Puolet naisista pettää

tilaisuus tekee varkaan

57

2884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Onneks vaan puolet.

• maeles

tätä seikkaa:

''Iltalehden nettikyselyn perusteella'' - tehty ns.tutkimus.

Kannattaa valita paremmin sivustot, joita lukee

• nweclk

Nettikyselyillä voi heittää kuikkaa... Äänestää voi vaikka miljoona kertaa, jos vaan poistaa koneeltaan tunnisteen. Esim. Ccleaner on hyvä ohjelma koneen siivoamiseen Windowsin roskista ja rikkoutuneista tiedostonjämistä, mutta mahdollistaa myös toistuvat nettiäänestykset, oli äänestäjä sitten muitä sukupuolta tahansa.

• nweclk kirjoitti:

Nettikyselyillä voi heittää kuikkaa... Äänestää voi vaikka miljoona kertaa, jos vaan poistaa koneeltaan tunnisteen. Esim. Ccleaner on hyvä ohjelma koneen siivoamiseen Windowsin roskista ja rikkoutuneista tiedostonjämistä, mutta mahdollistaa myös toistuvat nettiäänestykset, oli äänestäjä sitten muitä sukupuolta tahansa.

vaivautuu moiseen roskaan. Vaikka siellä muutama hullu 'epärehellinen' ääni oliskin niin tuskin tuo nyt silti kauhen kaukana totuudesta on.

• mennä-
        yrmio kirjoitti:

vaivautuu moiseen roskaan. Vaikka siellä muutama hullu 'epärehellinen' ääni oliskin niin tuskin tuo nyt silti kauhen kaukana totuudesta on.

kimppaan keskenään ja uskolliset keskenään - ei tarvitse sotkea uskollisia pettäjiin ja aiheuttaa uskollisille sydänsuruja ja tauteja.

Jos kerta puolet pettää, niin se puolisko seurustelkoot keskenään.

• nweclk
        yrmio kirjoitti:

tylsistynyt ja asialleen omistautunut tärähtänyt ääri-ihminen. Onhan niitä hulluja, joilla on aikaa naputella.

• mennä- kirjoitti:

kimppaan keskenään ja uskolliset keskenään - ei tarvitse sotkea uskollisia pettäjiin ja aiheuttaa uskollisille sydänsuruja ja tauteja.

Jos kerta puolet pettää, niin se puolisko seurustelkoot keskenään.

maailmassa niin varmaan oliskin. Ikävä kyllä elelemme kysynnän ja tarjonnan yhteiskunnassa, ne joilla on kysyntää myös käyttävät tilanteen hyväkseen.

• ...
        nweclk kirjoitti:

tylsistynyt ja asialleen omistautunut tärähtänyt ääri-ihminen. Onhan niitä hulluja, joilla on aikaa naputella.

iltiksen nettikyselyissä saatiin tulos, jonka mukaan Timo Soinista olisi pitänyt tulla presidentti.

• gkgkgk
        ... kirjoitti:

iltiksen nettikyselyissä saatiin tulos, jonka mukaan Timo Soinista olisi pitänyt tulla presidentti.

siis ääntenlaskijat näpräilivät tuloksia.

• sisäpiiriläinen
        gkgkgk kirjoitti:

siis ääntenlaskijat näpräilivät tuloksia.

Kaikki Soinin äänet olivat aitoja mutta kyseessä oli isolla porukalla masinoitu pila. Irkin keskustelukanavilla kiersi linkki jossa pyydettiin ihan pilailumielessä äänestämään Soinia jotta kansalaiset saisivat ihmeteltävää. Tuo viesti tavoitti nopeasti tuhansia suomalaisia ja Soinille sateli hetkessä ääniä. Kyseessä oli siis nörttien järjestämä pila mutta äänet olivat aitoja.

• nweclk

Jos puolet anonyymisti myöntävät pettäneensä, kannattaa muistaa että on myös niitä pettäjiä, jotka eivät myönnä pettämistä, eivät edes itselleen.

• vähintäänkin sama ellei suurempikin prosentuaalinen määrä. Siksipä mä en ymmärräkkään tän palstan kitkerien ja katkerien vanhojen piikojen järjetöntä suhtautumista pettämiseen. Toisaalta onhan se helppo puhua konditionaalissa asioista, jos minä voittaisin lotosta niin antaisin puolet hyväntekeväisyyteen, antaisin varmasti, isi isi :-)

• Voi olla

että sinä et tajua ihmisiä jotka tuomitsevat pettämisen, koska itsekin pystyisit pettämään (olet itse sen tällä palstalla myöntänyt). Koeta vain hyväksyä tosiasiat, että kaikki eivät petä, on olemassa uskollisiakin naisia ja miehiä!

• Voi olla kirjoitti:

että sinä et tajua ihmisiä jotka tuomitsevat pettämisen, koska itsekin pystyisit pettämään (olet itse sen tällä palstalla myöntänyt). Koeta vain hyväksyä tosiasiat, että kaikki eivät petä, on olemassa uskollisiakin naisia ja miehiä!

se tuomitsen mutta en yhtä järjettömän ja sairaalloisen ehdottomasti mitä joidenkin jutuista täällä voi lukea, niissä ei ole pienintäkään sijaa tai ymmärryksen häivääkään minkään sortin lipsahdukselle. Tuntuu että vanha kunnon turpasauna mieheltä saatuna ois hyväksyttävämpi kohtalo kuin se että kerran erehtyy kännissä tuikkaan munansa johonkin baarisutturaan. Siis ei niinkun kertakaikkisesti minkään sortin järkeä vaan pelkkää typerää periaattetta koko mielipiteet, hyvin tyypillistä ajatusmaailmaa vanhoile piioille.

• Jos tuikkaat
        yrmio kirjoitti:

se tuomitsen mutta en yhtä järjettömän ja sairaalloisen ehdottomasti mitä joidenkin jutuista täällä voi lukea, niissä ei ole pienintäkään sijaa tai ymmärryksen häivääkään minkään sortin lipsahdukselle. Tuntuu että vanha kunnon turpasauna mieheltä saatuna ois hyväksyttävämpi kohtalo kuin se että kerran erehtyy kännissä tuikkaan munansa johonkin baarisutturaan. Siis ei niinkun kertakaikkisesti minkään sortin järkeä vaan pelkkää typerää periaattetta koko mielipiteet, hyvin tyypillistä ajatusmaailmaa vanhoile piioille.

munasi johonkin sutturaan, saatat saada taudin ja tartutat sen kumppaniisi. Mieti sitä putkiaivo.

• yksi vanhapiika
        yrmio kirjoitti:

"typerät periaatteet" tämän maailman ongelma onkin, ajatellaan tästä lähtien kaikki vain itseämme, mitä sillä on väliä, kuinka paljon satuttaa ihmistä, jota väittää rakastavansa. Äitisi on varmaan todella ylpeä, kun on onnistunut kasvattamaa yksilön, jolla ei ole mitään typeriä periaatteita, vaan oma paras ratkaisee. Tyttöystäväsi on oikea onnen tyttö!

• yksi vanhapiika kirjoitti:

"typerät periaatteet" tämän maailman ongelma onkin, ajatellaan tästä lähtien kaikki vain itseämme, mitä sillä on väliä, kuinka paljon satuttaa ihmistä, jota väittää rakastavansa. Äitisi on varmaan todella ylpeä, kun on onnistunut kasvattamaa yksilön, jolla ei ole mitään typeriä periaatteita, vaan oma paras ratkaisee. Tyttöystäväsi on oikea onnen tyttö!

mä ajattelen tätä myös siltä kannalta että jos muija erehtyis kännipäissään pettämään mua niin se ei välttämättä ois mikään maailmanloppu.

• yksi vanhapiika
        yrmio kirjoitti:

mä ajattelen tätä myös siltä kannalta että jos muija erehtyis kännipäissään pettämään mua niin se ei välttämättä ois mikään maailmanloppu.

se pettäminen maailmanloppu olisi, mutta siitä valehtelu kylläkin. Antaisin anteeksi vain ja ainoastaan, jos mies itse tunnustaisi.

• vänkyrä-nainen

totuuden mukainen galluppi ollut.

Siis, jos on noin johdattelevia kysymyksiä, niin harvemmat varmaan jaksaa huvikseen vastata, jos eivät ole pettäneet. Lähinnä ne voivat vastata, jotka ovat sen tehneet.

Ihan sama jos kyseltäis jossain nettikyselyssä, et kuinka moni on ollut Kiinassa, niin tuskin jaksaisin alkaa vastaamaan, et en oo ollut siellä, kunnen kerran ole ollut.
      Jos olisin ollut, niin helpommin varmaan jaksaisin osallistua kyselyyn silloin kun voisin vastata myöntävästi.

• cat.mint

Tuollaisiin galluppeihin ei ole luottamista.

• Herra XY
        cat.mint kirjoitti:

paitsi silloin, kun gallupissa kysellään miesten pettämisiä. Häntäheikkejä kaikki! :-)

• Ei ole luottamista.
        cat.mint kirjoitti:

Luku on todennäköisesti kaunistunut gallupissa. Miehillä ei ole niin häpeällistä myöntää pettämisensä kuin naisilla. Naiset vahvemmin tuntevina olentoina tuntee myös häpeän vahvemmin ja herkemmin kuin miehet ja siksi todennäköisesti moni galluppiin osallistunut pettänyt nainen ei ole myöntänyt pettämistä edes gallupissa nimettömänä ja tuntemattomana.

• cat.mint
        Herra XY kirjoitti:

paitsi silloin, kun gallupissa kysellään miesten pettämisiä. Häntäheikkejä kaikki! :-)

se pettäminen on ihan yhtä yleistä kummankin sukupuolen keskuudessa. Itse jättäisin miehen välittömästi jos se pettäisi! Ja miehellä on oltava sama periaate!

• sukupuoli on

helpommin tunteiden vietävänä? Kumpi sukupuoli on rationaalisempi ja kumpi irrationaalisempi?

• cat.mint
        Ei ole luottamista. kirjoitti:

Luku on todennäköisesti kaunistunut gallupissa. Miehillä ei ole niin häpeällistä myöntää pettämisensä kuin naisilla. Naiset vahvemmin tuntevina olentoina tuntee myös häpeän vahvemmin ja herkemmin kuin miehet ja siksi todennäköisesti moni galluppiin osallistunut pettänyt nainen ei ole myöntänyt pettämistä edes gallupissa nimettömänä ja tuntemattomana.

että nimenomaan miehet ovat niitä jotka eivät tunnusta pettämistä. Ikävää naisen kannalta. Pettämisen tunnustaminen (omalle kumppanilleen) on mielestäni velvollisuus, miehet eivät ajattele esim. että voivat tartuttaa kumppaniinsa tauteja pettämisen seurauksena, kun jättävät tunnustamatta naiselleen. Ja muutenkin, parisuhteessa pitää olla rehellinen kaikesta. Pettäminenhän on suurin loukkaus minkä rakkaudessa voi toista kohtaan tehdä. Petetyllä osapuolella on oikeus saada tietää jotta saa miettiä jatkaako suhdetta vai ei. Minä en ainakaan jatkaisi, sellainen mies on pahimmasta päästä.

• naisenemmistö väestössä
        sukupuoli on kirjoitti:

helpommin tunteiden vietävänä? Kumpi sukupuoli on rationaalisempi ja kumpi irrationaalisempi?

No eipä tarvi miesten sitten valittaa, että naiset ei anna.

Miksköhän ne valittaa?

Niille, jotka ei valita, varmaan on 10 naisen kimppaa tarjolla joka ilta. :)))

• cat.mint kirjoitti:

että nimenomaan miehet ovat niitä jotka eivät tunnusta pettämistä. Ikävää naisen kannalta. Pettämisen tunnustaminen (omalle kumppanilleen) on mielestäni velvollisuus, miehet eivät ajattele esim. että voivat tartuttaa kumppaniinsa tauteja pettämisen seurauksena, kun jättävät tunnustamatta naiselleen. Ja muutenkin, parisuhteessa pitää olla rehellinen kaikesta. Pettäminenhän on suurin loukkaus minkä rakkaudessa voi toista kohtaan tehdä. Petetyllä osapuolella on oikeus saada tietää jotta saa miettiä jatkaako suhdetta vai ei. Minä en ainakaan jatkaisi, sellainen mies on pahimmasta päästä.

Pettäminenhän on vain seuraus, se ei ole minkään syy. Tätähän ei petetyt ymmärrä, vaan katkeroituvat ja muuttuvat entistä epäluuloisemmiksi, muuttamatta omaa suhtautumistaan asioihin.

• se itsekontrolli

on heikko? Miksi toisilla on vahvempi? Minkälaisilla ihmisillä se on heikompi, minkälaisilla vahvempi?

• ei helposti
        cat.mint kirjoitti:

tunnusta sitä naisillensa mutta anonyymina on tilanne toinen.

• cat.mint
        ei helposti kirjoitti:

tunnusta sitä naisillensa mutta anonyymina on tilanne toinen.

se pitäisi tunnustaa.

• vastaamatta.

Ne vastaukset, jos nyt haluat saada ne, on sun itse löydettävä.

• cat.mint
        relaxed_eyes kirjoitti:

Pettäminenhän on vain seuraus, se ei ole minkään syy. Tätähän ei petetyt ymmärrä, vaan katkeroituvat ja muuttuvat entistä epäluuloisemmiksi, muuttamatta omaa suhtautumistaan asioihin.

Joku saattaa pettää ilman mitään syytä. Kuten olen ennenkin sanonut, niin uskollisuus on ihmisessä itsessään oleva ominaisuus, ei riipu millään tavalla olosuhteista tms. ja tuskin on seuraus mistään.

• Riippuu tilanteesta.
        cat.mint kirjoitti:

se pitäisi tunnustaa.

Riippuu syystä.

Jos ei ole valmis tunnustamaan naiselle, ei pitäisi kukkoilla asialla muuallakaan. Ei siinä pettämisessä nyt mitään ylpeilyn aihetta ole. Mielen heikkoudesta se enemmän kertoo.

• ei valita,
        naisenemmistö väestössä kirjoitti:

No eipä tarvi miesten sitten valittaa, että naiset ei anna.

Miksköhän ne valittaa?

Niille, jotka ei valita, varmaan on 10 naisen kimppaa tarjolla joka ilta. :)))

niillä on varaa valita. Kun on varaa valita, ei ole paljon valittavaa.

• oikeastaan

sisällä. Liian lähellä huomatakseen sen.

• cat.mint kirjoitti:

Joku saattaa pettää ilman mitään syytä. Kuten olen ennenkin sanonut, niin uskollisuus on ihmisessä itsessään oleva ominaisuus, ei riipu millään tavalla olosuhteista tms. ja tuskin on seuraus mistään.

että mitkä niitä pettämisen syitä on. Sä et oo ollut toinen nainen kenellekään miehelle. Jos sua on petetty, mutta et ole pettämisen kanssa muuten tekemisissä, ni sul ei ole asioihin kuin yks ainoa näkökulma ja se on se petetyn näkökulma. Ja se on sillo vinoutunut näkökulma.

• cat.mint
        relaxed_eyes kirjoitti:

että mitkä niitä pettämisen syitä on. Sä et oo ollut toinen nainen kenellekään miehelle. Jos sua on petetty, mutta et ole pettämisen kanssa muuten tekemisissä, ni sul ei ole asioihin kuin yks ainoa näkökulma ja se on se petetyn näkökulma. Ja se on sillo vinoutunut näkökulma.

pettäjiä sympatiseerata? Toisen pettäminen ja loukkaaminen ei koskaan voi olla oikein.

• cat.mint
        Riippuu tilanteesta. kirjoitti:

Riippuu syystä.

Jos ei ole valmis tunnustamaan naiselle, ei pitäisi kukkoilla asialla muuallakaan. Ei siinä pettämisessä nyt mitään ylpeilyn aihetta ole. Mielen heikkoudesta se enemmän kertoo.

tunnustaa kumppanille.

• Jos ei ole
        cat.mint kirjoitti:

tunnustaa kumppanille.

valmis parisuhteeseen, siihen ei pidä sitten mennä. Jos taas on valmis siihen, mitään tunnustettavaa ei tule.

• cat.mint kirjoitti:

pettäjiä sympatiseerata? Toisen pettäminen ja loukkaaminen ei koskaan voi olla oikein.

Mut, mä tiedän kyllä sen, että mitä paskaa se suhde on, jos nainen lähtee miestä pettämään, siis pääsääntöisesti - poikkeukset erikseen, niistä en tiedä.

Jos sä rupeisit jollekin miehelle hetkeksi toiseksi naiseksi, ni se opettais kyllä sut pitämään huolta siitä loppuelämän kestävästä rakkaudesta. Kaikkein eniten minä olen rakkaudesta ja naisten odotuksista oppinut toisten naisten miehiltä. Ni väärin kuin se sitä petettyä kohtaan onkin.

• miehet on sikoja
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mut, mä tiedän kyllä sen, että mitä paskaa se suhde on, jos nainen lähtee miestä pettämään, siis pääsääntöisesti - poikkeukset erikseen, niistä en tiedä.

Jos sä rupeisit jollekin miehelle hetkeksi toiseksi naiseksi, ni se opettais kyllä sut pitämään huolta siitä loppuelämän kestävästä rakkaudesta. Kaikkein eniten minä olen rakkaudesta ja naisten odotuksista oppinut toisten naisten miehiltä. Ni väärin kuin se sitä petettyä kohtaan onkin.

ovat tässä asiassa erilaisia. Nainen tosiaan pettää, jos oma suhde on pielessä, mutta mies pettää, vaikka omassa suhteessa ei olisikaan vikaa, jos vain saa tilaisuuden. Nainen pettää henkisistä syistä, mies pettää koska ajattelee vain itseään ja omaa kulliaan. Ja ero on myös siinä, että on paljon naisia, jotka eivät petä vaikka useimmilla naisilla tilaisuuksia riittää. Mies taas pettää aivan varmasti jos saa tilaisuuden.

• omia uskomuksia
        miehet on sikoja kirjoitti:

ovat tässä asiassa erilaisia. Nainen tosiaan pettää, jos oma suhde on pielessä, mutta mies pettää, vaikka omassa suhteessa ei olisikaan vikaa, jos vain saa tilaisuuden. Nainen pettää henkisistä syistä, mies pettää koska ajattelee vain itseään ja omaa kulliaan. Ja ero on myös siinä, että on paljon naisia, jotka eivät petä vaikka useimmilla naisilla tilaisuuksia riittää. Mies taas pettää aivan varmasti jos saa tilaisuuden.

Toisin kuin naiset kuvittelevat niin kaikki miehet eivät suinkaan ole kullinsa vietävissä. Pettäminen on aina pettämistä eikä naisen henkiset syyt ole yhtään sen parempi veruke omalle heikkoudelle. Suoraan sanottuna aikamoista paskan suoltamista pitää naisten pettämisiä hyväksyttävämpänä sukupuolten erilaisten tarpeiden perusteella. Jos sille linjalle lähdetään niin tuon perusteella naisten pettäminen on harkitumpaa ja harkittu teko on rikosoikeudellisestikin tuomittavampi teko kuin harkitsematon.

• galluppini sanoo ihan toista. Ei oo helpompaa naista iskettäväksi, kuin huonossa suhteessa oleva nainen. Mä kyl silti uskon siihen, että nainen(ja mieskin) ei suhteeseen lähdettyään tai alettuaan ala siihen suhteeseen siks, että se mahdollistais sen pettämisen.

Kyllä mun mielstä suhteeseen lähdetään ihan muista syistä ja se pettäminen taas sitten johtuu siitä, että se suhde ei jostain syystä tyydytäkään. Ja ne syyt voivat olla pettäjän sisäisiä, tai suhteen sisäisiä ja jos ne pettämisen syyt ovat suhteen sisäisiä, ni sillo on myös petetyssä vikaa.

• Papeete1

Mun mies petti minua joten se tarkoittaa sitten sitä että jokainen mies pettää jokaisessa suhteessaan. Niinkö?? Ajatella, ja sitten ne tekopyhät kehtaa vielä valehdella ettei tee sitä.

Kukaan ei ole kieltänyt etteikö naiset pettäisi mutta taatusti vähemmän kuin miehet.

• en olisi niin varma

Mihin väite perustuu? Naisille on enemmän kysyntää baareissa, netissä ja missä tahansa. Naisilla on siis enemmän tilaisuuksia pettää ja tilaisuus tekee varkaan.

Miehissä on pieni superkomeiden tai supliikkimiesten ryhmä, jotka pyörittää naisia, koska he pystyvät siihen, kun naiset tyrkyttävät itseään heille.

• Papeete1
        en olisi niin varma kirjoitti:

Mihin väite perustuu? Naisille on enemmän kysyntää baareissa, netissä ja missä tahansa. Naisilla on siis enemmän tilaisuuksia pettää ja tilaisuus tekee varkaan.

Miehissä on pieni superkomeiden tai supliikkimiesten ryhmä, jotka pyörittää naisia, koska he pystyvät siihen, kun naiset tyrkyttävät itseään heille.

Puhdasta matematiikkaa. Minä en ole pettänyt mutta multa on vongannut pildeä täysin valmiina pettämään kymmeniä, ellei peräti satoja ukkomiehiä. Sen lisäksi olen kuunnellut niin nais- kuin miespuoleistenkin juttuja.

Kuten täälläkin monet miehet ovat sanoneet, on siemenenlevitys miehen geeneissä. Myös sama nainen alkaa kyllästyttää parissa vuodessa joten mahdollisuus pettämiseen nousee. Miehet eivät kykene ottamaan eroa vaan he tekevät jotain kuten pettävät, jotta nainen ottaa sen eron. Miehet muuttaa vaan vähällä vaivalla uuden eukon luokse.
        Eli miesten geeneihin on koodattu levitysvimma ja naisten taas "suojele lapsiasi" -vimma.

Tietysti poikkeuksia on vaikka mihin suuntaan muttenhan minä kieltänytkään etteikö naiset pettäisi. Väitän vaan että miehet pettävät enemmän. Ja jos kaikilla miehillä olisi tilaisuuksia yhtä paljon kuin naisilla, niin miesten pettämiskäyrä nousisi nopeammin kohti taivasta kuin niiden kikkeli.

• saman kokenut
        Papeete1 kirjoitti:

Puhdasta matematiikkaa. Minä en ole pettänyt mutta multa on vongannut pildeä täysin valmiina pettämään kymmeniä, ellei peräti satoja ukkomiehiä. Sen lisäksi olen kuunnellut niin nais- kuin miespuoleistenkin juttuja.

Kuten täälläkin monet miehet ovat sanoneet, on siemenenlevitys miehen geeneissä. Myös sama nainen alkaa kyllästyttää parissa vuodessa joten mahdollisuus pettämiseen nousee. Miehet eivät kykene ottamaan eroa vaan he tekevät jotain kuten pettävät, jotta nainen ottaa sen eron. Miehet muuttaa vaan vähällä vaivalla uuden eukon luokse.
        Eli miesten geeneihin on koodattu levitysvimma ja naisten taas "suojele lapsiasi" -vimma.

Tietysti poikkeuksia on vaikka mihin suuntaan muttenhan minä kieltänytkään etteikö naiset pettäisi. Väitän vaan että miehet pettävät enemmän. Ja jos kaikilla miehillä olisi tilaisuuksia yhtä paljon kuin naisilla, niin miesten pettämiskäyrä nousisi nopeammin kohti taivasta kuin niiden kikkeli.

samoja kokemuksia on itselläkin. Kyllä saadaan kaukaa lähteä etsimään sitä miestä, joka ei tilaisuuden tullen petä. Naiset sitten taas kieltäytyvät tilaisuudesta harva se päivä.

• dosentti x
        saman kokenut kirjoitti:

samoja kokemuksia on itselläkin. Kyllä saadaan kaukaa lähteä etsimään sitä miestä, joka ei tilaisuuden tullen petä. Naiset sitten taas kieltäytyvät tilaisuudesta harva se päivä.

perustaa väitteesi pelkkään tuntumaan kun asiasta on olemassa tutkimuksiakin? Tutkimuksilla on olemassa tietyt virhemarginaalit ja ne pätevät myös nettigallupeissa. Pelkkää tosiasioiden vääristelyä ja itsepetosta luottaa enemmän omaan tuntemukseen tässä asiassa. Vaikka kuinka tekisi mieli uskoa naisten olevan parempia niin faktat kertovat muuta. Tuoreimpien tutkimusten mukaan sekä miehet että naiset pettävät yhtä paljon. Iltalehden tutkimus ainoastaan vahvistaa tätä näkemystä. Tutkimuksesta riippuen pettämisprosentit pyörivät 45% tuntumassa molemmilla sukupuolilla. Tämä on ihan totta!

• enemmän kysyntää?

"Naisille on enemmän kysyntää baareissa, netissä ja missä tahansa."

Siinähän se väitteen perustelu tulikin.

• sitten

selität sen, että puolet miehistä pettää?

• oikeasti noin 30 %

minä en ole koskaan pettänyt, mutta en viitsinyt vastata tuohon kyselyyn, vaikka sen huomasinkin. Realistisen tuloksen antaa ainoastaan kysely, johon osallistujat on valittu sattumanvaraisesti, ei niin, että pettänyt vastaa todennäköisemmin, kuin uskollisena pysynyt.

• la.ra

siinä valittamisessa on?

Tekopyhää olisi se, jos vaatisi toiselta jotain mihin itse ei pysty enkä usko, että miesten pettämisestä valittavat naiset sijoittuvat juuri tähän pettävään puoliskoon.

• nettikyselyt

on yhtä tyhjän kanssa. Monikohan pettäjämies siellä käynyt naisena vastaamassa?

• Kettulaatikossa

jos naisista pettää noin 50% niin miehistä pettää noin 98%.

;D

• hiukan.

Jos naisista pettää 50%, niin miehistä 98% haluaisi pettää. Se ei vaan niiltä 98%:lta onnistu yhtä helposti kuin naisilta. Paitsi, jos tietenkin käyttävät prostituoitujen palveluja. Siksi helvetin moni mies harrastaakin sitä lutkittelua ja moralismia. Ja siksi moni nainen vastustaa prostituutiota. Naisilla ei taida olla miehiä vastaan kuin yksi "ase". Se on naisten seksuaalinen haluttavuus.

• tyhmästi naisensa valinnut M

Siis puolet naisista myöntää pettäneensä. Tähän tulee mukaan nekin, jotka eivät petä.

Minä olen mies, josta naiseni ei usko, että petän.

Vaan jos ei seksialoitetta hän koskaan tee niin en tee minäkään kun olen itse tehnyt aloitteet aikaisemmilla n. sadalla kerralla.

Hän on vihainen minulle kun ilmeni, etten ole niin varakas kuin olen antanut ymmärtää.

• naisista:

pettää. Näin menee meidän galup täällä. Suhteessa oli mies ja nainen, mies ei pettänyt, nainen petti. 0%-100%, miesten hyväksi.

Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      814
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      216
      614
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      42
      553
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      52
      536
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      523
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      483
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      480
    Aihe