelija.

• viilisniilis

Joskus kyllä, joskus en. Riippuu täysin kiinnostuksen kohteesta. Jos tietää varpilla saavansa pakit, niin ei viiti edes yrittää. En ole enää ihastunut, aloitin juuri "vittu se jätkä on kusipää kauden"!

• naisilla

noin yksinkertaisia asioita? Pelkällä päätöksellä mieli muuttuu?

• vänkyrä-nainen
        naisilla kirjoitti:

ainakaan. Ihan sama mitä mantraa hokisin, vaikka "Unohda, unohda, unohda", Niin se olis ajatuksissa vaan kahta kovemmin ja vielä entistäkin useammin.

Sydämen asioihin ei pysty järjellä vaikuttamaan.

• viilisniilis
        naisilla kirjoitti:

Eiköhän sen jätkän ihan oma käytös todistanut sen kusipäisyyden. Ei mun tarvinnut sitä päättää. Mutta jos päätän, etten esimerkiksi ota johonkuhun yhteyttä ekana, niin se päätös pitää.

• luulla
        viilisniilis kirjoitti:

Eiköhän sen jätkän ihan oma käytös todistanut sen kusipäisyyden. Ei mun tarvinnut sitä päättää. Mutta jos päätän, etten esimerkiksi ota johonkuhun yhteyttä ekana, niin se päätös pitää.

yhtään mitään, kun ei ole taustatietoja.

Ihan noin yleisluontoisesti kysyin. Siis voiko nainen vain päättää ettei ole enää ihastununeena johonkuhun, johon aiemmin oli?

Luulin, että vastasit jo, mutta sehän olikin vänkyrä. Ihmettelinkin kyllä, että ihan erilaiselta kuulosti. Kait tämä on naisillakin tapauskohtaista.

• viilisniilis
        luulla kirjoitti:

yhtään mitään, kun ei ole taustatietoja.

Ihan noin yleisluontoisesti kysyin. Siis voiko nainen vain päättää ettei ole enää ihastununeena johonkuhun, johon aiemmin oli?

Luulin, että vastasit jo, mutta sehän olikin vänkyrä. Ihmettelinkin kyllä, että ihan erilaiselta kuulosti. Kait tämä on naisillakin tapauskohtaista.

Mutta kyllä mä aika useesti vaan päätän, että enää ei tollanen ihme vänkäilijä kiinnosta ja annan olla. Menee se ihastuminen/kiinnostuminenkin ohi.

• tuo on jo
        viilisniilis kirjoitti:

Mutta kyllä mä aika useesti vaan päätän, että enää ei tollanen ihme vänkäilijä kiinnosta ja annan olla. Menee se ihastuminen/kiinnostuminenkin ohi.

tutumman kuulosta.

Meneehän se ohi, kun ei tee mitään ja antaa ajan kulua.

• ... kai?

En enää ainakaan.

Toi on aina paska paikka mulle. Mä tarvin jonkinlaisen vihjeen ja huomita kyllä kohteelta. Toisilta enemmän, toisilta vähemmän. En vaan halua olla yksipuolisesti niissä tunteissa avoimena... mun tunteet ei oo kovin helppoja olleet koskaan, ne riipii niin pirun syvältä... niin on oppinut varovaiseksi... koska se ihastus on nyöri jonka toises päässä on loppujen lopuks koko mun sydämeni tavalla tai toisella.

Ehkä mä odotan sitä oikeaa ihastusta.

• :) :)

koska se ihastus on nyöri jonka toises päässä on loppujen lopuks koko mun sydämeni tavalla tai toisella.

• missäs

tuollaisia miehiä kasvaa?Sana ainakin on hallussa.Siis hyvässä mielessä...:)

• missäs kirjoitti:

tuollaisia miehiä kasvaa?Sana ainakin on hallussa.Siis hyvässä mielessä...:)

Ei missä vaan miten.

Kuten kaikki komeet puut... tarpeeks moni elukkaa kun käy vääntämässä paskansa juurille niin kyllä latva lopulta kukoistaa.

Eli, riittävästi vaikeuksia että oppii hyppäään aina vähä korkeemmalle... lopulta sitä ponnistaa kuin iloinen pikkukenguru... :)

• niin no
        Kukkomies kirjoitti:

Ei missä vaan miten.

Kuten kaikki komeet puut... tarpeeks moni elukkaa kun käy vääntämässä paskansa juurille niin kyllä latva lopulta kukoistaa.

Eli, riittävästi vaikeuksia että oppii hyppäään aina vähä korkeemmalle... lopulta sitä ponnistaa kuin iloinen pikkukenguru... :)

kai se jotenkin noin menee...kai;)

• joskus en.

Yleensä se lähtee sujumaan ku tanssi sen kaa josta oikeesti kiinnostuu. Uskallanpa tehdä alotteen sellasestaki josta en tosiasiassa oikeesti oo kiinnostunu.

Tietty sitä oottaa että se josta kiinnostuu tulis suoraan mun luo sillon pääsis paljon helpommalla mut jos jotain meinaa aikaan saada niin itte se pitää tehä...

En oo nyt sen kummemmin kiinnostunu kenestäkää...

• ffeed

kun odottelet että sun ihastus lähestyy sua voi joku toinen mies keretä lähestyä sitä ihastusta joten kannattas varmaan uskaltaa aina. Mikä järki on lähestyä sellasta josta ei oo oikeesti kiinnostunu?

• ffeed kirjoitti:

kun odottelet että sun ihastus lähestyy sua voi joku toinen mies keretä lähestyä sitä ihastusta joten kannattas varmaan uskaltaa aina. Mikä järki on lähestyä sellasta josta ei oo oikeesti kiinnostunu?

kai se on vaan ajan tappamista... Joo mie oon kans huomannu sen että ne naiset joiden kaa mulla on flirttiä niin sinne on aina jätkä jono menossa...

Mun luona on paljon rauhallisempaa, kannattais siis sen naisen tehdä alote ja siirtyy mun luo, En mie viiti lähtee tuuppimaan sitä jätkä jonoa veks siitä sen tytön ympäriltä. Mun ympärillä ku sitä jonoa on paljon vähemmän.

Ja niitä ihastuksia nyt sattuu eteen aina sillon tällön. Ei jaksa ottaa stressiä siitä uskaltaako lähestyy naista vai ei. Se tilanne tulee jos on tullakseen...

• rusalkaa

muuttaa mun nikin: Hauska täti. Tää on viimosin kommentti minusta...noin kiertotietä palautteena saatuna.

Uskallan tehä aloitteen...tällä hetkellä odotan, mitä se muutama vuosi sitten tehty aloite saa aikaan :D En kyllä halua sitäkään, että tuleis tehtyä alotteita...sitte niitä kiinnostuneita miehiä kasaantuu ympärille...hehee vähän utopistinen tilanne. Luulen, ettei kukaan ole niin hidasliikkeinen näissä asioissa kuin minä nykyään.

Viimeksi tässä ihmettelin, miksi yksi mies niin moneen kertaan mainitsi olevansa eronnut, muuten...

• vänkyrä-nainen

jossain kolmen ja puolen promillen humalassa voisin ehkä uskaltaa. Muuten voin puhuu ummet ja lammet vaikka mistä, jos joku tuttu mies on kyseessä, mut "nuo jutut" ei vaan niin helpolla onnistu.

• vänkyrä-nainen

tilanne, jossa voisin sen tehdä tai sanoa. Jos on joku pakko-tilanne, siis "nyt tai ei koskaan", niin se saa mun suuni kyllä auki.
        Mut itseni tuntien kaikki on humalassa rohkaistuneena paljon helpompaa, kuitenkin.

• En uskalla

En uskalla tehdä aloitetta, mutta tuntuu, että toisen signaalien odottaminen on yleensä turhaa.

Olen ihastuneena, aloitteen teko käynyt mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      824
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe